آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 66تعداد صفحات کتابچه مقالات: 879
تعداد نمایش مقالات: 67342
دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۵ توسط ،گروه پژوهشي بوعلي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
کسب مزیت رقابتی در صادارت سنگ های تزئینی در استان چهارمحال و بختیاری
بررسی تأثیر قیمت منصفانه بر رضایت مشتری در فرآیند خرید لوازم خانگی (مورد مطالعه: لوازم خانگی ال جی و سامسونگ)
انتخاب سبد سهام ردیابی کننده شاخص با استفاده از الگوریتم ژنتیک چند هدفه
بررسی میزان رضایت مندی مشتریان پست بانک ایران ازخدمات بانکی ( مطالعه موردی پست بانک شهر چالانچولان )
بررسی وضعیت توسعه نیروی انسانی ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی براساس مدل استاندارد سرمایه گذاری در افراد (iip)
ارزیابی عملکرد پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس براساس مدل BBSRC
بررسی نیاز سنجی آموزش شعب و نمایندگی های شرکت بیمه کارآفرین
تعیین رابطه بین عدالت سازمانی با بهره وری نیروی انسانی در ستاد مرکزی وزارت امور اقتصادی و دارایی
کارآفرینی
سبک تفکر مدیریت
رابطه انگیزش شغلی با بهره وری نیروی انسانی کارکنان بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی
مطالعه ارتباط بین فرهنگ و جو سازمانی با تعهد سازمانی کارکنان در اداره کل سازمان تامین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان
مقایسه تطبیقی تاثیر مهارتهای بازاریابی و زیر ساختهای تدارکاتی (عمده فروشان) در ادامه حیات شرکتهای کوچک و متوسط شهرک صنعتی شماره 1 زنجان
رابطه رهبری مشارکتی و تحولی با کیفیت زندگی کاری دبیران آموزش و پرورش
رابطه بین سبک های رهبری تحولی ( ملاحظات فردی ،انگیزش الهام بخش، ترغیب ذهنی ،نفوذ آرمانی ) با کیفیت زندگی کاری دبیران آموزش و پرورش
بررسی تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتری در شرکت کیوان
طراحی مدلی برای تدوین شایستگی های رهبری مورد نیاز برای ایجاد برنامه جانشین پروری در سازمان امور مالیاتی شهر تهران
رابطه عوامل کلیدی توانمند سازی منابع انسانی با عملکرد کارکنان دانشکده سما واحد خرم آباد
مدیریت جهادی مدلی برای تحقق اقتصاد مقاومتی
تدوین مدلی برای سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات کیوسکهای خود پرداز بانک
بررسی تأثیر اجزای آمیخته بازاریابی بر جلب و ارتقاء وفاداری مشتریان در صنعت بیمه
نوگرایی در بازار و تاثیر آن بر اثر بخشی برنامه های گمرکی از طریق بکارگیری شبکه های گسترده جهانی
نوگرایی در بازار و تاثیر آن بر اثر بخشی برنامه های گمرکی
برررسی رابطه نوگرایی در بازار با شبکه های گسترده جهانی
بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در فروش ماهی
اخلاق و کسب و کار
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی در شرکت کاله استان مازندران
اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل (موانع و راهکارها)
نقش مدیریت دانش در بهره وری سازمان
مطالعه خلاقیت کارکنان و بررسی نقش مولفه های توانمندسازی بر بهبود آن ( مطالعه ای در دانشگاه علوم پزشکی زابل )
شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان در شرکت بیمه البرز کرمان با استفاده از روش FAHP
شناسایی ذهنیت شهروندان در خصوص تبلیغات بیلبوردی حوزه خدمات با استفاده از روش کیو
