آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 119تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1611
تعداد نمایش مقالات: 82709
دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۷ توسط ،شركت همايش آروين البرز در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی یافته های نوین در حسابداری، مدیریت، اقتصاد و بانکداری
تحلیلی بر سیستم ارزشیابی عملکرد کارکنان
بررسی تاثیر نوآوری مالی بر عملکرد شعب بانک ملی شهرستان الیگودرز
بررسی تاثیر مشتری مداری بر قابلیت نوآوری شعبه بانک ملی شهر الیگودرز
بررسی تاثیر عملکرد حسابرسی داخلی بر عملکرد حسابداران در بانکهای شهرستان کاشان
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی رضایت شغلی (مطالعه موردی : بیمه آسیا استان گلستان)
سوت زنی و تشریح جایگاه آن در نظام های نظارتی موجود در بازار مالی
بررسی مقوله ی سواری مجانی در حسابرسی و تشریح جایگاه مخرب آن در بازار مالی
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر تسهیم دانش در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان
بررسی تاثیر استقرار مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان
بررسی رابطه مدیریت سود واقعی بر عملکرد آتی با تاکید بر نقش کمیته حسابرسی و تغییرات سود
ارایه طرحی جهت ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات پس از فروش در صنعت بیمه (مطالعه موردی: شرکت بیمه آسیا)
بررسی حق کنترل مازاد، حاکمیت شرکتی و حساسیت های جریان وجوه نقدی
خلق و انتخاب استراتژی ها از طریق مهندسی ارزش ( مدیریت استراتژیک با نگاه مدیریت ارزش )
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و عملکرد کارکنان در بانک قوامین استان خراسان شمالی
بررسی رابطه بین فرسودگی شغلی و عملکرد کارکنان در بانک قوامین استان خراسان شمالی
اثر مدیریت سود واقعی بر عملکرد مالی شرکت ها با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده عدم تقارن اطلاعاتی
اثر کیفیت سود بر عملکرد مالی شرکت ها با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده عدم تقارن اطلاعاتی
تاثیر سیستم های حسابداری مشتری بر مزیت رقابتی شرکت های دارای بحران مالی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی مزایا، معایب و مسیولیت های حسابداری اجتماعی در جامعه
نهادینه سازی فرهنگ مدیریت خطا در سازمانهای آموزشی با تاکید بر رویکرد عبرت آموزی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رفتار اخلاقی فروش بر قصد خرید مشتریان شرکت بیمه ایران استان زنجان
بررسی رابطه و تاثیر سرمایه روان شناختی بر کیفیت زندگی کاری
بررسی رابطه بین کیفت زندگی کاری با سرمایه روانشناختی کارکنان اداری دانشگاه علوم پزشکی کرمان
نقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در برنامه ریزی استراتژیک سازمانی
ابعاد امنیت در فضای مجازی با رویکرد مدیریت فناوری اطلاعات
بررسی مسایل و مشکلات وصول مطالبات تسهیلات تکلیفی در بانک های تخصصی جمهوری اسلامی ایران
تاثیر هوشمندسازی سازمانی بر چابکی سازمان با نقش واسطه ای سبک های رهبری
صادرات غیرنفتی ایران به قطر: نگاهی به نقش عوامل اقتصادی و سیاسی
مدیریت زنجیره تامین در تجارت الکترونیک
اقتصاد سبز ابزاری برای توسعه پایدار کشورهای در حال توسعه
تبیین و بررسی اصول بودجه ریزی
بررسی تاثیر کیفیت اطلاعات حسابداری، تخصص حسابرس در صنعت بر کارایی سرمایه گذاری: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش معنویت در محیط کار در رابطه بین فرسودگی و بهره وری کارکنان
طراحی الگوی کارافرینی رانتی با تکیه بر درامدهای نفتی در ایران
تاثیر گردشگری بر نابرابری درآمد در کشورهای ایران، ترکیه و مالزی
بررسی دیدگاه های تیوریک و معیارهای عملکرد مدیریت زنجیره تامین
تبیین و بررسی حسابرسی مالی
مروری بر الماس های پورترپایه
