آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 66تعداد صفحات کتابچه مقالات: 974
تعداد نمایش مقالات: 339803
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۸۵ توسط ،گروه پژوهشي آريانا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی
خدمات بازاریابی و الحاق ایران به سارمان جهانی تجارت
تعیین عوامل موثر بر رضایت مشتریان شرکت پاکشو از محصول شامپو با استفاده از مدل کانو
شناسایی عوامل مؤثر بر ایجاد " اعتماد " در مشتریان کلیدی بانک ها ( مورد پژوهشی : مشتریان کلیدی بانک کارآفرین در شهر تهران )
بررسی تاثیر بازارپردازی بر تصمیم خرید مشتریانمحصولات مصرفی روزانه
مشتری گرایی، عملکرد و شخصیت کارکنان خدماتی
شبیه سازی رضایتمندی مشتریان بانک ملت با استفاده از نقشه شناختی فازی
بررسی تاثیر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بر میزان وفاداری مشتریان
چهارچوبی برای مدیریت رویگردانی مشتری در سرویس دهندگان اینترنت
عوامل موثر بر نگرش مصرف کننده داخلی در انتخاب خطوط هوایی
معرفی الگوی اندازه گیری شاخص رضایت مشتریان ( مورد مطالعه : گروه صنعتی بوتان )
روش اندازه گیری رضایت مشتری در بازارهای سازمانی؛ با نگاهی ویژه به بازارهای صنعتی
طراحی، آزمون و کاربرد مدل بین رشته ای برای ارتقاء رضایتمندی مشتریان ایران خودرو
بازارمحوری بر پایه تفکر بازاریابی
بررسی تجربی رابطه بین “ مدیریت ارتباط با مشتریان ” و “ ارزشهای درک شده توسط آنان ” ( مطالعه موردی دارندگان خودروی پژو 206 شرکت ایران خودرو )
طراحی مدل اثر بخش ارتباطات یکپارچه بازاریابی
مدیریت روابط با مشتری(CRM)براساس نظام ارزشیابی مشتری ( بررسی موردی بانک ملت )
E- Market Orientation as a result of Integrating electronic marketing with market orientation concept
کالبد شکافی بازاریابی از طریق " SMS با ارایه یک مدل مفهومی"
NETWORK PICTURES The Managers’ Subjective Mental Representation of Their Relevant Business Environment.
ارزیابی موفقیت وب سایتهای B2C در پیادهسازی عوامل موثر بر اعتماد مشتری
بررسی و ارزیابی مبانی تئوری مدیریت بازاریابی با رویکرد معرفت شناختی بمنظور آسیب شناسی تحقیقات بازاریابی در ایران
پیش بینی بازار خودرو ایران بر اساس رفتار بازار خودروی جهانی
دلایل ، اهداف و ضرورت های صدور فن آوری در شرکت ایران خودرو
استراتژیهایورود به بازارهای جهانی برای صنعت کاشی سرامیکی کشور ( مطالعه موردی بازارهای حوزه خلیج فارس )
ارائة الگوریتم ترکیبی داده کاوی جهت تقسیم بازار حسابهای خودپرداز بانک ملت
کاربرد شبیه سازی دینامیکی برای تعیین سیاست های بازاریابی در شرکت ایرانخودرو
تخصیص بهینه بودجه تبلیغات به رسانه های ارتباط جمعی کاربرد در محصولات بهداشتی کودک
Impact of Service Quality on Brand Loyalty and Brand Image in the Luxury Hotels: Some Evidence from IRAN
INTERNATIONAL BUSINESS NEGOTIATION
مدیریت کوکی و نقش آن در بازاریابی اینترنتی
Extended Enterprises and Collaborative networks Branding Issues
یک مدل کاربردی برای بازاریابی استراتژیک
چالش های فراروی مدیریت در بازاریابی گردشگری ورزشی در ایران
مذاکره در جهان امروز؛ با نگاهی به ویژگیهای فرهنگی کشور چین
MARKET ENTRY OF A LOW COST CARRIER: THE EXPERIENCES AND IMPACTS OF AirAsia
تدوین استراتژی بازاریابی براساس تئوری نقاط مرجع استراتژیک
مدیریت استراتژیک بازاریابی در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی مطالعه موردی: مدل برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی در شرکت های GC ایرانی
Applying a Complete Marketing Strategy in Global Markets
شناسایی و اولویتبندی معیارهای ارزیابی تامینکنندگان بر اساس نتایج مورد انتظار توزیعکنندگان در صنعت پخش ایران ( با استفاده از مدل AHP گروهی )
ارائه مدلی برای سنجش نگرش مصرف کننده درخصوص خرید الکترونیکی درایران
چارچوبی برای تعیین اولویت فاکتورهای بهبوددهنده رضایتمندی مشتریان مورد موسسات ارائه کننده خدمات اینترنتی (ISP1)
پیاده سازی سیستم هایمدیریت ارتباط با مشتری
ارزیابی رابطه ارزش مورد انتظار مشتری با عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نماینده انحصاری مانیتور های ال جی
مدیریت دانش مشتری
Customer Relationship Management and Technology
Intelligent Customer Relationship Management
An Effective CRM Framework with Data Mining Techniques
تبیین چرخه تجاری مدیریت ارتباط با مشتری
بررسینقش سیستم های اطلاعات بازاریابی در فرآیند تدوین استراتژی
عوامل تاثیرگذار بر رفتارمصرف کننده در محیط Online خاطره سازی در اینترنت
بررسی اثربخشی روشهای گوناگون بازاریابی الکترونیک در جامعه ایرانی
نقش مدیریت روابط مشتریان الکترونیکی در بازاریابی اینترنتی مورد کاوی شرکتها و سازمانهای ایرانی
شرکت های مجازی خدماتی
استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها برای ارزیابی کارایی بازاریابی بانکها
Aspects of E-Tourism in the New Global E-Market
Positioning of Industries in Cyberspace; Evaluation of Web sites Using Correspondence Analysis.
تجارت الکترونیک و فرصتهای محلی در بازارهای جهانی
چارچوبی برای بازارهای الکترونیکی با استفاده از عاملهای متحرک
بررسی و تحلیل متدولوژی های کسب و کار الکترونیک
فروشگاه های مجازی ، فرصت یا تهدید
تصویر نام ونشان تجاری
طراحی مدل استراتژیک نام و نشان
تبلیغات شفاهی،الگویی نوین در ارتباطات بازاریابی
بررسی رابطه بین درگیری مصرف کنندگان و اثربخشی تبلیغات تلویزیونی ( در شرکتهای تولید کننده محصولات شوینده و بهداشتی در شهر تهران )
بررسی تطبیقی ( مقطعی –طولی ) تاثیرات تبلیغات بر متغیرهای آگاهی و مصرف
مهندسی مجدد فرایند مدیریت امور مشتریان : چارچوب پیشنهادی