آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 67تعداد صفحات کتابچه مقالات: 983
تعداد نمایش مقالات: 69533
دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی
دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق،دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران شرق در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی رسانه، ارتباطات و آموزش های شهروندی
نقش رسانه های نوظهور با تاکید بر فضای مجازی برسبک زندگی امروز
مدیریت رسانه و تاثیر آن بر خانواده
بررسی ابعاد آموزش شهروندی پیرامون حفظ میراث تاریخی در روزنامه های محلی شیراز
نقش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در تغییر سبک زندگی شهروندان تهرانی
روش های ترویج سبک زندگی اسلامی در رسانه (تلویزیون)
بررسی ارتباط سبک های رهبری و ویژگی های شخصیتی مدیران پرستاری بیمارستان های تابعه دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران
مروری بر مفاهیم و مدل های استرس شغلی
مدیریت آینده پژوهی در آموزش عالی
بررسی رابطه تلویزیون و آموزش شهروندی با تاکید بر برنامه شوک در بین ساکنین بالای 15 سال منطقه 18 تهران
بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی و بهره گیری از رویکرد یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی 95-1394
مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر وقوع تهدیدات امنیتی سهوی توسط کارمندان
جوک به مثابه گفتمان و برساخت کلیشه های منفی هویت قومیتی
بازنمایی کلانشهر تهران با تاکید بر تجربه مدرنیته تحلیل روایت پارادایماتیک فیلم سینمایی دربند، محصول 1391 ، ایران
بررسی نقش روابط خانواده بر فرهنگ پذیری کودکان و نوجوانان
بررسی نقش رسانه های دیجیتالی مجازی خیابانی بر میزان رفتار شهروندی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال تحصیلی 1394
تحلیل محتوای اخبار و شایعه های تکذیب شده در رسانه های مکتوب و آنلاین ایران در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی
نقش آموزش سواد رسانه ای در آموزش شهروندی
جهانی شدن و لزوم تربیت شهروندی جهانی با تاکید بر نقش سواد رایانه و رسانه
ارزیابی فرهنگ سازمانی و تحلیل مقایسه ای مدارس دولتی و غیر دولتی از نظر فرهنگ سازمانی براساس مدل رابینز
نقش شبکه های اجتماعی مجازی در فرهنگ سازی افکار عمومی در زمینه مسایل زیست محیطی
چگونگی ایجاد انگیزه یادگیری در فراگیران آموزه های قرآنی با استفاده از تکنولوژی های آموزشی
کارایی فعالیت های گروهی در امور شهری از منظر توانمندی های اجتماعی شهروندان
مطالعه کیفی تجارب زنان از هویت فرهنگی و آسیب های خانوادگی ناشی از جهانی شدن در اصفهان
بررسی رابطه مسیولیت پذیری و رفتار سازمانی با تربیت شهروند حرفه ای در بین معلمان منطقه 5 تهران
مطالعه رفتارهای انحرافی شهروندان و ارتباط آن با ویژگی های شخصیتی و طبقه اجتماعی افراد
نقش شبکه های اجتماعی مجازی بر افزایش اطلاعات علمی- آموزشی دانش آموزان دبیرستانی منطقه 4 شهر تهران
بررسی نقش استفاده از شبکه اجتماعی وایبر بر روابط میان فردی (مورد مطالعه: دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان اسلامشهر)
شبکه اجتماعی تلگرام و امنیت فرهنگی
شناخت تصویر زنان در فیلم های سینمایی اجتماعی دهه هفتاد به بعد از نگاه منتقدین سینما
ارایه روشی جهت بهبود احراز هویت مبتنی بر شناسایی از طریق امواج رادیویی و شاخص بیومتریک
ارتباطات نوین بازاریابی : شبکه های اجتماعی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی
تاثیر برنامه آموزش صلح در تربیت شهروند جهانی
سبک رهبری مناسب برای سازمان های رسانه ای
بررسی اثر گذاری تبلیغات رسانه ای برروی رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: فروشندگان لوازم خانگی برند های ال جی و سامسونگ درشهر همدان)
بررسی رابطه شبکه های اجتماعی مجازی با سبک زندگی عمومی، مطالعه موردی: جوانان 18 تا 25 سال منطقه 4 تهران
تاثیر دوره آماده سازی بر ویژگی های آنتروپومتریک و فیزیولوژیک غواصان
مطالعه جامعه شناختی وضعیت فرهنگ شهروندی و عوامل موثر بر آن با تاکید بر نقش رسانه ها در آموزش شهروندی (مطالعه موردی: شهروندان 20-64 سال ساکن در شهر همدان)
بررسی رابطه نقش میانجی تعهد سازمانی در رابطه بین ابعاد شخصیت و رفتار شهروندی سازمانی در بین دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بجنورد
نظام خانواده و مفهوم مدارا
رابطه سواد فضای مجازی با سرمایه انسانی در سازمان ها
بررسی نقش روابط عمومی در ارتقای سطح سواد رسانه ای شهروندان
رابطه اعتیاد به اینترنت و پرخاشگری در افراد مراجعه کننده به مراکز اینترنتی (کافی نت) شهرستان ابرکوه
نقش رسانه در آموزش های دینی به شهروندان
تحلیل رابطه تبلیغات تلوزیونی با میزان کاهش هدر رفت آب توسط شهروندان
رسانه. آموزش شهروندی . فرهنگ ترافیک
نگاهی بر شاخصه های سلامت سازمانی و سازمان سالم
نقش فناوری های نوین در رسانه و تحولات آن
رعایت حقوق شهروندان و اعتماد آنان به خبر 20:30 تلویزیون
تاثیر رسانه و ارتباطات بر ایفای حقوق شهروندی
عوامل موثر براطلاع رسانی شهری و حقوق شهروندان ( بررسی میزان رضایت مخاطبان از روزنامه ها )
دلایل استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در بین جوانان شهر مشهد
بررسی نقش فیس بوک بر دوستی اعضای متاهل عضو
نقش رسانه ملی برآموزش فرهنگ مشارکتی در شهروندان (باتاکید بر مشارکت سیاسی)
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر نا آرامی های اجتماعی در کشورهای مصر و ایران
کارکردها و رویکردهای رسانه در مدیریت بحران
رابطه نوع تبلیغات با قصد خرید مشتری
سواد اطلاعاتی و قصد خرید مشتری
رابطه بین سواد رسانه ای و قصد خرید مشتری
مطالعه تطبیقی بازنمایی زن در پیام های بازرگانی شبکه سه و Gem Tv
نقش شبکه های اجتماعی در اصلاح الگوی مصرف انرژی
رابطه بین رسانه های تصویری با امنیت روانی در شهروندان تهرانی
رابطه بین اعتیاد به اینترنت و سبک های هویتی دانشجویان
فرایندهای دانش در سازمان های مجازی/شبکه ای
تحلیل حقوق شهروندان با رویکرد مسیولیت پذیری سازمانی ( مطالعه موردی: سازمانها و ادارات دولتی شهرستان دهاقان)
کارکرد رسانه های اجتماعی در میان زنان کارمند
ارزیابی اثر خودکارآمدی مدیران گروه های شبکه ی اجتماعی مجازی(تلگرام) در رضایت کاربران
شبکه های اجتماعی و آموزش های شهروندی