آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 126تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1682
تعداد نمایش مقالات: 74064
هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن
هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران،دانشكده مهندسي راه آهن دانشگاه علم و صنعت ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن
بکارگیری مدل فرهنگ بلوغ ایمنی در حمل و نقل ریلی برای افزایش ایمنی راه آهن
ارائه مدل ریاضی دوهدفه جهت زمان بندی قطار شهری در حالت عدم قطعیت
بررسی نیروهای تماسی چرخ و ریل مدل های مختلف ناوگان راه آهن ایران با مدلسازی کامل دینامیکی خط و ناوگان
مناسب سازی ایستگاه های مترو جهت استفاده توانخواه ها: مطالعه موردی
اندازه گیری کرنش ریل در خطوط راه آهن با استفاده از حسگر کرنش فیبر نوری
معیارهای جانمایی ایستگاه های راه آهن در کلان شهرهای دنیا
ارزیابی ریسک وقوع آتش سوزی و انفجار مخازن سقف ثابت سوخت مطالعه موردی: ایستگاه راه آهن تهران
A Multi-objective Optimal Operation Model for Connected Co-phase Traction Power Systems
شبیه سازی عددی توزیع دمای چرخ قطار در زمان ترمزگیری
مدل سازی عددی توزیع دمای هایپربولیک در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی بدنه قطار های پرسرعت
بررسی میدانی توزیع تنش بین تراورس و بالاست با اندازه گیری سطح تماس بین آنها با استفاده از صفحات حساس به فشار در خطوط بالاستی
مدلسازی سیستم تهویه مطبوع و دمای تعادل واگن های متروی تهران در شرایط مختلف بهره برداری
ضرورت توجه به تامین مالی طرح های زیربنائی ریلی کشور با رویکرد بهره مندی از ظرفیت ماده واحده قانون اصلاح ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت
شناسایی ریسک های بیمه پذیر قراردادهای مشارکت عمومی-خصوصی P.P.P
Designing and Manufacturing Fully Automatic ۶۰۰-ton Double Cylinder Hydraulic Wheelset Press
شبیه سازی دینامیکی حرکت چند قطار در مسیر دو خطه، همراه با ارائه الگوریتم استخراج پروفیل سرعت
The effects of rail weld impacts on wheel structural vibration
اثرات اجتماعی و پاندومی کرونا در حمل و نقل ریلی با تکنیک تلیل SWOT
بررسی پرویه ملی قطارهای پرسرعت ایران از لحاظ مزایا و اقتصادی بودن
شناسایی شاخص های تاثیرگذار در حمل و نقل ریلی کشور و ارزیابی سیستم های موجود با استفاده از روش تلفیقی BWM& Multi MOORA
ارائه یک رویکرد مبتنی بر حراج به منظور نرخ گذاری تعرفه حق دسترسی قطارهای باری به شبکه ریلی کشور
بررسی عددی پارامتر ناهمواری سطح (اسپریتی) در سایش چرخ و ریل قطارهای پرسرعت
ارزیابی و اولویت بندی تکمیل پروژه های نیمه تمام ریلی با رویکرد ارتقا بهره وری
ارزیابی خطر در تحلیل سوانح برخورد وسایل نقلیه ریلی و جاده ای با رویکرد الگوریتم بیزی ترتیبی
Non-dominated Sorting Bees Algorithm for Multi-Objective Train Speed Profile Optimization
افزایش ظرفیت خطوط و تاثیر آن در بهره وری راه آهن
بررسی ساختار و خواص مکانیکی اتصال فولاد هادفیلد به فولاد پرلیتی با روش جوشکاری شیار باریک قوس الکتریکی
مروری بر روش های کنترل ولتاژ شبکه های تغذیه جریان مستقیم راه آهن برقی
بررسی ساختار و تقسیم بندی ادارات کل راه آهن بر اساس مدل بهره وری
مقایسه تحلیلی انواع موتورهای الکتریکی جهت استفاده در سیستم رانش قطارهای برقی
ارزیابی مطالعه شبیه سازی دینامیکی سیستم تغذیه ترکشن؛ مورد مطالعاتی: پروژه مترو فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) حدفاصل شاهد-پرند
