آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 111تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1565
تعداد نمایش مقالات: 150637
هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ توسط ،انجمن تجارت الکترونیک ایرانتوسط انجمن علمي تجارت الكترونيكي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی
مرور و بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک
مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات در گمرک ایران با رویکرد پویایی شناسی سیستم
بازاریابی الکترونیکی: مزایا، روش ها و روند رشد جهانی آن
Using Business Intelligence For Market Risk Management Strategic Planning In Banks And Financial Institutes
بررسی پتانسیل تجاری محصولات کشاورزی بین ایران و کشورهای منتخب آمریکای لاتین: آرژانتین، برزیل، شیلی، اروگوئه و مکزیک
بررسی تأثیر عوامل محیطی بر جهانی شدن تجارت الکترونیکی
بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی
بررسی رابطه میان الکترونیکی بودن دولت و الکترونیکی بودن کسب و کارها با استفاده از تحلیل همبستگی کانونی
ارزیابی آمادگی الکترونیکی شرکت های کوچک و متوسط به منظور ورود به عرصه تجارت الکترونیک(مطالعه موردی: شهرک های صنعتی زاهدان)
پیشنهاد راهکارهای مناسب سیاست گذاری حوزه تجارت و اقتصاد الکترونیکی کشور در جهت اقتصاد مقاومتی
ارائه یک مدل مفهومی پذیرش فناوری در بانکداری الکترونیکی براساس TRA,TPM,TAM,TAM II
ارائه ی مدلی جامع از مفاهیم مذاکرات الکترونیکی مبتنی بر آنتولوژی
Relationship between Infrastructure and Technological Readiness based on Global Competitiveness Report: a Guidance for Developing Countries
استثنائات حمایت از حقوق مادی پدیدآورنده آثار ادبی و هنری در حقوق ایران
قواعد تبلیغ در حقوق تجارت الکترونیک و ضمانت اجرای آن
حق دسترسی مصرف کنندگان فضای الکترونیک به اطلاعات لازم در ایران و اتحادیه ی اروپا
اعمال ضد رقابتی در تجارت الکترونیک با تاکید بر نظام حقوقی ایران
انحلال قراردادهای الکترونیکی در حقوق مدنی و کیفری
اصل برابری اعتبار ادله ی الکترونیکی با سایر ادله ی اثبات در حقوق ایران و بین الملل و نقش آن در توسعه تجارت الکترونیک
بررسی تجربه اطلاعاتی منصفانه (FIP) در فیسبوک(مطالعه موردی: جامعه دانشجویی)
تحلیل گزینه های استراتژیک مربوط به حریم خصوصی و اعتماد در تراکنشهای تجارت الکترونیک
A Novel Anonymous Cloud Architecture Design; Providing Secure Online Services and Electronic Payments
بررسی رابطه میان نگرش به تبلیغات اینترنتی و اعتماد (الکترونیکی) در تجارت الکترونیک
بررسی تاثیر جنسیت بر عوامل فردی و زیرساختی اعتماد الکترونیک
Evaluating the Effects of Security and Trust in Electronic Payment Systems Usage from the Viewpoint of Customers(A case study of private bank in Iran)
شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر اعتماد دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی از طریق تلفن همراه
ارتباط میان تجربه در استفاده از اینترنت و تأثیر آن بر میزان اعتماد به تجارت الکترونیک
یک پروتکل جدید احراز اصالت در پرداخت های الکترونیکی برخط
بررسی نقش خدمات تضمین وب در توسعه ی تجارت الکترونیک کشور ایران
رویکردی دیگر در امن سازی سیستم عامل خادم با استفاده از مجازی سازی
اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک
بررسی و اولویت بندی چالش های مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP)
بکارگیری تکنیک ELECTRE جهت انتخاب فروشگاه آنلاین مناسب برای خرید اینترنتی بر مبنای شاخص های وب سایت
