آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 51تعداد صفحات کتابچه مقالات: 642
تعداد نمایش مقالات: 29943
کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۹۸ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین،دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در شهر قزوین برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس مدیریت بازرگانی نوین کسب و کار و بازاریابی با رویکرد رونق تولید ملی
سنجش رابطه بین شخصیت کارآفرین و اقدام کارآفرینانه با استفاده از نقش میانجی تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره پست استان خوزستان)
مسئولیت اجتماعی سازمان و ارزیابی مشتری از شرکت : یک مرور نظام مند و فراتحلیل
بررسی تاثیر کیفیت خدمات خرید برخط بر رضایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مجموعه بازرگانی مقدسی پور)
بررسی تاثیر ویژگیهای فردی بر رفتار خرید آنی در بین مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی مراکز تجاری شهر بابلسر
بررسی تاثیر ویژگی های برند و سیستم بر وفاداری مصرف کنندگان در اپلیکیشن های معتبر ( مورد مطالعه : شهرستان آباده )
بررسی تاثیر مشوقهای اطلاعاتی و نفوذ اجتماعی بر رفتار خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی کالا )
بررسی میزان و گستردگی تبلیغات اینترنتی مراکز تجاری و صنعتی واقع در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و تاثیر آن در میزان فروش محصولات
بررسی تاثیر ارزیابی مصرف کننده از هدایای تبلیغاتی بر قصد خرید مجدد مشتریان در خصوص پوشاک خارجی در شهر اصفهان
تعیین ترکیب آمیخته بازاریابی مناسب در جهت بهبود عملکرد فروش در شرکت های استارتاپی شهر تهران
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر کارایی شعب مختلف بانک صادرات شهر یاسوج با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی( AHP ) و نرم افزار SPSS
بررسی سطح عملکرد وبسایت، به عنوان قدرتمندترین ابزار رسانه های اجتماعی، بر برندسازی شخصی در ایران
عوامل تعیین کننده وفاداری به برند در بازارهای B2B از دیدگاه تامین کننده
بررسی تاثیر نوآوری بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش فرایند استراتژی بازاریابی (مقایسه بین شرکت های فروش ماشین آلات کشاورزی حوزه برنج در ایران و شرق آسیا)
شناسایی و اولویت بندی آمیخته های بازاریابی ( 4ps) در توسعه صادرات (مورد مطالعه: محصولات صادراتی پتروشیمی شیراز)
مدل ها و نظریه های ارتباط با مشتری در سازمان ها و شرکت های خصوصی
وزن دهی و اولویت بندی مولفه های برندسازی مقاصد گردشگری با رویکرد تلفیقی فراترکیب و برنامه ریزی ترجیحات فازی لگاریتمی
تاثیر توانمندسازی مصرف کننده بر قصد ادامه خرید آنلاین؛ با نقش میانجی ریسک ادراکی
بررسی تاثیر کشور خاستگاه در نیات مشتریان
بررسی نقش میانجی شهرت شرکت در رابطه بین مسئولیت اجتماعی و ارزش مشتری در صنعت خودروسازی
بررسی عوامل موثر برحفظ مشتریان در صنعت بانکداری
بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت مصرف کننده بر روی وفاداری برند در صنعت تایر خودرو (مطالعه موردی شرکت بارز در شهر مشهد)
بررسی عوامل قصد کارآفرینی کارکنان و تاثیرآن ها برفرصت های توسعه کارآفرینی (موردمطالعه: شرکت تیام شبکه)
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده و رضایت از بهبود عملکرد سازمان ها بر اعتماد و وفاداری مشتری
بررسی نقش ابزارهای دیجیتال در برندسازی(مورد مطالعه شرکت ایستک)
