آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 393تعداد صفحات کتابچه مقالات: 4244
تعداد نمایش مقالات: 770186
اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404
اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404 در تاریخ ۸ آبان ۱۳۹۰ توسط ،پژوهشكده سياستگذاري علم، فناوري و صنعت در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404 مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی آموزش در ایران 1404
اثر یادگیری مجازی به روش لایتنر پرو بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستانی
اخلاق درنظام آموزشی
ادبیات در آموزش: رویکردی نوین در ارایه آموزشی کیفی به جوانان
ارائه مدلی پویا برای راهکار تحول بنیادین در آموزش و پرورش با استفاده از بستر شبکه های اجتماعی تا سال 1404
ارزشیابی ترکیبی ، رویکردی نوین در توسعه ی شاخص های کیفی نظام آموزشی
ارزشیابی عملکرد معلمان مقاطع ابتدائی و متوسطه براساس مدل چهارچوبی برای آموزش
استفاده از برنامه ی درسی تلفیقی در پرورش حس مذهبی کودکان دبستانی: تحلیل محتوای کتاب بخوانیم کلاس سوم ابتدایی
استفاده از روشهای تدریس معلم محور، چالشی مهم در وضعیت فعلی آموزش در کشور
استفاده معلمان ابتدایی از روش های نوین تدریس
استلزامات اجرای اثربخش روش آموزش همیارانه
اصول و مبانی تربیت از دیدگاه امام علی(ع) در نهج البلاغه
امکان سنجی آموزش الکترونیکی برای آموزش دانش آموزان معلول جسمی و حرکتی استان کرمان
انگیزش آموزشکاران بعد فراموش شده فرایند آموزش
اولویت بندی اثربخشی رسانه های مورد استفاده در مهدکودک ازدیدگاه مربیان، در انتقال آموز ه های دینی به کودکان مراکز پیش دبستانی شهر تهران در سال 90-1389
اهداف تربیتی و ویژگی های مطلوب دانش آموختگان در آموزش و پرورش انتقادی
ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان با طراحی و خلق جلد کتاب ریاضی
آموزش راهبردهای فراشناختی در یادگیری بهتر دانش آموزان در دوره متوسطه
ارتباط متقابل آموزش ریاضی و تربیت شهروندی
آموزش علوم و دنیای در حال تغییر ( هدف ها ، معیارها و چشم اندازها)
آموزش مفهوم انرژی های نو در مقطع دبستان به کمک بازی
آموزش موبایلی ( مورد مطالعه نرم افراز ریاضی موبایل)
آموزه های قرآنی همگام با روانشناسی رشد
باز اندیشی در آموزش و پرورش ، تبیین راهبرد اقدام پژوهی
بازتاب توامند سازی معلمان در اثر بخشی برنامه های تحول در آموزش و پرورش
بررسی الگوهای جدید آموزشی و تاثیرات آن در بهبود آموزش ابتدائی و متوسطه
بررسی اهذاف تربیتی اسلام از منظر قرآن و روایات
بررسی تاثیر محیط آموزشی و پرورشی بر رشد اخلاقی کودکان
بررسی تاثیر وضعیت اقتصادی - اجتماعی خانواده بر افت تحصیلی دانش آموزان (مطالعه موردی منطقه 8 تهران بخش مرکزی بومهن)
بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی در مکاتب فلسفی ی وًان ی مکتب فلسفی اسلام
تررسی تطثیقی رویکرد اسلام و شاى شاک روسو در ترتیت
بررسی جایگاه بازخورد های یاددهی یادگیری، در رویکردهای - نوین آموزشی
بررسی رابطه آموزه های دینی توسط والدین با پرورش هوش اخلاقی کودکان سنین 6 تا 12 سال شهر تهران (1389-1390)
بررسی رابطه بین توانمندسازی و پاسخگویی دبیران مدارس متوسطه دولتی شهر ارومیه
بررسی رابطه بین توانمندسازی و رفتار تابعیت سازمانی دبیران ناحیه یک شهر تبریز
بررسی رابطه ی بین کاربرد راهبردهای فراشناختی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان
بررسی رابط ت اًومىدسازی دبیران با ظرفیت یادگیری سازماوی مدرسه
