آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 120تعداد صفحات کتابچه مقالات: 844
تعداد نمایش مقالات: 253729
ششمین همایش موتورهای درونسوز
ششمین همایش موتورهای درونسوز در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۸۸ توسط ،شركت تحقيق، طراحي و توليد موتور ايران خودرو در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات ششمین همایش موتورهای درونسوز مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در ششمین همایش موتورهای درونسوز
تبدیل احتراق CI به HCCI و بررسی فرایند احتراق HCCI به روش CFD
مدلسازی و بررسی پدیده جوشش در انتقال حرارت از راهگاه آب موتور
مدل پیشگویی صدای ناشی از احتراق موتور دیزل
SI Engines Misfire Detection by Using NARX Neural Network
پیش بینی بارحرارتی منتقل شده به سیستم خنک کاری موتورتبدیلی ازدیزل به صددرصدگازسوزباشبیه سازی کامپیوتری
تأثیر افزودن اتانول به بنزین بر رفتار خوردگی قطعات سامانه سوخت رسانی خودرو
بررسی تاثیر هندسه تاج پیستون بر عملکرد و آلایندگی موتور دیزل به صورت تجربی
بررسی تجربی تاثیر پارامترهای سوخت دیزل در آلایندگی و عملکرد یک موتور دیزل پاشش مستقیم
مدلسازی اثربلندشدگی سوپاپ ورودی بر جریان ورودی و رفتار آلاینده ها درموتور دیزلی تزریق مستقیم
بررسی اثر پولی بر ارتعاشات پیچشی میل لنگ موتور دیزل
تحلیل آب بندی و رفتار واشرسرسیلندر چندلایه فولادی تحت شرایط عملکرد موتور
بررسی اثر تغییر زمان بندی سوپاپ بر راندمان حجمی موتور احتراق داخلی
تغییر شکل محفظه احتراق موتور Perkins 4.236 و بررسی تاثیر آن بر عملکرد و تولید مواد آلاینده توسط کد KIVA-3V
بررسی تجربی تاثیرتعداد سوراخهای انژکتور بر روی عملکرد و آلایندگی یک موتور دیزل
مقایسه ی بنزین با سوختهای جایگزین در پیشرانه ی اشتعال جرقه ای
تخمین مدت زمان دوره ی گذرای گرم شدن موتور برای موتور احتراق داخلی XU7
مطالعه عددی پدیده کاویتاسیون در انژکتورموتورهای احتراق دا خلی با هندسه های مختلف روزنه انژکتور و فشارهای مختلف پاشش
بررسی تجربی و شبیه سازی ریاضی فرایند احتراق سوخت بیودیزل حاصل از روغن پسماند
تحلیل عمر خستگی مدل اجزاء محدود گژن پین موتور ملی و مقایسه تئوریهای مختلف
استفاده از میکروجلبک جهت کاهش میزان گازهای آلاینده انتشار یافته از موتور موتور دیزل
طراحی کنترلر بر مبنای منطق فازی برای یک اتوبوس هیبرید - الکتریکی سری
شبیه سازی رفتار موتور دیزل هنگام وجود فشار اضافی در اگزوز و خلا ورودی
انتخاب مناسب ترین مکانیزم سینتیک شیمیایی مفصل بهینه برای ا حتراق سوخت گاز طبیعی در موتورهای دوگانه سوز (دیزل + گاز طبیعی) با استفاده از الگوریتم ژنتیک
بررسی میزان عددی میزان تاثیر افزودنی هایی نظیر CH2O, H2O2 بر عملکرد یک موتور اشتعال تراکمی سوخت همگن (HCCI) با سوخت گاز طبیعی
تحلیل واماندگی ترک خوردگی بستار موتور دیزل سنگین در اثر خستگی کم چرخه و اصلاح طراحی آن
Parametric Study on Lubrication of Connecting Rod Big End Bearings
Experimental and Numerical Investigation of cooling intake Air for NOx Reduction in Diesel Engines
Effect of Biodiesel-Diesel Blended Fuels on Diesel Engine Ignition Delay
Numerical Investigation of the Effect of Fuel Preheating on Combustion Process and Emission in a Direct Injection Diesel Engine
Multi-Dimensional Study of Performance and Pollutants Emissions of Hydrogen Internal Combustion Engines.
