آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 68تعداد صفحات کتابچه مقالات: 410
تعداد نمایش مقالات: 21464
هجدهمین همایش سالیانه با عنوان هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا
هجدهمین همایش سالیانه با عنوان هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا در تاریخ ۴ اسفند ۱۴۰۰ توسط ،انجمن مطالعات برنامه ریزی درسی ایران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هجدهمین همایش سالیانه با عنوان هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هجدهمین همایش سالیانه با عنوان هویت ایرانی برنامه درسی و آموزش در عصر پسا کرونا
سنتز پژوهی نقش آموزش هیبریدی در یادگیری
روایت تجربه زیسته معلمان ابتدایی از چالشهای آموزش مجازی در دوران کرونا
چالشهای معلمان دوره اول ابتدایی در به کارگیری شیوه های خلاق تدریس در بسترفضای مجازی
تدوین راهنمای عمل برنامه درسی و آموزش تلفیقی، به منظور توانمندسازی معلمانابتدایی در آموزش مجازی عصر کرونا
راهکارهای افزایش اعتبار ارزشیابی از عملکرد دانشجویان در دوران پاندمی کووید-۱۹ و مقابله با پدیده تقلب در محیط آموزش مجازی
چالشها و فرصتهای آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان در دوران کرونا
عملکرد اساتید در حیطه آموزش مجازی: مقایسه دیدگاه اساتید با دانشجویاندانشکده علوم پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
انگیزش در آموزش بر خط: اثر کاربست الگوی طراحی انگیزشی کلر بر انگیزشدانش آموزان دبستانی در شرایط پاندومی کووید ۱۹
روایتی سه سویه از برنامه درسی مقطع ابتدائی در دوران کرونا
بررسی سواد دیجیتالی به عنوان پایه ای برای گسترش مدلهای یادگیری جدیددر دوران شیوع ویروس کرونا: یک مطالعه اسنادی
تجربه زیسته مدیران آموزش الکترونیکی در انتقال به آموزش مجازی با توجه بهپاندمی کووید-۱۹
چالشهای آموزش در مناطق دارای خرده فرهنگ در دوران بحران کووید :۱۹ تجاربزیسته معلمان بومی
تجربه زیسته معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه از نقش کادر مدیریتی در دورانکرونا؛ دلالت هایی برای آینده
بررسی تجربه زیسته دبیران از تاب آوری اخلاقی در دوره شیوع ویروس کرونا(کووید (۱۹ در دبیرستان های شهرستان شوشتر
تجربه زیسته دانش آموزان از کاربست فنون ذهن آگاهی در دوران همه گیری جهانیکووید-۱۹
چالشهای آموزش زبان دانش آموزان پایه اول ابتدایی در آموزش مجازیدر دوران کرونا با نگاهی به پسا کرونا
بازنمایی تجارب زیسته معلمان در زمینه ارتقای انگیزش تحصیلی دانش آموزان دورهابتدایی در محیط یادگیری الکترونیکی
زیست بوم جدید و ادراک معلمان دانش آموزان دارای نیازهای ویژه از مشارکت والدیندر فضای آموزش مجازی
بررسی ویژگیهای استاد موفق در آموزش مجازی از منظر دانشجویان دانشگاه علومپزشکی مشهد
بررسی رابطه تعامل معلم و دانش آموز در آموزش مجازی و نقش آن بر پیشرفتتحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان دختر شهر مشهد
تحلیل پدیدارشناسانه مربیان پیش دبستانی از تهدیدها و فرصتهای آموزش مجازیدر دوره کرونا
برنامه های آموزشی مدارس چین در دوران همه گیری کووید ۱۹
تاثیر فیلم آموزشی برانگیزش، توجه، یادگیری و یاد داری دانش آموزان پایه هشتممتوسطه اول شهرستان هیرمند، در درس مطالعات اجتماعی
تغییر هویت برنامه درسی در عصر پسا کرونا
بررسی عوامل موثر بر کاربرد فناوری واقعیت افزوده در آموزش در عصر کرونا
چرخش های تحول آفرین آموزش به یادگیری در عصر پساکرونا
اقدام پژوهشی در قالب گروه کوچک برای بهبود نارساخوانی دانش آموزان پایه اولابتدایی در نرم افزار شاد
پساکرونا و ضرورت تحول در روشهای تدریس دوره ابتدایی: گسترش کاربستیادگیری معکوس
چالشهای آموزش مجازی مناطق کم برخوردار در دوره بیماری :COVID-۱۹ جستاریروایت پژوهانه
