آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 111تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1573
تعداد نمایش مقالات: 80234
کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری در تاریخ ۳۰ آذر ۱۳۹۶ توسط ،دبيرخانه دائمي كنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در کنفرانس مدیریت و علوم رفتاری
تروریسم فرهنگی در مواجهه با ایران؛راهبردها و رویکردها
عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک
کارآفرینی و رابطه آن با تکنولوژی
بررسی پیامدهای سکوت سازمانی و فرهنگ سازمانی براساس ابعاد مدیریت دانش در سازمان ها
بررسی کیفیت اجرای مدیریت استعداد تحت تاثیر رفتارهای سیاسی در سازمان
Impact of Leadership Styles on Organizational Commitment
نقش نظم جویی شناختی هیجان در پیش بینی رفتارهای پر خطر و مقایسه آن در نوجوانان دختر و پسر ناحیه 1 زاهدان
ساختار مالی، تنوع درآمد و عملکرد بانک ها
بررسی مسایل مدیریت دولتی ایران Reviewing the Issues of Iranian Governmental Management
ارزیابی بهره وری منابع انسانی در شرکت های صنعتی مطالعه موردی: شرکت های بورس اوراق بهادار استان تهران
بررسی رابطه بین سازگاری شغلی و مدیریت دانش با میانجی گری حکمرانی خوب
متغیرهای اجتماعی اثرگذار بین منابع و توسعه
بهینه سازی رسانه های خبری با بیشترین میزان جلب مخاطب از طریق شبکه های اجتماعی
بررسی رابطه مسیر شغلی و ارتقاء شغلی بر عملکرد کارکنان
تاثیر بازاریابی الکترونیکی و امنیت تجارت الکترونیک در بهبود وضعیت شرکت ها
نگاهی به تبلیغات محیطی: محاسن، معایب، و اثربخشی آن بر مصرف کنندگان
بررسی رابطه فناوری اطلاعات با تعلق سازمانی در شعب بانک ملی شهر کرمان
تاثیر قابلیت های بازاریابی بر ارزش برند و عملکرد بازاریابی در شرکت های صادرکننده زعفران شهر مشهد
تاثیر قابلیت های بازاریابی بر ارزش برند و عملکرد بازاریابی در شرکت های صادرکننده زعفران شهر مشهد
بررسی رابطه مسیولیت اخلاقی و هوش معنوی مدیران بر اخلاق کاری آنان مورد مطالعه کارکنان دانشگاه ایلام
ارایه مدل سنجش مدیریت کیفیت زنجیره تامین صنایع غذایی
بررسی بازدهی مهارت های مشاغلین فارغ التحصیل مرکز آموزش عالی تبریز در سطح کشور از سال 1390-94
بررسی تکنولوژی و خدمات پزشکی از راه دور
خدمات الکترونیک،مفهوم، ضرورت،مزایا و معایب
شهرهای الکترونیکی،مزایا و معایب آن
نقش مدیریت بازاریابی در بازارهدف
مدیریت کیفیت کالای استاندارد در بازاریابی بین الملل
طراحی دوره بدو خدمت بر اساس مدل ارزشیابی کرک پاتریک سه سطح اول مطالعه موردی شرکت بیمه پارسیان
بررسی دوره های بدو خدمت شرکت بیمه پارسیان بر اساس مدل ارزشیابی کرک پاتریک سه سطح اول واکنش یادگیری و رفتار
نقش هوش استراتژیک در سازمان های امروزی
ارزیابی و رتبه بندی عملکرد مدیریت کیفیت جامعTQM با استفاده از روش FANP
کلید رقابت پایدار - بازاریابی سبز
بررسی رابطه بین سبک تفکر مدیران و رفتار شهروندی سازمانی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران
بررسی وضعیت رفتار شهروندی سازمانی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران
بررسی وضعیت سبک تفکر مدیران در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران
پیش بینی سطح انگیزش با استفاده از رگرسیو ن
بررسی رابطه بین کسری از حقوق و انگیزش
بررسی تاثیرتبلیغات شبکه های اجتماعی بر جذب مخاطبان دانشگاه پیام نور مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج
بررسی رابطه بین هوش هیجانی با اعتماد سازمان ی در مدیران دبیرستان های متوسطه دخترانه شهر تهران
بررسی و اولویت بندی معیار های موفقیت سازمان با استفاده از تکنیک AHP فازی گروهی شرکت وصول مطالبات بانکی
بررسی رابطه بین جو ایمنی با رفتارهای ضدتولید در شرکت معدنکاری اولنگ
مدیریت بهره وری و کیفیت
بررسی علل رفتارهای ناایمن انسانی در حوادث منجر به فوت یا آسیب بدنی
امنیت اطلاعات در خدمات الکترونیک
اهمیت حسابداری مالی رفتاری و روانشناسی معامله گری در بازار سرمایه
ارایه الگوی تعادل کار و زندگی و ارتباط آن با عملکرد کارکنان در سازمان ورزش های شهرداری تهران
میزان تاثیر کارپردازان ومدیریت خرید بر عملکرد تامین کنندگان کالا
نیمه پنهان مدیریت
تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد شهرها در حوزه خدمات شهری و کیفیت زندگی
بررسی تاثیر اضطراب رقابتی بر کاهش عملکرد ورزشی ورزشکاران تیم ملی دو میدانی کشور با نقش تعدیل گر هوش هیجانی و مدیریت عملکرد مربیان
بررسی رابطه بین تغییرات سود با خوانایی گزارش سالانه شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر بانکداری الکترونیک بر بهبود عملکرد نیروی انسانی از دیدگاه کاربران شعب بانک سینا
بررسی رابطه بین عملکرد زنجیره تامین و موفقیت مالی مورد مطالعه صنایع غذایی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
امکان سنجی اجرای یادگیری سیار در مدارس مطالعه موردی مدارس شهرستان رامشیر
