آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 129تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1648
تعداد نمایش مقالات: 88279
پنجمین همایش ملی شناورهای تندرو
پنجمین همایش ملی شناورهای تندرو در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ توسط دانشگاه صنعتی مالک اشتر،انجمن علمي پژوهشي دريايي - دانشگاه صنعتي مالك اشتر در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی شناورهای تندرو مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین همایش ملی شناورهای تندرو
توسعه مدیریت زنجیره تامین اقلام دفاعی برای شناورهای تند رو
راهبردی جهت ارتقاء سیستم نگهداری و تعمیرات تجهیزات دفاعی با تمرکز بر محصولات صنایع دریایی
TPM (نت بهره ور فراگیر(رویکردی جهت ارتقای نگهداری و تعمیرات تجهیزات شناورهای تندرو
امکان سنجی سیستم اندازه گیری پارامترهای پروانه های مدل
طراحی و ساخت تخمین گر گشتاور و سرعت مبتنی بر مدل برای سیستم تست پروانه نیمه مغروق
ارتعاش سنجی شناور تک بدنه در شرایط مانوری مختلف
کاربرد روش المان مرزی در تحلیل پروانه نیمه مغروق
آینده پژوهی و دید فناوری خصوصیات و پارامترهای سامانه های دفاعی بدون سرنشین پهپادهای دریاپایه مبتنی بر نیازهای جنگهای آینده
الزامات ، خصوصیات و پارامترهای سامانهها و سیستمهای دفاعی نظامی دریایی در جنگهای آینده
بررسی نقش اهمیت و جایگاه آموزش پرسنل و نیروی انسانی در ارتقای توانمندی ها در حوزه دریایی و شناورهای تندرو
افزایش توانمندی شناورهای تندرو در دریا با بگارگیری قابلیتها و اجرای الگوهای پدافند غیرعامل
استقرار سامانه مدیریت خوردگی در صنایع دفاعی کشور
بررسی رفتار خوردگی پوششهای 3O2Al ، 3O2Cr و 3O2Cr-3O2Al ایجاد شده به روش پاشش پلاسما در محیط آب دریا با و بدون عملیات نشت بندی
ساخت نانوکامپوزیتهای پلیپروپیلن/ میکا با استحکام بالا جهت ساخت بدنهی شناورهای تندرو
بررسی خواص مکانیکی نانو کامپوزیتهای پلیمری بر پایه پلیاتیلن و پرکنندهی خاک رس درطراحی شناورهای تندرو
انتخاب موتور توربینی مناسب پیشران شناورهای تندرو جهت دستیابی به سرعتهای بالای 80 نات
راهبرد آوازه سازی در قالب تجاری سازی در صنعت های کشتی سازی و قایق های تندرو
پایش وضعیت پیشبینانه سیستم رانش شناور مبتنی بر تبدیل موجک و شبکه عصبی مصنوعی
کنترل بهینه حرکات هیو و پیچ شناور پلنینگ تندرو با در نظر گرفتن المانهای کنترلی هیدروفویل و اینترسپتور
بهینهسازی تجربی عملکرد هیدرودینامیکی شناورهای دو بدنه با استفاده ازالمان کنترلی هیدروفویل
شبیهسازی عددی میدان فشار در ورود گوه دو بعدی به آب با دینامیک سیالات محاسباتی
بررسی راهکارهای پدافند غیرعامل برای شناورهای سطحی
بررسی عددی و تجربی استحکام و سفتی یک نمونه قطعه کامپوزیتی مورد استفاده در شناورتندرو پروازی
ایجاد سند نقشه راه جامع ناوبری دریایی مستقل ازGPS
مقابله با تداخل الکترومغناطیس با استفاده از ماتریس EMI برای شناورها
طراحی و تحلیل استحکام دیوارهی آب بند کنگرهدار در شناورهای تندروی آلومینیومی با رویکرد کاهش وزن و افزایش استحکام
بهینه سازی شاخص های سنجش رضایت مشتریان محصولات دفاعی با رویکرد تلفیقی از مدل هایSWICS و ACSI ،ECSI با استفاده از تکنیکهای آماری و روش آنتروپی مطالعه موردی سازمان صنایع دریایی
نقش مهندسی ساخت و تولید در بهبود محصولات صنایع کشتی سازی پیشرفته دنیا
