آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 172تعداد صفحات کتابچه مقالات: 2352
تعداد نمایش مقالات: 163897
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۲ توسط ،گروه پژوهشي صنعتي آريانا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر استراتژی های کسب و کار در موسسات کوچک و متوسط اصفهان
ارزیابی دانشکده های دانشگاه یزد با روش SRM با به کارگیری رویکرد تلفیقی AHP-TOPSIS
Assessment and Improvement Performance of Gas Transmission Refineries Based on Various Decision Styles by an AdaptiveIntelligent Algorithm
Leader-member exchange, Creative work involvement: The Importance of Organizational forgetting
بررسی ارتباط میان ویژگی های جمعیت شناختی و استراتژی های خود - رهبری با استفاده از داده کاوی
عوامل موثر بر انتخاب دورکاری و تاثیر آن بر تعادل کار- زندگی و رضایت شغلی
What Causes You to Feel Included, and Why is it Important?
تحلیل دینامیکی تاخیر پروژه های گاز پارس جنوبی
ارائه مدل سنجش عملکرد زنجیره تأمین مطالعه موردی: شرکت پارس خزر شهرستان رشت
توریسم درمانی با رویکرد پویایی های سیستمی
Using flexibility strategies to mitigate tisks in a supply chain
سنجش و انتخاب تامین کنندگان با بکارگیری رویکرد ترکیبی (تلفیقی) ANP و CFPR مورد مطالعه : شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
انتخاب بهترین گزینه در پیوستن به شرکت صبانور در افزایش ظرفیت حمل و نقل با استفاده از تئوری منبع - محور RBV
رتبه بندی شرکت های سیمان عضو بورس با استفاده از روش PROMETHEE
مدیریت راهبردی سرمایه فکری در نهادهای مالی
تئوری نمایندگی در جهت تجدید ساختار وضعیت مالی شرکت ها با استفاده از تئوری سیستم های خاکستری
تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر فرایندهای مدیریت دانش در دانشگاه های دولتی ایران
مقایسه سطح کارایی رقابتی محصولات ERP با استفاده از روش ترکیی ANP-DEA
ارائه مدل هوشمندی کسب و کار در شرکت نیر پارس
نقش ابعاد سنتی و مجازی بانک ها در بانکداری الکترونیکی آن ها
تحلیل تاثیرات مدیریت دانش بر تعالی سازمانی با رویکرد پویایی شناسی سیستم مطالعه موردی شرکت فرآورده های نسوز پارس
توسعه ابزاری جهت سنجش آمادگی سازمانی برای پیاده سازی اینترانت اجتماعی
ارزیابی آمادگی ثبت احوال خراسان جنوبی جهت بهره برداری از تجارب استقرار کارت ملی هوشمند در دنیا
ارائه چارچوبی برای نگرش افراد نسبت به پیامک های تبلیغاتی تلفن همراه - مطالعه موردی منطقه 3 تهران
گزینش استراتژی های نوآوری با استفاده از رویکرد ترکیبی دلفی - فرایند تحلیل شبکه مورد مطالعه : شرکت مدیریت پروژه های ساختمانی ایران - مپسا
ارزیابی تاثیر روابط پدیدار شده در شبکه کسب و کار بر عملکرد
Comparison Between Managerial Frameworks of MultinationalCompanies in Developed and Developing Countries
طراحی مدل هوشمندی رقابتی براساس فاکتورهای تأثیر گذار بر آن مطالعه موردی گروه مپنا
تجزیه و تحلیل محیط سازمان براساس تفکر سیستمی در محیط فازی
نقش مدیریت زمان بر بهبود وضعیت اجرا و اثر بخشی فرآیند مدیریت استراتژیک
ارائه مبنایی برای مقایسه مدل های تعالی منابع انسانی
ارزش ویژه برند کارفرما: معرفی مدل جهت ارزش گذاری برند در بازار کار
