آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 21تعداد صفحات کتابچه مقالات: 254
تعداد نمایش مقالات: 3165
دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار
دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ توسط دانشگاه اصفهان، در شهر اصفهان برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی توسعه کسب و کار
سنجش تفکر استراتژیک در بین مدیران و نقش آن در رفتارهای کارآفرینانه کارکنان
تحلیل نقش مدیریت مالی شخصی در کیفیت زندگی کاری و فساد اداری کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
بررسی تاثیر هوش استراتژیک بر عملکرد سازمانی آموزش و پرورش زاهدان
تاثیر هوش مصنوعی(AI) در مدیریت دانش:مطالعه موردی ربات نرم افزاری چت جی پی تی
مطالعه نقش مولفه های مدیریت دانش بر تسهیم دانش فنی کارکنان آموزش و پرورش زاهدان
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر شهرت برند با نقش میانجی رفتار خرید مشتریان مورد مطالعه مشتریان فروشگاه های پوشاک در سیتی سنتر شهر اصفهان
نگهداشت سرمایه های انسانی؛ مهم ترین چالش پیش روی شرکت های دانش بنیان
شرکت های دانش بنیان به عنوان شرکای راهبردی دانشگاه ها در ارتباط با صنعت
خودکارامدی خلاق کارکنان؛ مهم ترین شرط مزیت رقابتی شرکت های دانش بنیان
عوامل موثر بر موفقیت همکاری های تکنولوژیک در کسب و کارهای دانش بنیان (بر اساس پارادایم صنعت ۴.۰ در اکوسیستم نوآوری باز )
مدیریت منابع انسانی در استارتاپ ها؛ چالش ها و راهکارها
تحلیل چالش ها و استراتراتژی های همکاری تکنولوژیک دراکوسیستم نوآوری بنگاه
نقش مدیریت استراتژیک در افزایش بهره وری و فروش شرکتهای استارتاپی و دانش بنیان فین تکی مبتنی بر فروش اعتباری و اقساطی: مطالعه موردی یک شرکت موفق در این حوزه
روانشناسی مثبت سازمانی و عملکرد کسب و کار: ارائه یک چارچوب مفهومی
واکاوی چالش های استراتژی های توسعه برند در حوزه صنایع دستی خلاقیت محور
تحلیلی برروش های توسعه تجارت صوتی در کسب و کارهای الکترونیکی ایران
تاثیر فناوری های بلاک چین و قرارداد هوشمند بر صنعت بیمه
تحلیل محرک های زنجیره ی تامین دایره ای پایدار هوشمند
نگاهی به مدارس کارآفرین؛ چالش ها و راهکارهای آموزش کارآفرینی
مدل های کسب و کار دوار در بخش سلامت: یک مرور حیطه ای
تاثیرهوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی فعالیت های بازاریابی