آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 539تعداد صفحات کتابچه مقالات: 539
تعداد نمایش مقالات: 41163
هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ توسط ،انجمن روانشناسی تربیتی ایرانبا همکاری وزارت آموزش و پرورش در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفتمین همایش بین المللی روان شناسی مدرسه
رفتار قلدری برخط نوجوانان: نقش پیشبینی کننده مرزهای روان-شناختی خانواده، بهزیستی معنوی و تنیدگی والدگری
اثربخشی آموزش دلگرم سازی بر افسردگی دانش آموزان
پیش بینی اضطراب امتحان بر اساس سبک های هویت و سرمایه های روان شناختی در دانش آموزان
بررسی رابطه بین امید تحصیلی، عزم و خرد
بررسی طراحی داستان و نمایش خلاق بر پرورش مهارتهای اجتماعی، عاطفی و رفتاری دانشآموزان (مطالعه موردی)
بررسی رابطه سبک های یادگیری شناختی با خودکارآمدی دانش آموزان
بررسی رابطهی سواد بدنی و بهزیستی روان شناختی در دانشآموزان دختر نوجوان
اثربخشی آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر اضطراب کرونا در دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های ذهن آگاهی بر انسجام روانی دانش آموزان
بررسی شاخص های روانسنجی مقیاس اهمال کاری )تعللورزی( تحصیلی در دانش آموزان
نقش واسطه ای سبک های اسناد در رابطه جهت گیری هدف پیشرفت و تعلل ورزی در دانش آموزان
اثربخشی روش آموزش معکوس بر تفکر خلاق، تفکر تحلیلی و یادگیری فعال
رابطه بین صلاحیت های حرفه ای و انگیزش پیشرفت بااهمال ورزی
شناسایی راهبردهای افزایش مهارت های اجتماعی در اختلال اوتیسم: مطالعه مروری
آسیب شناسی شغلی معلمان
مصاحبه انگیزشی رویکردی برای مشاوران مدارس (مطالعه مروری)
بررسی اثربخشی مداخله شناختی_رفتاری گروهی در بهبود کارکرد اجرایی در دختران نوجوان
تجارب زیسته معلمان شهرستان اردل از به کارگیری فناوریهای اطلاعات و ارتباطات در زمان همهگیری ویروس کرونا
نقش سبک های دل بستگی و خلاقیت هیجانی در مدیریت زمان در والدین کودکان با نیازهای ویژه
رابطه خودکارآمدی، ویژگی های شخصیتی و تاب آوری تحصیلی با اشتیاق تحصیلی در دانش آموزان
رابطه ادراک از فرزندپروری با سازگاری تحصیلی
تاثیر آموزش با استفاده از دست سازه بر انگیزه دانشآموزان
ظرفیت ها و چالش های کاربرد چت جی پی تی در آموزش درس عربی
دیدگاه دانشآموزان نسبت به تکلیف شب و نقش آن در یادگیری
اثربخشی آموزش مهارتهای زندگی بر خودکارآمدی تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان
کارکردهای روان شناختی خانواده و همبودی آن با کیفیت زندگی، خود کارآمدی و راهبردهای مقابله ای نوجوانان
مقایسه کیفیت زندگی کاری، تعارض کار- خانواده و سازگاری زناشویی در معلمان زن حق التدریس و رسمی
نیازسنجی آموزشی معلمان در حوزه تربیت معنوی دانش آموزان
بررسی اهمیت بازی درمانی در بهبود اختلال خواندن و کمرویی دانشآموزان نارساخوان
پیشبینی اضطراب پیشرفت تحصیلی بر اساس سلامت خانواده و کمال گرایی
پیش بینی اضطراب پیشرفت تحصیلی بر اساس کمال گرایی و امنیت روان شناختی دانش آموزان
تاثیر آموزش خلاقیت با الگوی یاددهی-یادگیری بر توانایی حل مسئله دانشآموزان
تاثیر آموزش مبتنی بر دیالوگ بر تفکر انتقادی دانشآموزان
اثربخشی آموزش مدیریت استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر فرسودگی تحصیلی، خودکارآمدی و خوشبینی دانشآموزان
نقش آسیب های خانوادگی در کاهش تاب آوری و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
واکاوی عوامل آموزشی موثر بر تغییر رفتار دانش آموزان کم توان هوشی: پژوهشی پدیدارشناسانه
رابطه سواد دیجیتال و سلامت روانی-اجتماعی با کارکردهای اجرایی مغز
رابطه مهارت های ارتباطی با یادگیری سازمانی و مدیریت دانش معلمان
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر مهارت های ارتباط فردی و گروهی در دانش آموزان
جستاری بر مفاهیم خود ناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان
مروری بر بی میلی تحصیلی و عوامل موثر بر آن
اثربخشی توان بخشی شناختی با نرمافزار کاگمد بر حافظه فعال و راهبردهای یادگیری
اثربخشی آموزش همدلی بر فشار روانی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر ناامیدی و پرخاشگری کودکان
رابطه سرمایه روان شناختی و توانمندسازی روان شناختی با تدریس تحول آفرین
مقایسه اثربخشی نقاشی درمانی و آموزش کارکردهای اجرایی آن بر دقت، تکانش گری و حافظه کودکان بیش فعال و کم توان ذهنی آموزش پذیر
بررسی نقش هوش اجتماعی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
رابطه بین سبک های فرزندپروری با میزان اضطراب و شادکامی در دانش آموزان
نقش سواد رسانه ای و تنظیم هیجان های تحصیلی در تاب آوری تحصیلی
رابطه تفکر نوآورانه و سواد رسانه ای با تاب آوری تحصیلی
نقش سرمایه فرهنگی در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر بازداری دانش آموزان
نقش سرمایه عاطفی در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
افزایش عزت نفس دانش آموزان از طریق آموزش مبانی تئوری انتخاب
سیاست گذاری در آموزش با اتکا بر نظریات تربیتی اقبال لاهوری
پیش بینی مشکلات رفتاری هیجانی دانش آموزان بر اساس تعامل والد فرزند با نقش واسطه ای خلق وخوی کودک در دانش آموزان دارای مشکلات رفتاری هیجانی
پیشبینی عملکرد تحصیلی بر اساس مشارکت والدین با میانجیگری اشتیاق به مدرسه
اهمیت و ضرورت وجود ورزش در مدارس
نقش هوش معنوی در پیش بینی تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
بررسی کمال گرایی، احساس تنهایی و اضطراب پنهان در دانش آموزان دختر
اثربخشی راهبردهای چیرگی شناختی بر افزایش سرعت پردازش اطلاعات کودکان دچار اختلال یادگیری ویژه
تاثیر تعامل خانواده و مدرسه بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان
اثربخشی فیلیال تراپی بر بازداری رفتاری، مشکلات یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی
اثربخشی درمان شناختی_ رفتاری بر بازداری رفتاری، مشکلات یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی
رابطه باورهای معرفت شناختی با اضطراب ریاضی و یادگیری ریاضی در دانش آموزان
تعیین رابطه بین رسانههای الکترونیکی با خلاقیت در کودکان
رابطه اضطراب و افسردگی با یادگیری عمیق در دانش آموزان دختر دبیرستان
