آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 5تعداد صفحات کتابچه مقالات: 112
تعداد نمایش مقالات: 784
بیست و چهارمین سمینار بین المللی ضدبازاریابی
بیست و چهارمین سمینار بین المللی ضدبازاریابی در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ توسط ،اندیشکده مطالعات کاربردی ضدبازاریابی برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات بیست و چهارمین سمینار بین المللی ضدبازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در بیست و چهارمین سمینار بین المللی ضدبازاریابی
ارایه الگویی برای بررسی قابلیت های بازاریابی در بازاریابی بین المللی با استفاده از روش فراترکیب
مروری بر نقش فروش و تبلیغات در رسانه های اجتماعی در برندسازی و افزایش فروش محصول
کسب مزیت رقابتی پایدار از طریق منابع انسانی در سیستم بانکداری(مطالعه موردی بانک شهر شعبات استان تهران)
تاثیر آگاهی شغلی بر پیشرفت تحصیل
بررسی تاثیر ذهنیت رقابتی بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط با نقش تعدیل گری رشد کسب و کار (مطالعه موردی : شرکتهای فعال در شهرک بین المللی صنعتی آذربایجان شرقی)