مدل سازی عملکرد دریامانی شناور کانتینربر تحت شرایط امواج نامنظم دریا
تحلیل دریامانی و مانور شناورهای سطحی با استفاده از روابط تجربی
مطالعه و بررسی دکل های کامپوزیتی یکپارچه جهت نصب بر روی شناورهای نظامی
ارایه روشی برای جبران بویانسی از دست رفته شناور صدمه دیده به صورت مطالعه موردی برروی یک شناور تندرو مطابق با استاندارد سازمان بین المللی دریانوردی
جوشکاری تعمیری پروانه برنزی شناورها مطابق با الزامات استانداردهای نظامی
بکارگیری روشهای تصمیمگیری چندمعیاره در انتخاب مواد، تجهیزات و جانمایی شناورهای تندرو
بررسی اثر تغییر زاویه خیز کف شناور منشوری پروازی بر مقاومت، تریم و بالا آمدگی به روش تست مدل و فرمولهای تجربی رگراسیونی
استخراج ضرایب هیدرودینامیکی وابسته به سرعت عرضی در مانور شناور کوگار بدون پله با استفاده از تست مدل و روابط تجربی رگراسیونی
طراحی اولیه و شبیه سازی سیستم روانکاری و خنک کاری گیربکس دریایی ترکیبی با نرم افزار مهندسی سیستم Amesim
انقلاب در جنگ های نوین مطالعه موردی جنگ لیزری
مقایسه حل سه بعدی نرم افزارهای الکترومغناطیسی در تحلیل سطح مقطع راداری
طراحی و ساختRCS ساز برای عملیات امداد و نجات شناورها
کاربرد آزمون آکوستیک امیشن به عنوان ابزاری قدرتمند در پایش آنلاین اجزای سیستم رانش سطحی
الزامات زیست محیطی در طراحی شناورهای تندرو
افزایش خواص متالورژیکی و مکانیکی دنده 20MnCr5 گیربکس دریایی به روش دابل شات پینینگ
بررسی عددی روانکاری یاتاقانهای یک موتور بنزینی خورجینی
اثر کارکرد موتور در دور آرام بر عملکرد و خرابی موتورهای برون نصب دریایی بنزینی
بررسی اثر شرایط محیطی در دریایی سازی یک موتور خودرویی
بررسی الزامات دریایی سازی یک موتور خودرویی
دریایی سازی مدار خنک کاری یک موتورخودرویی با الگو برداری از موتورهای برون نصب دریایی
دریایی سازی مدار روان کاری یک موتورخودرویی با الگو برداری از موتورهای برون نصب دریایی
طراحی نرم افزار محاسبات افزایش توان در موتورهای پرخوران
بهینه سازی فرآیند ساخت پروانه شناور تندرو با استفاده از مطالعات شکست نگاری و تحلیل شکست
بررسی تاثیر اینترسپتور بر ضرایب هیدرودینامیکی معادلات حرکت طولی شناورهای کاتاماران پروازی
شبیهسازی حرکات طولی شناور کاتاماران پروازی در امواج نا منظم
تشریح اصول انتخاب موتور دیزل برای سامانه رانش یک شناور تندرو
تخمین افت توان موتور ناشی از تغییر شرایط محیطی و بررسی تاثیرات آن بر روی عملکرد سامانه رانش یک شناور تندرو
بررسی استحکام کمانشی ورق آلومینیومی تحت تنش فشاری و تاثیر آسیب با اشکال هندسی منظم بر آن توسط تحلیل المان محدود
بررسی تاثیر ضخامت، ناهمواری هندسی و نسبت ابعاد ورق آلومینیومی بر استحکام پس کمانشی آن تحت بارگذاری فشاری تک محوره
مطالعهی الگوبرداری جهت انتخاب صندلی ارگونومیگ مناسب برای شناورهای تندرو
بررسی انتخاب بهینه گیربکس شناور های دریایی بر اساس پروفیل بار گذاری انواع شناور
مطالعهی عمر خستگی پایهی کامپوزیتی موتور در شناورهای تندرو به روش پوش بار
شبیه سازی عددی تاثیر پدیده خستگی بر استحکام سازه شناور با استفاده از کدنویسی فرترن و نرم افزار اباکوس
تحلیل میدان جریان واترجت فشار بالا در فرایند برشکاری بهکمک نرم افزار فلوینت
بررسی تجربی هیدرودینامیک مدل آزمایشگاهی شناور کاتاماران موج شکن و تعمیم نتایج آن به مدل واقعی