رابطه نماز و ادعیه با سلامت روان از دیدگاه قرآن
نقش استرس و فرسودگی شغلی در سلامت روان
نقش دین و معنویت در بهداشت روان از دیدگاه قرآن
نقش اجتماع و ارتباطات بر سلامت روان
بررسی نحوه عملکرد سیستم های اطلاعات مدیریت پروژه در مدیریت و کنترل پروژه های EPC
توسعه دانش فنی کارکنان و تاثیر مدیریت دانش بر آن (مطالعه ای در دانشگاه ولایت ایرانشهر)
تبیین رابطه مدیریت استراتژیک و توسعه کارآفرینی و نقش آن در توسعه سازمانی
مدیریت مشارکتی در نظام سازمانی
بررسی رابطه بین مؤلفه های حاکمیت شرکتی و هزینه سرمایه
مدیریت ریسک ایستگاه تقلیل فشار گاز فهرج یزد با بهره بری از برنامه بازرسی برمبنای ریسک
جست و جویی در وضعیت حقوق و دستمزد آمریکا ( با تمرکز بر مقایسه تهران و نیویورک )
مدیریت دانش
جایگاه گروه اندیشی در تصمیم گیری های استراتژیک
بررسی تاثیر شرایط فنی نفتکشها ( مطابق قوانین ای دی ار ) و سایر عوامل بر حوادث جاده ای آنها
بررسی رابطه بکارگیری مدیریت منابع انسانی الکترونیک با خلق نوآوی سازمان ( مطالعه موردی : کارکنان بانک ملت شهرستان ساری )
تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های کسب و کار اینترنت اشیاء
تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر وفاداری و نقش متغیرهای میانجی رضایت، اعتماد و هویت پذیری مشتری از شرکت ( مورد مطالعه : شرکت سهامی بیمه ایران - تهران )
ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر رضایت شغلی با استفاده از روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی : نمونه مطالعاتی بانک ایران زمین
بررسی توانایی باز پرداخت تسهیلات دریافتی مشتریان با پیش بینی درآمد بالقوه و سابقه اعتباری آنها به عنوان دو عامل مستقل
سرمایه روان شناختی؛ مفاهیم، انواع، اهمیت و مطالعات موردی
مطالعه عوامل تاثیر گذار بر استقرار مدیریت دانش براساس مدل ویلیام و بوکوویتز
تحلیل ارتباط بین اعتماد سازمانی معلمان و جو سازمانی (مطالعه ای در دبیرستان های شهر سراوان)
بررسی تاثیر سیستم های اطلاعات مدیریت بر روابط کارکنان در سازمان ( مطالعه موردی : بانک های شهرستان کوهدشت )
رابطه بین دینداری با انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال سوم رشته علوم انسانی شهر کوهدشت
بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر توانمند سازی منابع انسانی ( مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه پیام نور مازندران)
سنجش میزان آمادگى پیاده سازى مدیریت دانش با توجه به عوامل کلیدى موفقیت مطالعه موردى: صدا و سیما-رادیو اینترنتى
بررسی عملکرد در مدیریت روابط بر مشتری (CRM) و فاصله تا وضعیت مطلوب مطالعه موردی: شرکت خودروسازی زامیاد
ارائه الگوریتمی برای ارزیابی داخلی در سازمان های دولتی مبتنی بر مدل ریاضی فرایند تحلیل سلسله مراتبی
اقتصاد مقاومتی و راهکارهای رسیدن به آن در یک نگاه
بررسی روابط متقابل میان اجزای سرمایه های فکری ( سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری،سرمایه مشتری ) و اثرات این سرمایه ها بر عملکرد و بهره وری نیروی انسانی مطالعه موردی شرکت ملی صادرات گاز ایران
بررسی رابطه میان سبک های رهبری، تعهد سازمانی و فساد اداری در شرکت ملی صادرات گاز ایران
اصول مدیریت ورزشی و جایگاه مدیریت در ورزش
بررسی نقش و جایگاه سازمان قضایی نیروهای مسلح در صیانت از حقوق شهروندی با نگرشی بر قوانین دادرسی کیفری ایران