آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 44تعداد صفحات کتابچه مقالات: 730
تعداد نمایش مقالات: 44184
دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ توسط ،دبيرخانه دائمي كنفرانس در شهر همدان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش بین المللی مدیریت،حسابداری،اقتصاد و علوم اجتماعی
سنجش بهره وری دردانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کسب مزیت رقابتی پایدار
بررسی تاثیر تجربیات مصرف بر روی تمایلات رفتاری مشتریان از نظر عرضه کنندگان گوشی های تلفن همراه
نقش تکنولوژی و فناوری بر کاهش معوقات بانکی
تاثیر نوآوری خدمات بانکی بر قصد خدمت دوباره مشتریان بانکی
مطالعه ارتباط بین فساد اداری با الگوی ارتباطات سازمانی، از نظر کارکنان موسسه مالی و اعتباری کاسپین اردبیل
بررسی رابطه بین احساس مسیولیت ملی و رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان ادارات دولتی شهرستان بندرترکمن)
بررسی رابطه بین سرمایه روانشناختی با رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان ادارات دولتی شهرستان بندرترکمن)
اولویت بنذی و مشخص کردن تاثیرگذاری هوش فرهنگی، هوش معنوی و رضایت شغلی بز عملکرد شغلی مدیران فروش با رویکرد های مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM) و دیمتل (DEMATEL)
هوش هیجانی و موفقیت رهبری و مدیریت
تعلیم و تربیت اقتصادی، رکن مغفول نظام آموزش و پرورش ایران
تاثیر هزینه های سیاسی شرکت بر اجتناب از پرداخت مالیات در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
سنتز پژوهی عملکرد روابط عمومی در رضایت ارباب رجوع
استفاد از داده کاوی در سیستم بانکی در جهت تعیین استراتژی وفاداری مشتریان و بهبود مدیریت ارتباط با آنها (مطالعه موردی: مشتریان بانک کشاورزی)
بررسی تاثیر انواع نیازهای دانشجویان بر تمایل به کارآفرینی
بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی شرکت و کیفیت ادارک شده برند مشتریان
تاثیر هوش معنوی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر رضایتمندی مشتریان با بررسی متغیر کیفیت خدمات
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان رستوران های زنجیره ای (مطالعه ی موردی: رستوران های زنجیره ای شقایق شهرستان ملایر)
تاثیر حمایت اجتماعی بر کیفیت زندگی زنان شهر تهران
بررسی مبانی موثر تخصیص بهینه منابع بخش عمومی در بودجه ریزی عملیاتی با تمرکز بر انتفاع رسانی به قشر کم درآمذ
حسابداری اسلامی
تاثیر اشتیاق کاری بر عملکرد: نقش واسطه ای دلبستگی شغلی (مطالعه موردی: شرکت هواپیمایی ایران ایر تور)
پولشویی و اقتصاد
استراتژیهای مدیریت دانش
بررسی تاثیر توسعه مالی بر بهره وری جزیی نیروی کار در زیربخش های صنعت ایران
ارزیابی اثرات گردشگری روستایی بر عدالت اقتصادی (نمونه موردی: روستای زیارت استان گلستان)
تاثیر رهبری مخرب بر ترک خدمت با نقش واسطه ای استرس شغلی درمجتمع گاز پارس جنوبی
نگاهی به نظریه پارادیم و نقش آن در مدیریت منابع انسانی
تاثیر هوش عاطفی بر رفتار شهروندی سازمانی با درنظر گرفتن متغیر تعدیلگر فرهنگ سازمانی در شعب بانک تجارت شهر تهران
تاثیر مدیریت برداشت بر مهارت و نفوذ سیاسی در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس
تاثیر منابع فناوری اطلاعات بر قابلیت مدیریت دانش
تاثیر شبکه های اجتماعی بر رفتار دانشجویان در انتخاب واحدهای درسی با تاکید بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (مورد مطالعه: دانشجویان مدیریت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی)
نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار شهری با تاکید بر جایگاه شهرداری ها
بررسی کیفیت و ارزیابی بهره وری عملکرد کارکنان در سازمان (مطالعه موردی : ضرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی)
نقش واسطه ای فضیلت سازمانی در رابطه ی بین رهبری اخلاقی با عملکرد سازمانی مدیران
تحلیل فرایند خلق ارزش برای مشتری در مراکز آموزش آزاد علمی مشگین شهر
ارتباط بین هوش هیجانی فروشندگان با بازار محوری و اثربخشی بازاریابی در فروشگاه های ورزشی اردبیل
بررسی تاثیر هوش معنوی و اخلاق حرفه ای بر کیفیت زندگی کاری کارکنان شرکت های بیمه در خراسان شمالی
نوع رابطه بین نقش های خانوادگی و شغلی در میان زنان شاغل: تعارض نقش، غنی سازی نقش
چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات
سنجه های کوتاه مدت ارزش ویژه برند چیست
تیپ شخصیتی مدیران و انتخاب شغل بر اساس MBTI
سنتزپژوهی عوامل موثر در اثربخشی تبلیغات تجاری و بررسی آسیب شناسانه آگهی های تبلیغاتی