A Novel Approach to Approximate the Interaction of Hydrofoils near Free Surface
شناسایی و آنالیز خطرات در فرآیند تست شناورهای تندرو با روش تحلیل اولیه خطا/خطر Preliminary Hazard Analysis (PHA)
بررسی پارامترهای فرآیند تولید و خواص استاتیکی پنلهای ساندویچی تولیدی به روش VARTM با هسته سوراخدار
تحلیل دریامانی شناور پروازی در نرمافزار ANSYS-CFX
توسعه برنامه کامپیوتری جهت تحلیل حرکت هیو شناور پروازی با زاویه هیل اجباری
بررسی پارامترهای موثر در انتخاب صندلی های شناورهای تندرو
کاهش اثرات راداری، آکوستیکی، بصری و مادون قرمز شناورها
بهینه سازی شناور مدل از حیث کاهش سطح مقطع راداری
بکارگیری پلاسمای سرد اکسیژن با شرایط متغیر جهت افزایش چسبندگی الیاف کولار 49 به رزین پلی استر غیر اشباع
طراحی لینک و شبیه سازی شبکه رله های مخابراتی برای انتقال دادههای چندرسانه ای در شناورهای هوشمند
طراحی و شبیه سازی شبکه مخابراتی ادهاک برای کنترل و ناوبری شناورهای هوشمند
تحلیل المان محدود شناور تندرو کامپوزیتی تحت انفجار زیر آب
مروری بر مدل سازی هیدرو دینامیکی شناورهای کاتاماران با فرض بدنه های متقارن و پروازی
An integrated fuzzy analytical network process for prioritization of new technology-based firms at Iranian Marine Industrial Business Incubator
روشهای عملی اندازه گیری نویزهای آکوستیک شناورهای نظامی تندرو
طراحی و ساخت دستگاه قالبساز قطعات کامپوزیتی به روش ساخت افزایشی
بهبود خاصیت چسبندگی رزین وینیل استر جهت اتصال مناسب هسته بالسا به الیاف شیشه در پنلهای کامپوزیتی ساندویچی شناورهای تندرو
بررسی و مقایسه مشخصات استحکام خمش سه نقطه ای کامپوزیت های ساخته شده به روش لایه گذاری دستی وVIP مورد استفاده در شناورهای تندرو
بررسی میزان جذب انرژی ناشی از ضربه سرعت پایین بر روی تیر کامپوزیتی ساخته شده به روش لایه گذاری دستی و VIP مورد استفاده در شناورهای تندرو
بررسی تاثیر انجام ماشین کاری بر روی نمونه های کامپوزیتی ساخته شده به روش لایه گذاری دستی با وزنه و بدون وزنه و VIP مورد استفاده در شناورهای تندرو
بررسی استحکام کششی نمونه های کامپوزیتی ساخته شده به روش لایه گذاری دستی با وزنه و بدون وزنه وVIP مورد استفاده در شناورهای تندرو
بررسی استحکام ناشی از نفوذ سنبه کروی بر روی پنل کامپوزیتی ساندویچی ساخته شده به روش لایه گذاری دستی و VIP مورد استفاده در شناورهای تندرو
بررسی اثر ضخامت بر استحکام چسبندگی مخلوط رزین-پودر سیلیکا مورد استفاده درساخت قایقهای تندرو کامپوزیتی و مقایسه با ضخامت استاندارد با استفاده از تحلیل تجربی
تحلیل تجربی چسبهای مورد استفاده در سازه کامپوزیتی شناورهای تندرو
تحلیل چروکیدگی روکش های لایه ای پنلهای ساندویچی با هسته های لانه زنبوری
تحلیل استحکام چسبهای مورد استفاده در اتصالات کامپوزیتی شناورهای تندرو کامپوزیتی و مخلوط رزین-پودر سیلیکا با استفاده از تحلیل تجربی
تحلیل تجربی استحکام اتصال دوبل بدنه اصلی شناورهای کامپوزیتی ساندویچی تندرو
تخمین توزیع فشار ناشی از موج روی بدنه شناورهای تندرو چندبدنه هارث به روش عددی Prediction of pressure distribution due to waves on HARTH vessels by numerical methods
پتانسیل سنجی بهره گیری از انرژی خورشیدی در شناورها
بررسی تجربی متغیر های دینامیک یک شناور تک بدنه