بررسی رابطه رسانه های آموزشی و آموزش مؤثر در بین دانش آموزان دختر شهرستان لامرد
بررسی رابطه خلاقیت و رفتار شهروندی سازمانی با کار آفرینی در بین معلمان دوره ابتدایی
بررسی رابطه بین هوش کلامی معلمان و برقراری ارتباط آنها در تدریس
بررسی رویکرد های معرفت شناسی و نظریات یادگیری تأثیر گذار بر فعالیتهای یاددهی -یادگیری در نظام آموزش از راه دور
بررسی فلسفهی روش های تربیت دینی بر مبنای نهج البلاغه
بررسی مشکلات تلفیق فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی مدارس
بررسی موضوعات اساسی فلسفه تعلیم و تربیت در رویکردهای مختلف فلسفه تربیت
بررسی میزان برابری فرصت های آموزشی در مناطق شهری و روستایی استان زنجان
بررسی تاثیر بازی های آموزشی گروهی رایانه ای و سنتی (مداد - کاغذی) بر میزان هوش هیجانی دانش آموزان
بررسی میزان کارآیی آموزش مهارت های هوش هیجانی بر افزایش آن در دانش آموزان
بررسی نقش مدیران آموزشی در ایجاد رویکردهای نوین در جهت تحقق اهداف آموزشی
بررسی نقش معلم در پرورش ویژگی های شخصیتی کارآفرینی فراگیران
بررسی نقش وجایگاه مراکز تربیت معلم درزمینه تحقق اهداف چشم انداز جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر آموزش فلسفه تربیت
بررسی نگرشهای فلسفی _ تربیتی دبیران دبیرستانهای دخترانه شهرستان اهواز بر مبنای ویژگیهای جمعیت شناختی آنها
بررسی و تحلیل تصاویر کتاب های هدیه های آسمان پایه دوم تا پنجم ابتدایی
بررسی و مقایسه اثربخشی دو روش سخنرانی و حل مساله بر ایجاد یادگیری و افزایش رغبت قرآن آموزان مقطع ابتدائی
مقایسهی رویکردهای نظام تربیت معلم ایران با رویکردهای نظام تربیت معلم مبتنی بر جهانی شدن
بررسی و نقادی رویکرد تحلیلی در فلسفه تعلیم و تربیت
بررسی وضعیت مطلوب و موجود برنامه درسی فیزیک از دیدگاه معلمان در شهر تهران
پادکست روش آموزشی مناسب برای آینده
تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر اخلاق و عملکرد تحصیلی دانش آموزان راهنمایی
تاثیر آموزش و پرورش روی جرم و جنایت در جامعه
تأملی در مبانی فلسفی رویکرد رفتارگرایی در برنامه درسی
تامین و گسترش برابری فرصت ها و عدالت آموزشی در آموزش و پرورش استان آدذربایجان غربی
تبیین ضرورت آموزش مهارت های زندگی در مدارس
تبیین مبانی اخلاق تدریس
تجسم هندسی در سطوح تفکر هندسی ون هیلی و بازی اریگامی
تحلیل اهمیت گردش علمی در یادگیری درس جغرافیا
تحلیل و بررسی رویکرد تربیتی امانوئل کانت
تحلیلی بر فلسفه مسلط اجتماعی آموزش ایران درقرن بیست ویکم
تدریس ریاضی با داستان و آموزه های تربیتی و شکوفایی خلاقیت
تربیت دینی در آموزش و پرورش ایران: رویکردی علی در پرورش روحیه مذهبی کودکان و نوجوانان
تعیین میزان صلاحیتها و شایستگیهای حرفهای معلمان
تفکر انتقادی ضرورت تربیت ا نسان هزاره سوم
تلفن همراه گزینه ای مناسب جهت یادگیری سیار
توسعه هدفمند نظام های آموزشی
تولید برنامه های درسی پژوهش محوربعنوان شاخص توسعه کیفی سیستم آموزشی
جایگاه پرورش شیوه تفکر و خلاقیت در نحوه ارزیابی های آموزشی
جهت گیری هدف، یادگیری و انگیزه پیشرفت تحصیلی فراگیران
چشم انداز برنامه آموزشی جهت تربیت معلم خوب
چشم انداز مدارس ایران در سال 1404 (EDU366)
کاربرد تکنولوژی های آموزشی در مدارس
چگونگی ایجاد خلاقیت در دانش آموزان
خود آموزی
درسهای فهمیدنی،درسهای خواندنی ؛ بررسی علل تفاوت اهمیت محتوای آموزشی ومنابع درسی درنظام آموزشی، وتاثیرآن برعملکرد دانشآموزان ومعلمان
رابطه ارزیابی بازخورد 360 درجه بانظارت حمایتی درپژوهشکده تعلیم وتربیت در سال 1390
رابطه بین تزکیه و تعلیم: تقدم، تأخر، معیت یا ...