بررسی تاثیر ادراکات، نگرش ها و رفتار مشتریان بر پذیرش بانکداری اینترنتی:(مطالعه موردی مشتریان بانک ملی در شهر سنندج)
بررسی تأثیرات انتقال الکترونیکی وجوه در سرعت بخشیدن به عملیات بانکی
انتخاب سایت های مناسب برای تبلیغات اینترنتی با استفاده از روش AHP
اثر توسعه اینترنت بر تجارت بین الملل کالا و خدمات
ارائه روشی نوین در پرداخت الکترونیکی حق بیمه در صنعت بیمه ایران
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر بهره وری نیروی کار در دو گروه از کشورهای OECD و کشورهای منتخب در حال توسعه
ارزیابی نقش گرایش استراتژیک بر پذیرش و بکارگیری تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کارآفرینانه
ارزیابی و تحلیل پیامدهای منفی تجارت الکترونیک
شناسایی عوامل موثر بر تمایل به خرید اینترنتی:مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین
شناسایی و رتبه بندی موانع بکارگیری بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت تبریز به روش AHP
تاثیر تجارت الکترونیکی بر رشد اقتصادی کشورهای در حال توسعه منتخب با تاکید بر شاخص جهانی شدن
بررسی تأثیر تجارت الکترونیک بر رشد اقتصادی منتخبی از کشورهای جهان
بررسی مقایسه فناوری های هوشمندی کسب و کار
مقایسه فناوری های هوش تجاری برای تصمیم گیری در شعب بانک تجارت شهرستان اهواز توسط مدل CMMI
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکمورد مطالعه بانک ملت شهر تهران
بررسی تاثیر توسعه زیرساخت های بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانک ها
بررسی و اولویت بندی ابزار پرداخت و تجهیزات بانکداری الکترونیک با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
جایگاه توسعه تجارت الکترونیکی و بهره وری در تسهیل جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در ایران
ارائه مقیاس جامع ارزیابی کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیک
شناسایی و تعیین عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل با استفاده از معادلات ساختاری
بررسی اثر تجارت الکترونیک بر جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی در کشورهای منتخب
بررسی اثر تجارت الکترونیک و شاخص آزادی اقتصادی بر درآمد مالیاتی در کشورهای در حال توسعه با روش GMM داده های پانل پویا
واکاوی تاثیر سطح توسعه یافتگی کشورها بر رشد و توسعه ی فاوا
بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رشد اقتصادی دولت ایران مورد مطالعه: تدارکات الکترونیکی دولتی
نقش تجارت الکترونیک (EC) در ایجاد مزیت رقابتی در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMEs)
بررسی بازاریابی اینترنتی بر تمایل به خرید لوازم خانگی با استفاده از مدل آمیخته بازار
مطالعه کاربردی تجارت سیار در صنعت بیمه ایران
فرصت ها و چالش های استفاده از مدل های کسب و کار ارائه ی رایگان اطلاعات به منظور دستیابی به اقتصاد دانش محور
راهکارهای تجارت الکترونیک در رفع موانع بخش بندی بازار
مدل ارزیابی آمادگی سازمان های فرهنگی و جایگاه آن در ارزیابی آمادگی ملی برای توسعه اقتصاد الکترونیکی فرهنگ
بررسی فرصت های بازاریابی ویروسی موبایل در ایران
امکان سنجی و اثر بخشی تجارت الکترونیک در بهبود و ارتقاء رقابت پذیری بنگاه ها در بخش صنعت: با استفاده از رویکرد A.H.P فازی
ارزیابی عوامل پذیرش تجارت الکترونیک توسط SMEs با استفاده از تکنیک FAHP
بررسی عوامل موثر بر خرید اینترنتی مجدد
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایتمندی مشتریان
تجارت الکترونیکی، بهره وری و نوسانات اقتصادی
بررسی چالش های بیمه الکترونیکی با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی فازی
پیشنهاد مدلی به منظور خلق مزیت رقابتی در تجارت الکترونیکی
بازارهای دوجانبه و واسطه گری در تجارت الکترونیکی
