آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 18تعداد صفحات کتابچه مقالات: 239
تعداد نمایش مقالات: 5925
دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی
دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ توسط سازمان مدیریت صنعتی،انجمن بازاریابی ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس بین المللی بازاریابی صنعتی
تاثیر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر بر تاب آوری کسب وکارها براساس مدل خودسازماندهی
نقش بازایابی کارآفرینانه در فضای دیجیتال بر عملکرد کسب و کار هایB۲B بر اساس مدل خودسازماندهی
نقش تولید محتوای مناسب در اینستاگرام برای افزایش فروش با استفاده از مدل خودسازماندهی
نحوه تاثیر پژوهش های بازاریابی صادرات بر میزان صادرات شرکت خمیرمایه رضوی (شرکت های ایرانی) (با نگاه بر موانع و مشکلات پیش رو در شرایط تحریم)
بررسی هوش مصنوعی در بازار یابی صنعتی
طراحی مدل شایستگی مدیران بازاریابی صنعتی
ارائه الگویی برای تحلیل روابط بین خلق ارزش ورفتار بیمه شونده و ایجاد وفاداری (بررسی موردی شرکت سهامی بیمه ما)
تحلیل تجربه واقع شده خرید آنلاین مشتری در جهان ووکا
رفتار مصرف کننده در بازار های صنعتی و تحقیقات بازار یابی در b۲b
رویکرد توسعه پایدار در روابط B۲B
نقش میانجی استراتژی های صادراتی در تاثیر بازارگرایی صادراتی بر عملکرد صادراتی ( مورد مطالعه: شرکت های تولیدی صادراتی استان خوزستان )
بررسی عوامل رفتاری تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده در بازارهای صنعتی
بررسی تاثیر رضایت مشتری و اعتماد مشتری بر وفاداری الکترونیکی با نقش میانجی سهولت و سودمندی ادراک شده مورد مطالعه: شرکت توسعه فن افزار توسن(توسن تکنو)
مطالعه و بررسی عوامل موثر بر صادرات شرکت های کوچک و متوسط در بازارهای بین المللی، مطالعه موردی؛ شرکت های فعال در حوزه صنایع غذایی استان تهران(گروه صنایع لبنی)
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی محقق شده بر عملکرد استراتژی شرکت با توجه به نقش سیستم درون سازمانی (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرمانشاه)
بررسی تاثیر کیفیت محصول بر وفاداری و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: شرکت شیرآلات بهداشتی رابو)
بررسی نقش قابلیت های سازمانی در ایجاد مزیت رقابتی توسعه محصول جدید در صنعت مواد غذایی
ارائه مدل تحقیقات بازاریابی B۲Bدر صنعت غذا (مواد اولیه)