بررسی وضعیت واحد درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان در پاندمی کرونا ازنظر استادانراهنمای کارورزی
بررسی چالشهای آزمونهای الکترونیکی از منظر دانشجویان
بی وضعیتی در آینده پژوهی به مثابه چالش برنامه درسی و آموزش در عصر پساکرونا
تجارب زیسته معلمان مقطع ابتدایی در عصر کرونا
تحلیل اهمیت و جایگاه مدرسه فراخوانی در آموزشهای مجازی عصر کرونا و پساکرونا
تاملی بر چالشهای اخلاقی در فرایند کاربست روش آموزش و یادگیری الکترو نیکی در آموزشعالی؛ دلالت هایی برای دوران پساکرونا
چالش های پداگوژیکی معلمان مدارس ابتدایی در آموزش مجازی در دوره گسترش بحران -کرونا: تجارب معلمان مناطق مرزی
الگوی ارتباطی موثر تدریس: روشی کارآمد جهت افزایش هیجانات مثبت فراگیران در دورانپساکرونا
آینده پژوهی پیامدهای تربیتی فضای مجازی در پساکرونا: با رویکرد سناریونویسی
چالشها و فرصتهای آموزش مجازی در دوران کرونا و پساکرونا
پیامدهای شیوع کرونا بر تحقق اهداف ساحت زیستی بدنی (سند تحول بنیادین)
بررسی تحلیلی تحقیقات انجام شده در موضوع چالشها و فرصتهای آموزش مجازی درعصر بحران کووید ۱۹
کووید-۱۹ و چرخش پارادایم در آموزش پزشکی (هویت برنامه درسیUME۱ در عصرکرونا و جهتگیریهای آینده): گستره پژوهی
بررسی میزان رضایت دانشجویان و اساتید دانشگاه تبریز از آموزش مجازیدر سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰
شایستگی شبکه سازی در دانش آموختگان رشته مدیریت آموزشی: ضرورتی در عصر پساکرونا
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کاربست فناوریهای آموزشی در فرایند تدریس در شرایط بحرانی کووید ۱۹ از دیدگاه معلمان متوسطه اول شهر شادگان به منظور ارائه الگوی مناسب
شناسایی و اولویت بندی چالشها و موانع آموزش ریاضیات پایه چهارم ابتدایی در شرایطبحرانی کووید-۱۹
مدل پیشنهادی برنامه درسی در نظام آموزش مهارتی و حرفه ای در علوم پزشکی
بررسی میزان اثربخشی آموزش مجازی توسط شبکه های اجتماعی ازنظر مدیران، معلمان،والدین
مطالعات اجتماعی مجازی؛ درسی تمام ساحتی
تضمین کیفیت بیرونی آموزش عالی در دوران همه گیری کووید :۱۹ تجارب کشورهایاروپایی
اقدامات خودمراقبتی و رفتارهای بهداشتی در مدارس ایران از گذشته تاکنون
خودمراقبتی بهداشتی در اسناد فرادست آموزش وپرورش جمهوری اسلامی ایران
به کارگیری هوش هیجانی دانشجویان در آموزش مجازی و تاثیر آن در یادگیری در عصرپساکرونا
بررسی مشکلات آموزشی مجازی از دیدگاه معلمان دوره ابتدایی ناحیه ۲ کرج
روایتهای مدیر مدرسه ابتدایی از تجارب مدیریتی خود در دوره کرونا
طرح درس اینفوگراف بهمثابه فناوری آموزشی در آموزشهای الکترونیکی
جهان پساکرونا و بازتعریف مفاهیم ارزشیابی: تقلب به مثابه افسانه
آینده پژوهی برنامه درسی آموزش پزشکی در پساکرونا
چالشهای دانش آموزان در حوزه برنامه درسی یادگیری الکترونیکی در دوره پاندمیکووید-:۱۹ مرور ادبیات پژوهش
مقایسه چالشهای سختافزاری و نرم افزار ی کلاسهای آنلاین در مقایسه با کلاسهایحضوری قبل از کرونا
تجارب زیسته دانشجویان دانشگاه ها در دوره کرونا و دلالتهایی برای آینده
بررسی میزان دستیابی معلمان خراسان جنوبی به اهداف آموزشی از طریق آموزشمجازی
ارتباط گرایی: یک نظریه ایده آل برای مدارس ایران در عصر پساکرونا
بررسی رابطه اضطراب مرگ و فرسودگی تحصیلی دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاهفردوسی مشهد در دوران آموزش مجازی
تجزیه وتحلیل فیلمهای آموزشی علوم تجربی شبکه مجازی شاد بر اساس آموزشسلامت و بهداشت
مجازی شدن آموزش و تغییر درجات قدرت در یادگیری از راه دور
آموزش مجازی در دوره کرونا از منظر تجارب زیسته مادران دانش آموزان دوره دوم دبستان
بررسی تحلیل اثربخشی سیستم آموزشی شبکه شاد در ایام کرونا (نمونه موردمطالعه مدارساداره آموزشوپرورش استان گلستان)