بررسی تاثیر میزان درصد سوخت متان بر عملکرد و الایندگی موتورهای دیزل دوگانه سوز
بررسی و تحلیل تاثیر استفاده از صفحه کلاچ میراکننده درکاهش نوسانات خروجی دور آرام موتور XU7
بررسی آلایندگی خودروها با موتور درون سوز در ترافیکهای بسیار سنگین با استفاده از مدل ترافیکی بهینه شده
تاثیر انواع پیکربندی پاشش سوخت بر احتراق و شکل گیری آلاینده ها در موتور دیزل سنگین
ابعاد و عناصر مختلف توسعه تکنولوژی موتورهای درونسوز و ارائه راهبردی جهت تهیه نقشه جامع علمی آن
طراحی محفظه ی احتراق بهینه برای موتور اشتعال جرقه ای دوسوختی با پایه ی گازی
Transmission Loss Analysis of an Expansion Chamber in Stationary Medium by Experimental and Numerical Methods
طراحی گذرگاه سیال یک موتور دیزل بصورت یک بعدی و سه بعدی
توسعه و ارزیابی روشهای تشخیص کوبش با استفاده از سیگنال فشار درون سیلندر، در یک موتور بنزینی
استفاده از روش گرادیان مزدوج با مساله الحاقی جهت تخمین شار حرارتی دیواره سیلندر در یک موتور احتراق داخلی
تعیین دمای کاری پیستون با استفاده از منحنی های پیرنرمی
توسعۀ برنامه KIVA-3V جهت شبیه سازی پاشش سوختهای گازی در موتورهای درونسوز
کنترل تطبیقی دینامیک طولی خودروی سواری
بررسی آلاینده های منتشره از موتور دیزل تزریق مستقیم و تاثیر استفاده از پاشش دو مرحله ای سوخت بر آن به کمک نرم افزار FIRE
بررسی آزمایشگاهی تاثیردمای سیال EGR بر راندمان قانون دوم ترمودینامیک در موتورهای دیزل سبک
بررسی آزمایشگاهی اثر بازخورانی اگزوز بر کارایی موتورهای دیزل سبک
بررسی عوامل سایشهای غیرطبیعی برروی شیار پیستون
طراحی و شبیه سازی تغییر زمان بندی متغییر دریچه ورودی و حذف پروانه گاز بر اساس چرخه میلر
مدلسازی خطی و غیرخطی دسته موتورهای هیدرولیکی با استفاده از سیمولینک
تشکیل مخلوط و احتراق در موتور با بهره گیری از محیط متخلخل
طراحی سیستم ترمز بازیاب اتوبوس هیبرید الکتریکی O457 و شبیه سازی عملکرد آن
Thermal Analysis of a Heavy Duty Diesel Engine Cylinder Head
بهینه سازی خودروهای دوگانه سوز با راهبرد نسبت تراکم متغیر
بررسی تاثیر پاشش چند مرحله ای سوخت با فشار پاشش متغیر بر آلایندگی موتور دیزل پاشش مستقیم
بررسی عددی و تجربی نشست روغن در قطعات سامانه سوخت رسانی موتور گازسوز
شبیه سازی عددی و مقایسه تجربی پدیده کوبش در موتورهای دوگانه سوز با استفاده از مدل ترمودینامیکی دو ناحیه ای
Examination of Exhaust Gas Recirculation (EGR) Utilization on Combustion Characteristics of 12V-D87 Diesel Engine- NOx Considerations
تحلیل تنش شبه دینامیکی شاتون با در نظر گرفتن اثر حرارت و وابستگی ویژگیهای مواد به دما
ترک یابی در میل لنگ بر اساس ارتعاشات پیچشی به کمک الگوریتم ژنتیک
مطالعه پارامتری تحلیل رونکاری فیلم روغن در یاتاقان چشمی بزرگ شاتون موتور دیزل سنگین با استفاده از تحلیل الاستو - هیدرودینامیک