اثربخشی برنامه آموزش یادگیری اجتماعی هیجانی بر سلامت روانی و هیجانهای مثبت و منفی تحصیلی
مقایسه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری و رویکردهای یادگیری عمیق و سطحی در دانشآموزان دختر و پسر مدارس عادی و هوشمند
تاثیر آموزش روانشناسی مثبت بر انگیزه پیشرفت دانش آموزان دختر
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر ادراک از محیط یادگیری و بی ثباتی هیجانی در دانش آموزان مبتلا به کمرویی
رابطه سبک های عاطفی با گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان
رابطه تیپ های شخصیتی با گرایش به رفتارهای پرخطر در دانش آموزان
نﻘش مهارت های تنظیم هیجانی در تعاملات بین فردی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص
مقایسه رفتارهای ایمنی، سبک های هویتی و هیجانهای اخلاقی در دانش آموزان پسر با والدین عادی و بد سرپرست
ملاحظات رشته روانشناسی مدرسه در ایران
مطالعه تطبیقی خدمات راهنمایی و مشاوره در مدارس ایران و کانادا
بررسی چالشهای مدرسه مطلوب و الزام آفرینش اعتماد بر پایه توجه، تفکر انتقادی و خلاقیت
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر زودانگیختگی و سلامت اجتماعی دانشآموزان
اثربخشی آموزش مدیریت والدین بر مخالفت جویی و تکانش گری کودکان بیش فعال همراه با نقص توجه
پیش بینی عملکرد تحصیلی و اضطراب تحصیلی دانش اموزان دارای اختلالات یادگیری بر اساس شفقت به خود و مهارت های فراشناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر آمیختگی شناختی و انعطاف پذیری شناختی دانش آموزان پسر دارای علائم اضطراب
نقش فناوریهای نوین آموزشی در اثربخشی معلمان: نقش میانجی سرمایه فکری
پیش بینی رفتارهای خرابکارانه بر اساس احساس تنهایی، طرح واره طرد اجتماعی و خشم فروخورده
پیش بینی افکار خودکشی بر اساس نگرش معنوی و سبک های هویت و نگرش به زندگی در دانش آموزان متوسطه دوم
ورزش در مدارس ابتدایی: مقاله مروری
مهارت های شهروندی دیجیتال در میان دانش آموزان
تحلیل پدیدار شناسانه تجارب زیسته معلمان، والدین و دانش آموزان در فرایند هدایت تحصیلی
مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی، کودکان با اختلال یادگیری ویژه و کودکان عادی
اثربخشی مشاوره گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سازگاری دانش آموزان نابینا
مقایسه ی نشانه های اختلالات هیجانی مرتبط با اضطراب و اختلال شخصیت مرزی در دانش آموزان دارای دل بستگی ایمن و ناایمن
رابطه خودکنترلی با صفات شخصیتی
رابطه بین وضعیت اقتصادی-اجتماعی خانواده و پیشرفت تحصیلی: مرور سیستماتیک و فراتحلیل
اثربخشی درمان شناختی رفتاری مثبتنگر بر بهزیستی ذهنی و خودکارآمدی نوجوانان با علائم افسردگی
پویایی رویکرد کلاس معکوس در پرتو هوش مصنوعی همسو با چشم اندازهایی به فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی
نقش سرمایه روانی در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
نقش کرونا در اختلالات رفتاری کودکان: مطالعه مروری
تاثیر آموزش مهارت خودکنترلی مبتنی بر مدرسه بر سرسختی روان شناختی دانشآموزان
اثربخشی آموزش خانواده بر کیفیت رابطه والدین و فرزندان
بررسی تاثیرات تولید محتوای الکترونیکی در اثربخشی یادداری دانش آموزان
روانشناسی مثبت گرا و دلالت های آن در کمال انسانی
رابطه سرسختی روان شناختی با پرخاشگری رقابتی در دانش آموزان ورزشکار
رابطه ی ویژگی های شخصیت مادران با سازگاری هیجانی فرزندان دارای اختلالات یادگیری و سالم
رابطه عزت نفس، کارکرد اجرایی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مهاجر
بررسی اثربخشی توان بخشی شناختی کلاسیک، بازی درمانی فلورتایم مبتنی بر رویکردDIR و آموزش کارکردهای اجرایی بارکلی بر کنش وری اجرایی کودکان با اختلال نارسایی توجه/ فزون کنشی (ADHD)
رابطه سبک های شناختی و هدف های پیشرفت با عملکرد ریاضی
رابطه بین هوش هیجانی دانش آموزان و نقش خانواده با اختلال یادگیری در بین دانش آموزان
اثربخشی دوره های آموزش خانواده بر بهبود تعامل اجتماعی و تحصیلی والدین با کودکان ۷ تا ۱۱ سال
نقش شادی سازمانی در آوای سازمانی: نقش میانجی عدالت سازمانی ادراک شده و سرمایه اجتماعی
اثربخشی آموزش حافظه دیداری- شنیداری بر اختلال املا و ریاضی دانش آموزان
تعیین رابطه پرخاشگری با ساختار خانواده با میانجی گری عوامل اجتماعی-اقتصادی والدین در بین کودکان پیش دبستانی
تعیین رابطه تاب آوری با ویژگی های شخصیتی و هوش معنوی در دانش آموزان دختر
اثربخشی آموزش تلفیقی بر یادگیری دانشآموزان در کلاسهای چندپایه
مروری بر عوامل موثر بر هوشمندسازی مدارس
مدل یابی اعتیاد به رسانه های اجتماعی بر اساس فابینگ والدین با میانجی گری حمایت عاطفی در نوجوانان تک والد
تعامل موثر با دانش آموزان نابینا / کم بینا: چالش ها و فرصت ها از دیدگاه معلمان
مقایسه اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی-رفتاری و قصه درمانی بر سازگاری اجتماعی و پرخاشگری دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر
ارزیابی تاثیر اعتیاد به بازی های آنلاین PS۵ بر ارتکاب قلدری و افت تحصیلی نوجوانان پسر
اثربخشی هنردرمانی با رویکرد طراحی آکادمیک بر راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و بهبود عملکرد تحصیلی
معنای زندگی، ملال تحصیلی و بحران هویت
نقش عوامل انگیزشی در جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان
اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس کاوشگری بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی دانش آموزان پسر
اثربخشی عامل آموزشی متحرک در چند رسانه ای آموزشی، بر ارتقای انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان کلاس معکوس ریاضی
اثربخشی روش تدریس حل مسئله علمی بر درگیری تحصیلی درس علوم تجربی
آسیب شناسی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) از دید دانش آموزان
تاثیر آموزش ویژه هدایت تحصیلی-شغلی دانش آموزان، بر نگرش مشاوران مدارس
اثربخشی آموزش استدلال اخلاقی بر قلدری و رفتارهای خشونت آمیز دانش آموزان
نقش خوش بینی در پیش بینی احساس انسجام دانش آموزان
تاثیر توسعه حرفه ای مداوم معلمان ابتدایی مبتنی بر رویکرد تربیت مغز بر یادداری املا فارسی