رابطه بین تعلیم وتزکیه ولزوم توجه جدی به آن در نظام اسلامی
رابطه تزکیه و تعلیم از منظر فلاسفه اسلامی (شیخ اشراق)
رابطه تزکیه و تعلیم از منظر قرآن کریم
رابطه تزکیه و تعلیم ازمنظراسلام
رابطه سبکهای تفکر و استفاده ی معلمان ریاضی از روشهای تدریس فرایند محور
رسانه های آموزشی و تاثیر آنان بر بهبود کیفیت آموزشدانشآموزان
رویکرد آموزشتفکرمحور « ضرورت ها، مهارت ها و روشها»
رویکردهای تربیت دینی
سازمان دهنده های تصویری ابزاری قدرتمند برای آموزش علوم
سنجشمیزان آمادگی مدیران مدارسابتدایی جهت تغییر از نظارت آموزشی به رهبری آموزشی
شیوه ی آموزشی استاد شاگردی(پژوهشو پیشنهاد) شکوفه ماسوری کارشناسارشدکارگردانی تئاتر و عضو هیات علمی دانشگاه سوره
ضرورت آینده نگری در روشهای تدریس معلّمان همگام با تحولات جهانی
عاطفه تحصیلی و ارتباط آن با دانش تکنولوژی آموزشی
فاصله بین برنامه درسی قصد شده و کسب شده فیزیکاز منظر تحقق اهداف دانشی
فلسفۀ تربیت صدرایی
فلسفه تربیتی اسلام
فلسفه تعلیم و تربیت در اسلام
کاربرد فناودی اطلاعات وارتباطات درآموزش وپرورش (چندرسانه ای)
کاهش اثرات نامطلوب نبود معلم در آموزش راه دور (الکترونیکی) با استفاده از پویانمایی های قیاس محور
مدارس هوشمند رویکردی نو در قلمرو آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن
مدل کاربردی ارتقای روحیه خودباوری در دانش آموزان مدارس ایران 1404
مطالعه ی پژوهش عملی مشارکتی به عنوان یک رویکرد آموزشی
مقایسه الگوی نگاره مفهوم و روش رایج بر یادگیری و یادداری علوم تجربی پنجم ابتدایی
مطالعه مقایسه ای اندیشه آیزنر ودیوئی درابعاد هدف،محتوا،روش وارزشیابی در برنامه درسی
مقایسه تأثیراستفاده ازروشهای نوین تدریس و سنتی برمیزان پیشرفت تحصیلی
مقایسه ی و تأثیر دو روش آموزش ترکیبی و رایج بر میزان یادگیری درس علوم تجربی دانش آموزان راهنمایی
نقش رسانه های چند حسی در ایجاد یادگیری مادام العمر مفاهیم علوم جدید
نقش رویکردهای میان رشته ای و چندرشته ای در علوم تربیتی
نقش فناوری اطلاعات و آموزش الکترونیکی در توسعه مراکز آموزشی ایران 1404
نگاهی به فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی
واکاوی هویت ملی و مؤلفههای آن در اهداف کلی و آموزشی مقاطع سه گانه نظام آموزش و پرورش ایران
هدف وفلسفه نظام آموزشی معاصر تربیت یا شبه تربیت؟
همراه سازی چندرسانهای« حرف، هجا، کلمه» با الگوی نگاره کلمه در آموزش خواندن پایه اول ابتدایی
یادگیری ترکیبی، ر ویکرد یادگیری غالب در مدارس آینده
تبیین جایگاه نظام آموزشی در تحقق توسعه فرهنگی جامعه
آسیب شناسی آموزش وپرورش (با تاکید بر دوره متوسطه)
ضرورت آشناسازی دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان دزفول با حقوق شهروندی
محدودیتهای روانشناختی کودکان نابینا و اهمیت اجرای برنامه فلسفه برای کودکان
ارائه مدلی برای شناسایی و اولویت بندی عوامل موثردر موفقیت آموزشالکترونیکی
ارزیابی راهکارهای بهبود کیفیت سیستم آموزشالکترونیکی با الگوی ترتیبی- ترکیبی
آموزش مجازی؛ ضرورت نسل امروز وفردا+C153
اهمیت آموزشمحیط زیست در مدارس،دانشگاه ها و نهادهای اجرایی و نقشآن در حل چالشهای محیط زیستی
آموزشالکترونیکی کارآفرینی و کارآفرینی الکترونیک
آموزشالکترونیکی؛رویکردی نوین به آموزش
آموزش پژوهش محور و کارآفرینی
آموزشکارآفرینی و زمینه های توسعه آن در ایران
آموزشکارآفرینی ودانشگاه کارآفرین
آموزشو اشتغال محصلین مراکزآموزشفنی وحرفه ای تهران
آموزشو بهسازی منابع انسانی در سازمانهای آموزشی همگام با مدیریت دانش
آموزش و پژوهشکارآفرینی در نظام آموزش عالی
بررسی اثربخشی دورههای آموزشی ضمن خدمت بر عملکرد شغلی کارکنان بانک ملت
بررسی ارتباطات بین فرهنگی در آموزشزبان: چالشها وراهکارها
بررسی انواع شیوه های تدریس در آموزشکارآفرینی
بررسی آموزشکارآفرینی در نظام آموزش عالی
بررسی تاثیر آموزشبر خلاقیت دبیران
