آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 61تعداد صفحات کتابچه مقالات: 745
تعداد نمایش مقالات: 80210
دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری در تاریخ ۳ اسفند ۱۳۹۳ توسط دانشگاه تهران،پارك علم و فناوري دانشگاه تهران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری
Challenges for commercialization of biotechnology products:cases of R&D spillover from Iranian experts abroad
Comprehensive Framework of Strategy Formulation: A Case Study of Science and Technology Park at University of Tehran
Innovation Assessment Challenges In Software Development Projects Whithin IT Start-ups
Role of Triple Helix –Government-University-Industry in Development and Commercialization of Technology
Transformation of E-Government to M-Government to Enhance Effectiveness of Service Deliveries
ارائه مدل موفقیت شرکتهای دانشبنیان
ارزیابی توانمندی فناوری در کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی وتوسعه و تبیین جایگاه ایران
استانداردهای مدیریت فناوری اطلاعات و تجاری سازی فناوری و نوآوری
استراتژی های تحقیق و توسعه با استفاده از روش نقاط مرجع استراتژیک : مورد مطالعه فناوری های کلکتورهای خورشیدی
استراتژی های توسعه محصولات جدید با استفاده از رویکرد چرخه عمرمحصول به منظور موفقیت تجاری سازی آنها: ارائه چارچوب
الگوهای تجاریسازی بر اساس بسته علم فناوری صنعت: بررسی تطبیقی
انتقال تکنولوژی: ارائه یک مدل مفهومی
اولویتهای سرمایه گذاری مبتنی بر مزیت های رقابتی براساس روش AHPمنطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی
ایگوباتورها در تجاری سازی فناوری و توسعه کارآفرینی
آسیب شناسی تجاری سازی تحقیقات در زیست فناوری
آسیب شناسی روال جاری ثبت اختراعات در کشور
آسیب شناسی کیفی تجاری سازی تحقیقات از طریق کارآفرینی دانشگاهی در آموزش عالی کشاورزی
بازارهای ایده و ابعاد آنها: مروری بر ادبیات تحقیق
بازاریابی در شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری ایران : مطالعه موردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
بازاریابی و تجاری سازی محصولات فناور
تاثیر برونسپاری بر عملکرد شرکتها
تبیین آمیخته بازاریابی محصولات فناور در پارکهای علم و فناوری
تبیین روشهای تامین مالی بنگاههای دانشبنیان و پیشنهادروشهای جدید جهت تسهیل تجاریسازی
تجاری سازی ایده های کارآفرینانه مراکز علمی پژوهشی و دانشگاه ها
تجاری سازی فناوری در ایران: چالش ها و راهکارها
تجاری سازی گردشگری سلامت در ایران: مطالعه موردی بیمارستانهای تبریز
تجاری سازی موفق علم و فناوری: نیازها
تجاری سازی و بهره برداری از روش سریع کلریمتریک جهت اندازه گیری ظرفیت تام آنتی اکسیدانی سرم انسان در مقایسه با روش کمی لومینوسانس
تجاری سازی یک ایده، بررسی طرح روز بستنی دانشگاه رازی کرمانشاه
تجاریسازی دانش و کارآفرینی شرکتی
تجاریسازی فناوری در صنایع خلاق و فرهنگی ایران: آسیبها و چالشها
تجاری سازی فن آوری یونیزاسیون هوا در افزایش تولیدات گلخانه ای
توسعه محصولات و فناوریهای مرتبط با انرژی خورشیدی در ایران بر مبنای تحلیل اقتصادی
جهت گیری بازار؛ عاملی کلیدی در موفقیت تجاری سازی: مرور سیستماتیک
چالش های ارتباط بین صنعت و دانشگاه در شرکت های فناوری محور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
حمایت از دانش سنتی در تجاری سازی فناوری بانگاهی به اسناد بین المللی
دانشگاه کارآفرین بر فرآیندتجاری سازی فناوری: دلالت های تئوریک
راهبرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در دانشکده های دانشگاه آزاداسلامی واحد رشت: سنجش عوامل موثر
راهکارهای پارک های علم و فناوری جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان نوپا:شناسایی و رتبه بندی
رده بندی انتقال فناوری: مفاهیم و نوعشناسی
ره نگاشت فناوری در فضای نوآوری باز
سرعت بخشی فرآیند تجاریسازی فناوری های تجارت الکترونیک از طریق ایجاد و توسعه شتاب دهنده کسب وکار
سرمایه گذاری در حوزه تجاری سازی فناوری: مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی
سرمایه گذاری در منابع انسانی استراتژی کسب مزیت رقابتی
شاخص های موثردرکارایی اعتباراسنادی : شناسایی و الویت بندی
شبیه سازهای پرواز در تحلیل محیط رقابتی شرکت های تازه تاسیس: مطالعه درصنعت انرژی خورشیدی
شرکتهای مبتنی بر دستاوردهای دانشگاه Academic Spin-off :مفاهیم، تعاریف و ویژگیها
ظرفیت جذب فناوری و ارتباط آن با تجاریسازی نوآوری: بررسی عوامل موثر برآن
عوامل محیطی موثر بر راه اندازی شرکت های دانش بنیان : مطالعه شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک های علم و فناوری استان تهران
کسب و کارهای طراحی و تولید مبلمان از طریق تعامل دانشگاه و خوشه های صنعتی
کارآفرینی فناورانه: سازوکاری برای هم افزایی فرآیندهای کارآفرینی و توسعه فناوری درفرآیند تجاری سازی
مجازیسازی امن برای محاسبات ابر: کاربرد در تجاریسازی
مدل های اکو سیستمی مراکز رشد واحدهای فناور و تأثیر آنها بر تجاری سازی فناوری: مقایسه و ارائه مدل مطلوب
مدلهای ارزش گذاری و قیمت گذاری فناوری: ارائه دسته بندی جامع
منابع شرکت و متغیرهای محیطی در تجاری سازی محصول جدید
مناطق آزاد تجاری و مشکلات و کاستی های این مناطق در ایران
موانع تجاری سازی دانش ؛ مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد
موفقیت توسعه خدمت جدید در موسسات آموزشی خصوصی ایران: مطالعه موسسات آموزش عالی آزاد تهران
موفقیت توسعه محصولات جدید در صنایع غذایی: عوامل تاثیرگذار
نقش زنجیره تأمین در تجاریسازی فناوری
نقش مراکز رشد علمی در حمایت از ایده ها و تجاری سازی محصولات