آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 28تعداد صفحات کتابچه مقالات: 452
تعداد نمایش مقالات: 38144
سومین همایش بینالمللی مدیریت رسانه
سومین همایش بینالمللی مدیریت رسانه در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۵ توسط ،شركت رويداد پردازش ماندگار در شهر اسلامشهر برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین همایش بینالمللی مدیریت رسانه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین همایش بینالمللی مدیریت رسانه
بررسی کارکردهای تربیتی تلویزیون با تأکید بر آرای نیل پستمن
بررسی ابعاد به کارگیری CRM اجتماعی در سازمان های تجاری
ارزیابی و رتبه بندی سواد رسانه ای دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران بر اساس مولفه های مدل EC با رویکرد تصمیم گیری گروهی
الگوی استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در بین جوانان شهر مشهددر سال 95 – 94
بررسی نقش افکار عمومی در شبکه های اجتماعی
الگوی مدیریت فقه بنیان رسانه
بازخوانی نقش و کارکرد تلویزیون در عصر جهانی شدن بر اساس مدل RIPH (مطالعه موردی: شبکه های برون مرزی سیمای ج.ا.ا)
ضرورت ها و بایدهای خبرنویسی پیشرفته «Advanced news»
بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان
بررسی تأثیر رسانه های متعارف در مقایسه با رسانه های نوین (شبکه های اجتماعی و اینترنت) بر اثربخشی تبلیغات بانک تجارت در جزیره کیش
بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل مفهومی برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران
بررسی عوامل موثر در ایجاد اعتماد نسبت به برند در رسانه ی اجتماعی
بررسی نقش و جایگاه رسانه تلویزیون در تحقق اهداف توسعه فرهنگی کشور
بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینه های تولید
رسانه و مخاطب؛ راهکارهای اعتمادسازی و جلب مخاطبان در رسانه های ایران
رهبری نوین راهبردی صنعت رسانه مبتنی بر پارادایم کوانتومی
روند پژوهی آینده تلویزیون
نقش سواد رسانه ای درتحقق جامعه اطلاعاتی
فرهنگ سازمانی در سازمان های رسانه ای (مطالعه موردی: بررسی تطبیقی روزنامه اطلاعات و همشهری)
بررسی رسانه ها بر تصمیم گیری سازمانی
مدیریت رسانه در اطلاع رسانی در بحران و بلایای طبیعی
ارائه مدل آینده نگاری استراتژیک فضای شبکه ای در رسانه ها
بررسی نقش و کارکرد رسانه ها در مقابله با چالشهای جهانی شدن و نهادینه سازی فرهنگ ایرانی(مورد مطالعه رسانه ملی)
نقش رسانه در اشاعه فرهنگ اسلامی
نقش رسانه های مدرن در باز نمایی آموزه های دین (مطالعه موردی : وبگاه های مذهبی)
نقش مدیریت رسانه ای در سینمای تجربه گرای آلمان نازی
هژه مونی تبلیغات تلویزیونی در زندگی روزمره شهروندان (مورد مطالعه: شهروندان شهر همدان)
هژمونی رسانه ای سیا