نقش حمایت اجتماعی در پیش بینی میزان احساس انسجام دانش آموزان
مقایسه کمال گرایی و اضطراب در والدین دانشآموزان تیزهوش و عادی
اثربخشی طرح واره درمانی بر رفتارهای اجتماعی دانش آموزان
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی به مادران بر سلامت روانی دانش آموزان
سبک های اسناد، افکار خودآیند منفی و سبک های مقابله در بین نوجوانان مصرفکننده مواد (حشیش)
رابطه بین کارکرد خانواده و شبکه های اجتماعی با نقاط ضعف و قوت دانش آموزان
بررسی برنامهریزی درسی جدید در کتابهای ریاضی
روانشناسی مدرسه: الگوی کاری و دلالت های تطبیقی
اثربخشی برنامه های آموزشی والدین با رویکرد انضباط مثبت بر سبک فرزندپروری دختران
پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناخت
اثربخشی آموزش مهارت های اجتماعی برسلامت اجتماعی دانش آموزان
رابطه بین خودکارآمدی آموزشی و نیرومندی های منشی معلمان با جهت گیری اهداف آنان
تحلیل محتوای کتاب های فارسی بر اساس مدل خرد آردلت
اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر استرس تحصیلی دانش آموزان
مرور نظام مند مولفه های کاربردی هوش مصنوعی و فناوری های نوین در فرایند تدریس و یادگیری و ارائه راهکارهای پیشنهادی و اثربخش در کلاس درس
نقش هوش فرهنگی در پیش بینی تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر حل مسئله ریاضی دانشآموزان دختر
بررسی تحلیلی نقش خانواده در کنترل اضطراب امتحانات دانش آموزان
آموزش شناختی برای نارساکنشوری اجرایی: ارتقاء مهارتهای سازماندهی
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری بر اختلال بیش فعالی نقص توجه دانشآموزان
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری بر کیفیت رابطه والد-کودک دانش آموزان با علائم اختلال نارسایی توجه بیش فعالی
بررسی وضعیت و فرآیند نظام آموزش عالی کشورهای ایران و عربستان با محوریت مقایسه و تطبیق
بررسی رابطه فرسودگی شغلی و کیفیت زندگی، بامیانجی گری رضایت شغلی در مربیان پیش از دبستان
تاثیر آموزش مفاهیم درس علوم به روش قصه گویی بر یادگیری دانش آموزان
پیش بینی رفتارهای قلدری در دانش آموزان بر اساس مواجهه با خشونت خانوادگی، تنظیم هیجان و سبک دل بستگی
رابطه بین ادراک از جو مدرسه و انگیزه پیشرفت با سازگاری تحصیلی دانش آموزان
رابطه شخصیت و تاب آوری با اضطراب و افسردگی در دانش آموزان دختر
ثاثیرآموزش معنویت در میزان فرسودگی شغلی و ارتقا میزان تاب آوری معلمان مدارس استثنایی
ضرورت درس ورزش در مدارس: چالش ها و راهکارها
رابطه معنویت با انگیزش تحصیلی دانشآموزان
عوامل موثر بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان
واکاوی تاثیر رفتار معلم، بر ارتقای مهارت های شناختی و فراشناختی دانش آموزان
مطالعه تطبیقی کنکور کشورهای ایران و کره جنوبی
جایگاه اشتیاق تحصیلی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان (مطالعه مروری)
رابطه بین استرس تحصیلی با رفتارهای خود آسیبی دانش آموزان با میانجیگری حمایت والدین و مقابله مذهبی آنان
رابطه سبک های فرزند پروری ادراک شده با سخت رویی در نوجوانان
معرفی آزمون ارزیابی فرایندی تشخیصی اختلال یادگیری ریاضی و همبسته های جمعیت شناختی عملکرد ریاضی
نقش میانجی اضطراب مدرسه در رابطه نیازهای اساسی روان شناختی با گرایش به مصرف مواد مخدر در دانشآموزان
آموزش ذهن آگاهی بر تابآوری تحصیلی دانشآموزان
بررسی دیدگاه زبان آموزان متوسطه دوم ایران ی درباره ی ارزیابی نوشته هایشان: ارزیابی خود، ارزیابی همتا، ارزیابی معلم
بررسی تاثیر هوش مصنوعی در نوآوری و خلاقیت تدریس معلمان ابتدایی
آموزش یادگیرنده محور در زبان عربی
سنتزپژوهی عوامل مدرسه محور موثر بر سلامت روان دانش آموزان
اثربخشی بازی بر توانمندی های شناختی نو آموزان پیش دبستانی
تاثیر آموزش هوش موفق بر مشغولیت تحصیلی و هیجانات پیشرفت در دانش آموزان با اهمال کاری تحصیلی
نقش عملکرد سبکهای تفکر با خلاقیت شناختی و هیجانی در میان دانش آموزان رشتهی هنر
کاهش مشکلات رفتاری کودک دچار اختلال طیف اتیسم با سطح کنشوری پایین از طریق راهبردهای تقویت تفکیکی رفتارهای دیگر: گزارش موردی و اقدام پژوهی
رابطه بین کیفیت خواب و سبک تصمیم گیری با تکانش گری دانش آموزان
بررسی تاثیر جو مدرسه در کاهش مشکلات اخلاقی بر اساس باورهای خودکارآمدی در بین دانش آموزان
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس عشق به یادگیری و انگیزش پیشرفت در دانش آموزان
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی در انگیزش تحصیلی دانشآموزان
معرفی و ارزیابی الگوهای پیشگیری از مصرف مواد مخدر و روان گردان ها در محیط های آموزشی (مدارس و دانشگاه ها)
آیا تحلیل سود و زیان ازنظر روان شناختی و موقعیتی می تواند شکاف میان نگرش و رفتار اخلاقی را پر کند؟
آسیب به فرزندان، به دنبال طلاق والدین
مقایسه عزت نفس، خودکارآمدی تحصیلی و رضایت از زندگی دانشآموزان کلاسهای مجازی و حضوری
واکاوی نقش آموزش خانواده در مدارس بر مسئولیت پذیری دانش آموزان
تاثیر هوش مصنوعی بر رشد شناختی دانش آموزان دختر
رابطه تکنیکهای مدیریت استرس با سرزندگی تحصیلی دانشآموزان
مروری بر روشهای توسعه مهارت های ارتباطی و اجتماعی در دانشآموزان
پیش بینی مشغولیت تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین دانش آموزان در مدرسه با میانجی گری رفتارهای کمک طلبی در نوجوانان پسر
بررسی اثربخشی رویکرد فرایندی آموزش تفکر به کودک بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
تاثیر واقعیت درمانی گروهی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان
مقایسه دانش آموزان با سازگاری تحصیلی بالا و پایین، از لحاظ الگوهای ارتباطی خانواده و تاب آوری
پیشرفت تحصیلی کم در برخی دانشآموزان تیزهوش: مروری روایتی
رابطه بین تعامل معلم-دانش آموز با سرزندگی تحصیلی با در نظر گرفتن نقش واسطه ای جهت گیری هدف
مروری بر ویژگیها و راهکارهای افزایش مهارتهای اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص
مقایسه تطبیقی اصول مشاوره از منظر امیرالمومنین و نظریه های روان شناختی
بررسی تاثیر استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی بر افسردگی و اضطراب نوجوانان
