آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 66تعداد صفحات کتابچه مقالات: 889
تعداد نمایش مقالات: 37069
چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل
چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل در تاریخ ۲۸ دی ۱۳۹۹ توسط ،دبیرخانه دائمی کنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات زبان و ادبیات ملل
تحلیل مقابله ای تأثیرحركات نحوی برلایه های معنائی در زبان عربی و فارسی طبق رویكرد عبدالقاهر جرجانی
بررسی مضامین پند و اندرز در شعر سهراب سپهری
نگاهی اجمالی به دو اثر ایرانشاه بن ابی الخیر بررسی ویژگی های بهمن نامه و کوش نامه)
Immortalization of Rhetoric or the Rhetoric of Immortalization: A de Manian Reading of William Shakespeare’s Sonnets
Archetypal Reading of Milan Kundera’s Identity
An Analysis of Paul Auster’s City of Glass as an Experimental Metafiction
Translating Neology in the Field of Computer and Information Technology: An Analysis of Coined Terms by Academy of the Persian Language and Literature
نقش و تاثیر ادبیات انقلاب اسلامی در تحقق حقوق شهروندی
تحلیل و مقایسه عناصر زنانه در شعر پروین اعتصامی و سیمین بهبهانی
The Effect of Integrated writing Approach on Iranian EFL Learners` Writing Development
The Effect of Vocabulary Knowledge on Ardabil Intermediate EFL Learner’s Speaking Fluency
تجزیه و تحلیل انسجام و پیوستگی نوشتار زبان آموزان فرانسه در ایران و رابطه آن با میزان شناخت آنها از انسجام و پیوستگی متن: یك مطالعه موردی
The role of scaffolding in developing EFL learners’ paragraph writing
عناصر طبیعی و بصری در غزلیات بیدل دهلوی
بررسی لحن داستان های مجموعه الربیع فی الرماد زکریا تامر
نقد اجتماعی و سیاسی در مثنوی های عطار
چهرة مزدك از دیدگاه شاهنامه فردوسی
The Effect of Bilingualism on Cognitive Flexibility of Iranian Female Teenagers
Errors and Teacher Professional Development
مقایسه كارآیی روش كار محور معكوس و كارمحور سنتی در یادگیری مكالمات انگلیسی زبان آموزان با استفاده از روش تحقیقات تجربی
نقد فمنیستی اشعار ژاله قائم مقامی
Acquisition of sentence pattern by Persian (L1) Learners of English (L2) and Spanish (L3)
موسیقی و شعر معاصر
گفتاری پیرامون ساخت موصولی و کاربرد آن در زبان فارسی
Review of “A Handbook of Critical Approaches”
بررسی عناصر طبیعی با تأکید بر کتاب آینه های ناگهان از قیصر امین پور
The Interface of Oral Implicit and Explicit Feedback and Lexical Collocational Knowledge of Iranian EFL Intermediate Learners
نقش استعاره های مفهومی بدن-محور در فرایند جلب توجه توسط محرك های ترس:مقایسة رمان "دا" نوشتة اعظم السادات حسینی با رمان"اعزامی ها" نوشتة گوستاو هسفورد
تحلیل و مقایسه سفر در داستان ماهی سیاه کوچولو و هاکلبری فین
بن مایه های حکمی در اشعار صالح بن عبدالقدوس و گلستان مصلح الدین سعدی
تجلی عشق در مثنوی معنوی
ادبیات پایداری در انقلاب اسلامی؛ با محوریت نمادپردازى در اشعار مقاومت علیرضا قزوه
Iranian EFL Learners' Perceptions toward Paper Assessment in Mid-term and Final exams in institute
سبک شناسی رباعیات رشید وطواط
تاثیر ادبیات فارسی تعلیمی بر رشد تفكر كودكان و نوجوانان
جامعه شناختی شخصیّت در سه نمایشنامه اکبررادی
بررسی رنگ ها در منظومه »خسرو و شیرین« نظامی گنجوی
نقد سورئالیسم در کتاب نفثه المصدور
بررسی سایه و قهرمان در لامیه العرب شنفری بر اساس نظریه یونگ
Neutralization of the borrowed vocabularies from French to Persian based on Optimality Theory
Effect of Teaching Vocabulary via Textbook versus Social Media on Creativity Level of Iranian EFL Learners
The Study of Conducting Collaborative Action Research in Learning Process
تطبیق مؤلفه های تنهایی و اندوه در شعر عبدالوهاب البیاتی و قیصر امین پور
بررسی مولفه های اجتماعی در اشعار عبدالوهاب البیاتی
تصریف شناور
اسطوره جنگ در کرانه های اروندرود از نشانه های ظهور سوشیانت
بررسی و مقایسه حکایت »زاهدی که پادشاه او را کسوتی داد« در سه منظومه کلیله و دمنه بر اساس الگوی روایت شناسی لباو
تحلیل غزلی از حافظ شیرازی با رویکرد مکتب فرمالیسم (شکل گرایی)
اثرپذیری شاه سیاه پوشان هوشنگ گلشیری ازهفت پیكر نظامی گنجه ای براساس نظریه ژرار ژانت
واكاوی جایگاه زبان فرانسه ومولفه های تاثیر گذارآموزش آن درایران
مقایسه کاربرد فضاسازهای ذهنی در ترجمه ادبیات کودکان از فارسی به کردی
تحلیل روابط بیش متنی رمان اشوزدنگهه با تكیه بر كهن الگوی جاودانگی
A Contrastive Rhetorical Analysis of L1-L2 Organizational Patterns In Argumentative Writing of Iranian Students
Visualization of Logogenesis in L2: A Functional Perspective
Hope in Shakespeare’s “King Lear” and Ferdowsi’s “Fereydoun’s Story”: A Comparative Study
تاثیرتكنولوژی و فناوری بر زبان و ادبیات
نمود آثار سعدی در کتاب های فارسی مدارس بعد از انقلاب اسلامی ایران
تهیه ی پیكره ی زبانی فارسی آموزان غیرایرانی: مورد نوشتار فارسی آموزان چینی
A Critical Discourse Analysis of Trump and Biden in their presidential debate on the Basis of Van Leeuwen’s Socio-semantic Model
بررسی فرایند واژه سازی در لیلی و مجنون و خسرو و شیرین نظامی با استفاده از محورجانشینی و همنشینی
بررسی شاخصه های شعر خردسال با نگاهی به نخستین اشعار خردسالان از ایرج میرزا
مقایسه اركان و زحافات عروضی در كتاب عُراضه العروضیین محمد قرشی و رساله عروض از عبدالرحمن جامی
شرح برخی آموزه های عرفان اسلامی از لوایح عبدالرحمن جامی با رویکرد وحدت وجود ابن عربی
بررسی مقامات و احوال عرفانی در عبهرالعاشقین روزبهان بَقلی شیرازی و فتوت نامه سلطانی اثر واعظ كاشفی
جایگاه ظن و گمان در مثنوی معنوی