مطالعه شبیه سازی تهویه در زمان آتش سوزی؛ مورد مطالعاتی: ایستگاه مترو نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب
مقایسه تاثیر بالشتک های صلب،فنری و رولرالاستومری بر دینامیک بوژی های سه تکه Barber با بهره گیری از نرم افزار Universal Mechanism
ارائه و بررسی سناریو کاهش سهم دولت در تامین هزینه مالی-اقتصادی حمل ریلی کالا از طریق مقایسه و تحلیل هزینه های آشکار و پنهان حمل ریلی و جاده ای برای دولت و صاحبان کالا
بررسی و مقایسه عملکرد دینامیکی بوژی های سه تکه ۳۱-MIG و ۱۰۰-۱۸ توسط نرم افزار UM
پایش وضعیت یاتاقان های واگن باری با استفاده از روش شوک ضربان
بررسی نوسانات ولتاژ و توان در شبکه تغذیه الکتریکی DC و MVDC سیستم حمل ونقل ریلی
طراحی و ساخت سنسور پایش آنلاین توزین بوژی
بررسی اثرات اجتماعی و پاندومی کرونا در بخش مسافری حمل و نقل ریلی (مطالعه موردی: راه آهن جمهوری اسلامی ایران)
کارایی دیوار سپری ( sheetpile ) در کاهش ارتعاشات ناشی از خطوط ریلی
محاسبه ظرفیت برای خطوط راه آهن بر اساس روش (مطالعه موردی: محور یزد- بافق اداره کل راه آهن یزد)
انتخاب سرعت بهینه راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان
نوآوری در بازسازی شولدرهای آسیب دیده تراورس بتنی پاندرول در اثر سانحه خروج از خط قطار
بررسی و تحلیل ارتعاشات ریلی و آثار مخرب آن بر شبکه فیبر نوری راه آهن و ارائه مدل کاهش آن
بررسی تاثیر میدان مغناطیسی متناوب بر خواص مکانیکی بتن حاوی نانولوله کربنی و میکروسیلیس
طراحی منحنی بهینه ی سرعت برای سامانه راهبری خودکار قطار شهری با استفاده از ساختار کنترل پیشبین و اصلاح مدل دینامیکی حرکت قطار با مطالعه موردی خط یک متروی تهران
پیاده سازی روش تصمیم گیری چند معیاره در مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات علایم الکتریکی راه آهن
بررسی عوامل موثر بر شدت تصادفات قطار با وسایل نقلیه جادهای در راه آهن ایران
شناسایی شیوه های مشارکت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی در زمینه تامین مالی بودجه تبلیغات حمل و نقل ریلی بار
نقش مهندسی فاکتورهای انسانی در طراحی داخلی واگن های قطار : رویکردی بر پایداری اجتماعی
بررسی کمانش خطوط ریلی بالاستی و پارامترهای تاثیرگذار بر روی دمای کمانش
An Isolated DC-DC Converter for Effective Use of Regenerative Energy in Electrified Transportation Vehicles
بررسی تاثیر دورپیچی بالاست به کمک ژئوگرید بر زاویه اصطکاک داخلی و زاویه اتساع
بررسی های سینماتیکی ترانشه بهاران اداره کل راه آهن شرق با استفاده از نرم افزار DIP.S وتحلیل پتانسیل گسیختگی ها با نرم افزار SWEDGE
ارائه مدل پیش بینی ظرفیت ایستگاه های راه آهن (مطالعه موردی: ایستگاه راه آهن مشهد با درنظر گرفتن افق طرح ۱۴۰۴)
بررسی چگونگی تهدیدات سیل و متعاقب آن رانش و فرونشست زمین و آسیب های آن به زیرسازی پی و بستر راه و سازه های فنی و راهکارهای ایمن سازی در راه آهن (مطالعه موردی راه آهن لرستان)
بررسی بهره گیری از تحلیل فراکتال در ارزیابی کیفیت هندسی خطوط ریلی
Investigating the effect of common control objectives on the MMC performance based phase-shift modulation
اجرای سامانه فروش و کنترل مکانیزه بلیت قطارهای حومه ای و اعمال سیاست گذاری های مناسب برای موفقیت آن
کنترل لرزش سیستم تعلیق فعال قطار با استفاده از سیستم کنترل شبکه عصبی مقاوم