اثربخشی درمان مبتنی بر شفقت و رواندرمانی مثبتگرا در انعطاف پذیری روان شناختی و خودانتقادی مادران دارای فرزند کمتوان ذهنی
اثربخشی بازی بر مهارت های اجتماعی نوآموزان پیش دبستانی
مروری بر روش های آموزشی برای کودکان اوتیسم
بررسی تاثیر زبانشناسی بر رشد آگاهی واجشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
بررسی کردن میزان اثربخشی روش های تدریس مشارکتی بر یادگیری در دانش آموزان مبتلا به مشکلات یادگیری
نقش میانجی سلامت معنوی در رابطه قربانی قلدری سایبری با شکایات روانتنی
مدل ها و نظریات شیفتگی تحصیلی در آموزش (یک مطالعه مروری)
برنامه درسی مبتنی برتخیل: ابزاری برای دگرگونی در یادگیری دانش آموزان
نقش تدریس اثربخش معلمان بر اشتیاق یادگیری دانش آموزان
بررسی نظریه چند صدایی میخاییل باختین در درس سی مرغ و سیمرغ کتاب فارسی (۳)
مروری بر چالشهای کارورزی در تربیت معلم
تعامل خانواده و مدرسه از نگاه سند تحول بنیادین
سیاست گذاری در برنامه درسی با تمرکز بر اشتغال محوری: تحلیل، چالش ها و فرصت ها
رابطه بین سواد رسانه ای و سواد اطلاعاتی در میزان مشارکت والدین دانش آموزان دختر دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی هیجانی بر خودکارآمدی و عزت نفس دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
هوش مصنوعی در بهبود فرآیند یادگیری در آموزش الکترونیکی: زمینه ها، چالش ها و فرصت ها
تاثیر ارتباط با طبیعت بر بعد شناختی سواد زیست محیطی کودکان
اصول و چشم اندازهای آینده ی برنامه ریزی درسی فراگیر محور با محوریت عدالت آموزشی
پیش بینی تعلق آموزشگاهی بر اساس شایستگی های اخلاقی و کمال گرایی بانقش میانجی سلامت اجتماعی
تاثیر مهارت های زندگی مبتنی بر آموزه های دینی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان
اثربخشی درمان مبتنی بر فعالسازی رفتاری کوتاهمدت بر اهمالکاری دانشآموزان کمالگرا
اثربخشی روش تدریس حل مسئله بر خودکارآمدی تحصیلی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان
فناوری های جدید به عنوان ابزارهای درمانی و آموزشی برای کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم
افسردگی میان دانش آموزان مقطع متوسطه: مرور علائم، علل و راهکار ها
بررسی اکتشافی عوامل موثر در کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان: یک پژوهش ترکیبی
اثربخشی آموزش خودکارآمدی بر بهزیستی تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی آموزش حسن گزینی بر روابط بینفردی در دانشآموزان دختر
نقش الگوهای شخصیتی در تعهد شغلی آموزگاران
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر اضطراب تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی برنامه روانشناسی مثبت بر فرسودگی شغلی معلمان مدارس ابتدایی
اثربخشی مداخله یکپارچه نگر بر افکار خودکشی و بدتنظیمی هیجان در نوجوانان دارای اختلال افسردگی
بررسی جایگاه سلامت در کتب علوم تجربی متوسطه
شایستگی های دیجیتالی و نقش آن ها در سلامت و ایمنی دانش آموزان در عصر فناوری
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی اسلامی بر رشد معنوی، رشد اخلاقی و شایستگی های اجتماعی
مدل علی بهزیستی روان شناختی دانش آموزان با توجه به درک ارتباط والد – فرزند و سبک های هویت دانش آموزان با واسطه اعتماد بین فردی در دانش آموزان
بررسی اثربخشی دارودرمانی بر کاهش علائم کمبود توجه در کودکان مبتلا به ADHD
اثربخشی حرکت درمانی و دارودرمانی در نشانگان نارسایی توجه
مقایسه دوجین کثیف، درد ذهنی، خودارزیابی های مرکزی و فراهیجان منفی در دانش آموزان دارای اعتیاد به اینترنت و عادی
مدل ساختاری تجربه غرقگی بر اساس توانمندی منش و سرسختی روان شناختی: نقش میانجی نیازهای بنیادین روان شناختی در دانش آموزان تیزهوش
مقایسه ادراک از خویشتن، استرس انتظارات تحصیلی، احساس گرفتاری و شرم درونی شده در دانش آموزان دارای اهمال کاری تحصیلی و عادی
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر ملال تحصیلی و نشخوار خشم دانشآموزان مبتلا به افسردگی
اثربخشی درمان فراشناختی بر درگیری تحصیلی و دل بستگی به مدرسه در دانش آموزان دارای اضطراب امتحان
رتبه بندی مدارس غیر انتفاعی با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
بررسی نقش فناور ی های نوین هوش مصنوعی در آموزش مدارس ابتدایی
پیش بینی احساس تعلق به مدرسه بر اساس آموزش ترغیبی و مهارت های ارتباط بین فردی در دانش آموزان
بررسی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر میزان مهارت های ارتباطی در نوجوانان شهر کرمان
نقش سبک های تفکر در انگیزش تحصیلی دانشآموزان
تاثیر یادگیری مشارکتی بر اساس مدل «جیگ ساو» بر پیشرفت تحصیلی و درگیری تحصیلی دانش آموزان
نقش فرزندپروری هلیکوپتری و رفتارهای پرخطر در اضطراب امتحان
نقش آموزش مهارت های زندگی در پیش بینی هیجان طلبی و سلامت اجتماعی
رابطه سبک های هویت با سلامت روان و تعللورزی تحصیلی دانش آموزان
طراحی فضای شاد مدارس بر اساس استاندارد های کالبدی فضاهای آموزشی
تبین راهکارهای آموزش مجازی با تاکید بر دانش آموزان
شناسایی و طبقه بندی رفتاهای آسیب رسان والدین بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
بررسی و نقد نگاه پست مدرنیسم به تعلیم و تربیت ارزش ها
شناسایی دانش آموزان نابغه اوتیسم و فرصت ها و چالش های پیرامون استعداد یابی انها
کارآفرینی آموزشی و ضرورت توسعه فرهنگ آن در نظام آموزشی
نقش تعامل خانواده و مدرسه در تربیت دینی دانش آموزان
بررسی رابطه مثبت اندیشی و هوش اجتماعی با سلامت روان معلمان تربیت بدنی
بررسی ارتباط بین وضعیت بهداشت فضاهای ورزشی و ایمنی مدارس با مشارکت ورزشی
ارزیابی کتاب درسی زبان انگلیسی Vision ۳ از دیدگاه معلمان: مطالعه کیفی
تربیت معنوی در شعر و ادب فارسی
مقایسه هوش هیجانی در دانشآموزان موفق و ناموفق کنکور
اثربخشی آموزش مبتنی بر درمان فراشناختی بر تاب آوری شناختی و انطباق پذیری مسیر شغلی در معلمان
نقش فنآوری دیجیتال در یادگیری ریاضی دانشآموزان
اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی رفتاری در تحمل ابهام، اضطراب و افسردگی
نقش شایستگی های هیجانی اجتماعی، مشارکت های تحصیلی و توانایی های شناختی در پیش بینی اشتیاق تحصیلی دانشآموزان
