آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 31تعداد صفحات کتابچه مقالات: 597
تعداد نمایش مقالات: 95428
همایش تمرکز و عدم تمرکز در فرایند برنامه ریزی درسی
همایش تمرکز و عدم تمرکز در فرایند برنامه ریزی درسی در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۸۴ توسط ،انجمن مطالعات برنامه ریزی درسی ایرانانجمن مطالعات برنامه درسيدانشگاه شهيد باهنر كرمان در شهر کرمان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش تمرکز و عدم تمرکز در فرایند برنامه ریزی درسی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش تمرکز و عدم تمرکز در فرایند برنامه ریزی درسی
تمرکززدایی اگر همه جا مهم است، در آموزش های فنی و حرفه ای مهمتر است
بررسی تطبیقی تمرکززدایی از نظام آموزشی کشورهای شمال و جنوب
بررسی وضعیت برنامه ریزی درسی غیرمتمرکز در کشورهای اروپایی و امریکا
مقایسه نقش معلمان در نظامهای برنامه ریزی درسی متمرکز و غیرمتمرکز
تمرکز زدایی در نظام برنامه ریزی درسی: راه حلی جهان شمول یا وابسته به موقعیت؟
تحلیل گرایش به نظام های برنامه ریزی درسی متمرکز و غیرمتمرکز در برخی کشورها
اوکسیمورون یاتعارض فشرده در دو جبهة متمرکز و غیرمتمرکز برنامه ریزی درسی می تواند بستر ساز تحول متعالی باشد
بررسی نگرش و تمایلات رفتاری معلمان نسبت به پیشبرد برنامه های درسی جدید ( عدم تمرکز - مشارکت گسترده – حمایت یکپارچه )
الگوی برنامه درسی مذاکره ای، رهیافتی نوین برای تمرکز زدایی از آموزش متوسطه
شبکة اطلاع رسانی مدارس ایران ( شبکه رشد ) ؛ رویکردی غیر متمرکز به برنامه ریزی درسی
تأثیر جهانی شدن بر جهت گیری های آینده برنامه ریزی درسی در نظام های متمرکز
نظام برنامهریزی درسی متناسب باتوسعه سواد اطلاعاتی
تأملی بر غیبت انتخاب در دروس انتخابی دوره متوسطه ( قابلیت اجرایی نداشتن برنامه )
مبانی نظری تفویض اختیار تحلیلی در برنامه ریزی درسی آموزش فنی و حرفهای
برنامة درسی مدرسه محور 1 در ایران : افسانه یا واقعیت؟!
برنامه ریزی درسی غیر متمرکز : ضرورتها و الزامات
نظام آموزشی پس از ادغام دو آلمان : چالش میان تمرکز و عدم تمرکز
آمادگی اعضای هیأت علمی برای پذیرش برنامه ریزی درسی غیرمتمرکز در آموزش عالی ایران
برنامة درسی مبتنی بر وب : 1 گامی به سوی تمرکز زدایی یا تشدید تمرکز در نظام برنامه ریزی درسی
گذار نظام برنامه ریزی درسی ایران به سمت عدم تمرکز در طراحی و تدوین برنامه درسی با تأکید بر برنامه ریزی درسی مبتنی بر مدرسه .
برنامه درسی غیرمتمرکز در عمل بررسی طرح غیر متمرکز « آموزش مهارت های زندگی » ویژة مدارس دورة راهنمایی شهر تهران
اجرای طرح نظامهای سه گانه برنامه ریزی درسی در ایران
ارزشیابی واقعی از پیشرفت تحصیلی و ضرورت تمرکززدایی از نظام برنامه ریزی متمرکز
برنامه ریزی ناحیهای گامی به سوی عدم تمرکز در فرایند سیاستگذاری آموزشی و درسی ایران
چالش های ناظربرطراحی و تولید برنامه درسی بارویکردکاهش تمرکز
تبیین جدیدی برای تمرکز و عدم تمرکز در ایران
امکان سنجی برای بررسی سازگاری استاندارد های پیشنهادی تدریس وتوسعه حرفه ای معلمان ریاضی توسط NCTM با نظام متمرکز آموزشی درایران
بررسی نقش عوامل مؤثر بر مشارکت اعضای هیأت علمی در برنامه ریزی درسی آموزش عالی گامی در جهت تمرکز زدایی
مدیریت هم زمان مدارج تمرکز زدایی در نظام برنامه ریزی درسی
مفاهیم و الگوهای تغییر یافته در برنامهریزی درسی متمرکز و غیرمتمرکز در آموزش پزشکی
تفویض اختیارات برنامه ریزی درسی به دانشگاه ها، گامی در جهت تمرکززدایی برنامه ریزی درسی در نظام آموزش عالی کشور