آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 191تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2488
تعداد نمایش مقالات: 441705
پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۸۹ توسط ،انجمن مدیریت راهبردی ایرانگروه ناب-انجمن مديريت راهبردي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک
ارزیابی راهبردی موسسات اموزش عالی با رویکرد زنجیره ارزش
چارچوب ارزیابی متوازن در مدیریت استراتژیک تجارت الکترونیک EBBSC
تجربه بکارگیری شاخصهای کلیدی نتیجه و عملکرد در صنعت خودروسازی مطالعه موردی شرکت پارس خودرو
ارایه الگوی استراتژی توسعه ناحیه ای برای تحقق چشم انداز کشور تجربه تدوین استراتژی توسعه ناحیه کاشان
ارائه چارچوب ارزیابی عملکرد لجستیک امداد در شرایط بحران
نقش رهبری استراتژیک در موفقیت اجرا و پیاده سازی استراتژی ها تحلیل نظری
بومی سازی پارامترهای محیطی برنامه ریزی استراتژیک
حقوق بنیادین شهروندی از دیدگاه امام علی (ع)
تدوین نقشه راه تحقیقات صنعت برق ایران و کاربرد نتایج ان
تفکر استراتژیک مفهوم و تقویت آن : مرور انتقادی و پیشنهاد برای پژوهشهای اینده
On the role of intellectual capital and strategic entrepreneurship in organizational performance: empirical evidence from Iran SMEs
فرایند برنامه ریزی استراتژیک در شهرداری اصفهان
ابعاد اجتماعی و فرهنگی مدیریت استراتژیک برپایه توسعه پایدار شهری
بررسی مدل حکمرانی فناوری اطلاعات و همسویی سیستم های مدیریتی آن با نقشه استراتژیک کسب و کار
اموزهای علمی و تجربی سنجش سطح بلوغ فرایندها در شرکت ملی حفاری ایران
Innovation and strategic types of private and non-profit SMES based on miles and snow's model
همسویی استراتژی و عملکرد سازمان با مدیریت سبد پروژه ها
ارائه روشی برای شناخت و ارزیابی فرهنگ سازمانی بر اساس مدل کامرون و کوئین با بهره گیری از تئوری سیستمهای خاکستری پیاده سازی شده در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی و سند توسعه نیروی انسانی کشور
بازسازی برنامه راهبردی سازمان
مدل هماهنگی استراتژی مالی با عملکرد سازمانی
دستیابی به عوامل کلیدی موفقیت تفکر استراتژیک
مدلهای کسب وکار
استراتژی هولدینگ و مصائب آنها
تاثیر اموزش در تحقق برنامه های استراتژیک
رویکردها، روشها و مدلهای اجرای چشم انداز در سطح ملی
بررسی همراستایی نشانگرهای ارزیابی عملکرد مراکز اموزش عالی در فرایند برنامه ریزی راهبردی مورد کاوی: دانشگاه شهید بهشتی
تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد اموزش در دانشگاهها با رویکرد 360 درجه
رقابت برمبنای تحلیل با استفاده از سیستم های تحلیل گر
تبیین نظام برنامه ریزی راهبردی بورس اوراق بهادار تهران
اولویت بندی اقدامات استراتژیک سازمان های مشتری گرا با رویکرد QFD-ANP فازی مطالعه موردی: یک دانشگاه غیردولتی
مدیریت استراتژیک گفتمان گرا گفتمان بمثابه استراتژی
نقش بهبود الگوی مصرف منابع در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
ارایه الگویی جهت همسویی مدیریت پروژه ها با استراتژی های سازمان
تبیین تاثیر ویژگیهای بنگاه و تحقیقات بازار بر عملکرد : شرکت های صادر کننده ایران