شناسایی راهکارهای بهره وری برنامه درسی معکوس در مقطع ابتدایی
رابطه بین طرح واره های ناسازگار اولیه و اضطراب امتحان در دانش آموزان
اثربخشی نمایش خلاق بر کمال گرایی و تفکر انتقادی
پیشبینی باورهای فراشناختی بر اساس خلاقیت و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان
اثربخشی بازی های شناختی بر هیجان های تحصیلی دانش آموزان
رابطه مهارت های اجتماعی عاطفی با سازگاری با مدرسه، بررسی نقش میانجی گرانه خودمهارگری در دانش آموزان
رابطه سیستم های فعال سازی / بازداری رفتاری و اضطراب تحصیلی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
جایگاه عدالت آموزشی در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش
اثربخشی آموزش کیفیت زندگی بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان
بررسی چگونگی استفاده از برنامه ی شاد به عنوان مکمل آموزشی برای بهبود روان خوانی (اقدام پژوهی)
اثربخشی آموزش سرسختی روانشناختی در اضطرابدانش آموزان
بررسی رابطه ادراکی درباره سبک های فرزند پروری با ابعاد کمال گرایی
نقش میانجی هوش هیجانی در رابطه خلاقیت با انگیزش پیشرفت
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های زندگی به شیوهی قصه گویی بر مشکلات رفتاری دانش آموزان
اثربخشی آموزش بخشش بر کیفیت زندگی تحصیلی دانش آموزان
نقش فضای مجازی در کمیت و کیفیت ارتباط میان خانه و مدرسه
مروری بر نقش هوش مصنوعی در یادگیری و آموزش
اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر اعتیاد به اینترنت دختران نوجوان
اثربخشی آموزش واقعیت درمانی بر شاد زیستی و تعارض والد فرزندی دانش آموزان
اثر تمرینات ریتمیک – موسیقیایی بر مولفه های کنش وری اجرایی دانش آموزان پیش دبستانی
تاثیر حمایت اجتماعی مربیان ورزشی مدارس بر خودکارآمدی و ذهن آگاهی دانش آموزان فوتبالیست
رابطه کمال گرایی والدین با خودکارآمدی و شادکامی فرزندان
مطالعه تطبیقی عناصر برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی در رویکردهای اسکوپ، بانک استریت و رجیو امیلیا
تاثیر یادگیری ترکیبی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
مروری بر فرصتها و چالشهای فناوری هوش مصنوعی در فرآیند یاددهی-یادگیری در نظام آموزشی
تاثیر آموزش مدیریت زمان بر کاهش اضطراب و استرس دانش آموزان
رابطه میزان استفاده از بازی های رایانه ای با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی اثربخشی روش تدریس مشارکتی درقیاس باسخنرانی، مطالعه موردی دانش آموزان
کارکرد ها و چالش های نظام آموزش پرورش در مواجهه با نوفناوری هوش مصنوعی
رابطه سبک فرزند پروری و خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان
اثربخشی آموزش خانواده برتاب آوری و اضطراب دانش آموزان دختر
مقایسه اثربخشی راهبردهای یادگیری خودگردان و آموزش یادگیری مغزمحور بر ادراک حل مسئله
پیش بینی گرایش به اعتیاد بر اساس سرمایه روان شناختی و حساسیت اضطرابی در دانش آموزان دختر
نقش یادگیری و هویت تحصیلی در مهارتهای گفتاری
کلاس درس مبتنی بر تئوری پلی واگال: معرفی و کاربرد نظریه پلی واگال در مدرسه و کلاس درس
اثربخشی آموزش سواد رسانه ای مبتنی بر فناوری بر بهزیستی روان شناختی و رفتارهای مدنی تحصیلی
اثربخشی مداخله کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر نیازهای خودتعیین گری و هیجانات یادگیری دانش آموزان با اضطراب امتحان بالا
نگرش والدین دانش آموزان کم توان ذهنی نسبت به مداخلات دریافتی بهنگام آموزشی و توانبخشی
بررسی دلایل گرایش دانش آموزان به تلفن همراه و تاثیر آن ها در کاهش اعتقادات مذهبی دانش آموزان
اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد مبتنی بر شفاف سازی ارزش ها بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان
بررسی مقایسه اثر آموزش بازی های وانمودی ونظریه ذهن بر تعاملات اجتماعی کودکان اتیسم با عملکرد بال
رابطه بین انعطاف پذیری شناختی و اضطراب تحصیلی با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان
اثر تبیین گری و مثال های حل شده بر انتقال در درس زبان انگلیسی
اثربخشی بازی درمانی بر کاهش کمرویی در کودکان پیش دبستانی
اثربخشی آموزش الگوی بدیعه پردازی بر سازگاری اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی
رابطه ذهن آگاهی با انگیزش تحصیلی دانش آموزان
فن آوری های هوش مصنوعی برای استعدادیابی مدارس، مزایا و ایرادات
بررسی آسیب های اجتماعی ناشی از فضای مجازی در دانش آموزان
واکاوی اصول و شاخص های عدم سازگاری خانواده در علل شکست و افت تحصیلی در دوران کرونا دانش آموزان
اثربخشی آموزش فلسفه به دانش آموزان ابتدایی بر کاهش رفتارهای پرخاشگری و قانون شکنی
شناسایی و درمان اضطراب ریاضی قبل ازآموزش ریاضی
بررسی تجارب زیسته دانشجو معلمان نسبت به مطالعه کتب غیر درسی: یک مطالعه پدیدارشناسانه
رابطه هوش هیجانی (EQ) و تدریس معلمان
بررسی مقایسه ای اضطراب، استرس و پرخاشگری دانش آموزان در آزمون شفاهی آنلاین و حضوری در ایام کرونایی
رابطه تحمل ابهام با خطرپذیری و سازگاری
بررسی تاثیر رهبری دانش محور بر انگیزه خدمت عمومی کارکنان با نقش میانجی مدیریت دانش
اثربخشی آموزش تعامل والد-کودک بر بهزیستی روان شناختی دانش آموزان
به کارگیری آموزش STEM توسط معلمان ریاضی در آموزش ریاضیات
مطالعه تطبیقی ماهیت، چالش ها، راهبردها و ابزارهای استعدادیابی دانش آموزان در نظام های آموزشی ایران و فنلاند
اثربخشی آموزش مدیریت زمان بر کاهش اعتیاد به اینترنت و اضطراب امتحان دانش آموزان
ضرورت افزایش بهره وری در آموزش وپرورش با تاکید بر انگیزش معلمان مطالعه موردی: معلمان آموزش وپرورش
تاثیر فضای فیزیکی مدارس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر مولفه های استعداد اعتیاد و افکار خودکشی دانش آموزان
پیش بینی سرزندگی تحصیلی بر اساس ادارک از محیط کلاس و ادراک از محیط مدرسه دانش آموزان
نقش هوش مصنوعی در تدریس و یادگیری
اثربخشی آموزش تاب آوری بر فشار روانی دانش آموزان
آموزش وپرورش و سرمایه انسانی
نقش هوش هیجانی در پیش بینی تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
پیش بینی اضطراب اجتماعی نوجوانان بر اساس کنترل والدینی، حمایت اجتماعی همسالان، خودکارآمدی اجتماعی، کمال گرایی و تحریفهای شناختی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