تاثیر روش تولید قطعات فایبرگلاس بر استحکام آن با دو روش دستی و VIP
نقش مرکز رشد در توسعه شرکتهای کوچک و متوسط صنایع دریایی
ظرفیت و راهکارهای عملی تبدیل تنب بزرگ به قطب جدید گردشگری منطقه
آنالیز استحکامی روش های مختلف تعمیر سازه شناور کامپوزیتی ساندویچی با استفاده از تحلیل المان محدود
تحلیل تجربی استحکام سازه کامپوزیتی ساندویچی تعمیر یافته در ابعاد نیمه بزرگ
محاسبه کارآیی شناور دو پله پروازی با رویکرد توزیع فشار نامتقارن
مطالعهای بر اصول طراحی شناورهای پروازی پله دار
توسعهی مدل ریاضی تست PMMبرای شناورهای پروازی
بررسی تاثیر نقشه راه فناوری در توسعه فضای کسب و کار در تولید شناورهای تندرو
راهکارهای اندازه گیری مشخصات عملکردی انتقال قدرت سیستم رانش تریم پذیر
امکان سنجی و طراحی مفهومی شناور چهاربدنه با سیستم تعلیق
بررسی عددی تاثیر عمق غوطه وری و زاویه شفت بر عملکرد یک پروانهSPP
بررسی عددی نیروهای هیدرودینامیکی وارد بر یک پروانه SPP
تحلیل عددی دو بعدی نیروهای هیدرودینامیکی در مقاطع سوپرکاویتاسیونی مختلف مقاطع پروانه الوفسون در شرایط دو فازی
Effects of Seawater Immersion on Compression Properties of Cork and Balsa Woods
Fuzzy Modeling the Influence of Fiber and Nano Particles Weight Fraction on Flexural Properties of Hybrid Epoxy/Glass Fiber/Clay Nanocomposites
Experimental Study on the Strain Rate Effects to Determine the Influence of Slamming Loads on Balsa Cored Sandwich Structures Used in High-Speed Crafts Hull
Effect of Nano SiO2 Addition and Core Density on Buckling Behavior of Novel Sandwich Bulkheads Used in High-Speed Crafts Structure: A Comparative Study Using Taguchi Approach
بارگذاری هیدرودینامیکی و تخمین وزن سازهای فلوت یک شناور پرنده کامپوزیتی بر اساس استانداردهای دریایی و هوایی
اثر سکان با مقطع فویل بر عملکرد پروانه شناور
Decreasing damage caused by disasters in SAR and MRO through Applying GIS
APPLYING GIS IN VESSEL TRIAGE
استفاده ازSAR_App در عملیات جستجو ونجات دریایی
استفاده از تکنیک بهینه سازی طراحی چند موضوعی MDO در طراحی شناور بارج به عنوان دیباچه ای بر بهینه سازی طراحی شناورهای تندرو
بررسی تجربی توزیع تنش های پسماند با استفاده از روش پراش اشعه ایکس در پروانه نیمه مغروق حاصل از فرایند ماشین کاری
آنالیز حساسیت سیستم حلقه باز مدل چهاردرجه ی آزادی یک شناور تندرو
شناورهای بدون سرنشین سطحی؛ قابلیتها و محدودیتها
شبیهسازی پدیدهشناسی شکستگیهای کف شناور با نرم افزار فلوینت
کاهش مقاومت هیدرودینامیکی شناور تندرو با استفاده از اصلاح فرم پاشنه
تحلیل عددی مقاومت بدنه یک شناور پروازی در آب آرام به روش شبکه بندی برهم
بررسی رفتار هیدرودینامیکی شناور تندرو با تغییرات تریم استاتیکی
افزایش قابلیت نت سیستم رانش شناورهای تندرو و ارتقای سطح رضایت مشتریان از طریق استراتژی ارتباط مستقیم تولیدکننده با کاربر
الزامات طراحی و مقایسه کوپلینگ های شفت و توپی، مزایا و معایب آنها
طراحی، ساخت و تست کوپلینگ اتصال شفت به فلنج سیستم رانش واترجت
مطالعه مروری و مقایسه سیستمهای رانش دریایی سطح رو شفت متحرک با رویکردتجاری
تلفیق شبکه رله های مخابراتی و شبکه های بدون ساختار ادهاک برای کنترل و ناوبری شناورهای هوشمند