بررسی و تبیین حسابرسی و انواع آن
بررسی رابطه فضیلت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با تمرکز بر نقش واسطه ای شادی در محیط کار
بررسی عوامل موثر در موفقیت اجرای حسابداری تعهدی در شهرداری ارومیه
تجارت الکترونیک؛ چالش ها و راهکارها در ایران
بررسی تاثیر بازارمحوری پاسخگو برعملکرد محصول جدید
مروری بر مفهوم لجستیک سبز
بررسی رابطه بین عجین شدن با شغل و کیفیت زندگی کاری کارکنان بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان
بررسی ارتباط بین ضعف در کنترلهای داخلی و دستکاری واقعی سود
تحلیل نظری از حسابداری در شرایط آرمانی
تحلیل عوامل موثر بر پذیرش و استفاده از بانکداری الکترونیک بر اساس مدل دیویس (بانک کشاورزی استان ک و ب)
بهبود فرآیندهای کسب و کار سازمان با استفاده از رویکرد شبیه سازی: مطالعه موردی
بازاریابی رابطه مند و نقش آن در استمرار مشتری مداری
اصول مذاکره و دیدگاه اسلام درباره مذاکره
بررسی مولفه های تاثیرگذار بر روند تجهیز منابع موسسات مالی و بانک ها (نمونه موردی بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی)
اعتماد ذینفعان درونی و بیرونی و تاثیر آنها بر نوآوری باز (مورد مطالعه: صنایع سرمایشی و گرمایشی)
شناسایی و رتبه بندی ابعاد محتوایی موثر در ارزیابی سطح آمادگی مراکز آموزشی به منظور استقرار نظام مدیریت دانش
مفهوم کسب و کار سبز
بررسی تاثیر میزان مالیات پرداختی شرکت ها بر ساختار مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
نقش اینستاگرام بر توسعه کسب و کارها در ایران
راهبردهای فروشگاه های زنجیره ای در شبکه توزیع
بررسی تاثیر مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت بر ساختار پاداش مدیران با تاکید بر حاکمیت شرکتی
بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مدیریت ریسک اعتباری در بانکداری بدون ربای ایران
بررسی رابطه بین ویژگی های شغل با میزان رضایت شغلی کارکنان
بررسی تاثیر مدیریت استراتژی بازاریابی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت فولاد اکسین اهواز
بررسی نقش اطلاعات بازاریابی در فرایند تصمیم گیری مدیران شعب بانک تجارت استان خوزستان
بررسی اثر تبلیغات دهان به دهان بر کیفیت و قیمت محصولات لبنیات استان خراسان شمالی
بررسی اثر تبلیغات دهان به دهان بر ارزش فرهنگی فردگرایی و رفتار مصرف کننده در مراحل خرید لبنیات در استان خراسان شمالی
ارزیابی عملکرد سازمان با استفاده از مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن شش وجهی و تکنیک تاپسیس: مطالعه موردی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت از نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداران شیروان
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری به نام تجاری از دیدگاه مصرف کننده در صنعت هتلداران شیروان
تاثیر شیوه های مدیریت زیست محیطی و ادغام زنجیره تامین بر عملکرد نوآوری تکنولوژیک در صنعت خودرو (مطالعه موردی: گروه خودروسازی سایپا – استان مازندران)
تاثیر مولفه های مالی – رفتاری بر تصمیم گیری (الگوی سرمایه گذاری) سرمایه گذاران حقیقی در بازار بورس اوراق بهادار تهران
شایستگیهای سازمانی عاملی موثر بر تعالی سازمان
شناسایی و اولویت بندی ریسک های زنجیره تامین شناور دریایی با استفاده از تکنیک DANP
ارایه مدل کاربردی تحلیل حس پشیمانی از خرید مشتری و آثار آن در بانک صادرات ایران( مطالعه موردی: بانک صادرات استان مازندران )
توسعه یک مدل ریاضی دو هدفه جهت ایجاد سکوی مشترک در یک خانواده محصول (مطالعه موردی: خانواده لیفتراک)
تاثیر پیش بینی ارزش مشتری بر ارزش چرخه عمر مشتری
پرداخت الکترونیکی، ضرورتی اساسی در بانکداری الکترونیک
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در سبک رهبری دانش
بررسی تاثیر تفکر استراتژیک در توسعه و تحول سازمانی