رابطه اعتیاد به شبکه های مجازی با شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه در دانش آموزان دختر نوجوانان
نقش تدریس تحول آفرین در سرمایه روان شناختی تحصیلی
بررسی اثرات کاربرد هوش مصنوعی در فرآیندهای سنجش و ارزشیابی آموزشی
بررسی نقش واسطه ای ایمنی هیجانی در رابطه بین ادراک کودک از تعارض های والدین و پرخاشگری
نقش هوش اخلاقی در پیش بینی تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
نقش ارزشیابی توصیفی بر یاد گیری خود تنظیمی دانش آموزان و ارزشیابی آن از دیدگاه معلمان و مدیران
مقایسه دیدگاه دبیران و مدیران در مورد نقش برنامه درسی مبتنی بر مهارت آموزی حرفهای در خودکارآمدی دانشآموزان دیرآموز
رابطه خلاقیت هیجانی با اضطراب زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر
رابطه ویژگی های شخصیتی با عملکرد زبان انگلیسی در دانش آموزان دختر و پسر
مطالعه مروری بر اثربخشی بازی های شناختی بر بهبود مهارت های خواندن دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص
تاثیر آموزش بازی هدف مبتنی برالگوی تعامل همه جانبه در حافظه وتوجه کودکان اتیسم با عملکرد پایین
مدرسه و دانش آموزان با نیازهای ویژه (پیشگیری، تشخیص و درمان اختلالات یادگیری)
رابطه بین سبک های یادگیری و سبک های شناختی با پیشرفت تحصیلی و اعتیاد به وسایل سایبری مدرن در دانش آموزان
نقش هوش اجتماعی در پیش بینی خطرپذیری رفتاری دانش آموزان
بررسی یافته های پژوهشی آموزش با الگوی تدریس ۵E بر خلاقیت و اضطراب امتحان در دانش آموزان
مروری بر اثر زمان غذا و ریتمهای شبانهروزی بر وزن، احساسات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان
نوآوری در تعلیم و تربیت: نقش اینترنت اشیا در تحولات آموزشی
آشنایی با الگوی طراحی آموزشی سناریوی مبتنی بر هدف: الگویی نوین برای طراحی درس
ویژگی های روان سنجی سیاهه رفتاری کودکان آیبرگ در دانش آموزان پیش دبستانی با اختلال رفتاری
اثربخشی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر تنظیم هیجانی دانش آموزان
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر استرس ادراک شده و ثبات هیجانی در دانش آموزان مصرف کننده مواد
تاثیر هوش هیجانی و تاب آوری برکیفیت زندگی دانش آموزان ورزشکار
اثربخشی بازی درمانی کودک محور در راستای کاهش خشم و افزایش مهارت های اجتماعی دانش آموزان
مقایسه میزان خردمندی والدین دانش آموزان شرکت کننده در دوره های تربیتی_قرآنی و سایر والدین
شناسایی ابعاد و مولفههای سیاستگذاری در نظام آموزش وپرورش
مرور نظام مند نظام تربیت معلم در کشورهای ایران و ژاپن و انگلیس
نقش برنامه فعالیت ورزشی برای سنجش سواد بدنی و ترکیب بدنی دانش آموزان
تاثیر آموزش با بازی های آموزشی دیجیتال بر انگیزه و یادگیری دانش آموزان
اثربخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری(نوشتن)
اثربخشی آموزش گروهی تحلیل رفتار متقابل بر مسئولیت-پذیری و تابآوری نوجوانان دارای نشانگان افسردگی
اثربخشی آموزش بازی شطرنج بر مهارت های اجتماعی در دانش آموزان
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر ناهماهنگی شناختی دانش آموزان دختر دارای علائم افسردگی
نقش ویژگی های شخصیتی در پرخاشگری سایبری دانش آموزان
رابطه طرحواره های ناسازگار با سلامت روانی دانش آموزان
پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس سیستمهای مغزی فعال سازی / بازداری رفتاری در دانش آموزان
مقایسه اثربخشی دو روش آموزش از طریق بارش مغزی و استفاده از رسانه های آموزشی دیداری بر میزان یادگیری جامعه شناسی
انگیزش شغلی معلمان در نظام رتبه بندی معلمان
اثربخشی توان بخشی شناختی مبتنی بر رایانه در ارتقای کارکرد حل مسئله خلاقانه و نشاط ذهنی
مروری بر نظریه فعال سازی رابطه پدر-کودک و کاربرد آن در کاهش اختلالات درونی شده
اثربخشی روان درمانی انگیزشی بر سرمایه روان شناختی دانشآموزان پرخاشگر
اثربخشی آموزش فلسفه بر افزایش سرمایه های روان شناختی و رشد اخلاقی کودکان
اثربخشی مدل بهزیستی مدرسه بر پیوند با مدرسه و خودتنظیمی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری
نقش احساس تعلق به مدرسه در موفقیت به تحصیل (مطالعه ای مروری)
ارتباط بین سواد اطلاعاتی والدین با انگیزه یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
رابطه فرهنگ سازمانی با راندمان و انگیزش شغلی
رابطه ی سبک های دل بستگی و خودپنداره با رفتارهای پرخطر با توجه به نقش تعدیل کننده ی ذهن خوانی در دانش آموزان
بررسی اثرگذاری شاخص های سلامت روانی و سبک های فرزند پروری بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان
اثربخشی روان درمانی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر انعطاف-پذیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
نقش فناوری سبز بر خودکارآمدی با میانجی فناوری اطلاعات
پیش بینی سلامت اجتماعی نوجوانان دختر بر اساس سبک های هویت، کمالگرایی و افسردگی
پیش بینی تاب آوری دختران نوجوان بر اساس ویژگی های شخصیتی و سبک های دل بستگی
بررسی شیوع اختلالات رفتاری در دانش آموزان و اثربخشی آموزش مسئولیت پذیری بر کاهش آن
پیش بینی نقش کاهش ارتباطات اجتماعی و بازداری پاسخ در افت مهارت های تحصیلی دانش آموزان
رابطه دو زبانگی با عملکرد خواندن و درگیری تحصیلی دانش آموزان
نقش دو زبانگی بر عملکرد خواندن و درگیری تحصیلی دانش آموزان
مروری بر نقش نرمش صبحگاهی در انگیزه پیشرفت تحصیلی و کیفیت خواب
پیوند مدرسه: عامل رشد تحصیلی دانش آموزان (یک مطالعه مروری)
بررسی نقش حمایت اجتماعی در رفتارهای جامعهپسند دانش آموزان
رویکردهای نوین طراحی سیستم های آموزشی برای بهبود تعاملات والدین، معلمان و دانش آموزان
تحلیلی بر چالش های ابزارهای نوین در هوشمندسازی مدارس
اثربخشی آموزش مهارت های شناختی و فراشناختی بر بهبود مهارت های خواندن کودکان دچار اختلال خواندن
بررسی اثرات کاربرد هوش مصنوعی در سیستم آموزش وپرورش
بررسی رابطه بین انسجام خانواده، ادراک دانش آموز از جو مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی
شناسایی الگوی یادگیری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: بازتاملی ضروری بر نقش محیط یادگیری در مدارس
