آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 37تعداد صفحات کتابچه مقالات: 425
تعداد نمایش مقالات: 13463
پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای روانشناسی، مشاوره و آموزش علوم تربیتی
پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای روانشناسی، مشاوره و آموزش علوم تربیتی در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ توسط ،مرکز توسعه و گسترش مطالعات ميان رشته اي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای روانشناسی، مشاوره و آموزش علوم تربیتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات میان رشته ای روانشناسی، مشاوره و آموزش علوم تربیتی
بررسی استدلال های موجود در تائید یا رد آموزش فراگیر
نگاهی به کاربرد درمان ارتقایافته با ربات برای کودکان طیف اوتیسم
بررسی اثربخشی روش های تدریس تعاملی در درس علوم برسازگاری اجتماعی دانش آموزان پسر پایه سوم دبستان استان بوشهر شهرستان جم
پیش بینی کیفیت تدریس بر اساس خوش بینی آموزشی و ویژگی های شخصیتی معلمان
هنر درمانی آنلاین در طول پاندمی ویروس کرونا
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف پذیری روانشناختی و کنترل هیجانی در سالمندان مبتلا به بیماری قلبی
بررسی انگیزش تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهر اصفهان
اعتبارسنجی و تضمین کیفیت در نظام آموزش پیش دانشگاهی؛ یک مطالعه مروری
بررسی مدیریت و راه کارهای آن در کلاس درس
ساخت و ارزیابی ویژگی های روان سنجی پرسشنامه سازگاری با شرایط اپیدمی ویروس کووید ۱۹ در جامعه ایرانی
تبیین مبانی مکاتب مهم فلسفی و مقایسه آنها با مبانی فلسفی آموزش و پرورش ایران: با تکیه بر مبانی تربیتی
مطالعه نقش رهبری خدمتگزار بر توانمند سازی معلمان با توجه به نقش میانجی خلاقیت سازمانی (مطالعه ای در مدارس مقطع ابتدایی شهرستان زابل)
اثربخشی طرحواره درمانی گروهی بر اعتیادپذیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان مشهد
بررسی و شناسایی مولفه های مدرسه شاد در مقطع ابتدایی شهر مهریز
ارزیابی درونی و اهمیت آن در بهبود کیفیت آموزش عالی
The role of coping strategies in the use of social networks among women prone to divorce
پیش بینی رضایت شغلی بر اساس اضطراب کرونا و نگرش به بیماری در کادر درمان
پیش بینی علائم اختلالات روان تنی بر اساس باورهای اعتقادی و نگرش معنوی در افراد با بیماری قلبی عروقی
The consideration of problems of English language teaching in Iran
تاثیر مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان گروه خونی A در ایام بحرانی کرونا
Investigating the effect of new methods in teaching and comparing it with old methods: case studies, vocabulary
توسعه مهارت های نرم با استفاده از هوش گاردنر و ابزار رفتارشناسی دیسک در دانش آموزان تیزهوش مقطع متوسطه دوره اول
مقایسه خودتنظیمی انگیزشی با رفتار قلدری- قربانی در دانش آموزان با وبدون اختلال یادگیری خاص
پیش بینی روابط فرازناشویی براساس ھیجان خواھی وگرایش به رفتارھای پرخطر در زوجین شھر تھران
نگاهی بر هراس اجتماعی به عنوان نوعی اختلال اضطرابی در دانش آموزان مدارس
اثربخشی آموزش مهارت همدلی بر کاهش افسردگی، اضطراب و بهبود کیفیت زندگی زنان
بررسی تاثیر اعتیاد به گوشی های هوشمند بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی شهر سقز
تاملی بر روش تحقیق پدیدارشناسی در مطالعات آموزش عالی
تاثیر درک اوتیسم بر الگوهای آموزشی دانش آموزان: مطالعه مروری
مروری بر ویژگی های زیبا شناسی،رویکرد ها و نقش هنر در آموزش و یادگیری دانش آموزان ابتدایی
بررسی رابطه بین عوامل فردی مهم و افت تحصیلی دروس مهارتی در میان هنرجویان رشته برق شاخه کاردانش شهر تهران منطقه ۱۴
بررسی رابطه اختلالات عملکرد جنسی با گرایش به روابط فرازناشویی در زوجین ناسازگار شهر اصفهان
مروری بر خلاقیت، تفکر طراحی و رویکرد میان رشته ای
بررسی رابطه رهبری تحول آفرین با رضایت شغلی و خلاقیت مدیران مدارس ابتدایی شهر تهران
بررسی رابطه تنیدگی تحصیلی و کمک طلبی آموزشی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان شازند
بررسی جایگاه فلسفه تعلیم وتربیت اسلامی در تربیت انسان فرهیخته و تدوین الگوی مطلوب آن