نقش رویکرد متعادل استراتژیک در بنگاههای نواور
شناسایی محدودیتهای تحلیل محیط بیرون در مدیریت راهبردی با استفاده از روش مدلسازی تفسیری ساختاری
معرفی فرایند کنترل هزینه پروژه از دیدگاه مدیریت ساخت
استراتژی مدیریت نواوری جامع TIM و تاثیر آن بر تعالی سازمان
کاربرد ماتریس ارزیابی عوامل داخلی و خارجی در امکان سنجی اجرای شش سیگما مطالعه موردی: شهرداری بهارستان
به کارگیری یک مدل MADM گروهی فازی برای ارزیابی استراتژیک بازارهای هدف مطالعه موردی استان بوشهر
طراحی و پیاده سازی یک سیستم جامع مدیریت عملکرد در سازمان های پروژه محور با استفاده از رویکرد ارزیابی متوازن BSC مطالعه موردی شرکت احداث و توسعه پروژه های ویژه مپنا - توسعه 3
تحلیل عوامل استراتژیک صنعت فراوری سنگ ایران با استفاده از مدل SWOT
مدیریت استراتژیک رویکردی در انتخاب امیخته بازاریابی
ارائه الگوی تفکر استراتژی: تصمیم گیری و اولویت بندی در شرکت پارس خودرو
نقش هوشمندی رقابتی درمدیریت زنجیره تامین الکترونیک شبکه الکترونیکی
role of innovation and creativity in optimizing organization performance.
ارزیابی امادگی الکترونیکی مقدمه ای بر استقرار هدفمند استراتژی فناوری اطلاعات مطالعه موردی: مجتمع کارخانجات سیمان سپاهان
ارزیابی عملکرد پنجاه شرکت فعال تر بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد تحلیل پوششی داده های فازی
تعیین عوامل کلیدی شکست CFFs در پیاده سازی استراتژی ها در نظام مدیریت سلامت ایران
پیشبرد اینده نگاری راهبردی برای ایجاد اینده مناسب در کسب و کارهای بین المللی : چالشها و راهکارها مطالعه موردی گروه مپنا
راهکارهای پیشنهادی برای بهبود نظام ملی نواوری ایران
تدوین برنامه های استراتژیک بازاریابی در راستای افزایش فروش شرکت کاشی نمونه
بررسی نقش تعدیل کننده الگوی استراتژی در رابطه بین قابلیت های سازمانی و عملکردشرکت
توسعه مدل مفهومی حصول نواوری سازمانی از طریق مدیریت دانش
ارائه یک چارچوب مفهومی به منظور تدوین ماموریت درسازمان های غیرانتفاعی داوطلبانه و بکارگیری آن دریک سازمان ایرانی
How do we think in strategic management?
بکارگیری رویکرد تلفیقی GRA,FAHP به منظور گزینش تامین کننده استراتژیک
طراحی و تدوین برنامه ریزی استراتژیک و پیشنهاد استراتژی های اثربخش با مطالعه موردی در صنعت اطلاعات و ارتباطات
تبیین استراتژی های ورود سرمایه گذاران خارجی در ایران
تدوین استراتژی های رقابتی دانشگاه با استفاده از ماتریس سوات SWOT شاهد تجربی : دانشگاه ازاد اسلامی چالوس
کارت امتیازی متوازن و تعیین رابطه اهداف استراتژیک و معیارهای عملکردی: مطالعه موردی ادارات امورمالیاتی استان سمنان
ارزیابی دانشجویان از محیطهای کارافرینی مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه تهران
خلاقیت و نواوری رمز دستیابی به استراتژی های رقابتی اثربخش در هزاره سوم: ارائه مدلی مفهومی تعدیل یافته استراتژی های رقابتی پورتر برمبنای نواوری
ارائه راهبرد رقابتی براساس ماتریس swot مطالعه موردی: هتل اسمان اصفهان
تدوین استراتژی های نظام بازرگانی ایران با رویکرد مطالعه تطبیقی
