آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 37تعداد صفحات کتابچه مقالات: 332
تعداد نمایش مقالات: 9038
همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، تجربه ها و ایده ها
همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، تجربه ها و ایده ها در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ توسط ،انجمن علمی ارتقاء کتابخانه های عمومی ایران، انجمن جامعه شناسی ایران در شهر شیراز برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، تجربه ها و ایده ها مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش بین المللی طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های عمومی؛ الگوها، تجربه ها و ایده ها
ظرفیت کتابخانه های عمومی در خدمت دهی به جامعه محلی: تحلیل علم سنجی و مرور نظام مند
بوم مدل کسب وکار ابزاری برای طراحی خدمات کتابخانه های عمومی
واکا وی نقش کتابخانه های عمومیدر تربیت اخلاقی کاربران نوجوان
پشت دیوارها شهری است، خدمتی باید ساختطراحی چارچوبی برای ارائه خدمات فرانهادی در کتابخانه های عمومی
به کارگیری فناو ری های نوظهور درخدمات نوین کتابخانه های عمومی: مرور حوزه ای
امکان سنجی ارائه خدمات برون کتابخانه ایاز طریق رویکرد شراکتی با دفاتر تسهیلگری و توسعه محلیمطالعه موردی: دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی شهرستان خرم آباد
بررسی روش های ترویج و بازاریابی خدمات کتابخانه
کشف نیازهای ذی نفعان کتابخانه عمومی ولیعصر (عج)در راستای طراحی خدمات مورد انتظار)مطالعه موردی: محله کوهک و پارک ولیعصر(عج)(
مدل شیوه آماده سازی الگوی اجتماع پذیری برای معماریفضای کتابخانه های عمومی با تاکید بر بهداشت روانی کاربران
آینده خدمات کتابخانه های عمومی پس از کووید ۱۹چهارچوبی برای تفکر و برنامه ریزی
A new Approach for the Use of RFID and MobileTechnologies to Create a Library System for VisuallyHandicapped People
ترویج علم با خلاصه های همگان فهم: پیشنهادتوسعه یک خدمت فرانهادی در کتابخانه های عمومی ایران
شناسایی و اعتباریابی مولفه های منزلت اجتماعی کتابدارانمطالعه موردی: کتابداران کتابخانه های عمومی خوزستان
خدمات فرانهادی کتابخانه های عمومی در بلایامطالعه ای از نوع مرور نظام مند نوشته ها
نگرش کتابداران به نقش سیاست های مدیریتمنابع انسانی در کیفیت زندگی کاری و عملکرد شغلی آنان درکتابخانه های وابسته به نهاد کتابخانه های عمومی کشور
تجربه اولین ساختکده ایرانی در کتابخانه عمومی:خدمتی نو در جهت تسهیل خلق دانش در کتابخانه عمومی فرهنگیان همدان
شناسایی منابع و ظرفیت های درآمدی کتابخانه های عمومیو ارائه راهکارهای عملیاتی و الگوهای کسب وکار
نیاز به خدمات تسهیلگر درطبقه بندی و بازیابی منابع کتابخانه های عمومیویژه منابع کودکان
بازطراحی خدمات بخش کودک کتابخانه های عمومیبر اساس الگوی آموزشی مونته سوری
ایستگاه مشاوره امین
ضرورت راه اندازی خدمات مشاوره اطلاعاتیو مشاوره خوانندگان در کتابخانه های عمومی کشور
پیامدهای فعالیت های داوطلبانهدر توسعه خدمات کتابخانه های عمومی
مروری بر تجارم استفاده از فناوری های نویندر توسعه خدمات کتابخانه های ایران
بررسی وضعیت منابع اطلاعات سلامتو میزان رضایت از منابع اطلاعات سلامتمورد مطالعه: کتابخانه های عمومی شهرستان اهواز
مولفه های تجاری سازی و بازاریابی خدمات اطلاعاتی درکتابخانه های عمومی: بررسی چالش ها و ارائه راهکارها
خدمات کتام درمانی در کتابخانه عمومی
مقایسه خدمات مبتنی بر اشاعه اطلاعات معتبر دردوران همه گیری در کتابخانه های عمومی و دانشگاهی شهر تهران
نقش مکان های معنوی در ارائهخدمات ویژه کتابخانه ای به توان خواهان
برندسازی: خلق ارزش برای خدمات کتابخانه های عمومی
شناسایی قابلیت ها و امکانات فهرست های کتابخانه ای خارجی مبتنی بر وب ۲/۰ و پیشنهاد الگویی برای طراحی یک اپلیکیشن کتابخانه ای مبتنی بر وب ۲/۰ در کتابخانه های عمومی ایران
ارائه خدمات بهتر در کتابخانه ها با تاکید بر بازاریابی از طریق اینستاگرام
استفاده از فناوریهای نوین اطلاعاتی در طراحی خدمات فرانهادی کتابخانه های عمومی (مطالعه موردی: نابینایان، کم بینایان و معلولان حسی حرکتی )
غنی سازی بخش کودک کتابخانه های عمومی ، با تاکید بر خدمات برای کودکان خردسال و والدین آنها
اقتضائات دسترسی کودکان به کتابخانه های عمومی ؛ رهیافت حقوقی
کتابخانه های عمومی در شهرهای هوشمند؛ فراتر از یک کتابخانه
تاثیر ابعاد نظام آراستگی بر عملکرد کتابخانه های عمومی از دیدگاه کاربران(مطالعه موردی: کتابخانه های عمومی استان فارس)
بررسی میزان بهره گیری شبکه های اجتماعی در توسعه خدمات کتابخانه های عمومی (از نظر مدیران و کتابداران کتابخانه های مرکزی استان خوزستان، تهران و آذربایجان شرقی )