آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 35تعداد صفحات کتابچه مقالات: 446
تعداد نمایش مقالات: 29438
پنجمین همایش ملی علوم اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی
پنجمین همایش ملی علوم اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط ،موسسه همایش گستران سبزواران در شهر جیرفت برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی علوم اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین همایش ملی علوم اجتماعی، روانشناسی و علوم تربیتی
مبانی و اصول اخلاقی اسلام در مددکاری اجتماعی اسیران جنگی
بررسی ویژگیهای مدیریت کیفیت جامع نقش آن در بهره وری مدارس کشور
آموزش ترکیبی و تاثیر گذاری بر مدیریت کلاس های ابتدایی
شاخصه های جهت دهی به محتواهای آموزشی در کشور بر مبنای اندیشه های رهبر معظم انقلاب
اشتیاق شغلی راهکاری برای افزایش سطح سلامت حرفه ای و عملکرد معلمان
اثربخشی آموزش برنامه مدیریت والدین بررفتارهای اجتماعی واضطراب کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه همراه بابیش فعالی
تعیین اثربخشی درمان اجتماع مدار همراه با داروی آگونیست متادون برکارکردهای اجرایی سوء مصرف کنندگان مواد تحت درمان اجباری استان کرمان
رابطه بین تاب آوری و راهبردهای مقابله با دلزدگی زناشویی در بین زوجیت مراجعه کننده به مراکز مشاوره قائمشهر در سال ۱۳۹۷
توانمند سازی راهکاری برای افزایش کارایی و عملکرد معلمان
رابطه مهارت های اجتماعی و کفایت اجتماعی با عزت نفس دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان جغتای
بررسی موضع یابی زبان در مغز و کاربرد آن در آموزش
آثار همه جانبه قصه گویی بر رشد کودک
بررسی تاثیر میدان های شعوری (فرادرمانی - سایمنتولوژی) برکاهش اختلالات شخصیت مرزی در بیماران مراجعه کننده به کلینیک روانشناسی
اثربخشی آموزش تاب آوری بر پریشانی روانشناختی و حس انسجام
بررسی رابطه بین فردگرایی افقی و سرمایه اجتماعی در بین معلمان شهر اردبیل
پیش بینی رضایت زناشویی بر اساس تمایز یافتگی خود، بخشودگی بین فردی و تاب آوری در زنان متاهل کارمند مراکز منتخب بهداشتی آستانه اشرفیه، استان گیلان در سال ۹۹
سبک رهبری اخلاقی راهبردی مناسب برای مدیریت و رهبری مدارس
رابطه سلامت روان با اختلال اضطراب اجتماعی نوجوانان شهر شیراز
تاثیر نماز برکاهش اضطراب
مطالعه تطبیقی راهبرد های خود تنظیمی در کتابهای درسی علوم اجتماعی مقطع متوسطه کشور ایران و آلمان
آینده شعر، داستان، تصویرگری، پژوهش، مطبوعات و نشر کودک و نوجوان
بررسی تاثیر امید به تحصیل و یادگیری خودتنظیمی بر اضطراب امتحان در دانش آموزان پایه هشتم شهر لردگان
بررسی تاثیر مولفه های پست مدرنیته رسانه ای بر آموزش و پرورش دینی شاگردان
بررسی رابطه فعالیت های بدنی و زمان صفحه نمایش با سلامت روان دانش آموزان
فرضه پیوستاری خودشیفتگی، ارزش خود و شفقت خود
تحلیل محتوای کتاب پیام های آسمانی پایه نهم براساس روش »ویلیام رومی« در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰
بررسی عوامل روانشناختی بر میزان تاثیرگذاری کارگاه های آموزشی روان درمانگری بین فردی در میان مددکاران اجتماعی زندان شهر کرمان
تعلیم و تربیت در اسلام
نقش ادبیات کودک و نوجوان بر تعلیم وتربیت و رشد اجتماعی و دینی کودکان
مقایسه استرس شغلی وتاب آوری بین پرستاران شاغل دربخش بیماران کرونایی باپرستاران بخش های غیرکرونایی بیمارستان های شهربروجن
بررسی ارتباط شفقت خود و دلبستگی به خداوند با سلامت روان دختران دانشجو
بررسی رابطه جنسی افراد دارای تشخیص اختلال شخصیت خودشیفته
بررسی ارتباط تاب آوری روانشناختی و احساس خوش بینی با میزان فرسودگی شغلی دبیران
تاثیر داستان و قصه گویی در بهداشت روان کودکان
بررسی رابطه ی تاثیرات وابسته به آموزش و علاقه مندی دانش آموزان و عملکرد یادگیری آن ها در مدارس متوسطه گرگان سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