بررسی تأثیر آموزشکارآفرینی بر پرورشاستعداد کارآفرینی هنرجویان هنرستان های دولتی کار و دانششهر اهواز
بررسی تاثیر دوره های آموزشی بر بهبود عملکرد کارکنان اورژانس شهر تبریز
بررسی تعاملات میان دانشگاه کارآفرین و صنعت
بررسی تناسب آموزشهای فنی و حرفه ای با نیاز بازار کار کارآموزان پسر ارومیه
بررسی رابطه ی بین توانمند سازی و کارآفرینی سازمانی در میان دانشجویان دانشگاه غیر انتفاعی علم و فن شهر ارومیه
بررسی سنجشمیزان اثر بخشی طرح کارورزی در توانمند سازی بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی
بررسی عناصربرنامه درسی ازحیث آموزشوارتقای قابیلت های کار آفرینی درمراکزآموزش عالی
بررسی فرصتهای آموزشکارآفرینی در دانشکدههای تربیت بدنی کشور از دیدگاه متخصصان ورزشی
بررسی کارآفرینی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی
بررسی مبانی نظری ارزشیابی و اثربخشی آموزشهای تخصصی ضمن خدمتکارکنان شرکت ملی حفاری ایران
بررسی مدلهای کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
بررسی موانع گسترشمهارتهای فنی در روستاهای کشور و ارائه راهکارهای مناسب
بررسی میزان اثربخشی برنامههای مصوب درسی آموزشعالی در بازار کار
بررسی نقشآموزشدر تمایل افراد به پرداخت هزینه جهت حفاظت از جنگل های بلوط استان کردستان
بررسی نقشآموزشهای فنی حرفه ای در آمادگی کارآفرینی در دانشآموزان مراکز فنی حرفه ای
بررسی نقشدانشگاه ها در آموزشکارآفرینی
بررسی نقش رسانه ها در آموزش مهارتهای شهروندی با تأکید بر رسانه ی تلویزیون
بررسی و ارزیابی دوره های آموزشکارآفرینی از دیدگاه مدرسان دوره ها
بررسی وضعیت روحیه کارآفرینی در بین دانشجویان دانشگاه های غرب کشور
تحلیل محتوای کتاب درسی کارآفرینی و نظر معلمان استان اردبیل از منظر مؤلفه های کارآفرینی
چشم انداز آموزشکارآفرینی در ایران 1404
دانشبومی کشاورزی، ذخیره نهفته علمی برای توسعه آموزش کشاورزی در هنرستانهای کشاورزی
دانشگاه کارآفرین در عصرفناوری (رسالت ها و راهکارها )
در آمدی بر آموزش فنی و حرفه ای و جایگاه آن در تربیت اسلامی
درآمدی بر بررسی نقشآموزشحسابداری دربرنامه توسعه اقتصادی ایران 11
رابطه رسمیت و عدالت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در بین کارکنان دانشگاه ارومیه
رسانه و آموزشخانواده
شبکه های اجتماعی، فرهنگ عمومی و آموزش
شناسایی الگوی مطلوب درآموزشمهارت های زندگی در آینده
شهر به عنوان برترین آموزگار ، ضرورت ها و الزامات بسط مفهوم شهر آموزش دهنده (Educating City)
ضرورت کارآفرینی و نقش آموزش عالی در توسعه ی آن
عدالت آموزشی و دسترسی اقشار مختلف
عوامل موثر بر آموزش و توسعه فرهنگ کار آفرینی
فرآیندهای کار آفرینی دانشگاهی
عملکرد رسانه ها و آموزش شهروندان 1404
کار آفرینی دانش بنیان
کار آفرینی و دانشگاه های نسل سوم
کارآفرینی و نظام آموزشی
کالبد شکافی ابعاد جدید فراشناخت با ICTدر هزاره سوم
لزوم توجه به آموزش محیط زیست در دانشگاه
مدلی برای مدیریت سازمانهای یادگیرنده با هوشهای چندگانه
نفوذ آرمانی در مدیران آموزشی
نقش آموزش الکترونیکی در حوزه مدیریت دانش با تاکید برتکنیک شش سیگمای ناب
نقش آموزش در توسعه کارآفرینی
نقش آموزش در توسعه فرهنگی اخلاقی جامعه
آموزش کارآفرینی، نقش معلم و ارائه روش تدریس کارآفرینانه
نقش آموزش و پرورش در کارآفرینی
نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده، ابزاری قدرتمند برای ورود به نظام تجارت جهانی
یادگیری همراه؛ شیوه ی نوین یادگیری
بررسی و ارزیابی دوره های آموزش کارآفرینی از دیدگاه فراگیران شرکت کننده در دوره ها
تأثیر خانواده برکارآفرینی جوانان در توسعه اقتصادی جامعه
مقایسه رویکردهای نوین آموزشی با رویکردهای سنتی (مزایا و معایب)
تأملی بر مبانی نظری انواع یادگیری کارآفرینانه
آموزش و اشتغال
سواد اطلاعاتی رمز موفقیت مدیران آموزشی آینده
رسالت سیستم آموزش رسمی در آموزش شهروندی
چگونگی مؤلفه های اساسی آموزش شهروندی در حیطه های سه گانه در ایران (افق 1404)
