آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 70تعداد صفحات کتابچه مقالات: 976
تعداد نمایش مقالات: 53508
همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ توسط موسسه آموزش عالی فردوس مشهد،موسسه آموزش عالي فردوس مشهد در شهر مشهد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در همایش ملی مدیریت و کسب و کار الکترونیکی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
ارایه الگوی تاثیر سکوت و فرهنگ سازمانی بر تعهد کارکنان
الحاق به سازمان تجارت جهانی و پیامدهای آن بر توسعه تجارت خارجی چین
ایجاد فرصت های کسب و کار بر اساس استفاده از مدل های کسب و کار دانش الکترونیک
آسیب شناسی نظارت قوه مجریه بر بودجه و کسب وکار
بازاریابی حسی و راهبردهای آن در شرکت های برتر دنیا
بررسی اثر ارزش های مصرفی مصرف کنندگان از برندهای خارجی بر قصد خرید
بررسی امنیت در سیستم های عامل چندگانه
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند با در نظر گرفتن ابعاد آن بر قصد استفاده مشتریان در کسب و کارهای مختلف
بررسی تاثیر گردش شغلی بر مهارت و خلاقیت کارکنان در سازمان
بررسی رابطه بین طرح سلامت الکترونیک با رضایت پرستاران بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان
بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و تسهیم دانش با عملکرد بازرگانی سازمان (مطالعه موردی: شرکت بازرگانی غله خراسان رضوی)
بررسی رابطه فناوری اطلاعات با عملکرد فردی و سازمانی
بررسی رضایت مشتریان از خرید اینترنتی بر میزان فروش
بررسی نقش فناوری اطلاعات در توسعه کارآفرینی
تاثیرشایستگی ها و مهارت ها در مدیریت فرهنگی
گزارشگری مالی و تشخیص شرکت های متقلب
مدیریت رفتار سازمانی و رهبری بر مبنای آموزه های نهج البلاغه
مدیریت منابع انسانی نوین (رشد فناوری ها و تاثیرآن در سازمان های کوچک)
مروری بر کاربردهای سیستم های چند عاملی در حوزه های اجرایی و سازمانی
معرفی سیستم های چند عاملی با رویکرد کاربردی
نقش آموزش و پرورش در تحقق تولید و کسب و کار با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی
نقش تبلیغات در درک مشتری از برند با رویکرد اقتصاد مقاومتی
نقش مدیریت دانش در ایجاد استراتژی کسب و کار الکترونیک
اثر ادراک مشتریان از کیفیت وب سایت های اینترنتی بر اعتماد آن ها در تجارت الکترونیک با نقش تعدیلگری جنسیت
اثربخشی دوره های آموزشی ضمن خدمت بر عملکرد شغلی کارکنان
ارایه سیستم فازی جهت خودکارسازی تشخیص رفتار انسان با استفاده از بینایی ماشین
ارزیابی مدیریت پروژه در صنایع تبدیلی
بازاریابی الکترونیکی و اقتصاد مقاومتی فرصت ها، چالش ها، راهکارها
بانکداری الکترونیکی؛ راهکاری نوین جهت ایجاد وفاداری در مشتریان به سرمایه گذاری در پیشبرد طرح های اقتصادی
بایسته های ارز دیجیتال در نظام حقوق کیفری ایران
بررسی اثر کنترل و تشخیص نیازهای بازارهای بین المللی بر افزایش صادرات (مطالعه موردی فرش دستباف)
بررسی تاثیر برنامه های وفاداری مشتری بر ارتباط میان قصد خرید مشتری و ارزش ادراک شده
بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک و رضایتمندی بر وفاداری مشتریان بانک کشاورزی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت و وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی ارزش ادراک شده، مطالعه موردی در فروشگاه زنجیره ای اتکا شهر مشهد
بررسی تاثیر معنویت در محیط کار بر رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجیگری توانمند سازی کارکنان (مورد مطالعه:اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی)
بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی با بالندگی سازمانی در شعب بانک سپه شهر کرمان
بررسی رابطه میان آینده نگری و رفتارهای غیرعقلایی سرمایه گذاران با میانجیگری سوگیری شناختی
بررسی رضایت ارباب رجوع از گمرک فرودگاه بر اساس مدل های کانو و سرکوال (گمرک فرودگاه مشهد)
بررسی عوامل اقتصادی و اجتماعی موثر بر هماهنگی کانال های توزیع چندگانه
بررسی عوامل موثر بر صادرات زعفران از استان های خراسان به بازارهای جهانی
بررسی عوامل موثر بر جذب توریست در شهر مشهد
بررسی مدل های کسب و کار پیاده سازی فین تک ها و استارتاپ های حوزه مالی و بانکی
بررسی مزایای اقتصادی استفاده از رایانش ابری در کسب و کارها
بررسی نقش تعدیلگری بازاریابی رابطه مند بر رابطه میان مدیریت هویت برند خدمات و وفاداری مشتریان به برند (مورد مطالعه: شعب بانک کشاورزی ایران شهر مشهد)
بررسی نقش تعدیلگری عناصر بسته بندی بر رابطه نیت خرید برتصمیم خرید (مورد مطالعه:شرکت لبنیات کاله)
بررسی نقش واسط کیفیت ادراک شده در رابطه بین ادراک مصرف کنندگان از برندهای خارجی بر قصد خرید
بررسی ویژگی ها و رفتارهای کارآفرینانه
بررسی تاثیر نوسانات شوک های ارزی و قیمتی بر شاخص قیمت سهام بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از رهیافت خود رگرسیون برداری
بررسی عوامل سازمانی موثر بر سرمایه فکری و پیامدهای آن
تاثیر مدیریت بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش گذاری برند و پاسخ مشتریان در صنعت خطوط هوایی
تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی
تاثیر مدیریت دانش بر هوش سازمانی
تاملی بر تاثیر بازارگرایی بر کیفیت مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک
تبیین امنیت گردشگران باتاکید برمولفه های مدیریت بحران گردشگری
تحلیل تاثیرتبلیغات و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان
تحلیل نقش توسعه گردشگری وتاثیر آن بر توسعه بازار صنایع دستی ایران
توانمندسازی منابعانسانی با توجه به نقش آن در اقتصاد مقاومتی (مطالعه موردی: کارکنان معاونت توسعه سازمان و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد)
چشم انداز تجارت الکترونیک در حوزه محصولات دارویی از دیدگاه مدیران داروخانه ها (مورد مطالعه: داروخانه های منتخب مشهد)
روشی برای ارزیابی و انتخاب پروژه های سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات
سیرتکامل تیوری های مالی در عرصه بین المللی
شناسایی عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران از دیدگاه سرمایه گذاران افغانستان
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت خدمات الکترونیک وب سایت های شرکت های هواپیمایی با استفاده از روش TOPSIS فازی
شناسایی و اولویت بندی عوامل درون سازمانی موثر بر بهره وری کارکنان شهرداری حمیدیا
عوامل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موثر بر جذب سرمایه گذاری خارجی در ایران
فرهنگ ملی و اعتماد مصرف کننده در تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی مشهد مارکت)
کارآفرینی کسب و کارهای الکترونیکی تحت وب و رضایت مشتری
مقایسه الگوریتم های فرا ابتکاری در طراحی سیستم تولید سلولی با تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
نقش هوش تجاری در مدیریت دانش