آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 59تعداد صفحات کتابچه مقالات: 929
تعداد نمایش مقالات: 189760
دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی در تاریخ ۶ آذر ۱۳۸۹ توسط ،مركز بازاريابي خدمات مالي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی
مقایسه پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی بین مشتریان بانکهای ملی و سامان
بررسی متغیرهای مؤثر بر پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی توسط مشتریان (مطالعه موردی در بانک سامان)
مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه: توسعه یک مدل مفهومی
نقش خودباوری، آموزش و دیدگاه فردی در پذیرش معاملات آنلاین سهام توسط سرمایه گذاران
فرآیندها و مکانیزم های ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار
بررسی تأثیر ریسک و عدم اطمینان ادراک شده ی مشتریان بر میزان استفاده از بانکداری اینترنتی (مورد مطالعه: بانک صادرات شهرستان مشهد)
توسعه تفکر راهبردی و هوشمندی تجاری در مؤسسات خدمات مالی
ارائه یک مدل هوشمند ارزیابی عملکرد راهبردی موسسات مالی با استفاده ازروش فازی و کارت امتیازی متوازن (BSC)
شناسایی مشتریان هدف برای بهکارگیری استرا ت ژی بازاریابی مستقیم در بانک با استفاده از دادهکاوی
ارزیابی رضایت سهامداران از سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار با استفاده از رویکرد فازی
بررسی میزان تاثیر سودمندی اطلاعات حسابداری مدیریت در بازاریابی استراتژیک منابع مالی در خدمات بانکی
مطالعه تاثیر تبلیغات بر ارزش ویژه برند
The Expectation and Perception of Private Banks Customers Regarding to Service Quality (SERVQUAL)
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بهبود کسب و کار صنعت بیمه
راهکارهای بهبود فرایند بازاریابی بیمه در ایران
ارائه مدل ترجیحات مشتریان در انتخاب بانک دولتی بمنظور شناسایی فرصتهای بهبود (مطالعه موردی شهر شیراز)
بررسی مقایسه ای انگیزه های جذب مخاطب در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی بانک های ملت و پارسیان
بررسی تأثیر بازاریابی رابطه ای بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: بانک صادرات استان فارس)
ترکیب الگوریتم ژنتیک و مدل معادله ساختاری به منظور بررسی رویه های منابع انسانی بر عملکرد سازمانی جهت ایجاد مزیت رقابتی پایداربرای بانک ها و موسسات مالی (مطالعه موردی:صنعت بانک ها و موسسات مالی بورس اوراق بهادارتهران)
اندازه گیری میزان رضایتمندی کاربران نهایی از خدمات بانکداری الکترونیکی (مورد مطالعه : بانک های پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین)
تبیین نقش کیفیت خدمات آنلاین در بانکداری اینترنتی و تأثیر آن بر رضایتمندی مشتریان
بررسی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانکی ایران
سوگیری نسبت به بازار و عملکرد با تأکید بر اهمیت راهبرد سازمانی
Designing Customer Loyalty Model in Iran Insurance Industry
شناسایی عناصر اثر گذار آمیخته بازاریابی خدمات بر انتخاب یک بانک خصوصی (مطالعه موردی :شهر تهران)
صنعت بیمه و نقش آن در توسعه راهبردی بازارهای مالی ایران
نقش هوش تجاری در کسب مزیت رقابتی و سودآوری در صنعت بیمه
کانال توزیع بانک بیمه در بازار خدمات مالی جهانی و بررسی عملکرد آن در فروش بیمه های عمر
جایگاه یابی استراتژیک و شناسایی منابع دستیابی به مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: جایگاه یابی استراتژیک نام های تجاری در بخش بانکداری دولتی)
فرآیندهای ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار در مؤسسات خدمات مالی: موردکاویOTP
بررسی عوامل مؤثر بر تجهیز منابع در شعب بانک رفاه شهر اصفهان
بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر تداوم و ترویج ارتباط مشتریان در صنعت بانکداری
نقش مشتری مداری و بازاریابی در بانکداری نوین
رویکردی نوین درایجاد مزیت رقابتی پایدار در خدمات بانکی
ارتباط مدیریت تجربه مشتری (CEM) با بهرهوری سازمانی در دفاتر بیمه
شناسایی واولویت بندی عوامل مؤثر برجذب مشتری از طریق دستگاه های ATM
قالب راهبردی بنگاههای مالی زنجیره محور الکترونیک با رویکرد هوش تجاری
ارتباط ابعاد ارزش ویژه برند و عملکرد شرکت های بیمه (در فروش بیمه بدنه خودرو بر اساس مدل (CBBE
عوامل موثر بر انتخاب کانال دریافت خدمات بانکی مشتریان (مطالعه موردی : بانک ملت)
سنجش رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات با استفاده از مدل کانو-سروکوال
بررسی خدمات وفادارسازانه مشتریان بنگاههای مالی در راستای کسب مزیت رقابتی
بررسی رابطه بازاریابی داخلی و کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
تاثیر ارزش مشتری بر وفاداری مشتری در قلمرو بانکداری ایران
رتبه بندی بندی بانکهای دولتی از دیدگاه مشتریان با استفاده از تکنیک PROMETHEE
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان در بانکهای خصوصی استان خوزستان
شناسایی و رتبهبندی راهبردهای جذب منابع در شبکه بانکی کشور(مطالعه موردی در یکی از بانکهای دولتی)
ارزیابی پرتفوی شرکت بیمه ایران با استفاده از ماتریس جنرال الکتریک
تدوین و اولویت بندی طرحهای راهبردی موسسات خدمات مالی در مدل BSC بکمک ZOGP و FQFD
اولویت بندی موانع اجرای استراتژی های بازاریابی با به کارگیری FAHP و QFD در موسسات مالی
بانکبیمه؛ رویکردی جدید برای بازاریابی خدمات مالی در ایران
بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شعب بانک در تجهیز منابع مالی (مطالعه موردی درشعب بانک تجارت سمنان)
مشتری گرایی منشاء نوآوری در خدمات بانک
بررسی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی خدمات بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بانک ملّت
مطالعه الزامات بانکداری الکترونیکی مشتریان بانک ملی شهر همدان
مدل مفهومی توسعه محصولات جدید مالی
بررسی تطبیقی بانک ها و تعاونی های اعتبار جهت اتخاذ استراتژ یهای انتخاب بازار باتکنیک های MADM
نقش سامانه اعتبارسنجی در تحقق راهبردهای بازاریابی خدمات اعتباری بانکها (مطالعه موردی شرکت مشاوره رتبه بندی اعتباری ایران)
شناسایی عوامل موثر بر توسعه بانکداری الکترونیک با استفاده از آنتروپی شانون
اهمیت و کارکرد بازاریابی داخلی در صنعت بانکداری