بررسی رابطه حجم پروژه ها و حجم اطلاعات سیستم های اطلاعات مدیریت پروژه ( PMIS ) با کیفیت اطلاعات و کیفیت تصمیم گیری در محیط های چند پروژه ای
بررسی عوامل کیفی موثر بر احساسات و وفاداری مشتری
تحلیل دو گانه محرک های انگیزشی خرید آنلاین و عوامل موثر بر خرید وسواسی(مورد مطالعه:فروشگاه های لوازم آرایشی شهر اصفهان)
تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان شرکت اسنوا(مورد مطالعه: مشتریان شهر رشت)
The effect of brand personality on the repurchase intention of the customers of luxury restaurants in Isfahan considering brand equity
بررسی تاثیر مشخصه های فرهنگ سازمانی بر رضایتمندی مراجعه کنندگان در اداره امور مالیاتی سمنان
بررسی نقش سررسید بدهی بر کارایی سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطه کوتاه مدت و بلندمدت شاخص قیمت سهام ، نرخ ارز و تولید ناخالص داخلی
بررسی تاثیر ترکیب هیات مدیره بر کیفیت سود حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر ساختار مالکیت بر کیفیت سود حسابداری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تامین سلامت اقتصاد با استفاده از گیاهان دارویی
اثر نگهداری وجه نقد و تامین مالی خارجی بر حساسیت سرمایه گذاری وجوه نقد
بررسی اثر معادلات سیاسی و معاملات با اشخاص وابسته بر انتخاب حسابرس در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار
ارایه الگویی جهت همراستایی استراتژی های کسب وکار با استراتژی های مدیریت دانش
ترسیم مدل ساختاری از مولفه های اثر گذار بر مدیریت اقتضایی و ارتباط آن ها با انگیزش
بررسی تاثیر آموزش ضمن خدمت و تحصیلات کارکنان بانک توسعه تعاون بر بهره وری
بررسی تاثیر کیفیت حسابرسی داخلی بر مدیریت سود با توجه به نقش تعدیلگری اشخاص وابسته در بورس اوراق بهادار تهران
نقش حسابداری در توسعه بازار سرمایه
بررسی تاثیر متقابل تولید با مسکن و سهام در ایران
بررسی تاثیر جبهه گیری مدیریتی بر مدیریت سود
استفاده از سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت در محاسبه بهای تمام شده خدمات بانکی (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران)
بررسی رابطه مسیولیت پذیری اجتماعی شرکت ها و مدیریت سود بر کیفیت کنترل های داخلی
مسیولیت اجتماعی شرکت
نقش سرمایه اجتماعی و قابلیت بازاریابی بر خلق مزیت رقابتی با نقش میانجی منابع کارآفرینی
نقش سیستم های اطلاعاتی در تجاری سازی هوشمند
نگاهی به سیستم تعرفه ترجیحی در حوزه اتحادیه اروپایی
بررسی نقش ارزش ویژه برند بر عملکرد کسب کار با در نظرگرفتن نقش تعدیلی تعهد مشتری به برند شرکت دیجی کالا
اثر درجه باز بودن تجارت بربی ثباتی نرخ ارز آزاد (مطالعه موردی ایران)
بررسی تاثیر هوش هیجانی بر رضایت شغلی با توجه به نقش میانجی استرس شغلی و عدم انگیزش شغلی در کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس
مقایسه و ارزیابی روش های بودجه ریزی در کشورهای در حال توسعه
رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مندی مصرف کنندگان پروتیین سویای سبحان خانوار شرکت صنعتی بهپاک بهشهر
بررسی تطبیقی تیوری های دو دیدگاه غربی و اسلامی در حوزه ی مطالعاتی حسابداری مدیریت
تحلیلی بر تاثیر جو سازمانی بر رفتارهای شهروندی سازمانی و بهبود عملکرد بخش های مالی سازمانی (مطالعه موردی: شهرداری یاسوج)
بررسی تاثیر اعتماد به نفس بیش از حد مدیران بر بازده سهام با تاکید بر سطح عملکرد شرکت در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر اعتماد به نفس بیش از حد مدیران بر بازده عادی و غیرعادی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
رابطه وجدان کاری و کیفیت تدریس دبیران
نقش تعهد سازمانی در کیفیت تدریس دبیران
نقش سرمایه فکری در بهره وری کارکنان
نقش رهبری معنوی در بدبینی سازمانی
بررسی نقش ابعاد عدالت سازمانی در پیش بینی بدبینی سازمانی