تدوین برنامه استراتژیک کارافرینی در سازمان تربیت بدنی ایران بر اساس مدل SWOT
Presenting EFQM-BSC Conceptual model, a strategic performance management approach in regional electric companies of Iran
رویکردهایی جهت ارزیابی استراتژیک دولت
ارائه مدل زنجیره ارزش صنعت برق بادی در ایران
تحلیل پویایی های اثر استراتژی خصوصی سازی بر تولید ناخالص ملی
بررسی و ارزیابی عوامل داخلی استراتژیک برموفقیت مالی سازمان
بررسی اثر متغیرهای نوظهور اینده پژوهی و کارافرینی برمولفه های مدیریت استراتژیک دانشگاهی
ارائه مدل همکاری تامین کنندگان و شرکای تجاری در اتحادهای استراتژیک
تحلیل راهبردی صنعت پلاستیک کشور با استفاده از رویکرد سیاستگذاری مبتنی بر تحلیل زنجیره ارزش صنعت
طراحی یک سیستم خبره فازی چند معیاره برای انتخاب اهداف عملیاتی و سنجه های ارزیابی عملکرد در ارزیابی متوازن
شناسایی موانع اجرای برنامه های راهبردی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری
دسته بندی معیارهای سنجش عدم اطمینان محیطی و ارائه یک چارچوب مفهومی
مدیریت استراتژیک در سازمان های غیررقابتی بادیدگاه مبتنی بر منابع
ماموریتها، اهداف و چرخه نظام تحقیقات بازرگانی؛ مطالعه موردی د رکشورهای منتخب
تحلیل رقابتی صادرات LNG ایران به بازارهای چین با رویکرد مدل الماس گونه پنج نیروی رقابتی پورتر و مدل PESTEL
ارزیابی برنامه عملیاتی صنعت نساجی و پوشاک کشور با استفاده از رویکرد تحلیل شبکه ای
نوع شناسی ارتباط کارافرینی سازمانی و فرصت
تبیین نقش هم افزای تلفیق کارت امتیازی متوازن و مدیریت استراتژیک هزینه بر عملکرد: ارائه یک مدل مفهومی - ریاضی
بررسی اهمیت عوامل کلیدی در تدوین برنامه ریزی استراتژیک شرکتهای کارافرین
مطالعه تطبیقی برنامه های استراتژیک اقتصادی در چشم انداز ملی کشورهای حوزه خلیج فارس
رویکرد نوین در استراتژی شرکتهای هولدینگ: تفکیک در مقابل تملک
کاربرد فرایند تحلیل شبکه ای فازی با رویکرد مدلسازی غیرخطی در شناسایی و رتبه بندی موانع اجرای برنامه ریزی استراتژیک درسازمان های دولتی
استراتژی ها و دیدگاههای تغییر و تحول سازمانی و ارزیابی میزان بلوغ تحول پذیری سازمان ها با استفاده از مدل پیشنهادی
تاثیر میانگین نرخ ورود به صنعت بربقای شرکتهای تازه وارد مطالعه موردی: صنایع تبدیلی استان مازندران
اینده پژوهش و اینده نگاری؛ و بررسی نقش آنها در مدیریت استراتژیک
تفکر استراتژیک و الگوهای تفکر استراتژیک
ارائه مدل تلفیقی تحلیل ذینفعان جهت رتبه بندی اهداف کلان مطالعه موردی: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان
هوشین کانری: ابزاری برای تنظیم استراتژی
مدلسازی مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی با رویکرد پویایی شناسی سیستم
ارائه چهارچوب مفهومی انتقال فناوری و تجاری سازی دانش و نواوری
طراحی مدلی جهت کسب مزیت رقابتی صنعت فرش دستباف کشور
تدوین استراتژی صنعت گردشگری به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی
نقش هوشمندی کسب و کار در مدیریت عملکرد کسب و کار: از مفاهیم تا مدلها
بررسی میزان تفکر استراتژیک در سازمان های استراتژی محور مطالعه تطبیقی چهار صنعت در ایران