تحلیل روانکاری فیلم روغن در یاتاقان های ثابت و متحرک میل لنگ موتور دیزل سنگین با استفاده از تحلیل الاستو - هیدرودینامیک
Numerical 1-D Simulation of Internal Combustion Engines Considering Entropy Level Changes
شبیه سازی چرخه موتور دیزل با استفاده از مدل چندناحیه ای اسپری و احتراق استوکیومتری
طراحی کنترلر فازی برای سیستم تعویض دنده AMT خودرو سواری به منظور کاهش مصرف سوخت و بهبود شتابگیری خودرو
Analysis of an Engine Lubrication System
تاثیر دما و زمان بر خواص مکانیکی آلیاژ بستار موتور پایه گازسوز
کاهش مصرف سوخت و انرژی با بهره گیری از تست سرد
بهینه سازی توابع وایب و مثلثی برای پیش بینی نرخ حرارت آزاد شده در موتور پژوی XU7
شبیه سازی یک بعدی سامانه ی خنک کاری خودرو و بررسی شرایط کارکردی بهینه ی آن
بهینه سازی رفتار انتشار امواج تنش حاصل از بارهای دینامیکی ضربه ای در گژن پین موتور XU7 با استفاده از مواد هدفمند
محاسبه عمق نفوذ جریان جت خرو جی از افشانه دایروی فشاربالای گازبا استفاده ازمدل دودکش
طراحی و ساخت سامانه عیب یاب از راه دوربر مبنای سامانه جهانی ارتباطات تلفن همراه و مجهز به سامانه موقعیت یاب جهانی
طراحی و تحلیل فرایند ساخت میل بادامک به روش شکل دهی با مایع
ارائه مکانیزم سینتیک شیمیایی مفصل بهینه برای احتراق مخلوط سوخت های گاز طبیعی و هپتان نرمال در موتورهای HCCI دوگانه سوز با استفاده از الگوریتم ژنتیک
بررسی تاثیر تزریق مستقیم بنزین (GDI) روی موتور XU7 JP/L3 و مقایسۀ ان با حالت MPFI
بررسی تجربی احتراق یک موتور اشتعال جرقه ای با سوخت ترکیبی بنزین - اتانول و MTBE در جهت کاهش مصرف سوخت و الاینده ها
بررسی پدیده یخ زدگی درشیر تنظیم فشار گازو راهکارهای مقابله با آن
Simultaneous reduction of smoke and NOx emissions of diesel and biodiesel fueled engine with ethanol blends
Research and Development on Transonic Compressor of High Pressure Ratio Turbocharger for Vehicle Engines
Operational Modal Analysis on Structures with Rotating Parts
بررسی پارامتریک احتراق HCCI جهت کاهش مصرف سوخت و آلاینده ها و افزایش عملکرد احتراق به روش CFD
Effect of Using EGR on In-Cylinder Irreversibility of an IDI Diesel Engine
مدل سازی دینامیکی موتور دیزل 1,6 لیتری با استفاده از روش مقدار متوسط
بهینه سازی راهگاه ورودی یک موتور دیزل به منظور کاهش آلایندگی و بهبود پارامترهای عملکردی
طراحی و ساخت سامانه شست و شوی ماورای صوت قطعات موتور خودرو
توسعه سیستم های زمان بندی متغیر سوپاپ ها در موتورهای احتراق داخلی
زمان سنجی و ظرفیت سنجی خطوط نیرو محرکه ایران خودرو
تخمین نسبت تراکم و نقطه ای مرگ بالا براساس مدل آزاد سازی گرما در موتورهای احتراق داخلی به روش مسئله معکوس
مقایسه مدلهای احتراق صفر بعدی و شبه بعدی در شبیه سازی موتورهای اشتعال جرقه ای
بهسازی کارکرد و بررسی رخداد کوبش در موتور گازسوز جرقه افروزشی