تئوری درام و تحلیل تقابلی : روشی برای ساختار دهی مسأله در مدلسازی سیستم های پویا
تبیین نقش های راهبردی، حمایتی و تسهیل گری ستاد سازمان مادر در فرآیندهای مدیریت تکنولوژی مطالعه موردی یک هلدینگ صنعتی
نقش نوآوری سازمانی در رابطه بین یادگیری از خطاها و عملکرد سازمانی
مدلی برای ارزیابی توانمندیهای پویا در بنگاههای سازنده تجهیزات صنعتبرق کشور و تاثیر استراتژی نوآوری محصول بر آن
مدل رشد شرکت های زایشی دانشگاهی
بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان مطالعه موردی : صنعت بیمه
کدام سبک زندگی اینترنتی از تبلیغات اینترنتی بیشتر و کدام کمتر اجتناب می کند؟
The Effect of Operational Service Quality and Customer Satisfaction Regarding Organizational Citizenship Behavior and Brand Equity in the Banking Industry
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و اعتماد مشتری بر بازیابی وفاداری مشتریان پس از شکست خدمات
بررسی چگونگی استفاده از داده کاوی در رفع مسائل صنعت بیمه
بررسی تأثیر عملکرد کانالهای توزیع بر روی روابط خریدار- فروشندهمطالعه موردی نمایندگی های فروش کارخانه رنگ روناس در شرق استان خوزستان
The Effect of Bank Services Brand Equity: With the Intermediation of Customer Satisfaction
بررسی رابطه بین عوامل موثر بر اهداف مدیریتی در خصوص پذیرش و بکارگیری تبلیغات پیامکی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان مطالعه موردی : شرکتهای بیمه خصوصی استان گیلان
تعدیل کننده های ارتباط رضایت و وفاداری به برند از دیدگاه مصرف کنندگان در محصولات آرایشی و بهداشتی
بررسی نقش تفاهم با مشتری و خدمات لذت بخش در موفقیت بانک ها
نقش کلیدی TTM در غلبه بر رقیبان جهت شکار بازار
بررسی رابطه کرامت انسانی و فرهنگ سازمانی
بررسی تاثیر کانون کنترل و ماکیاولیسم بر اخلاق کسب و کار
واکاوی نظریه های انگیزش سازمانی از منظر اسلام
ارائه مدل مکانیزم های کنترلی در شرکت های مادر تخصصی
ممیزی مسئولیت پذیری اجتماعی از تعیین الگوی فکری غالب تا گزارش دهی نتایج ممیزی
روش های توسعه کارآفرینی سازمانی در بنگاه های خانوادگی مطالعه ای بر روی بنگاه های خانوادگی کارآفرینی ایرانی
مروری بر جهت گیری های پژوهشی ومفاهیم بنیادین کارآفرینی سازمانی
تبیین مدل معادلات ساختاری براساس رابطه بین هوش سازمانی و کارآفرینی
انتقادات وارد بر مدارس کسب و کار، مرور ادبیات و تجربیات
بکارگیری رویکرد AHP,BSC و TOPSIS در ارزیابی عملکرد سازمان - مطالعه موردی صنعت IT
ارزیابی سطح بلوغ H3SE در صنایع پتروشیمی کشور
بررسی کارایی روش تاوسانگ کولتای در انتخاب سیستم های مدیریت کیفیت
تاثیر مدیریت کیفیت استراتژیک بر عملکرد بیمارستان
چالش های حرکت از سیستم مدیریت یکپارچه به سوی سیستم مدیریت فراگیرISIRI 13000مطالعه موردی : سیمان هرمزگان
بررسی تاثیر مدیریت شکایات مشتریان بر مدیریت کیفیت جامع در بانکهای دولتی شهرستان سنندج
بررسی اثربخشی اجرای استاندارد ایزو در شرکت های تولید کننده قطعات خودرو
کاربست ویژگیهای سازمان یادگیرنده در دانشگاهها: رهیافتی به سوی تعالی سازمانی
نقشه راه برای طراحی برای شش سیگما DFSSصنعت بلوک سازی
بکارگیری مدل اندرسون - پیترسون در رتبه بندی مشخصه های فنی توسعه عملکرد کیفیتمطالعه موردی : شرکت پارس الکتریک