اثربخشی نقاشی-درمانی بر تنظیم شناختی هیجان دانش آموزان مضطرب در کلاس علوم تجربی
به کارگیری راهبردهای خودتنظیمی در کلاس درس شیمی: اکنون کجا ایستاده ایم؟
توجه به ویژگی های ساختار مغزی دانش آموزان در طراحی فضاهای آموزشی برای آنان
مدرسه و دانش آموز در عصر فناوری: ویژگیهایدانش آموزان نسل آلفا
صلاحیت حرفه ای معلمان کودکان با نیازهای ویژه جهت کاربست هوش مصنوعی
بررسی سطح دانش و مهارت بکارگیری فناوری های نوین آموزشی معلمان در فرایند تدریس
بررسی رابطه سواد تربیتی معلم و نقش او در تصمیمات مرتبط با برنامه ریزی درسی
نقش خودکارآمدی در خلاقیت کودکان
رابطه سبک های دل بستگی و الگوهای ارتباطی با وابستگی به اینترنت در دانش آموزان: نقش میانجی عزت نفس و کارکرد خانواده
بررسی میزان اثربخشی آموزش و یادگیری دانشآموزان از ارائه اطلاعات از سوی معلمان در شبکههای مجازی
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی (شناختی و فراشناختی) بر سلامت روان و پایستگی تحصیلی دانش آموزان دختر
بررسی رابطه ذهن آگاهی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خواندن
اثربخشی رفتاردرمانی شناختی مثبت نگر بر اضطراب و کیفیت زندگی دانش آموزان با علایم اضطراب
اثربخشی قصه های مثنوی مولوی بر شادکامی دانش آموزان
بررسی رابطه معنویت و هوش هیجانی با سرزندگی ذهنی و تعهد حرفه ای معلمان
رابطه مثلث تاریک شخصیت با قلدری سایبری در دانش آموزان
چیستی و چرایی اضطراب تحصیلی دانش آموزان
بررسی چالش ها و موانع استفاده از فناوری هوش مصنوعی در آموزش وپرورش
دیدگاه پدران و مادران در باره دوره های مجازی آموزش خانواده: یک مطالعه مقایسه ای
اثربخشی قصه های بوستان سعدی بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان
تجربیات معنوی عاملی موثر در آمادگی نوجوانان برای بیحوصلگی دانش آموزان
تعیین اثربخشی اضطراب بر خودکارآمدی در دانش آموزان دبستانی پس از قرنطینه ی کرونایی
پیش بینی نوموفوبیا بر اساس استرس ادراک شده در دانش آموزان
رابطه خودتنظیمی هیجانی با خود شفقتورزی
رابطه ی سبک های فرزندپروری والدین با خودشیفتگی دانش آموزان
بررسی تاثیر رضایت شغلی معلم بر انگیزش دانش آموزان
رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با احساس کفایت شخصی فرزندان
مروری بر الگوها و نظریه های مطرح پیرامون تاب آوری و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
تاثیر موانع بهبود کارایی نیروی انسانی بر مدیریت بهینه سازی منابع انسانی در مدیران آموزش وپرورش
اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر بهزیستی روان شناختی و اخلاق تحصیلی دانش آموزان
پیش بینی نقش خدمات مشاوره مدرسه در توانمند سازی دانش آموزان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با میانجیگری حمایت والدین
رابطه جو عاطفی مدرسه و تجارب مثبت در مدرسه با احساس تعلق به مدرسه
مروری بر اثربخشی هنردرمانی در اختلال هیجانی – رفتاری
رابطه کنترل درونی با عملکرد شغلی معلمان مدارس هوشمند
شناسایی عوامل موثر بر یادگیری معکوس در دانش آموزان
نقش استفاده از فضای مجازی در اضطراب فراگیر و سلامت روانی دانشآموزان
نقش عوامل غیررفتاری در توسعه شایستگی های حرفه ای معلمان: یک مرور نظام مند
بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی و سلامت روان در دانش آموزان دختر
تحلیلی بر مدارس هوشمند
رابطه اضطراب و هوش اجتماعی دانش آموزان با ویژگی های شخصیت معلمان
پیش بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس سرزندگی تحصیلی و هیجان تحصیلی در دانش آموزان دختر
بررسی جایگاه Chat GPT به عنوان ابزاری برای تقویت استدلال دانش آموزان مدارس
واکاوی نقش ارزشیابی و رتبه بندی بر انگیزه معلمان جدیدالورود
ماهیت و تبیین کیفیت زندگی تحصیلی
تاثیر آموزش مدیریت زمان بر علائم دانش آموزان دارای اختلال نقص توجه- بیش فعالی
نقش میانجی نظم جویی هیجانی در رابطه صفات شخصیتی و حمایت اجتماعی ادراک شده با گرایش به مصرف سیگار در دانشآموزان دختر
عوامل گرایش به خشونت در کودکان و نوجوانان و راه های کنترل آن
نقش سبک های هویت در اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان
نقش هوش فرهنگی در یادگیری زبان خارجی دانش آموزان
اثربخشی بازی درمانی بر افزایش توجه پایدار و عملکرد خواندن در دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی
مقایسه نارسایی شناختی و هیجانی والدین دارای کودک با نیازهای ویژه با والدین دارای کودکان عادی
رابطه میان خودکارآمدی تحصیلی و خلاقیت هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان
نقش سواد رسانه ای و هوش معنوی در پیش بینی کیفیت کاری دبیران در دوران کرونا
نقش ناگویی هیجانی در قلدری سایبری دانش آموزان
اثربخشی بازی درمانی شناختی-رفتاری بر اضطراب و اعتماد به نفس دانش آموزان دیرآموز
بررسی رابطه بین بی تفاوتی اخلاقی، همدلی و بخشش با قلدری در دانش آموزان
تجارب زیسته دانش آموزان از اضطراب امتحان
رابطه حمایت عاطفی معلم با تنظیم هیجانی دانش آموزان
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ادراک شایستگی ریاضی
نقش مزاحمت های فضای سایبری در پیش بینی سلامت اجتماعی دانش آموزان
جایگاه هوش مصنوعی در سنجش پیشرفت تحصیلی
الگوی علی روابط بین تنظیم شناختی هیجان، پایگاه اجتماعی-اقتصادی با انگیزش تحصیلی: نقش واسطه ای خودناتوان سازی
واکاوی هویت حرفه ای دانشجو معلمان بر اساس روایتهای زیسته در کارنمای معلمی
نقش هوش اجتماعی در پیش بینی تاب آوری تحصیلی دانش آموزان
نقش خودتنظیمی هیجانی و باورهای انگیزشی درتاب آوری تحصیلی نوجوانان: مطالعه مروری
تاثیر روش آموزش دریافت مفهوم و الگوی e ۵ بر یادگیری
اثربخشی برنامه تحلیل رفتار کاربردی بر نشانه های طیف اوتیسم
بررسی تاثیر پارامتر های محیطی بر بهبود عملکرد شناختی دانش آموزان
بررسی رابطه بین کمال گرایی و کیفیت زندگی مدرسه ای دانش آموزان
بررسی رابطه بین دشواری تنظیم هیجانی و کیفیت زندگی مدرسه ای دانش آموزان
اهمیت آموزش مهارت های روان شناختی و اجتماعی در عصر دیجیتال برای بهبود سلامت روانی دانش آموزان
نقش سواد علمی فناوری در خودکارآمدی مدیران مدارس
اثربخشی نقاشی بر وسواس و پرخاشگری