Study of Torsional Vibration and Crankshaft Life in a 6 Cylinder Heavy Duty Diesel Engine
اندازه گیری عدد ستان سوخت بیودیزل و تاثیر ان بر تاخیر در اشتعال موتور دیزل
اصول حاکم بر طراحی و محاسبه توان مصرفی سامانۀ زمان بندی متغیر پیوستۀ دریچه ها
بررسی تاثیر استفاده از سوخت میکروجلبک بر پارامترهای عملکردی موتور دیزل
کاهش توقف خط ماشین کاری موتور پژو با استفاده از روش شش سیگما
Simulation of Contact Loss in a Heavy Duty Diesel Engine Valvetrain; Classical Approaches vs. Multibody Dynamic Model
Experimental and Numerical investigation of turbocharger matching and Its Effect on engine exhaust emissions of a direct injection diesel engine
Comparative Study of an ICE Performance with Using of Alternative Fuels.
A Semi-Empirical Model to Predict Diesel Engine Combustion Parameters
کاهش NVH انتقالی از موتور به جعبه دنده توسط فلایویل های دو جرمی
تحلیل و رفع ایراد شکست پیچهای بستن قطعات در سرسیلندر موتور OHV
بررسی تجربی اثر روغن موجود در گاز بر عملکرد و عمر قطعات سامانه سوخت رسانی موتور گازسوز
تحلیل ترموهیدرودینامیکی یاتاقان ژورنال با در نظر گرفتن اثرات کاویتاسیون در بارگذاری استاتیکی
مطالعه تاثیر شرایط مرزی حرارتی گازهای داخل محفظه احتراق و مجاری خنک کاری بر توزیع دمای سرسیلندر موتور دیزل سنگین
اثر تغییرات شرایط محیطی و کارکرد نیمه بار بر عملکرد و شکل گیری آلاینده ها در موتور دیزل سنگین
Thermo-mechanical Stresses Analysis of the Exhaust Manifold to evaluate the Fatigue Life for different used materials
پایش وضعیت موتور در آزمونهای دوام، با استفاده از تحلیل روغن
بررسی اثرباز خورانی گازهای برگشتی برروی فرایند احتراق درموتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن
شبیه سازی تاثیر کلاچ دوطرفه بر عملکرد خودروی هیبرید موازی با جعبه دندۀ دستی اتوماتیک شده (AMT)
بررسی تجربی تشخیص نشتی سوپاپ موتورهای احتراق داخلی با روش غیرمخرب آکوستیک ایمیشن (AE)
Effect of Exhaust Gas Recirculation (EGR) on Exhaust Performance in an IDI Diesel Engine
طراحی بهینه خنک کن مدار EGR به منظور کاهش همزمان آلاینده های Nox و دوده
تحلیل عمر پیستون تحت بارهای مکانیکی و حرارتی
طراحی و انتخاب پرخوران برای موتورهای دوسوخته با هدف حفظ توان موتور در ارتفاع 2000 متر نسبت به سطح دریا
Investigation of die temperature effect in thixoforging process of alloy AA7075
بهبود فرایند خطوط مونتاژ موتور از طریق بالانس به روش الگوریتم ضریب موقعیت رتبه بندی شده
اصلاح مدل احتراق شبه - ابعادی برای موتورهای اشتعال جرقه ای
A Review of the Automotive Three-Way Catalyst Ageing Technology
بررسی مبانی تئوری و ملاحظات صنعتی سایش در سیستم تریبولوژیک آلیاژ سیلندر و پیستون (LM28,LM13)
راهکارهای جدید برای کاهش مصرف سوخت بنزین در کشور