بررسی روابط علت و معلولی بین معیارهای ارزیابی کارایی شرکت های بیمه ای در ایرانبا بکارگیری تکنیک دیماتل در محیط فازی
افزایش مشارکت و دلبستگی کاری کارکنان با استفاده از بازی سازی
مطالعه تطبیقی فرهنگ سازمانی درپست ایران و تایلند
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر عدالت سازمانی مطالعه موردی : دانشجویان کارشناسی ارشد مدییت دانشگاه اصفهان
طراحی مدل مفهومی و شبیه سازی روند گسترش شایعه سازمانی
سنجش نگرش فرهنگی دانشجویان بر طبق الگوی هافستد و رابطه آن با خرده فرهنگ ها
بررسی رابطه بین سازمانهای یادگیرنده و کارآفرینی با تاکتیکهای سیاسی اعضای هیئت علمی دانشگاهها
بررسی رابطه ابعاد معنویت سازمانی باایجاد اعتماد و مسئولیت پذیری در کارکنان
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و تسهیم دانش
عصب شناختی سازمانی: از تلاش های نظریه ای تا کاربرد
بررسی و بهبود TTM در توسعه محصول جدیدبه کمک پویایی های سیستم
مدل سازی توسعه خوشه سنگ تهران با رویکرد پویایی شناسی سیستم
بررسی تأثیر سیستم مدیریت دانش بر فرآیند مدیریت ریسک پروژه
تحلیل تاثیر طراح هدفمندی یارانه ها بر چالش های صنعت نساجی استان یزدبا استفاده از رویکرد سیستم داینامیک
ارائه مدل سلسله مراتبی تک فرایندی با زمان بندی انحصاری برای مدل سازی معماری سازمانی با استفاده از شبکه پتری رنگی
بررسی تاثیر برون سپاری بر کاهش هزین ههای عملیاتی و عملکرد زنجیره تامین
شناسایی پارامترهای حاکمیت پورتفولیوی پروژهدر جهت همسوسازی مدیریت پورتفولیوی پروژه با استراتژی سازمانی
بررسی موانع و زیر ساخت های ایجاد و توسعه شرکت های پیمانکار عمومی در ایران
بررسی تاثیر تحریم های بین المللی بر افزایش قیمت خودرو با رویکرد پویایی سیستمی
ارائه رویکردی جهت تحلیل حوزه های بهبود میزان ناب بودن
ارائه یک چارچوب گرافیکی برای پایش یکپارچه ریسک، زمان و هزینه پروژه
ارزیابی ناب بودن سازمان در سطح استراتژیک با مدل LESAT
Developing Network Location Model in Uncertainty (Robust Mode)
حل مسئله اجاره منابع با جریانهای نقدی تنزیل شده توسط الگوریتم ژنتیک
کاربرد روشهای فرا ابتکاری در مدیریت بهینه سرمایه گذاری بانکها و موسسات مالی
The Investigation of the Effects of Applying Financial Instruments on the Approach of Financing Knowledge- basedOrganizations by Using CSR Model(Case Study: Khorasan Science and Technology Park)
بررسی بین المللی اثرات حسابرسی ناقص بر جبران مدیریتی
توسعه تحلیل پوششی داده ها به منظور رتبه بندی مشتریان اعتباری بانک ها
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی راهبردی
بررسی تاثیر دانش و تعهد مدیر و حضور متخصصان داخلی و خارجی بر عدم تناسب الزامات سیستمهای اطلاعاتی حسابداری AIS و ظرفیت آنها
تحلیل مدلهای سنجش بلوغ دولت الکترونیک : رویکرد دانش محور
نقش مدیران و چشم انداز سازمان برای استقرار سامانه های جامع مبتنی بر فناوری اطلاعات
شناسایی و رتبه بندی شاخص های موفقیت وب سایت های خودروسازان ایرانی
رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش با استفاده از رویکرد فازی و ارتباط آن با یادگیری سازمانی
بررسی استقرار و تأثیر سیستمهای فناوری اطلاعات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان
شناسایی موانع استقرار و بکارگیری مدیریت دانش در شرکت سهامی برق منطقه ای مازندران
