آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 34تعداد صفحات کتابچه مقالات: 407
تعداد نمایش مقالات: 19334
هفتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
هفتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری در تاریخ ۳۰ دی ۱۳۹۹ توسط ،موسسه پژوهشي رهجويان پايا شهر اترك در شهر شیروان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری
استراتژی سازمانی و تاثیر آموزش بر چابکی (مطالعه موردی: بیمه البرز)
استفاده از قابلیت های فناوری اطلاعات و کارافرینی سازمانی
اقتصاد پول و بانکداری
اکوسیستم های کارآفرینی به عنوان سیستم های سازگارانه پیچیده
انتخاب تامین کنندگان از میان شرکت های کوچک و متوسط (SME) بر اساس توانایی نوآوری سبز آنها و رویکرد روش بهترین – بدترین (BWM)
بررسی تاثیر جریان نقدی بر ارتباط بین سرمایه در گردش خالص و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی ارتباط بین مدیریت دانش و خلاقیت تیم با عملکرد مالی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای اطمینان محیطی
بررسی ارتباط بین نرخ بهره و شاخص بهای کالاها در بخش صادرات ایران
بررسی حسابداری ارزش منصفانه و ساختار بدهی شرکت
بررسی عوامل مؤثر بر کارایی منابع انسانی و تأثیر آن بر توانمندسازی کارکنان
بررسی کشف دانش بردانش تکنولوژیکی وارتباطی وتاثیرآن برکیفیت خدمات وعملکردمالی درشرکتهای کوچک ومتوسط شهراراک
بررسی میزان رضایت مشتریان مجموعه های ورزشی و بازاریابی درونی
بررسی نقش حسابدارن و مدیران مالی در ارزیابی و گزارشگری کنترل های داخلی حاکم بر گزارشگری مالی
بررسی نقش میانجی اخلاق حرفه ای در ارتباط بین بازاریابی داخلی با پذیرش HIS
بررسی نقش هوش عاطفی بر اثربخشی ورزشی کارکنان سازمان ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان
بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش در تبیین استراتژی برنامه ریزی منابع انسانی در نهاد های حاکمیتی (استانداری سیستان و بلوچستان)
بررسی تأثیر مدیریت استخدام بر بهره وری کارکنان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
تأثیر عدم اطمینان اقتصادی بر نوسان پذیری جریان وجه نقد عملیاتی در شرکت های بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر نرخ تورم بر افزایش هزینه خانوار و ارایه راهکارهایی برای کاهش هزینه
تاثیربازاریابی حسی بر ترجیح و افزایش خرید مشتریان برند دایی
دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی در شبکه های اجتماعی
سنجش نقش میانجی EMA بر رابطه بین استراتژی و عدم اطمینان زیست محیطی و تعهد مدیریت بر EP
ضرورت دو چندان آموزش اخلاق در حسابداری خلاقانه
عوامل مؤثر بر پذیرش کیف پول دیجیتال در صنعت بانکداری ایران
کارایی سرمایه گذاری و ارتباط آن با محافظه کاری حسابداری
مدل های بکارگیری تجارت الکترونیک برای کسب و کارهای آنلاین
مدیریت راه اندازی کتابخانه های دیجیتال
مطالعه اهمیت مدیریت استراتژیک در سازمان ها
مطالعه نقش استعداد شغلی در پیش بینی میل به ماندن در کار (مطالعه ای در بانک ملی زاهدان)
نخستین قانون کار و توسعه صنعتی آن در اقتصاد ایران
نقش پیشرانه های فن آوری اطلاعات بر مدیریت دولتی در ایران (مطالعه موردی استان سیستان و بلوچستان)
نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی بخش خدمات (مطالعه موردی مناطق روستایی شهرستان نظرآباد)
وبسایت های تجاری الکترونیک و گیرایی آن
بررسی تاثیر نقش رهبری تحول آفرین بر چابکی سازمان و یادگیری سازمانی در اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان در سال۱۳۹۶-۱۳۹۵