بررسی تاثیر تجارت الکترونیکی بر تجارت بین المللی
مدل های کسب و کار الکترونیک، ریشه ها، وضعیت فعلی و آینده
رتبه بندی وب سایت ها برای انتشار آگهی اینترنتی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند شاخصه
تاثیر بازاریابی سیار بر عوامل آمیخته بازاریابی گردشگری
بررسی محدودیت های پیاده سازی دورکاری با رویکرد تئوری محدودیت ها
شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش خرید اینترنتی: ارائه مدل پذیرش خرید اینترنتی
انتقال امن و بلادرنگ سرویس بلیط سیار از طریق بستر GPRS
کاربرد مدیریت دانش مشتری در کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی
بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری، داده کاوی و مدیریت دانش جهت دستیابی و ایجاد مدیریت دانش مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی سازمان ها در تجارت الکترونیکی
تخصیص منابع در رایانش ابری به کمک واسط های یادگیرنده
ارائه چارچوب راهنما در مسیر حرکت به سوی تجارت سیار
عملکرد پویشگر تراهرتز و فراصوت در بهبود کیفیت و امنیت اطلاعات
افزایش کارایی مهاجرت وظایف در رایانش ابری با ترکیب مسیریابی Yu و پیش کپی
مراقبت پزشکی سیار برای بیماران قلبی با استفاده از حسگرهای بی سیم در تلفن های همراه اندروید
رتبه بندی ارزش مشتری و تدوین برنامه های استراتژیکی با استفاده از تکنیک های داده کاوی جهت توسعه مدیریت ارتباط با مشتری
تأثیر فناوری اطلاعات بر موفقیت پروژه های شرکت های تولیدی: با تاکید بر مدیریت دانش(مطالعه موردی شرکت های تولیدی در دو شهر بابل و بابلسر)
طراحی سیستم پیشنهاددهنده همکارانه برای برنامه ریزی سفر در گردشگری الکترونیکی
طراحی سیستم استنتاج فازی برای تعیین سطح هوشمندی کسب و کار در شرکت های توسعه تجارت الکترونیک؛مطالعه موردی: سازمان توسعه تجارت الکترونیک بانک سامان
ارائه مدل تصمیم گیری انتخاب ایده نوآور در شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر با روش تحلیل سلسله مراتبی
امکان سنجی بسترسازی برای ایجاد بورس الکترونیک در استان اصفهان
نقشه راه مدیریت ریسک دانش بنیان پروژه های فناوری اطلاعات (IT)
به کارگیری هوش مصنوعی برای انتخاب سهام مناسب در بورس اوراق بهادار
ارائه چارچوبی سیستمی جهت ارزشیابی سیستم نوآوری بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توسعه اقتصادی در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا
تأثیر خرد جمعی و نوآوری باز در ایجاد و بهینه سازی مدل های کسب کار دانش محور؛ ارائه رهیافت پیشنهادی «پنجره واحد کسب و کار»
مدلسازی درآمدهای مالیاتی کشور با استفاده از روش ماشین بردار تکیه گاه (SVM)
ارایه مدل پیشنهادی به منظور ارزیابی وب سایت های تجارت الکترونیکی
استراتژی های مدیریت تغییر برای موفقیت در پیاده سازی سیستم های ERP
طراحی برند الکترونیکی از طریق استراتژی 3C
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM
بررسی و تحلیل اثر هوش تجاری بر تصمیم گیری استراتژیک
پیشنهاد مدلی به منظور طراحی برنامه های جامع فناوری اطلاعات
رفتار مصرف کنندگان در تجارت الکترونیکی
Critical Success Factors for BI Implementation
بررسی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت بر مدیریت دانش در سازمان ها
پیشنهاد رو یه انتخاب و ارزیابی تامین کنندگان با روش ترکیبی فازی و الگوریتم زنبور عسل
ارایه مدل پیشنهادی جهت سیستم مدیریتی یکپارچه جهت چابک سازی سیستم حمل بار در حمل و نقل ریلی با استفاده از تکنولوژی RFID و هوش تجاری
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد انگیزه به انجام خرید آنلاین در ایران
ارائه یک مدل اکتشافی قیمت گذاری برای کالاهای الکترونیک در بازارهای شبکه مدار