شناسایی و رتبه بندی مزایای سیستم اطلاعاتی در منابع انسانی به روش ساختاری تفسیری
ارائه مدلی برای پذیرش فناوری اطلاعات در شرکت نیر پارس
واکاوی نقش مدیریت دانش در موسسات آموزش عالی و بررسی اثر آن برنوآوری و خلاقیت از دیدگاه اساتید دانشگاه یزد
تعیین عوامل موثر برآمادگی سازمانها درپذیرش برنامه ریزی منابع سازمانی مطالعه موردی شرکت توزیع نیروی برق مازندران
بررسی رابطه میانجی مدیریت دانش در رابطه بین محیط و ساختارمورد مطالعه : هلدینگ عظام
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در تسهیل بهره برداری از قابلیت های مدیریت دانشمطالعه موردی : شرکت تولید تجهیزات سنگین - هپکو
بررسی نقش زنجیره تأمین یکپارچه بر عملکرد زنجیره تامین با تأکید بر پیاده سازی فناوری اطلاعات
بررسی رابطه بین سرمایه گذاری ICT و رشد اقتصادی در ایران
ارائه مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه و نقش تبلیغات
تحلیل رفتار دانشجویان جهت ارائه سیستم پشتیبانی از تصمیم انتخاب واحد
کاربرد تصمیم گیری چند معیاره فازی جهت ارزیابی عملکرد هوش تجاری
موانع و عوامل موثر در بهبود فرآیند نرم افزار در شرکت های نرم افزاری کوچک و متوسط ایرانی
بررسی رابطه سبک مدیریت و موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای صنعتی
بررسی عوامل اثرگذار بر تمایل رفتاری در پذیرش بانکداری اینترنتی
Exploration the Effect of Innovation Straegies on Performance An Empirical Analysis in Iran Construction Industry
Path analysis the effects of strategic entrepreneurchip dimensions on competitive advantage in Iran Construction Industry
بررسی هماهنگی بین ساختار سازمانی و استراتژی رقابتی سطح کسب و کار
بررسی رابطه فاکتورهای تفکر استراتژیک مدیران و عملکرد سازمان با استفاده از DEAصنعت خودرو ایران
معرفی مسیر حرکت اجرای موفق فرآیند استراتژیک در سازمانهای ایرانی
تابلوی طراحی استراتژی : تقویت تفکر استراتژیک مدیران
بررسی اثر کیفیت ارتباطات بر عملکرد استراتژیک صادرات در شرکت های کوچک و متوسط استان تهران
انتخاب استراتژی برون سپاری با استفاده از ماتریس های تحلیل استراتژی
برنامه ریزی استراتژیک یک سازمان پروژه محور و رتبه بندی استراتژی ها با استفاده از تئوری تجزیه و تحلیل خاکستری
الگوی جدیدی برای ترسیم نقشه استراتژی با رویکردISM-DEMATELمطالعه موردی : صنعت بانکداری
ارزیابی و سنجش تفکر استراتژیک در صنعت گردشگری ایران مطالعه موردی دفاتر خدمات گردشگری استان تهران
یادگیری سازمانی و سنجش آمادگی استراتژیک سازمان برای پیاده سازی مدیریت دانشمطالعه موردی : شرکت برق منطقه ای یزد
هوشمندی کسب و کار، ضرورت آموزش عالی پویا
ارزیابی عملکرد با رویکرد کارت امتیازی متوازن BSC در شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
حسابداری منابع انسانی و اثر آن بر عملکرد مالی شرکت های حاضر در بورس اوراق بهادار تهران
امکان سنجی استقرار سیستم مدیریت عملکرد در حوزه منابع انسانی شرکت ملی انتقال گاز ایرانمطالعه موردی: این پژوهش مورد حمایت مالی شرکت ملی گاز ایران می باشد
تحول در حوزه منابع انسانی با تاکید بر پویایی های قرارداده های روان شناختی
آیا کارکنان بیمارستان آیت اله موسوی زنجان نگرش مثبتی نسبت به کار خود دارند؟
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی، بازار سرمایه و اقتصادی در صنعت داروسازی