شناسایی عوامل موثر در بهبود انشای دانش آموزان ابتدایی
تاثیر پروژه کلاسی در یادگیری درس علوم تجربی
نقش بهزیستی مدرسه در ایجاد احساس تعلق دانش آموزان
تحلیل محتوای کتابهای درسی جامعه شناسی ازنظر مولفه های الگوی مصرف
اثربخشی بازی درمانی شناختی رفتاری بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اضطراب اجتماعی
بررسی همبسته های عصب شناختی در دانش آموزان با اختلالات یادگیری خاص: مقایسه با گروه بهنجار
مدل علی الگوهای شخصیتی، سبک های فرزندپروری و اعتیاد به شبکه های اجتماعی مبتنی بر موبایل با میانجیگری سبک های دل بستگی
اثربخشی بسته آموزشی CCPS بر حل مساله ریاضی دانش آموزان
پیش بینی اضطراب وافسردگی بر اساس شیوه های فرزند پروری و سرمایه روان شناختی در دانش آموزان
مقایسه آموزش تلفظ کلمات زبان انگلیسی در مدارس ایران و کره جنوبی
الگوی تعاملی خانه-مدرسه برای حمایت تربیتی دانشآموزان: تحلیل اسناد تحولی
بررسی و اولویت بندی روش های ارتقای تعامل خانواده با مدرسه با محوریت آموزش بر اساس مدل FAHP
رابطه هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
نقش سرمایه معنوی در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
رابطه استفاده از شبکه ها و رسانه های اجتماعی با مسئولیت پذیری و رفتار اجتماعی انتظاری
فرزند پروری با رویکرد پرورش روحیات معنوی در دوره نوجوانی بر اساس متون اسلامی و روانشناسی
رابطه عزت نفس و پرخاشگری
اثربخشی بازی در اضطراب کودکان پیش دبستانی بستری در بیمارستان
واکاوی اصول و شاخص های بازی در روند بهبود سلامتی و میزان اضطراب در کودکان پیش دبستانی بستری در بیمارستان
توان بخشی با کمک حیوانات در افراد با اختلال طیف اتیسم: مطالعه مروری
مروری بر اثرات فضای مجازی بر سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
تجربه زیسته والدین دارای دانشآموزان کم توان ذهنی از آموزش مجازی در دوران کرونا
نقش سرمایه اجتماعی در پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانش آموزان
رابطه سبک های فرزندپروری والدین با پرخاشگری دانش آموزان
رابطه سبک های فرزندپروری والدین با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
رابطه سبک های فرزندپروری والدین با همدلی فرزندان
بررسی دیدگاه دانش آموزان دوره اول متوسطه درباره یادگیری زبان انگلیسی و ارتباط آن با فضای مجازی
شناسایی عوامل موثر بر ایجاد محیط یادگیری مبتنی بر عواطف مثبت دانش آموزان ابتدایی: مرور نظامند
رابطه ادراکات والدینی با سبک های مقابله با استرس در والدین کودکان استثنایی
اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر شاد زیستی و بهزیستی روان شناختی دانشآموزان
تجربه دانش آموزان از شایستگی فردی
تجربه دانش آموزان از نقش خانواده بر خودکارآمدی اجتماعی آن ها
مقایسه و مطالعه تاثیر دو روش آموزش دریافت مفهوم و سخنرانی برمیزان یادگیری
اثربخشی طرح کیفیت بخشی شیوه های آموزشی بر کاهش آسیب های آموزشی-تحصیلی دانش آموزان
بررسی اهمیت تعامل خانواده و مدرسه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مقایسه تاثیر دو روش آموزش از طریق سخنرانی و استقرایی بر میزان یادگیری کتاب جامعه شناسی
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر تاب آوری تحصیلی و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان
کاربرد هوش مصنوعی در آموزش ریاضی
رابطه هوش فرهنگی و نگرش به یادگیری زبان با یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان
رابطه سیستمهای فعال سازی / بازداری رفتاری با یادگیری زبان انگلیسی و یادگیری ریاضی دانش آموزان
اثربخشی آموزش ابراز وجود بر سلامت روانی و شادمانی دانش آموزان
مقایسه اثربخشی آموزش بارش مغزی و الگوی تفکر استقرایی بر میزان یادگیری دانشآموزان
تبیین شیفتگی تحصیلی در دانش آموزان
رابطه خلاقیت، سبک های حل مساله و مدیریت زمان با خودکارآمدی تحصیلی
واکاوی کشف استعدادهای دانش آموزان، روش ها، فرصت ها، چالش ها
رابطه هیجان تحصیلی دانش آموزان و جو عاطفی خانواده با پیوند با مدرسه
شناسایی و طبقهبندی آسیبهای رفتاری و اجتماعی دانشآموزان از منظر مشاوران حوزه کودک
تدوین مدل پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس ثبات قدم و خودانضباطی
پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس بلوغ عاطفی و بلوغ اجتماعی در دانش آموزان دختر
نقش باورهای فراشناختی و تنظیم شناختی هیجان در پیشبینی اضطراب امتحان دانشآموزان
تاثیر آموزش مهارت ابراز وجود بر عزت نفس دانش آموزان
تاثیر آموزش دوجانبه بر توانایی حل مساله ریاضی دانش آموزان
رابطه سبک های اسنادی و جهت گیری هدفی باکیفیت زندگی و فرسودگی تحصیلی
بررسی و مقایسه ی تطبیقی نظام آموزش عالی کشورهای ایران و انگلستان از منظر خصوصیات کمی و کیفی
بررسی فراتحلیلی تاثیر بازی درمانی در یادگیری کودکان استثنایی
The Relationship between Emotional Intelligence and Internet Addiction in Female Students
The Relationship between Self Regulation and Well BeingPsychology in Female Students
Talent Identification of Students and Its Methods,Opportunities, and Challenges
Evaluation of Physical Education Course in Education
Developmental-Oriented Preventions and the Role ofPsychologists in Schools: A Case Study of Female Studentsin Kermanshah
Investigating Social Harms and Preventive Interventions inStudents and the Role of Psychologists - A Case Study ofFemale Students in Kermanshah
Paying Attention to the Social Health and Emotional Needsof Students and the Role of Psychologists in High Schools:A Case Study of Female Students in Kermanshah
Unraveling Motivational Challenges in Iranian High-School Students: An In-depth Survey Analysis
The role of Gender on EFL Teachers’ EmotionalIntelligence and Classroom Management
Relationship between EFL Teachers’ EmotionalIntelligence and Classroom Management
Effect of Gender and Teaching Experience on EFLTeachers’ Attitudes about Critical Thinking
The effectiveness of role-playing method on students' socialskills