بررسی عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات براساس مدل دیویس مورد مطالعه: ادارات فرهنگی سبزوار
بررسی پذیرش فناوری اطلاعات در ادارات دولتی
بررسی تاثیر نظام ارزیابی عملکرد کارکنان بر عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی مورد پژوهی:کارکنان منطقه سه شهرداری تهران
تاثیر عوامل رفتاری و رتبه بندی آنها در تصمیمات سرمایه گذاران بورس منطقه ای یزد
شناسایی روابط بین عوامل رفتاری در تصمیمات سرمایه گذاران بورس منطقه ای یزد
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بربهبود عملکرد کارکنان براساسمدل Achieveمورد پژوهی:کارکنان منطقه سه شهرداری تهران
مدیریت سرمایه در گردش و بازده حقوق صاحبان سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی و تحلیل اساطیری و جامعه شناختی دوره جمشید
The effects of green marketing strategies on consumer shopping value and purchase behavior
خشونت شغلی پیامدهای و علل ها و راه های پیشگیری از آن
شناسایی استراتژی های بازگشت شرکت های در خطر ورشکستگی در ایران
بررسی یکپارچگی درونی و بیرونی هویت سازمانی موجود و مطلوب
بررسی تاثیر راهبردهای تبلیغات رسانه ای در میان مخاطبان شهر کرج
بررسی تاثیر بهبود ابعاد کیفیت خدمات بر بازدید مجدد گردشگران از طریق متغیر میانجی تبلیغات دهان به دهان مطالعه موردی چشمه های آب گرم سرعین
بررسی رابطه ی سرمایه فکری با عملکرد سازمانی در بین مدیران مدارس متوسطه شهرستان جیرفت
مصرف گرایی سبز و مفهوم بازاریابی سبز
رابطه بین برخی از سازوکارهای نظام راهبری شرکتی و عناصر کلیدی کسب و کار
نقش معنویت سازمانی بر تعهدعاطفی و رضایت شغلی
بررسی اثرات بکارگیری فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در موفقیت سازمان
بررسی تاثیر چابکی منابع انسانی بر اعتیاد به کار
بررسی تاثیر مدیریت دانش و هوش هیجانی مدیران بر چابکی سازمانی مطالعه موردی: شعب بانک تجارت استان اصفهان
بررسی تاثیر برنامه های بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی مدیران و کارمندان (مطالعه موردی: شعب بانک رسالت در اصفهان)
بررسی نقش شهر الکترونیکی در توسعه پایدار شهری
بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از خدمات الکترونیکی در سازمان منطقه آزاد چابهار
نقش فرهنگ سازمانی در پیاده سازی مدیریت جانشین پروری در شرکت مپنا
بررسی رابطه بین تنوع گرایی صنعتی و جغرافیایی شرکت ها و نقش آن در مدیریت سود شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
جبران خدمات کارکنان به سبک مدیریت اسلامی
بررسی نقش سرمایه انسانی بر رقابت پذیری و درآمدزایی در باشگاه های خصوصی چند منظوره مشهد
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت جامع بر رضایت ارباب رجوع مورد مطالعه استانداری کرمانشاه
بررسی رابطه بین حاکمیت شرکتی و مسیولیت اجتماعی در بورس اوراق بهادار تهران
استراتژی های ورود به بازار های جهانی از طریق بازاریابی بین المللی به شیوه بسته بندی محصولات و ارزش تجاری برند
بررسی ورشکستگی بانکی و راهکار ادغام بانکی در کشور
تاثیر ویژگی های فردی بر ایجادهوش بازار یابی ومزیت رقابتی
بررسی مفاهیم دفاع سایبری و سازمان دفاع سایبری در کشورها
بررسی رابطه رهبری تحول آفرین با عملکرد شغلی کارکنان
بررسی نقش مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش واسط بازارگرایی و نوآوری
استراتژی های بازاریابی، ریسک های مشاهده شده، و اطمینان مشتری به رفتار خرید آنلاین
استراتژی بهینه فناوری اطلاعات با استفاده از ماتریسSWOTدربانک قوامین
رویکردها و مدل های توانمندسازی کارکنان
تاثیر مدیریت دانش پروژه بر مدیریت ریسک پروژه
تاثیر برندها در بین مشتریان فروشگاه های مجازی پوشاک در گرایش آنان به مد
تبیین رابطه میان تسهیم دانش و توانمندسازی نیروی انسانی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران
بررسی موانع بکارگیری و گسترش تجارت الکترونیکی
به کار گیری مدل تحلیل شبکه ایANPدر رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب سهام در بورس اوراق بهاداربا رویکرد ریسک
بررسی حقوق شهروندی و حقوق سایبری
بررسی رابطه هوش معنوی با سرمایه فکری مورد مطالعه شهرداری منطقه 7 تهران
بررسی کیفیت و بهره وری در سازمان های کوچک
تکنیک ها و روش های آسیب شناسی سازمانی
بررسی رابطه میان انگیزه درونی، خلاقیت و بهره وری افراد در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای شهرستان شاهرود
بررسی رابطه بین هوش هیجانی، هوش عقلانی و خلاقیت مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای دختران شهرستان شاهرود
بررسی رابطه میان خلاقیت کارآفرینی و اشتغال در افراد مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای دختران شهرستان شاهرود
موانع و محدودیت های اصل آزادی در قراردادها
شرحی بر تاب آوری
فساد اداری، علل بروز و پیامدهای آن
چالش های خط مشی گذاری در سازمان
اهمیت بودجه بندی در سازمان ها