تاثیر فراگرد تسهیم دانش بر قابلیت نوآوری در سازمانمطالعه موردی: شرکتهای تولیدی استان گیلان
مدیریت انتقال تکنولوژی در مشارکت های عمومی - خصوصی
بررسی تاثیر ابعاد نوآوری سبز بر مزیت رقابتی سازمانپژوهشی در صنعت کاشی و سرامیک استان یزد
مروری بر موضوع داوری در حوزه دارائی های فکری و اختلاف آن با دادخواهی
Analyzing the Usage Behaviors, Perceptions and Attitudes of Tehran University student toward cell phone
بررسی عملکرد کانال های توزیع شرکت پارس خزربا استفاده از شاخص ابر مالم کوئیست
نقش مولفه های تبلیغاتی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس
تأملی بر چالش های شرکت های مدیریت صادرات در بازاریابی بین المللی مطالعه موردی
بررسی عوامل موثر بر عملکرد بازاچه های مرزی مطالعه موردی : بازارچه مرزی سیران بند بانه
مقایسه روش آمار ناپارامتریک و روش ریاضی OWAدر رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مطالعه موردی: خریداران جاروبرقی ال جی
بسته بندی بازدارنده سیگار و اثرات آن بر کاهش قصد خرید سیگاربا رویکرد بازاریابی مقابله ای
پاسخ مشتریان به تبلیغات طنز آمیز و شخصی سازی شده مطالعه موردی بانک ملت استان سمنان
بررسی نقش بازاریابی داخلی بر بازار محوری بانک های تجاری و تاثیر آن بر وجهه شرکت و وفاداری مشتریمطالعه مورد: شعب بانک ملی در شهر اصفهان
بررسی عوامل درون بنگاهی موثر بر توسعه صادرات پایدار، براساس مطالعه صادر کنندگان استان تهران
ارائه مدلی از عناصر معنابخش در اعتماد سازی مشتریان در استفاده از سیستم های پرداخت الکترونیکی
بازی کاری، راهکاری نوین برای پیشی گرفتن از رقبا
Investigation of Iranian consumers' attitudes toward local andimported products
تاثیر قدرت اجتماعی برند بر تصمیم خرید مشتری شرکت ایران آوندفر - شامپو بس
نظارت و مدیریت منابع انسانی از منظرسیره و آموزه های علوی در نهج البلاغه
درآمدی بر نگاه فلسفی به علم مدیریت(پژوهش های عملیاتی)با رویکرد پارادایمی
عوامل موثر بر اخلاق حرفه ای کارکنان آموزشی دانشگاه های شهر تهران
استفاده از دوربین های مداربسته در شرکت های خصوصی
بررسی تاثیر ویژگی های منتخب فردی بر رفاه حسابداران با توجه به نقش جو اخلاقی سازمانمطالعه موردی : حسابداران استان یزد
شناسایی مسایل اخلاقی در سازمان ها
تعمیم قانون شکست نور به مدیریت
ابزارها، چارچوب ها، و فرایند مدیریت اخلاق در محیط کار
کمیته های هیات مدیره بانگاهی بر دامنه عملکردی کمیته ها و ارتباطات اثر بخش آنها
بررسی تاثیرمکانیزم های حاکمیت شرکتی بر ساختار سرمایه شرکت ها
بررسی رابطه توانمندی روانشناختی و کارآفرینی سازمانی کارکنان بانک کشاورزی تربت حیدریه
بررسی رابطه بین فرهنگ و گرایش کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه مازندران
بررسی عوامل درون سازمانی موثر بر کارآفرینی روزمرهدر سازمان ها براساس مدل زامپتاکیسمطالعه موردی : ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران
الگوی ساختاری کارآفرینی بر اساس تحلیل رفتگی شغلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی کارآفرینانه بر موفقیت پارکهای علم و فناوری
Support Entrepreneurship by Practical Analysis of Company with Success Factors Analysis
ارزیابی کارآفرینی سازمانی در بخش بالادستی صنعت نفت ایران