بررسی روند اینده پژوهش و تلفیق روش تحلیل علی لایه ای و تئوری جامعیت
تشخیص فرصتهای کارافرینانه رویکردجامع
ارائه یک رویکرد نوین در ارتقای سطح چابکی به منظور افزایش هوشمندی رقابتی سازمان ها
طراحی سیستم نوین ارزیابی استراتژیک عملکرد مدیریت زنجیره تامین با استفاده از تاپسیس فازی
طراحی و تبیین الگوی کنترل استراتژیک طرحها و پروژه های بخش اجتماعی
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد بیمارستانها با استفاده از شاخصهای BSC
ارائه استراتژی راهبردی مدیریت جهت توسعه کارافرینی با توجه به رتبه بندی موانع کارافرینی توسط تکنیک topsis مطالعه موردی: دانشگاه ازاد اسلامی واحد بهشهر
ذخیره سازی اطلاعات هوش رقابتی و مدیریت آن
ارائه یک مدل برنامه ریزی استراتژیک همراه با اولویت بندی چند معیاره ی فازی: مطالعه ی موردی در یک شرکت بازرگانی
اولویت بندی عوامل داخلی و خارجی موثر بر استراتژی کیفیت
نقش دانش ضمنی در تفکر مرزشکن
تدوین استراتژی برای سازمان رسانه ای با رویکرد نوپدید: تجربه یک شرکت فرهنگی در استان اصفهان
ارائه رویکردی فازی برای ارزیابی عملکرد صنعت نوشیدنی ایران با استفاده از کارت امتیازی متوازن
تدوین استراتژی به روش چارچوب جامع تدوین استراتژی مطالعه موردی: فروشگاه زنجیره ای شهروند
تحلیل تطبیقی - انتقادی فنون طراحی استراتژی پابرجا در شرایط عدم قطعیت
strategic planning: a framework for internal analysis
مقایسه تطبیقی نظام برنامه ریزی شهری در ایران با کشورهای دیگر با تاکیدبر نظام برنامه ریزی استراتژیک
ارائه چارچوبی مبتنی بر BSC برای ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی
اولویت بندی استراتژی ها به کمک ماتریس اهمیت - عملکرد
بکارگیری کارت امتیازی متوازن برای جاری سازی استراتژی ها در نیروگاهها شرکت مدیریت برق نکا
کاربرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی در ارزیابی عملکرد موسسات اموزش عالی براساس کارت امتیازی متوازن
مطالعه موردی طراحی و بکارگیری استراتژی های اقیانوس ابی در مرکز گسترش فناوری اطلاعات مگفا
برنامه ریزی استراتژیک مدیریت واحد شهری و بهره وری منابع انسانی
ویژگیهای مدیریت استراتژیک از منظر قران کریم
A balanced scorecard approach for evaluating performance of E-services case study: state-owned banks from fars province
مدیریت استراتژیک درامدها و پرداختهای دولت در جهت بهبود وضعیت کسری بودجه
سنجش و مقایسه میزان استفاده از اهرمهای کنترل مدیریتی در سه شرکت ایرانی دارای منطق خلق ارزش متفاوت
بررسی و تبیین روش ISM جهت تعیین اهداف استراتژیک و افزایش توانمندی مدیریت استراتژیک عملکرد برای دستیابی سازمان به چابکی
ارائه اهداف استراتژیک مدیریت سرمایه انسانی شرکت نفت اصفهان طبق PCF
بکارگیری روش گسترش کارکردهای کیفیت QFD در تشریح ارتباطات و تعیین اولویت محتویات وجوه کارت امتیازی متوازن BSC
شناسایی و رتبه بندی استراتژی های مورد نیاز برنامه ریزی راهبردی و تکوین زنجیره انها در بخش اموزش عالی مطالعه موردی: دانشکده مدیریت دانشگاه یزد
ارائه مدلی جهت مدیریت محیط توانمندساز کسب وکار مطالعه موردی: صنعت پلاستیک کشور
تاثیر اتحادهای استراتژیک برموانع ورود رقبای بالقوه در رقابتهای جهانی
