آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 70تعداد صفحات کتابچه مقالات: 841
تعداد نمایش مقالات: 21581
دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری در تاریخ ۲۰ آبان ۱۴۰۱ توسط ، برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دوازدهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و بانکداری
تاثیر احساسات سرمایه گذاران و نرخ سود سپرده بانکی بر نسبت قیمت -سود در بازار بورس اوراق بهادار تهران
تاثیر محافظه کاری حسابداری و جریان نقد عملیاتی بر کارایی سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اهمیت نقش کیفیت محیط اطلاعاتی داخلی در اجتناب مالیاتی
بررسی عوامل موثر بر رشد اقتصادی گروه خودروسازی سایپا
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر رضایت مشتری در کارخانه سدید
نظارت شرعی در بانکداری اسلامی از دیدگاه نظری و کاربردی
The Relationship between Audit Committee Characteristics and the Quality of Earnings in Companies Listed on the Tehran Stock Exchange
بررسی چگونگی اثرپذیری توانایی مالی شرکت های پذیرفته در بورس از حق الزحمه حسابرسی و غیرحسابرسی
بررسی تاثیر سیاست های پولی بر بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
مروری بر پیش بینی بازده سهام با تاکید بر مالی رفتاری و استراتژی سرمایه گذاری
تاثیر هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان شرکت نرم افزار ی سپیدز
بررسی رابطه بین تغییر حسابرس با محتوا ی گزارش حسابرسی و کیفیت حسابرسی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی همبستگی و بررسی هم خطی بین کارایی فنی تولید، الگوهای حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
بررسی تاثیر طرح مالیات بر خانه های خالی در شهرها؛ مطالعه موردی شهرستان ساری
بررسی رابطه بین کارایی فنی تولید، الگوهای حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
مروری بر حسابداری منابع انسانی با رویکردی نوین
نقش رسانه و شبکه های اجتماعی در توسعه گردشگری شهر یزد
رویکرد های حسابداری مدیریت نوآورانه در جهت افزایش پایداری شرکت های کوچک و متوسط تولیدی
عوامل تعیین کننده توانایی حسابرسی برای کشف تقلب : عوامل داخلی و خارجی مطالعه موردی : حسابرسان موسسه های حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران
بررسی نظام مالیاتی در ایران
اقتصاد دانش بنیان و نقش دولت در تحقق آن
بررسی علل عدم اجرای استانداردهای حسابداری بخش عمومی در ایران
رابطه بین بیش اعتمادی مدیران و کارایی سرمایه گذاری نیروی کار با تاکید بر نقش چرخه تجاری
نقش حسابرسی در حسابداری
مدل چند عاملی مدیریت ارتباط با مشتریان در نیل به سودمندی صنعت بانکداری دیجیتال
بررسی تاثیر خوانایی گزارشگری مالی و تخصص حسابرس بر هزینه های نمایندگی
اثر مهارت سواد دیجیتال بر یادگیری کارکنان بازاریابی در راستای افزایش فروش محصولات ایران خودرو
اثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیک با رویکرد رضایت مشتریان ایرانخودرو
تبیین نقش برنامه های توسعه فردی کارکنان دانشی در افزایش رضایت شغلی
چالش های فراروی صداوسیمای مراکز استان ها در ۵ سال آینده
بررسی کاربرد سیستم حسابرسی در کاهش فرارمالیاتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ایران
بررسی میانجیگری سبک رهبری بر رابطه هوش هیجانی مدیران و استرس شغلی کارکنان- مورد مطالعه- شرکت زغال سنگ پروده طبس
بررسی تاثیر عملکرد حسابرسان در کیفیت نقش مالیات در مشاغل کشور
بررسی ارتباط بین ویژگی مدیران و بازده غیرعادی سهام در بازار بورس تهران
بررسی تاثیر تبلیغات چهره به چهره بر استفاده از نوآوری در بانکداری اینترنتی مورد مطالعه: همراه بانک و اینترنت بانک، بانک ایران زمین و ملت شهرستان طبس
بررسی عملکردهای دولتی بر نوسانات بورس اوراق بهادارتهران
چالش های صنعت بانکداری در مواجهه با تحولات دیجیتال
بررسی عوامل اقتصادی موثر بر جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی
بررسی رابطه بین مدیریت دانش، بازاریابی پایدار و بهبود خدمات با نقش تعدیل کننده علایق مصرف کننده در آژانس ها ی گردشگری استان فارس
The role of business management in the economic development of a country
تاثیر منافع واقعیت مجازی بر تصمیم خرید با نقش میانجی اطلاع رسانی
بررسی اصول و مبانی مدل های نظری پیش بینی ریسک نکول شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر برندساز ی کسب و کارهای کوچک و متوسط SME با استفاده از روش ترک یبی دیمتل و فرایند تحلیل شبکه ای ANP
مروری بر بین المللی سازی برند شرکت های کوچک و متوسط
بررسی تاثیر رهبر ی بر نوآوری باز ورودی و نوآوری باز بیرونی
برآوردها و پیامدهای تغییر داوطلبانه حسابرس در ایران
بررسی پارامترهای مدیریت منابع انسانی و ارایه الگویی مناسب برای شهرداری قروه
تاثیر تبلیغات بر رشد فروش در بازار B۲B
رابطه محافظه کاری غیرشرطی و مدیریت سود واقعی
رابطه پایداری اجزاء سود و قیمت لحظه ای با تمایلات احساسی سرمایه گذاران
ارزیابی از حسابداری مدیریت با توجه به تغییرات اقتصادی
مرور روند روش های مدیریت دانش در شرکت های کوچک متوسط
موانع مفهومی مبنای تعهدی در واحدهای گزارشگر بخش عمومی
تحلیل چابکی راهبردی بر پاسخگویی عملیاتی
بررسی تاثیر هوش بازاریابی بر جذب مشتری در کسب و کار
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمان مورد مطالعه : بانک سینا شهر تهران
ارایه مدل اثر سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی مطالعه موردی: ادارات ورزش و جوانان استان اصفهان
تاثیر یادگیری سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی رضایت شغلی
بررسی تاثیر رفتار مشارکت جویانه معلمان بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی
تاثیر سازگاری، ارتباطات و همکاری بر تعهد و اعتماد و نقش آنها در عملکرد صادرات
تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با توجه به نقش میانجی گرایش کارآفرینانه
رابطه بین مولفه های رهبر ی خدمتگزار با کیفیت زندگی کاری با نقش میانجی سرمایه اجتماعی
بررسی تاثیر جهت گیری بین المللی کار آفرینی بر عملکرد بین المللی با در نظر داشتن نقش میانجی قابلیت شبکه، استراتژی رقابتی و جهت گیری بین المللی بازار
نقش ویژگی های بهداشت درک شده بر تصو یر، تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد مقصد در بحران کرونا
تاثیر ارزش های کارکرد ی، نمادین و لذت جویانه بر دلبستگی به برند: نقش میانجیگری ارزش احساسی دلبستگی به برند
تاثیر ارتباطات رسانه های اجتماعی آنلاین ابعاد ارزش ویژه برند بر مشارکت با برند در مقاصد گردشگری مورد مطالعه: هتل های ۴ تا ۵ ستاره استان مازندران
تاثیر نقد شوندگی بازار سهام بر عملکرد بخش واقعی اقتصاد
The Ranking of Knowledge Management Technologies Affecting Performance Productivity of Experts in Districts ۳, ۵ and ۶ of Tehran Municipality
مدیریت دانش مبتنی بر انعطاف پذیری و فرهنگ سازمانی
مدیریت دانش و چالش گردشگری