تعیین مقاصد مطلوب؛ اهداف استراتژیک و موقعیت استراتژیک قطارهای حومه ای به روش کلاسیک
ارائه مدلی برای مدیریت نگهداری و تعمیرات خطوط راه آهن ایران
رتبه بندی موانع اجرای لجستیک معکوس در صنعت ریلی با استفاده از روش ترکیبی بهترین-بدترین و مدلسازی دینامیکی
زهکشی در راه آهن مطابق با تغییرات قابل توجه آب و هوایی
Identification and analysis of contributive factors influencing mode choice for commuter passengers: Case study Tehran – Hashtgerd
ارزیابی ایمنی مناطق ریلی راه آهن ایران با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
بررسی علت بروز خستگی و ایجاد ترک در قطعه نگهدارنده گیربکس بر اساس روش طیف بار مطالعه موردی: ایجاد ترک و شکست قطعه نگهدارنده گیربکس قطار ۱۰۲ متروی تهران
آشکارسازی انواع اختلال در سامانه GNSS با بکارگیری دسته بندی کننده شبکه عصبی چند لایه آموزش یافته با الگوریتم تکاملی GSA
شبیه سازی مکانیزم پیشنهادی به منظور تغییر عملکرد ترمز واگنهای باری روسی در حالت باردار و خالی به صورت خودکار
جبران سازی توان راکتیو با هدف جلوگیری از افت ولتاژ شبکه، افزایش ضریب توان سیستم، متعادل سازی جریان بار و کاهش همزمان مصرف انرژی و بهبود عملکرد لکوموتیو در سیستم راه آهن برقی
بررسی اقتصادی اثر سرعت بر مسیر ریلی پر سرعت
بررسی آزمایشگاهی تعیین ملات قیر-سیمان بهینه برای بهسازی لایه بالاستی
تشخیص و شناسایی موانع در گذرگاه هم سطح ریل و جاده با استفاده از تکنیک های پردازش تصویر
برنامه ریزی استخوان بندی فضایی ریل پایه مناطق کلانشهری برای کنترل پراکنده رویی نامتوازن شهری (مورد کاوی: توسعه ریل پایه محور مشهد-گلبهار)
ارائه یک مدل بهینه سازی یکپارچه برای تخصیص لکوموتیو و زمان بندی قطار از طریق یک شبکه ی مکان-زمان-وضعیت
Rail network design and covering problem based on the flow interception concept
آنالیز درجه اهمیت تجهیزات ارتباطات و علائم الکتریکی راه آهن جمهوری اسلامی ایران
ارائه ی معیارهای ارزیابی ایستگاه های راه آهن از دیدگاه پدافند غیر عامل
تحلیل ریسک مخاطرات ژئوتکنیکی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی: خط ۲ متروی تبریز)
توسعه مدل هوشمند SVM جهت تخمین سایش و طول عمر ابزار برشی ماشین TBM-EPB بر اساس شرایط زمین شناسی در زمین نرم
بررسی تاثیر اتصال بندر چابهار به شبکه ریلی کشور در سهم بازار حمل و نقل ریلی بار
بررسی تاثیر همه گیری ویروس کرونا بر روی حمل ونقل ریلی و هوایی در ایران
بررسی تاثیر همه گیری کرونا بر تقاضای باری سیستم حمل ونقل ریلی ایران
مطالعه تاثیر ارتعاشات انعطافی بدنه قطار پرسرعت شینکانسن بر راحتی سفر مسافران
ارزیابی تجربی تاثیر جنس مصالح سنگی بر سایش نئوبالاست
بررسی رفتار شبکه تغذیه خط ۱ قطارشهری مشهد در حالت های مختلف بهره برداری
ارزیابی محل و نحوه اجرای درزهای انقطاع در تیرپدستایل زیر خطوط ریلی در سوله ها (مطالعه موردی خط ۲ قطار شهری مشهد)
بررسی تاثیر اثر قفل شدگی برشی بین دانه های بالاست بر رفتار دینامیکی خط تحت اثر بار متحرک
ایستگاه های مسافری راه آهن ,طراحی بر پایه PHP
ارائه یک مدل برنامه ریزی ریاضی پویا و غیر قطعی برای شبیه سازی و بهینه سازی حمل بار راه آهن جمهوری اسلامی ایران
ارزیابی دقت دستگاه تست سایش دانشکده مهندسی راه آهن
تحلیل دادهای بارنامه های راه آهن جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تکنیک های داده کاوی
تحلیل و آزمون پارامترهای طراحی پنجه قلاب واگن مدل SA۳
