آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 56تعداد صفحات کتابچه مقالات: 830
تعداد نمایش مقالات: 40006
دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ توسط ،موسسه علمي فرهنگي آپادانا در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر مشارکت فعال کارکنان: مطالعه موردی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان
رابطه بین ویژگی های شخصیتی و انتظارات بازدهی سرمایه گذاران با نقش تعدیلگر متغیرهای جمعیت شناختی جنسیت و وضعیت اشتغال در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی رابطهی ریسک مالی و ریسک تجاری با گزارش مشروط حسابرسی درشرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
در برنامه ریزی تولید MRP مطالعه ی تطبیقی مولفه های اثرگذار بر
بررسی اثر هوش هیجانی بر عملکرد منابع انسانی شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران
بررسی دلایل بوجود آمدن بازار غیر متشکل پولی و آثار آن در اقتصاد و جامعه
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر بهره وری و بهبود عملکرد کارکنان
سنجش سطح بلوغ اجرایی مدیریت استراتژیک بر اساس مدل سازمان استراتژی محور مطالعه موردی شرکت بهرهبرداری و نگهداری سد و نیروگاه گتوند علیا
بررسی تاثیر استراتژی زیرسیستم های نظام منابع انسانی بر عملکرد سازمان براساس مدل یک پارچه بامبرگر و مشولم در شرکت فراب
مدیریت امور شهری
بررسی عوامل موثر بر تغییر حسابرسان مستقل مقایسه موردی برای شرکتهای گروه مپنا
A study of Our Share in Complete Growth and Development of World with an Approach to Understanding of Anti-marketing Importance
نقد و بررسی مدیریت آسیا و اقیانوسیه اقیانوس آسیا قابلیت نوآوری های کوچک و متوسط از طریق توانایی کارآفرینی ، بازاریابی ، سرمایه ی وابسته و توانمندسازی
مشکل اجرای اصلاحات مدیریت دولتی جدید: معضل کنترل و تیوری شکست متوالی
ارتباط میان ویژگیهای تخصص و استقلال متخصصان حسابداری کمیته حسابرسی و کیفیت گزارشگری مالی
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر انگیزش کارکنان در سازمان
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در شعب بانک ملت بندرعباس
بررسی تجربی تاثیر تنوع فعالیتهای ارزی و بینالمللی بر عملکرد بانکها در صنعت بانکداری ایران
تعدیل ریسک، فشار جامعه و استفاده از حسابداری مدیریت در مدیریت ریسک تغییرات آب و هوایی: شواهد مربوط به استرالیا
پیوست فرهنگی نقطه عطف مدیریت راهبردی دانشگاه فرهنگیان در افق چشم انداز 1404
بررسی رابطه قابلیتهای فناوری اطلاعات و مدیریت ارتباط با مشتری با عملکرد نمایندگیهای بیمه مورد مطالعه:نمایندگی های بیمه ایران در استان خراسان رضوی
بررسی و شناسایی موانع یادگیری سازمانی
مروری بر نظریه های تیوری مدرن و فرامدرن پرتفوی
بررسی رابطه رهبری اخلاقی با وفاداری و شادمانی سازمان کارکنان پتروشیمی شهر ایلام
تاثیر آگاهی از کشور خاستگاه تولید در بازاریابی بین المللی
بررسی اثر مسیولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی
بررسی تاثیرسرمایه فکری و هوش سازمانی مدیران بر عملکرد مالی مدارس شهر بم
نقد و بررسی برنامهریزی استراتژیک منابع انسانی بر سطح اثربخشی سازمانهای چابک نمونه موردی شهرداری مشهد
عوامل زیربنایی جهت تحقق مدیریت دولتی نوین در ایران
بررسی عوامل مرتبط با تفکر استراتژیک و رابطه آن با عملکرد بازاریابی مطالعه موردی:بانکهای دولتی شهرستان مشهد
بررسی اثرات سرمایه ذهنی و ظرفیت جذب روی ظرفیت نوآوری مطالعه موردی شرکت سایپا تهران
بررسی تاثیر متغیرهای اقتصادی و مالی بر رابطه بین ترکیب مالکیت و سیاست تقسیم سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر کیفیت زندگی کاری بر بهبود سیستم مدیریت دانش مطالعه موردی: بانک ملت شعب بندرعباس
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر مدیریت زنجیره تامین سبز
ارتباط بین مدیریت سود و چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
تاثیر متقابل بین حاکمیت شرکتی خوب و مدیریت سود در رابطه با کاهش چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارتباط بین مدیریت سود، حاکمیت شرکتی و چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
ارتباط بین حاکمیت شرکتی خوب و چسبندگی هزینه در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی و تحلیل تاثیر فرآیندهای داخلی کسب و کار بر میزان رضایت مشتریان: مطالعه موردی شرکت تامین سرمایه آرمان
بررسی نقش عناصر هفتگانه آمیخته بازاریابی خدمات بر کسب مزیت رقابتی وتاثیر مزیت رقابتی بر رضایت مشتری از دیدگاه گردشگران هتلهای پنج ستاره: مطالعه موردی هتلهای مشهد
بررسی تاثیر اخلاق حرفه ای مدیران بر بهره وری نیروی انسانی با نقش تعدیلگری عدالت سازمانی: مورد مطالعه سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر موفقیت مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
کاربرد رویکرد منطق فازی در مدلسازی اثرات فساد اخلاقی بر اقتصاد غیر رسمی ایران
بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران
ارایه مدلی برای بررسی رابطه بین کیفیت خدمات و ابعاد وفاداری خدمات درگردشگری پزشکی
ارزیابی عوامل کلیدی تاثیر گذار بر رضایت مسافران از حمل و نقل هوایی با رویکرد دیمتل فازی
بررسی نقش متغیرهای جمعیت شناختی در قراردادهای روانشناختی کارکنان در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان
بررسی و سنجش میزان رفتارهای انحرافی کارکنان در اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان
ارایه مدلی برای بررسی نقش داده های هوش تجاری بر استقرار نظام جامع مدیریت دانش در شرکت های خدماتی دولتی
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر استراتژی تولید
ارتباط بین سبک تصمیم گیری مدیران و خرد سازمانی مطالعه ی موردی سازمان امورمالیاتی استان آذربایجان غربی
بررسی تاثیر اشتراک دانش و تغییرات مثبت سازمانی بر انسجام تیمی دردانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی
بررسی تاثیر منابع معنوی بر عملکرد مالی سازمان با در نظر گرفتن اثر میانجی فرآیند و عملکرد هیات مدیره مورد مطالعه: شرکت خدمات ارتباطی مخابراتی رایتل
بررسی وضعیت اعتماد شهروندان به مدیریت شهری و راهکارهای افزایش آن
تاثیر سیستمهای سازمانی و تجزیه وتحلیل تجاری در حسابداری مدیریت
بررسی اخلاق حرفه ای در دانشگاه علامه طباطبایی