آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 60تعداد صفحات کتابچه مقالات: 861
تعداد نمایش مقالات: 29502
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ توسط ،دانشگاهها و مجامع علمی بین المللیآسان همایش برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی
بررسی نقشه استراتژی و جایگاه آن در نظام جامع مدیریت استراتژیک سازمان
اثر شاخص پیچیدگی اقتصادی بر رشد اقتصادی کشورهای جی هشت (۲۰۱۷ _ ۲۰۰۸)
کاربرد اینترنت اشیا مبتنی بر شبکه های اجتماعی در گردشگری سلامت
کاربرد سیستم های پیشنهاد دهنده سفر در گردشگری سلامت
نقش تکنولوژی در رشد صنعت گردشگری و رضایتمندی جهانگردان
آسیب شناسی تاثیر بحران ها به ویژه بحران تغییرات اقلیمی بر توسعه پایدار صنعت گردشگری
بررسی تحلیل موقعیت (SWOT) صنعت گردشگری ایران در قرن اخیر
چالش ه ای حقوقی گردشگران خارجی در ایران
بررسی نقش امنیت در جذب گردشگران خارجی با تاکید بر اقتصاد ملی (نمونه موردی: تهران)
کاربرد فناورهای نوین در صنعت گردشگری دانشکده مدیریت، رشته مدیریت جهانگردی
Considering the Effect of Marketing Strategies on Export Performance (Case study: Manufacturing and Exporting Companies of Tehran Garment Industry)
سهم گردشگری در توسعه ی اقتصاد ایران
بررسی تاثیر کیفیت محصول، تصویر برند، اعتماد برند بر رضایت مشتری و وفاداری مشتریان- مطالعه کاوی (مشتریان و مصرف کنندگان تلفن های هوشمند برند سامسونگ منطقه ۱۱ تهران
اهمیت و نقش مد یریت منابع انسانی الکترون یک در بهره وری نیروی انسانی
فنآوری های نوین و هوشمند در صنعت گردشگری، چالش ها و فرصت ها
رابطه بین مدیریت دانایی با رضایت شغلی و فراموشی سازمانی مدیران مدارس مقطع ابتدایی زاهدان
بررسی تاثیر پیاده سازی جانشین پروری بر قرارداد روانشناختی کارکنان با در نظر گرفتن نقش تعدیل کنندگی سبک رهبری مدیران (مطالعه موردی بانکداری شرکتی بانک ملت)
در ک سناریوی جدید خطر بعد از کووید - ۱۹ : چشم اندازها و چالش های دوره جدید گردشگری
Investigation marketing factors affecting foreign investment
اصول و قواعد نقد و تفکر انتقادی در سازمان
سنجش مشتری محور ارزش نام تجاری مکان از دیدگاه دیپلماسی عمومی
چالش ها، نقش ها و سیاستگذاری پژوهش های هوش مصنوعی در آموزش و پرورش
ارا یه یک مدل برنامه ریزی ریاضیاتی قطعی زنجیره تامین مستقیم ومعکوس چند محصولی همراه با مراکز تامین کننده
A Thesis Submitted as a Partial Fulfillment of the Requirements for the Degree of Master of Art in Industrial Management (M. A.) Sub-Discipline: Production and operation
ارائه مدل مناسب بمنظور بررسی حافظه بلند مدت شاخص صنعت بانکی در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مدل ARFIMA
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت کیفیت جامع با نقش میانجیگری تسهیم دانش
بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر خلاقیت و کارایی سازمان
بررسی میزان تاثیرگذاری توسعه گردشگری فرهنگی در مقبره بایزید بسطامی
بررسی تاث یر ادراک مد یران از یادگیری بر رفتار کاری تغییرگرا با توجه به نقش میانجی نیاز به شایستگی و استقلال
بررسی نقش عوامل تاثیرگذار بر قصد انتخاب حجاب (مورد مطالعه : دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس)
بررسی تاثیر تجربه مشتری بر وفاداری مشتریان: نقش ارتباط برند با خودانگاره (مورد مطالعه هتل های زنجیرهای لاله)
شیوه های ارتقای مشارکت زنان در فعالیت های گردشگری
نقش تغییر کاربری اراضی بر افزایش مخاطرات محیطی سیل در استان گیلان (شهرستان رودسر)
تاثیر پیامدهای منفی کووید ۱۹ بر روی اقشار جامعه
بررسی تحلیلی از مدیریت و سیاست های مسکن در بخش های جامعه اقشار کم درآمد کشور ایران
بررسی تاثیر شایستگی های منابع انسانی بر عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاه ایلام)
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر جو اخلاقی (مورد مطالعه: بانک های خصوصی شهر کرمانشاه)
بررسی تاثیر قابلیت های سازمانی بر حفظ مشتری
اهمیت شناخت انگیزه ی گردشگران در گردشگری
بررسی نقش فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت الکترونیکی مشتریان (مطالعه موردی: مسافران راه آهن ناحیه اراک)
ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر تمرکز زمانی بر ترجیح، تمایل به پرداخت و وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجیگری خودسازگاری (مطالعه موردی: مشتریان محصولات اپل در کشور ایران)
مروری بر منابع فناوری اطلاعات، نوآوربودن، و قابلیت های زنجیره تامین به عنوان عوامل محر ک عملکرد کسب وکار
تحلیل تاثیرات کرونا بر شاخص های گردشگری (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی)
نحوه بکارگیری برنامه ریزی استراتژیک در شرکت ها و سازمان های تولیدی
ارزیابی تاثیر درگیری ذهنی و ارتباط با برند بر عشق و کیفیت ارتباط برند (مورد مطالعه اینستاگرام )
شناسایی جاذبه ها نوآور توریستی و کشف فرصت های کسب و کارانه ایرانی جهت بومی سازی در کشوره ای آسی ای جنوب شرقی
بررسی تاثیر برند اخلاقی بر تعهد برند باتوجه به نقش میانجی تجربه برند و اشتیاق برند (موردمطالعه: شرکت شاهکار کشاورز ایرانیان)
تاثیر تنش های حرارتی بر فیزیولوژیکی در شهر ارومیه
بررسی تاثیر شهرت برند بر عملکرد برند با در نظر گرفتن نقش میانجی لوگوی برند در هتل های ۵ ستاره ایران
مدیریت زنجیره تامین با تولید ناب در صنایع تولیدی
نگرش مردان معلول نسبت به فرزندآوری در آسایشگاه کهریزک
جایگاه چالش های مدیریت مکان یابی برای نصب دستگاه های خودپردازها (ATM) با تاکید بر شبکه بانکی بانک سینا در استان تهران
سازمان اخلاق محور: بررسی جو اخلاقی کارکنان در وزارت نفت
بررسی تاثیر حکمرانی الکترونیک بر نظام سلامت
بهره گیری پیشرفته از دانش روابط انسانی به عنوان عامل محرک در ایجاد انگیزه کاری
ارزیابی اقلیم آسایش گردشگری در مناطق گرم و مرطوب با استفاده از شاخص های PMV , PET (مطالعه موردی: شهر چابهار)
رسانه اجتماعی- یک استراتژی در توسعه مدیریت ارتباط با مشتری
بررسی رابطه بین رضایت مشتریان و کیفیت خدمات در سازمان مالیات کشور
مدل مفهومی تجربه منفی مشتری بر انتقام از برند با نقش واسط نفرت از برند
نوع شناسی نوآوری های هوش مصنوعی در محیط های اقتصادی