مقایسه هزینه ای نحوه محاسبه عملیات تعمیر و نگهداری پل های بتنی راه آهن بصورت عادی با بهینه یابی آن با استفاده از الگوریتم PSO
تجزیه و تحلیل داده های ایمنی راه آهن آمریکا و مقایسه آن با ایران با استفاده از شیوه آمار توصیفی
طراحی و پیاده سازی حوضچه کف واگن لبه کوتاه جهت حمل ایمن، ارزان و سریع تر کویل های فولادی
پیش بینی هزینه تکمیل پروژه های احداث راه آهن با استفاده از مدل هوشمند استنتاج فازی - عصبی
مدل سازی عددی تاثیر پی های گسترده سطحی در نشست زمین، ناشی از تونل سازی در راه آهن های شهری
ارزیابی ریسک حمل و نقل گاز مایع شرکت پرسی ایران گاز در گذرگاه هم سطح جاده و ریل ؛ مطالعه موردی: گذرگاه ساروکلا، قائم شهر
طراحی و ساخت سیستم غیر مخرب تشخیص اندازه گیری میزان کاروگیشن در دستگاه عیب یاب خطوط ریلی RDD-S۱۱
اندازه گیری ریسک افزایش سرعت قطارهای مسافری عبوری از تکه مرکزی سوزن با استفاده از مدل پیش بینی لولیموت: مطالعه موردی سوزن یاتری
سطح بندی ایستگاه های مسافری شبکه ریلی ایران و تعیین ملزومات و خدمات متناسب با سطح عملکرد بر ایستگاه
درب محافظ سکو PSD و ارتباط آن با ارگونومی فرهنگی در مترو
امکان سنجی ذخیره سازی و بازیابی حرارت در سیستم های دیزل الکتریک و راه آهن برقی با بهره گیری از PCM
روش اجرای میکروپایل ها جهت پایدارسازی محل اجرای فونداسیون کوله ها و پایه پل ها در بستر لجنی و غیرباربر ؛ مورد مطالعاتی: سازه خاص کیلومتر ۶۹۵ خط دوم ریلی محور اندیمشک - اهواز
طراحی مبتنی بر قابلیت اطمینان با استفاده از الگوریتم ژنتیک
شبیه سازی توزیع انتقال حرارت و تنش های حرارتی برد کنترلی مدار راه
بررسی روش های بهسازی خاکریزهای بلند و سست راه آهن
شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی قطار توربو در بادهای عرضی
Simulation of contact forces of wheel-track interaction due to dynamic movement of MD-۵۲۳ bogie on different track layers
تحلیل تنش تماسی چرخ و ریل در محل سوزن با در نظر گرفتن اثرات خرابی ریل
تحلیل و بررسی عملکرد دینامیکی سیستم قطارهای چند واگن با استفاده از معادلات حالت سیستم
متن کاوی و کاربردهای آن در راه آهن
اولویت بندی طرح های توسعه ی حمل و نقل ریلی در ناحیه تهران
بررسی پارامترهای موثر در طراحی ایستگاه های سیستم ریلی حومه ای
شبیه سازی انفجار واگن حامل سوخت با استفاده از نرم افزار ALOHA و تعیین جمعیت تحت تاثیر
شناسایی و اولویت بندی خرابی های خطوط راه آهن با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره تحلیل سلسله مراتبی AHP
مروری بر روش های استخراج مشخصات ژئوتکنیکی محیط های حائل به مترو و مقایسه ی آنها
بررسی خستگی و بارکاری لکوموتیورانان از دیدگاه ارگونومی
بررسی ضوابط ایستگاه های راه آهن در یکپارچه سازی حمل و نقل شهری
اهمیت و الزامات ارزیابی اقتصادی شبکهی راه آهن پرسرعت در ایران
ارزیابی آسیب پذیری پل های خاص راه آهن از دیدگاه پدافند غیرعامل مطالعه موردی، پل جدید رودشور محور تهران-همدان
شناسایی عوامل موثر بر سهم استفاده از قطار در سفرهای برون شهری شهر کرمانشاه در راستای ارائه راهکارهای افزایش سهم سفرهای ریلی برون شهری
مطالعه امکان سنجی به کارگیری پدافند غیر عامل در راه اهن با استفاده از روش تحلیلی SWOT
سنجش اولویت زوج مبدا-مقصدهای مختلف شبکه ی حمل ونقل جهت اشغال ظرفیت محورهای ریلی، مطالعه ی موردی: شبکه ی ریلی ایران
تحلیل تئوری های تماس چرخ و ریل با بهره گیری از نرم افزار UM با عنایت به تاثیر شیب زیر ریل در سایش چرخ