نقش آموزش در ارتقاء فرهنگ شهروندی
مدیریت اسلامی درآموزش فرهنگ شهروندی ایران 1404
آموزش شهروندی محیط زیست: کلید توسعه پایدار شهری
آموزش الکترونیکی روشی موثر در آموزش شهروندی
نقش آموزش در ارتقاء فرهنگ شهروندی مبتنی بر توسعهی پایدار
بررسی نقش آموزش درارتقاء فرهنگ ترافیک(مطالعه موردی:شهرستان ارومیه)
نیازسنجی آموزشی و الویت بندی نیازهای آموزشی شهروندان شهر مشهد (اولین گام در آموزش شهروندی)
تعیین سنجه های سواد علمی و تعریف استانداردهای آموزش علوم، الزامی نوین در برنامه درسی آموزش شهروندی
آموزش های بنیادین شهروندی ، همسو با تحول بنیادین در آموزش و پرورش (چالشها و راهبردها)
اثر بخشی آموزش بین حرفه ای : مروری بر مطالعات
ارائه مدل مکمل آموزشی در جهت ارتقا بهره وری محیط های بالینی
ارتقای اموزش از طریق گنجاندن متد LDL در برنامه های آموزشی مدرسان
ارزیابی تاثیر توامند سازی بر عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشکده های بهداشت و پیراپزشکی مشهد در سال 1388
ارزیابی و بررسی آموزش کار آفرینی در دانشگاه ها
استفاده از ابزارهای هماهنگ و نا هماهنگ فناوری اطلاعات در آموزش و پژوهش
اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و علل مهاجرت نخبگان به خارج از کشور
الگوی تعلیم و تربیت اسلامی با عنایت به دو رویکرد عقل محوری و ایمان محوری
الگوی مدیریت بر آموزش ، اجرا و مقایسه وضعیت آن در دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت معلم تهران
آسیب شناسی عدم تطابق شیوه تدریس با سبک یادگیری دانشجویان علوم انسانی دانشگاه سمنان
آموزش زنان فرصت یا تهدید برای آینده آموزش عالی ایران
بررسی اثر بخشی رشته عمل آوری شیلاتی بر عملکرد دانش آموختگان مرکز آموزش جهاد کشاورزی بوشهر
بررسی تجارب بین المللی سازی برنامه درسی آموزش عالی با تاکید بر کشور ایران
بررسی تطبیقی زیر ساخت های فرهنگی - آموزش موثر در طراحی و اجرای دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه گوتنبرگ سوئد
بررسی رابطه میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با خلاقیت کارکنان در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران
بررسی شاخص های کیفیت نظام دانشگاهی برای استفاده در ارزیابی موسسات آموزشی
بررسی مبانی نظری بین المللی سازی برنامه درسی در نظام آموزش عالی
بررسی موانع تکنولوژیکی (فاوا) بین المللی سازی برنامه های درسی دانشگاه های آزاد منطقه ی 6
بررسی نظرات دانشجویان و اساتید در آسیب شناسی آیین نامه آموزشی ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاتر سال 1388
بررسی نقش اعتبار سنجی و استاندارد سازی در بهبود کیفیت آموزشی
بررسی نقش برنامه های درسی در جهت دهی فارغ التحصیلان دختر به رشته های دانشگاهی خاص
بررسی نقش رسانه های دیجیتال در فرایند یاددهی - یادگیری دانشجویان
بررسی نقش فرهنگ کلاسی در توسعه آموزش از دیدگاه دانشجویان دانشکده بهداشت مشهد در سال 1390
بررسی نقش نظام آموزش عالی در توسعه کار آفرینی
بررسی نیازهای آموزشی نخبگان شاهد و ایثارگر و نگرش آنان در مورد علل مهاجرت نخبگان
بررسی نقش خلاقیت و نو آوری در موسسات آموزش عالی
تاثیر شیوه فعلی گزینش دانشجو بر ربون داد و کیفیت نظام دانشگاهی
تاثیر کیفیت آموزشی و احتمال مهاجرت روی جذب و مهاجرت نخبگان
تبیین جایگاه سیستم آموزش الکترونیکی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی
تسهیل یادگیری با استفاده از نرم افزارهای نوین و ایجاد فضای مجازی
تعامل عناصر سه گانه آموزش در برنامه درسی الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی
تعیین متغیر های موثر بر میزان مطلوبیت ارزشیابی آموزشی
تناسب آموزش و اشتغال ؟ : کنکاشی در وضعیت فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی موسسه آموزش عالی علمی - کاربردی
جایگاه ارزیابی کیفیت تدریس در فرایند ارزیابی کیفیت آموزش مهندسی
