آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 93تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1164
تعداد نمایش مقالات: 40711
هشتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم تربیتی، روانشناسی و علوم اجتماعی
هشتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم تربیتی، روانشناسی و علوم اجتماعی در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ توسط ،دبیرخانه دائمی کنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم تربیتی، روانشناسی و علوم اجتماعی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هشتمین کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در علوم تربیتی، روانشناسی و علوم اجتماعی
نقش تجارب کودک آزاری در پیش بینی باورهای شخصیتی دانشجویان
بررسی رابطه هوش اجتماعی و تعهد سازمانی در مدیران مدارس شهرستانهای کاشمر و خلیل آباد
چالش های آموزشی در دوران کرونا و پساکرونا
بررسی نقش باورهای مذهبی بر تفکر نقادانه دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان کوهدشت
بررسی دلایل برتری آموزش ترکیبی نسبت به آموزش حضوری و الکترونیکی در پیشرفت تحصیلی دانشجویان
تاثیر حاشیه نشینی بر بزهکاری افراد از منظر روانشناختی (مورد مطالعه: شهر کرج)
بررسی اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر حافظه کاری، توجه متمرکز و تقسیم شده دانش آموزان پسر دبیرستانی
بررسی عوامل موثر بر استقبال و یا عدم استقبال دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی از طرح حجاب ریحانه النی (دختران ناحیه ۴ مشهد)
نقش سلامت معنوی و شادکامی در پیش بینی رضایت از زندگی مددجویان بهزیستی شهرستان نوشهر
بررسی تاثیر رضایت زناشویی بر تربیت کودکان (مورد مطالعه: منطقه ۷ شهر تهران)
بررسی تاثیر طلاق عاطفی بر خودبیمارانگاری زوجین با میانجیگری فشارهای عصبی (مورد مطالعه: منطقه ۶ شهر تهران)
شعر خوانی و کاتارسیس
مهارت های ارتباطی زوجین و سازگاری با خانواده همسر
مهارتهای مدیریت استرس برای سازمانها و مدیران
جایگاه تفکر انتقادی در آموزه های اسلامی
اثربخشی آموزش الگوی ارتباطی خانواده کثرت گرا بر کیفیت زندگی در زوجین
اهمیت تکنولوژی آموزشی در تدریس از دیدگاه معلمان شهر ارومیه
بررسی رابطه تعهد زناشویی با هوش عاطفی در زنان متقاضی طلاق شهر مشهد
بررسی عوامل موثر بر موفقیت آموزش مجازی و تمایل به استفاده از آن در بین دانش آموزان با استفاده از روش ISM و تحلیل MICMAC (مطالعه موردی: مدارس ابتدایی شهرستان جلفا)
شناسایی و رتبه بندی موانع گسترش سواد رسانه ای در میان دانش آموزان
باز نمایی ادراکات و تجارب زیسته معلمان در خصوص کتب درسی پایه ششم ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب فارسی خوانداری پایه ششم ابتدایی بر اساس اهداف فرهنگی هنری مصوبات شورای عالی
مقایسه ادراکی از اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد رفتاری
تاثیر فضای مجازی بر یادگیری دانش آموزان
تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد معلمان دوره ابتدایی مدارس شهر شیراز
پیشبینی اختلالات رفتاری کودکان براساس جو عاطفی خانواده و تعارضات زناشویی والدین
مقایسه تنظیم شناختی هیجان در افراد مبتلا به بیماران MS و افراد عادی
خودمراقبتی در بیماران مبتال به نارسایی قلبی: نقش حمایت اجتماعی ادراک شده وخودکارآمدی عمومی
Injuries caused by the family for infertile women interested in having an adopted child Review study
تاثیر آموزش الکترونیکی بر یادگیری درمدارس
پیش بینی گرایش به طلاق براساس طرحواره های جنسی در زوجین در آستانه طلاق شهرستان پاوه
بررسی تحلیلی آموزش سواد اجتماعی و استنتاج دلالت های آن برای آموزش و پرورش ایران
بررسی رابطه بین ابعاد اخلاق حرفه ای و عملکرد معلمان دوره اول متوسطه شهرستان کهگیلویه
مقایسه تاثیر تئوری انتخاب و درمان شناختی رفتاری بر افسردگی زنان باردار
اثربخشی آموزش مهارت های جنسی بر کاهش دلزدگی زناشویی و خشونت های خانگی در زنان متقاضی طلاق
جایگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه ریزی درسی با تاکید بر تجربه های بین المللی
مقایسه هوش عاطفی و تمایل به رفتارهای پر خطر در دانش آموزان با اختلالات رفتاری و عادی شهر یاسوج
مقایسه تمایل به رفتارهای پرخطر و شرم و گناه در دانش آموزان با اختلالات رفتاری و عادی شهر یاسوج
پیش بینی خودکارآمدی براساس باورهای فراشناخت و خلاقیت معلمان
پیش بینی تعارضات زناشویی براساس باورهای ارتباطی در زوجین
بررسی نقش انسجام خانواده و سازش یافتگی در پیش بینی رفتارهای پرخطر در نوجوانان
بررسی ارتباط بین اضطراب کرونا با رضایت زناشویی و سلامت روانی در زنان باردار دارای سابقه سقط جنین
تدوین الگوی ساختاری اختلالات اضطرابی کودکان مقطع دبستانی بر اساس سلامت خانواده، مهارت اجتماعی و سبک های دلبستگی با نقش واسطه ای سبک فرزند پروری
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی، سلامت خانواده با رضایت از رابطه جنسی در دانشجویان متاهل زن
بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی با اختلال نافرمانی مقابله ای در کودکان
نقش میانجیگری نظم جویی شناختی در پیش بینی علائم وسواس جبری براساس نشخوار فکری زنان خانه دار در دوران کرونا
بررسی فرصت یادگیری در کلاس های چند پایه مقطع ابتدایی(یک مطالعه مروری)
رابطه بین عزت نفس و ارتباط با والدین با اعتیاد به اینترنت دانش اموزان دبیرستانی دوره متوسطه اول اصفهان
بررسی تاثیر آموزش مجازی مبتنی بر وب بر عملکرد تحصیلی در مدارس دخترانه دوره دوم متوسطه گرگان
رابطه فرسودگی شغلی و سکوت سازمانی با بی تفاوتی سازمانی در بین کارکنان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد
بررسی نقش میانجی گری جامعه پذیری در رابطه بین مدیریت استعداد و عملکرد دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان در ناحیه ۶ مشهد
تاثیر شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر تنظیم هیجان و کیفیت زندگی در سوءمصرف کنندگان مواد
پیشبینی ایده پردازی خودکشی براساس صفات تاریک شخصیت و شفقت به خود در دانشجویان دختر
مقایسه آموزش مجازی و سنتی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در دوران پاندمی کرونا
بررسی آموزش پیش دبستانی درآموزش و پرورش
نقش آموزش ثابت و سیار بر میزان مولفه های خلاقیت دانشجویان دانشگاه پیام نور کرمانشاه
اثربخشی رویکرد معنادرمانی گروهی بر عملکرد تحصیلی در دانش آموزان
تاثیر روش تدریس اکتشافی بر خلاقیت دانش آموزان
تاثیر روش تدریس اکتشافی بر عناصر خلاقیت دانش آموزان
بررسی عوامل روانی موثر بر اقدام به طلاق در شهر شیراز
مقایسه انسجام خانواده، نیازهای روانشناختی و سبک های دلبستگی در بین زنان متاهل با ازدواج زود هنگام و بدون ازدواج زود هنگام
تاثیر مدیریت منابع انسانی استراتژیک در مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی توسعه سرمایه انسانی و تعهد کارمندان (مورد مطالعه: بانک رشید عراق)
تبیین و شناسایی ابعاد مدیریت استعداد با رویکرد توسعه ملی
رویکردهای اثربخش در مدیریت کلاسهای چند پایه
بررسی چالش ها و فرصتهای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در آموزش مجازی در شرایط کویید-۱۹
روانشناسی تربیتی
مرور تحلیلی خودشکوفایی براساس سبک زندگی و خودکارآمدی با میانجی گری سبک هویت در افراد
بررسی لزوم استفاده از آموزش های مجازی برای مدارس از منظر روانشناسی
مشارکت خانواده در کارکرد نظام آموزشی
بررسی رابطه بین مدیریت بدن و سبک زندگی سلامت محور با بهداشت روانی و جسمانی دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان بجنورد
عوامل تاثیرگذار بر رفتار کودکان در فضای باز مجتمع مسکونی
اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی خانواده محور بر انگیزش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی شهر شیراز
مقایسه دو مدل رگرسیون خطی و رگرسیون توبیت برای بررسی جامعه شناختی عوامل موثر بر میزان مشارکت سیاسی و میزان اعتماد اجتماعی دانشجویان معماری دانشگاه علمی –کاربردی نورآباد در سال ۹۵
پیشبینی افکار خودکشی براساس سیستم های مغزی- رفتاری و حمایت اجتماعی ادراک شده در دختران مجرد
اثربخشی طرحواره درمانی به روش گروهی بر صمیمیت زناشویی و جدایی عاطفی زوجین
تحلیل محتوای درسی درس علوم تجربی پایه پنجم ابتدایی بر اساس مولفه آموزش محیط
بررسی درک دانش آموزان پایه دهم از مفهوم ارتفاع
نقش فن آوریهای نوین (بازیهای کامپیوتری، روباتها، واقعیت مجازی) بر بهبودعملکرد و توانبخشی کودکان مبتلا به اختلالات طیف اوتیسم از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰
تاثیر رسانه بر تربیت
بررسی تاثیرات نامطلوب شبکه های اجتماعی مجازی بر بعد هویت دینی و بعد فرهنگی هویت ایرانی اسلامی جوانان
بررسی رابطه فضای مجازی با یادگیری براساس نقش واسطه ای هوش اجتماعی در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول شهر ساری
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش افسردگی و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به ام اس
نقش بهزیستی ذهنی و حمایت سازمانی ادارک شده در کاهش میل به ترک شغل معلمان
باورهای دانش آموزان پایه دهم درباره نقش خود به عنوان یادگیرنده ریاضی
اثربخشی طرحواره درمانی برخودپنداره افراد مبتلا به اختلال پرخوری
تعیین نقش تاب آوری تحصیلی از طریق ابعاد شخصیت
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در رشد بلوغ فکری دانش آموزان
نهادینه کردن تربیت دینی و اخلاق اسلامی در کودکان
پیش بینی خودکارآمدی مقابله با مشکلات بر اساس تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی در دانشجویان
تاثیر شبکه های اجتماعی بر هویت افراد (مطالعه موردی؛ نوجوانان شهر شیراز)
رابطه بین اخلاق حرفه ای با کیفت زندگی کاری (مطالعه موردی؛ کارکنان استانداری فارس)
اثربخشی درمان فعال سازی رفتاری بر افکار خودکشی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و تاب آوری در زوجین تحت پوشش کمیته امداد یاسوج