طراحی مدل جامع نقش ارزش ویژه برند سبز بر رفتار مصرف کنندگان با استفاده از روش فراترکیب کیفی
اولویت بندی تاثیر ابزارهای تبلیغات اینترنتی بر جذب گردشگران اروپایی به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس از دید گردشگران
بررسی تاثیر تجارت الکترونیک ، اعتماد و ارزشیابی محصول بر قصد و نیت خرید مجدد در فروشگاه های اینترنتی
تاثیر برند رسانه های اجتماعی بر تعارض عملکردی با تاکید بر متغیر میانجی تعهد مشتریان
بررسی اثر مسئولیت اجتماعی داخلی و خارجی بر خلاقیت با در نظر گرفتن نقش میانجی عجین شدن با شغل ( مورد مطالعاتی: شرکت های کوچک و متوسط استان قزوین )
نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی داخلی بر سفارشی سازی خدمات حرفه ای کسب و کار B2B (مطالعه موردی: شرکت های تولید کننده قطعات خودرو در استان قزوین)
شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت رویدادهای بین المللی موسیقی : مطالعه کیفی تجارب بازدیدکنندگان در جزیره کیش
بررسی تاثیر رفتار شهروندی برند بر ارزش ویژه برند درون سازمانی در سازمان های تولیدی-خدماتی: نقش تعدیلگر برندسازی داخلی
بررسی عامل آموزش کارکنان بر توسعه کسب و کار از طریق اثربخشی بر سطح رضایتمندی کارکنان و مشتریان بر اساس مدل ارزشیابی ( کرک پاتریک ) مطالعه موردی: شرکت تیام شبکه
نقش روابط متقابل بنگاه تجاری الکترونیک و مشتری (مورد مطالعه: عوامل موثر بر ماندگاری و رضایت مشتریان)
مقایسه ادراک مشتریان از فروشگاه های تخفیفی با برند داخلی و جهانی( مطالعه موردی: فروشگاه های افق کوروش و هایپر استار)
بررسی تاثیر حمایت سازمانی دولت بر جهت گیری کار آفرینی، نوسازی استراتژیک و شهرت شرکت (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران )
بررسی تاثیر هوش تجاری بر کسب مزیت رقابتی با نقش میانجی کیفیت تصمیم گیری مدیران (مورد مطالعه: کارکنان و نمایندگان بیمه ایران استان اردبیل)
بررسی تاثیر تجربه برند به واسطه ادراک برند و اشتیاق برند بر تعهد برند در فروشگاه اینترنتی بامیلو
تاثیر منافع ادارک شده و هزینه های ادارک شده بر رفتار حامی گردشگری با نقش میانجی گری نگرش نسبت به گردشگری و اهمیت به توسعه گردشگری محلی
کارآفرینی در کسب و کار بین الملل: کارآفرینی بین المللی به عنوان فصل مشترک دو حوزه
بررسی عوامل موثر بر ادراک درونی مشتریان در خریدهای الکترونیکی کسب و کار-مشتری (B2C) مطالعه موردی: خرده فروشی آنلاین دیجی کالا
شناسایی چالش های کاربست شبکه های اجتماعی در بازاریابی بانکی: مطالعه ای کیفی
مدیریت بنگاه با استراتژی هوش تجاری در ایران
رابطه فرا اعتمادی مدیریت با اجتناب مالیاتی شرکت ها
بررسی عوامل موثر بر انگیزه ترویج مصرف محصولات سبز (مطالعه موردی: نگرش مصرف کنندگان کاغذ در شهر تهران)
کارآفرینی سازمانی و بکارگیری شیوه های نوین آموزش درسازمان
الگوی توسعه بهره وری در محیط پویای بین الملل از دید رقابت پذیری بنگاه (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی)
دیدگاه سازمان محور بعنوان رکن سوم استراتژی و چرایی عدم کارایی استراتژی متمرکز در بازارهای نوظهور
توانمندی برندسازی نمایشگاه های تخصصی کشاورزی (مورد مطالعه: نمایشگاه های بین المللی تهران)
بررسی تاثیر فعالیت های ادراک شده بازاریابی رسانه های اجتماعی بر وفاداری برند با میانجیگری آگاهی از برند و آگاهی از ارزش
چشم انداز آینده پژوهی مهارت تفکر استراتژیک مدیران بر اساس هوش سازمانی آنان در کسب و کار های نوین (مورد مطالعه :فروشگاه های انترنتی دیجی کالا ، دیجی استایل ، بامیلو و علی بابا )