تدوین و اتخاذ استراتژی با تلفیقی از ماتریسهای QSPM,SWOT مطالعه موردی: صنایع چوب و کاغذ مازندران
هلدینگ ها، نهنگهایی در جستجوی اقیانوس آبی
مدل نی: فرایند برنامه ریزی راهبردی اموزش عالی با رویکرد اموزش از راه دور
عوامل موثر بر بهینه سازی وجه فرایندهای داخلی بیمارستان آیت اله طالقانی چالوس
مطالعه تعاملات اهداف دانشگاه ولی عصر(عج) با استفاده از مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن BSC و مدلسازی ساختاری تفسیری ISM
بررسی رابطه اجتماعی براجرای استراتژی در صنایع لبنیاتی استان مازندران
استفاده از تحلیل سلسله مراتبی و انالیز حساسیت فاکتورهای زمان، هزینه و کیفیت پروژه جهت مدیریت استراتژیک در پروژه های ساخت عمرانی
APPLICATION OF 3R model in e-strategy assessment of internet banking -case study mellat bank
ارائه مدلی جهت کمی سازی عوامل کیفی تصمیم گیری با قابلیت مقایسه منطقه توسط رویکرد AHP +RC AHP مورد کاوی: سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران
موضع یابی استراتژیک نامهای تجاری در بازار گوشی همراه ایران
استفاده از سامانه پشتیبان از تصمیم گیی در تعیین راهبردهای مدیریت پردازش و دفع پسماند موردمطالعاتی شهر مشهد
بررسی تطبیقی عملکرد استراتژی برندسازی فرش دستباف ایران در بازار امریکا
تاثیر جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی ایران برروی استراتژی مدیران
بهبود فرایند براساس همکاری بین مدلهای کیفیت و برنامه ریزی استراتژیک
بررسی تاثیر بازارگرایی و مزیت های رقابتی استراتژیک بر عملکرد شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط
نقش استراتژیک سرمایه فکری و تاثیر آن بر عملکرد سازمانی در کسب وکارهای نانو
ارایه مدلی مفهومی از رابطه کارافرینی شرکتی و عملکرد سازمانی در بستر مدیریت استراتژیک
طراحی مدلی برای ارزیابی موثر عملکرد مراکز ازمایشگاهی عضو در شبکه نانوفناوری ایران
بررسی و مطالعه برنامه ریزی استراتژیک در بنگاههای کوچک و متوسط باتاکید بر مدلسازی مالی
ماموریت ، چشم انداز، ارزشها و مقصد استراتژیک سازمان : تفاوت و تشابه
ارزیابی نقش کلیدی منابع ناملموس بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد شرکتهای ترابری دریایی بندر امام خمینی
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت گاز استان گلستان با استفاده از تکنیک AHP
ارائه الگویی جهت تدوین استراتژی تکنولوژی مطالعه موردی: حوزه راهبردی CNG شرکت ایران خودرو
گونه شناسی تحقیقات سیستم های اندازه گیری عملکرد
انتقال روحیه کارافرینی به تیم کاری در شرکتهای کوچک و متوسط: اهمیت رهبری
بررسی رابطه مدیریت منابع انسانی استراتژیک و جهت گیری بازار باعملکرد سازمانی
اسیب شناسی مدل کسب و کار سازمان میادین میوه و تره بار با استفاده از ابزار فرایند تفکر تئوری محدودیتها
استفاده از روش تلفیق کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها به منظور ارزیابی عملکرد استراتژیکی مدیران
A new strategic modeling approach for supply chain planning
معرفی چند محصول مکمل غذایی به بازار ایران به کمک استراتژی اقیانوس ابی