چند نکته در باب نابسامانیها و رویکردهای نوین توسعه آموزش و پژوهش در ایران
دانشگاه های آینده ، دانشگاه هایی مبتنی بر وب 2
دورنمای آموزش معماری منطقه ای در ایران
سنجش میزان گرایش دانشجویان به پژوهش و عوامل موثر بر آن
شناخت و تحلیلی قابلیت های کار آفرینی دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های کشاورزی دانشگاه زنجان
ضرورت آموزش مهارت های سواد اطلاعاتی در برنامه های درسی آموزش عالی
طراحی محیط های یادگیری الکترونیکی با کیفیت برای آموزش عالی
فرایند کمی و کیفی بازنگری برنامه های درسی دانشگاه شهید چمران طی برنامه توسعه چهارم
کاربرد روش های کمی برای ارزیابی مراکز آموزشی
کیفیت تدریس در آموزش عالی : آموزش یا پژوهش؟
مدیریت کیفیت در نظام آموزش عالی و نقش آن در تولید دانش
مدیریت نخبگان
مطالعه تطبیقی شاخص های رتبه بندی دانشگاهها در سطح جهان و ایران
مفهوم کیفیت و روش های ارتقای آن در دانشگاه ها
مقایسه رسانه ها و منابع حمایت کننده دانشجویان مجازی و غیر مجازی
مقایسه سبک تفکر و هوش هیجانی در دانشجویان
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش و یادگیری
نقش نخبگان در ارتقاء آموزشی کشور
نقش نظام آموزش عالی علمی کاربردی کشور در اشتغال فارغ التحصیلان
نقش نظامهای آموزش عالی در تربیت دانش آموختگان موفق
نگاه کلی به همکاریهای بین رشته ای در آموزش مهندسی
نگاهی به پدیده مهاجرت نخبگان
رابطه کیفیت آموزش علوم اجتماعی و کار آمدی این علوم در ایران
بررسی مشکلات شغلی دانش آموختگان کارشناسی ارشد تربیت بدنی شاغل دانشگاه های کشور
هوش فرهنگی ضرورتی برای دانشگاه های آینده
ارائه پیشنهاداتی جهت خلق انگیزشبرای انتقال دانش وتوانمند سازی آموزشگران
راهبردهای ضروری برای سیستم آموزش الکترونیکی با توجه به ساختار واقعی کشور
آسیب شناسی تربیت دینی، راهنمایی برای آموزش در ایران 1404
آسیب شناسی مدیریت نظام آموزشی کشور و تاثیر آن بر وضعیت موجود نظام آموزشی
آمایش سرزمین و نقش آن در توسعه آموزش عالی
آموزش الکترونیکی راهکاری جهت تحقق نقشه جامع علمی کشور
برآورد هزینه آموزش با نگاهی نو در بررسی انتقادی دیدگاه ها
بررسی چالشها و راهکارهای توسعه کیفی در نظام آموزش عالی کشور
بررسی چالش های کاربرد تکنولوژی رایانه و اینترنت در نظام آموزشی ایران
بررسی روش های نوین در آموزش و یادگیری و چالش های پیش روی آن
بررسی مدیریت سازمانی نظام آموزشی با ارایه مدل ها والگوهای تشکیل سازمان ملی مهارت و توسعه ی تعامل وپیوستگی سازمان آموزش فنی وحرفه ای ، دانشگاه ،صنعت وسایر نهادهای علمی کشور
بررسی و تحلیل برنامه آموزش عالی در برنامه های کلان توسعه کشور
بهبود کیفیت آموزش از طریق استقرار رویکرد مدیریت کیفیت جامع
بهبود نظام مدیریت با استفاده از مدل تعالی سازمان های پروژه محور
پاتولوژی آموزش مجازی و الکترونیکی در افق ایران 1404
بررسی توانمندسازی آموزشی بر نخبگان درایران (با تاکید بر برنامه های چهارم و پنجم توسعه وچشم انداز بیست ساله)
تبیین تعاملات پدیده جهانی شدن بر ساختار آموزش در افق ایران 1404
تبیین رویکرد مدیریت دانش در توسعه کیفی نظام آموزشی
تحلیل و بررسی اثربخشی دوره های آموزش ؛ گامی به سوی توسعه و بهسازی کیفیت آموزش
تحول بنیادین در ساختار و نظام تصمیم گیری برنامه درسی ایران
تمرکز زدایی از مدیریت نظام آموزشی
تمرکز زدایی از مدیریت نظام آموزشی ایران 1404
تمرکززدایی نه، کاهش تمرکزگرایی آری: مدل پیشنهادی برای برنامه ریزی درسی مدرسه محور در ایران
تمرکز زدایی از نظام برنامه ریزی درسی ایران
توسعه فرهنگ اسلامی ایرانی زیر بنای تحول در نظام آموزشی ایران
جایگاه آموزش الکترونیکی ایران در مقایسه با سایر کشور ها و ارائه استراتژی با استفاده از ماتریس SWOT
جایگاه آموزش مجازی به عنوان شیوه نوین آموزش در ایران 1404
جایگاه و چالش های بین رشته ای در سیستم آموزشی ایران
جستاری در تدوین دکترین نقشه هوشمند جامع علمی با ارایه تئوری مدیریت پارلمانی علم در کشور
