آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 26تعداد صفحات کتابچه مقالات: 305
تعداد نمایش مقالات: 74148
اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازاریابی
اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازاریابی در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۸۸ توسط دانشگاه شهید بهشتی،دانشگاه شهيد بهشتيموسسه فرهنگي انديشه هاي گويا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازاریابی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین کنفرانس بین المللی تحقیقات بازاریابی
The Iranian Airlines Perceptual Map
افزایش توان رقابتی در خوشه های صنعتی با ارائه مدل بازارگاه متمرکز(موردکاوی خوشه صنعتی سنگ شمال فارس)
کاربرد روشهای تصمیم گیری با معیارهای چندگانه در تحقیقات بازاریابی و بخش بندی بازارهای هدف ( مطالعه موردی: شرکت بین المللی مهندسی سیستم ها و اتوماسیون ایریسا)
کاربرد تحقیقات بازار در صنعت بانکداری با تاکید بر ارزیابی شاخص های کیفی خدمات ارائه شده به مشتریان یک بانک دولتی در شهر تهران با استفاده از الگوی پنج بعدی SERVQUAL
مروری بر زبالهکاوی به عنوان یک روش گردآوری داده در تحقیقات بازاریابی
CONSTOMER RESEARCH HELPS IN APPLYING CRM FOR SURVIVING IN RECESSION
کاربرد بصیرت مصرف کننده و هوش رقابتی در تحقیقات بازاریابی
شناسایی عوامل موفقیت منتج از تحقیقات بازار در صنعت بیمه در ایران
به کارگیری روش تحقیق توصیفی در بررسی و الویت بندی عوامل تأثیر گذاربر رضایت مشتریان (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)
ارائه الگویی کاربردی برای بهره گیری از تحقیقات بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی توسعه محصول (مورد کاوی: شرکت شهید دکتر فقیهی)
مدلهای اقتصادسنجی در تحقیقات بازاریابی
Customers’ Perception of Technological Solutions and their Trust in the B2C e-Commerce: An empirical study
A Conceptual Approach on the Influence of Website Encryption and Authentication on Customers’ perceived Security and Purchase Intention
حداقل مربعات جزئی، رویکردی نوین در تحلیل مدلهای کمی تحقیقات بازاریابی
نقش تحقیق بازار در برنامه ریزی برای جلب مشارکت های مردمی در موسسه خیریه حمایت ازکودکان مبتلا به سرطان محک
بررسی و تبیین عوامل سازمانی تاثیرگذار بر فرایند خرید سازمانی
Marketing is not a science; Marketing is marketing
بررسی و ارائه الگوی مناسب آمیخته بازاریابی برای کامیون های کشنده با استفاده ازتکنیک تصمیم گیری AHP مطالعه موردی شرکت ایران خودرودیزل)
تحقیقات بازاریابی و پیشبرد فروش محصولات حوزه فناوری نانو
Marketing Research, Corporate Branding and Engineering Professionalism
نقش تحقیقات بازاریابی در پیشبرد فروش و موفقیت کالا ها وخدمات جدید
تاثیر جبران و خطای خدمات بر رضایتمندی مشتریان درصنایع مختلف خدماتی
استفاده از تکنیک های بازاریابی جهت افزایش سهم حمل و نقل کانتینری ایران در دوران رکود و بحران
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر رفتار خرید مصرف کنندگان در مرحله متقاعدسازی
The necessity of tourism marketing for successful tourism development in Iran
ارزیابی عدالت ادراک شده از احیاء خدماتی و تاثیر آن بر اعتماد مشتریان در شرکت های مسافربری هوایی داخلی