مدیریت راهبردی منطقه حفاظت شده گاندو در استان سیستان و بلوچستان
تعیین کارایی شرکتهای دارویی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادارتهران به کمک تحلیل پوششی داده ها و فرایند تحلیل سلسله مراتبی
رویکرد برنامه ریزی ارمانی فازی و برنامه رزی چند سطحی در مدلسازی فرایند مدیریت استراتژیک
بررسی تاثیرگذاری فرهنگ سازمانی بر تفکر راهبردی
کاربرد مدل بلوغ CMMi و بهره گیری از آن در تعریف و توسعه سطوح بلوغ
اولویت بندی انتخاب های ماشین حفر تونل با استفاده از رویکرد ترکیبی تجزیه و تحلیل عوامل swot و روشهای تصمیم گیری چندمعیاره فازی
تاثیر استراتژیک مدیران ارشد در اجرای موفق مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار مطالعه موردی اموزش و پرورش شهر تهران
تحلیل بهترین زمان فروش محصول استراتژیک سیب رویکرد تئوری بازی
ارزیابی عملکرد تامین کنندگان با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و استراتژی کاهش
تعیین استراتژی های قابلیت اطمینانی در توسعه محصولات جدید high -tech با استفاده از ماتریس SWOT
ارائه یک مدل تلفیقی جهت تحلیل استراتژیک محیطی صنعت، اینده نگاری و تعیین ساختار بهینه زنجیره تامین کسب و کار
ارائه چارچوبی برای تعیین نقش ذینفعان سازمان در میزان اهمیت استراتژی فناوری اطلاعات از نگاه شهر هوشمند
مدیریت استراتژیک هزینه: مدل تلفیقی هزینه یابی هدف و کارت امتیازی متوازن
تدوین استراتژی های تامین ناوگان ریلی و ارزیابی و اولویت بندی آنها برای پیمانکاران EPC قطار شهری ها
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی برنامه های استراتژیک سازمانی در عصر دانایی محوری
بازبینی مدیریت استراتژیک پروژه سد و نیروگاه کارون 3 با مدل BSC
طراحی و پیاده سازی مدل ترجمه سیستمی راهبرد برای استقرار نظام مدیریت راهبرد و مدیریت عملکرد در سازمان های دولتی و غیرانتفاعی
هماهنگی استراتژیهای تغییر سازمانی و رابطه آن با افزایش عملکرد سازمان ها
شناسایی عوامل بحرانی موفقیت سازمان با رویکرد AHP مطالعه موردی - شرکتایران ارقام
ارائه یک مدل تحلیل استراتژیک در تعیین میزان یکپارچگی عمودی در کسب و کار با رویکرد تحلیل زنجیره ارزش مطالعه موردی: صنعت طیور کشور
بررسی تطبیقی مدلهای برنامه ریزی استراتژیک دیوید و هکس و مجلوف با تکنیکهای MADM
مدیریت عملکرد سیستم های مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSEMS براسا س مدل کارت امتیاز متوازن BSC، مطالعه موردی یک شرکت فعال در حوزه نیروگاهی کشور
مدل فرایند گرای شاخص کاوی در بخشهای دولتی و خصوصی
سیر تکاملی مدیریت استراتژیک در شرکت شاسی ساز ایران و توسعه آن با تاکید بر مدل تعالی سازمانی EFQM
بررسی تاثیر وظایف استراتژیک مدیریت منابع انسانی بر نواوری عملکرد با تاکید بر نقش واسط ظرفیت مدیریت دانش مورد مطالعاتی بیمارستان بعثت شهرستان همدان
تجربه صنعتی : برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی شرکت توسعه 1 مپنا با استفاده از مدل های مدیریت استراتژیک
تبیین نقش رویکرد مدیریت فرایندهای کسب و کار در پیاده سازی موفق استراتژی ها
supply chain integration strategies and its efffect on operational performance