جنبه های آموزش کیفی در جهت رسیدن به رشد اقتصادی
چارچوب ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش از راه دور با استفاده از کارت امتیازی متوازن
چالشهای ناشی از ظهور فناوری در نظام آموزشی ایران و ارائه راهکارها
چشم انداز آموزش در توسعه اخلاق اجتماعی 1404 ایران
رسالت آموزش درکسب مرجعیت علمی، از منظر نقشه جامع علمی کشور
رویکردهای برنامه درسی برای آموزش نخبگان با تأکید بر کشور ایران
رویکردی جدید برای افزایش بهره وری فعالیت های یاددهی-یادگیری فعال سازی سبک یادگیری
شناسایی موانع برنامه استراتژیک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای اهداف سند چشم انداز بیست ساله ایران 1404
ضرورت برنامه ریزی استراتژیک در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی
عوامل موثر بر شکاف جنسیتی در سرمایه گذاری آموزش
فراموشی سازمانی: رویکردی نوین در بهینه سازی دانش در نظام آموزشی
کاربردها و راهکارهای عملیاتی و اجرایی ( آموز ش مجازی الکترونیکی) E-Learning در توسعه و توانمندسازی آموزش و یادگیری در دانشگاه های کشور بر اساس اهداف چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در سال 1404
ماموریت راهبردی آموزش در ایران 1404
مدیریت روش های نوین آموزش با رویکرد آینده نگری روش های آموزش
معیارهای طراحی فضاهای آموزشی آینده
مؤلفه های بازنگری در نظام آموزش کشاورزی در راستای سند چشم انداز 20 ساله
نقشهی مفهومی و ارائهی چند الگوی اثربخش در فرایند آموزش ایران
یادگیری الکترونیک راهکار توسعه آموزش در ایران 1404 (موانع و راهکارها)
ملاحظاتی در برنامه ریزی آموزش و پرورش
آموزش مهارت حلّ مسئله رهیافتی نوین در پرورش تفکر انتقادی دانش آموزان مدارس
آموزه های تربیتی نوعمل گرایی در دیدگاه رورتی و امکان بهره گیری از آن در نظام آموزشی ایران
بازاندیشی در مفهوم تعلیم و تربیت اسلامی
بررسی تطبیقی تربیت اخلاقی در مکاتب فلسفی یونان و مکتب فلسفی اسلام
بررسی تحلیلی مبانی فلسفی نهاد امور پرورشی در آموزش و پرورش ایران
بهبود یادگیری دانشآموزان: چارچوب برنامهریزی راهبردی برای سیستم یکپارچه اطلاعات دانشآموزان در مدارس
تعیین میزان آزادی عمل معلمان در سازگار نمودن عناصر برنامه ریزی درسی با شرایط کلاسی
رابطه بین نگرش مذهبی مربیان با میزان اثربخشی آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان مراکز پیش دبستانی شهر ری در سال 90-89
اعتبارسنجی فرصت ها و تهدید های محیطی آموزش و پرورش شهر تهران در افق 1404
ضرورت کاربرد تفکر انتقادی به مثابه رویکرد میان رشته ای در آموزش
غنی سازی برنامه های درسی، رویکردی برای پرورش استعدادهای برتر و زمینه سازی نخبه پروری
فلسفهی حاکم بر برنامههای درسی علوم
گرایشبه تفکر انتقادی: مسیری به سوی موفقیت تحصیلی دانشآموزان فنی و حرفهای
مطالعه تطبیقی برنامه مهارتهای زندگی دوره ابتدایی کشور ایران با چند کشور جهان
مطالعه تطبیقی مولفه های توانمندسازی ازدیدگاه مدیران و معلمان مدارس متوسطه دولتی
نظریه هوش های چنذگانه و کاربرد روضهای تذریس فعال و مطارکتی
نقشرسانه درآموزش
نقش معماری فضا های آموزشی در تبیین الگوی ایرانی اسلامی نظام آموزشی
تعلیم و تربیت چند فرهنگی برآمده از ویژگی های عصر حاضر
آموزش مهندسی و نیازهای صنعت ایران با نگاهی به آینده
بازنمایی الگوی اشتغال زنان درمتون درسی ایران در عصر دانایی
برآورد مدل آموزش و رشد اقتصادی بدون نفت در ایران
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر اخلاق و عملکرد تحصیلی دانش آموزان راهنمایی
تاثیر آموزش نیروی انسانی بر بهره وری صنایع تولیدی ایران
تبیین رویکرد شایستگی در آموزش کارآفرینی
تبیین رویکرد متعالیه برای آموزش زیست محیطی ایران 1404
تعیین نیاز های آموزشی مشترک مدیران صنایع فلزی و اولویت بندی آن (با تاکید بر قطعه سازان)
درآمدی بر تعیین مرزهای تربیت و تعلیم
