آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 33تعداد صفحات کتابچه مقالات: 451
تعداد نمایش مقالات: 24163
چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان در تاریخ ۶ اسفند ۱۳۹۵ توسط ،دانشگاه جامع علمي كاربردي مازندران و شركت پژوهشي طرود شمال در شهر بابلسر برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس ملی کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان
بررسی ارزش ویژه برند محصولات ورزشی مجید در شهر تبریز
انگیزه در محیط کارو تاثیر آن بر رضایتمندی شغلی
بررسی رابطه تبلیغات و نو آوری از دیدگاه روانشناختی بر قصد خرید از یک نام تجاری فروشگاهی فروشگاه زنجیره ای خونه به خونه شهرستان بابل
بررسی چگونگی تبدیل خلاقیت به نوآوری در شرکت های دانش بنیان
برسی میزان تاثیر پیاده سازی سند چشم انداز 1404 در افزایش بهره وری در بخش صنعت ,معدن وتجارت با استفاده از مدل SWOT
شناسایی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی زنان مورد مطالعه: زنان تحصیل کرده استان گیلان
شناسایی و اولویت بندی عوامل عدم موفقیت کسب و کارهای کارآفرینانه مستقر درشهرک صنعتی استان ایلام از نگاه مدیران
بررسی عوامل پیش بینی کننده قصد و رفتار کار آفرینانه در زمینههای آموزشی
بررسی عوامل موثر بر چابک سازی در شرکت لیزینگ شهر
بررسی تاثیر رهبری کارآفرینانه بر خلاقیت و نوآوری سازمانی
بررسی اعتمادپذیری مشتریان به تبلیغات کالاهای ورزشی
بررسی نقش آموزش های کارآفرینی در دانشگاه دراشتغال فارغ التحصیلان: ارایه الگوی مناسب
بررسی رابطه بین اثربخشی فعالیت های برون سپاری شده و میزان عملکرد مالی شهرداری های استان سمنان مطالعه موردی: شهرداری های شهرستان سمنان
بررسی وضعیت کسب و کارهای دانش بنیان در ایران و راهکارهای توسعه آنها
کارآفرینی در بخش صنعت، رشد اقتصادی و اشتغال در اقتصاد ایران
مطالعه توانایی نخبگان و مخترعان تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان و سایر مخترعان در ایجاد کسب و کارهای زود بازده و راه اندازی شرکت های دانش بنیان مطالعه موردی: استان خراسان شمالی
تاثیر تصویر برند بر وفاداری به برند در محصولات ورزشی شرکت های نایک و آدیداس ازدیدگاه مشتریان ورزشی
تاثیر شاخص نهادی ریسک بر گرایشها و ادراکات کارآفرینانه
بررسی عوامل اثرگذار بر پذیرش بانکداری شرکتی
سنجش میزان هوش معنوی با استفاده از رویکرد تیوری مجموعه های راف مطالعه موردی:سازمان تامین اجتماعی غرب استان مازندران
پیش بینی تقاضای گردشگری به ایران با رویکرد جدید شبکه های عصبی فازی
رابطه بین لنگرهای شغلی و تعهد سازمانی با عملکرد سازمانی
طبقهبندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری شرکتی
رابطه بین لنگرهای شغلی و تعهد سازمانی با استفاده از معادلات ساختاری لیزرل
ارایه یک نوع شناسی از مدل های عوامل موثر بر قصد استفاده از دولت الکترونیک
نقد و بررسی سازمانهای شبکه ای در عصر اطلاعات
بررسی زمینه های پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری
بررسی اثر همکاری صنعت دانشگاه بر نوآوری فناوری مورد مطالعه: دانشگاه های صنعتی تهران
مطالعه کاربرد تله مدیسین پزشکی از راه دور( درمراکز بهداشتی و درمانی و تاثیر آن بر رضایتمندی مراجعه کنندگان )مطالعه موردی : بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی شهرستان رودسر
بررسی دلایل رویگردانی مشتریان از دریافت خدمات بانکی یک بانک
کارآفرینی و نقش آن در توسعه پایدار اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی از نگاه کارکنان فرمانداریهای استان مازندران بهمن 1395
بررسی رابطه گرایش به کارآفرینی وعملکرد شرکتها با نقش واسطه سرعت نوآوری
بررسی بررسی نگرش های کارکنان شبکه افق نسبت به استفاده اخلاقی از فناوری اطلاعات