شیوه های پرورشیادگیرنده کارآفرین ازطریق برنامه های درسی درمراکزآموزشعالی ازدیدگاه متخصصان
فراتحلیل وضعیت اشتغال دانشآموختگان کشاورزی کشور
مطالعه راهبردی آموزشبین المللی محیط زیست در مدارس
نظریه ها و راهبردهای تدریس مطلوب به بزرگسالان
نقشآموزشکارآفرینی در توسعه اقتصادی کشور
نقش شبکه های اجتماعی مجازی – بهداشتی در ارتقای آموزه های بهداشتی بیماران
دانشجویان، فارغ التحصیلان پزشکی برای کاریابی به آموزشچه دروسی نیاز دارند؟
ویژگی های کارآفرینان و مؤلفه های اخلاقی در نظام ارزشی
آسیب شناسی جایگاه تربیت شهروندی در کتاب های علوم اجتماعی دوره متوسطه
بررسی مهارتها و اولویتهای شهروندی مورد نیاز دانش آموزان مقطع متوسطه
بررسی اهداف و نقش آموزشهای همگانی شهروندی در ارتقاء فرهنگ شهروندی و مدیریت شهری
آموزش هوش فرهنگی و ارتقاء فرهنگ شهروندی
الگوی مدیریت بر آموزش، اجراومقایسه وضعیت آن در دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه تربیت معلم تهران
امکان سنجی اجرای آموزش ترکیبی در دانشگاه اصفهان
آسیبشناسی، معیارهای تشخیص و ارائه الگوی برتر تدریس از منظر دانشجویان و اساتید دانشگاه فردوسی مشهد
آموزش علوم انسانی و حوزه
بررسی تحلیلی توسعه دانشگاه پیام نور از بدو تاسیس تاکنون
بررسی تطبیقی تلفیق فناوری در برنامه درسی آموزش عالی ایران وچین
برر سی موانع جذب دانشجویان نخبه خارجی با تاکید بر سند چشم انداز 1404
پژوهش های میان رشته ای حلقه ی مفقوده ی نظام آموزش عالی در افق 1404 (با تأکید بر آسیب شناسی )
پیش بایسته های تحقق انواع روش های آموزش بین رشته ای در نظام آموزشی ایران
پیشنهاد الگوی مناسب برای بهره وری بهتر از بخش های بیمارستان های آموزشی
تبیین مبانی اخلاق تدریس
جایگاه پرورش روحیه ی علمی درکلاس های درس و تعاملات دانشگاهی
راهبردهای نوین برای آموزش عالی بین المللی
رویکرد نوین در ارزیابی پیشرفت تحصیلی بر اساس نظریه فازی
رویکردهای آموزش بین رشته ای و چند رشته ای
شیوههای آموزش حوزوی در بوته نقد
علم و توسعه، آسیب شناسی آموزش عالی در ایران
فرار مغزها؛ فرصت ها و تهدید ها
گذری بر بسترهای فرهنگی تحقق مرجعیت علمی در جهان
مفهوم کیفیتو روشهای ارتقای آن در دانشگاهها
توسعه کیفی آموزش معماری درافق 1404 (با تاکید بر مفاهیم بنیادین معماری اسلامی و توسعه درون زا)
جهانی شدن ، فرصت ها و چالش های آموزش و فرهنگ مطلوب دانشجویی در دانشگاه ها
ارزیابی عملکرد علمی ایران در منطقه با رویکرد سند چشم انداز
ضرورت دگرگونی در بنیادهای جهت گیری نظام آموزشی درایران: به سوی یک آموزش و پرورش معنوی و اخلاقی
آسیب شناسی نظام آموزشی ایران در افق 1404
آموزش کار آفرینی ضرورتی انکار ناپذیر در آموزش عالی 1404
آیا دانشگاه میتواند بنگاهداری نماید؟
بررسی تطبیقی برنامه های ارتقاء صلاحیت های حرفهای معلمان در ایران و ژاپن
بررسی مشکلات موجود در ساختار اقتصاد نظام آموزش عالی و ارائه مدلی جایگزین به منظور افزایش کارآمدی و کارآیی این نظام
بررسی نقاط قوت و ضعف اجرای برون سپاری آموزش و ارائه راهکارهای عملی جهت بهبود
برنامهریزی استراتژیک در نظامآموزشی ، تحولی پایدار درآموزش کشور
درسهایی برای طراحی و اجرای برنامه توسعه آموزش:مرور تجربه های آمایش آموزش عالی ایران 1390-1389
سیاستگذاری توسعه کیفی آموزش عالی درایران
مدلسازی شاخصهای کیفی برای نظام تربیت معلم ایران
نقشآموزشکارآفرینی در ارتقاء توان کارآفرینی به عنوان بخشی از سیاست های کلی اشتغال
نقش آموزشهای کارآفرینی در نظام های آموزشی و پرورشی 1404 جمهوری اسلامی ایران
نقشو جایگاه نظام آموزشی در فرایند مرجعیت علمی کشور
نگاه سیستمی به مطالعات میان رشته ای
نهادها، توسعه دانش بنیان و تغییر جایگاه آموزش پایه
بررسی تطبیقی شکل گیری و تطور دانشگاه در ایران و دنیا: پیشنهاداتی برای تحول دانشگاه ها در راستای چشم انداز ایران 1404
تامین مالی و ارتقاء عملکرد صحیح آموزش و پرورش
جایگاه و نقش کانونهای تفکر در نظام آموزش کشور در 1404