آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 103تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1556
تعداد نمایش مقالات: 39453
اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل
اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ توسط دانشگاه علامه طباطبائی، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل
A Review of Mobile Learning Reasearch
Analysis of Mobile Learning in Acquiring Language Skills
Mobile learning opportunities and challenges and global solutions
Mobile teaching and learning
Relationship between the use of technology in education and the factors affecting mobile learning in education from the perspective of elementary school teachers
Blended learning: third generation of distance learning; Theory and models
The role of mobile learning in universities to train the human resources of the Executive Organizations
Assessment game in mobile learning and its effectiveness on students test anxiety
Investigating mobile learning in nursing education
Strategies to Increase Students' Motivation for Learning Through Shaad Program
Assessing the competencies and characteristics of primary school teachers in providing mobile education During the outbreak of coronavirus (COVID-۱۹)
M-Learning Method in a Flipped Online Course - A Case Study: Technical English Course for Civil Engineering
Information literacy and its effect on the usage of e-book features as a textbook among virtual language students
Role of Ethics and Law in Mobile Learning
Explain the evaluation challenges in the e-curriculum in Corona
رابطه استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با توانمندسازی کارکنان دانشگاه شهید بهشتی
تاثیر شبکه های اجتماعی مجازی بر یادگیری سیار
مروری بر پژوهش های یادگیری سیار
مفهوم یادگیری سیار و بررسی موانع و چالش های استفاده از فناوری های سیار در آموزش
شناسایی مولفه های اصلی مدارس مجازی
مشکلات آموزش سیار برای دانش آموزان مقطع ابتدایی
واکاوی یادگیری سیار در کسب مهارت های زبانی
لزوم بکارگیری فناوری های سیار در آموزش و یادگیری در ایام کرونا
کاهش شکاف تحصیلی شهر- روستا در کشورهای در حال توسعه از طریق فناوری های یادگیری سیار
فرصت ها و چالش های یادگیری سیار و راهکارهای جهانی
بررسی و مقایسه اثربخشی آموزش به روش سنتی و آموزش با استفاده از محتوای چندرسانه ای ماتنی بر اصول مایر بر یادگیری مهارت های زبانی دانش آموزان پایه اول
چالش های مدیران مدارس در رهلری مدرسه مجازی
بررسی چالش ها و نظریه های پذیرش محیط های یادگیری مجازی
مزایا و چالش های یادگیری سیار از منظر ساحت های تعلیم و تربیت اسلامی
آموزش و یادگیری سیار
ارتااط کاربرد تکنولوژی در آموزش با عوامل موثر بر یادگیری سیار در آموزش از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی
سنجش و ارزشیابی از دانشجویان در یادگیری الکترونیکی
بررسی اثرگذاری استانداردهای یادگیری سیار در آموزش
بررسی دلایل لزوم پیاده سازی سیستم های آموزشی هوشمند در بستر یادگیری سیار در مدارس
تبیین فعالیت های یادگیری سازنده گرا در محیط های یادگیری الکترونیکی
از بازیسازی تا بازیوارسازی آموزشی
نسل سوم یادگیری/یاددهی از راه دور: یادگیری ترکیای نظریه و مدل ها
واکاوی چالش های آموزش مجازی دوره ی ابتدایی دردوره ی بحران کرونا: رویکرد پدیدارشناسی
ایده هایی خلاقانه جهت بهبود یادگیری سیار مبتنی بر شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد)
رویکردی بر مزایا و چالش های یادگیری سیار
نقش یادگیری سیار در دانشگاه ها جهت تربیت نیروی انسانی دستگاه های اجرایی
بازی وارسازی سنجش و ارزیابی در یادگیری سیار و اثر بخش آن بر اضطراب امتحان دانش آموزان
ارزیابی تشخیصی اختلال یادگیری بصورت مجازی (چالش ها، راهکارها)
مقایسه تاثیر دو روش تدریس JIGSAW ماتنی بر یادگیری سیار و سخنرانی بر میزان یادگیری و یادگیری پایدار دانشجویان فوریت های پزشکی
بررسی رابطه بین تکنولوژی های آموزشی با تاکید بر چندرسانه ای های آموزشی (تلویزیون) و یادگیری دانش آموزان پسر متوسطه دوره دوم شهر چابهار
بررسی اثربخشی آموزش با رویکرد تلفیقی با کمک ابزار سیار برای آموزش ریاضی در دوره دبستان
تاثیر آموزش سیار بر یادگیری و یادسپاری درس ریاضی
مزایا و چالش های نیروی انسانی درآموزش سیار
بررسی شبکه اجتماعی دانش آموزی شاد براساس ویژگی ها و مزایای یادگیری سیار ازدیدگاه معلمان منطقه باغبهادران در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹
بررسی یادگیری سیار در آموزش پرستاری
ارائه الگوی تربیت نیروی انسانی در یادگیری سیار
تکنولوژی و فرهنگ
جایگاه و اهمیت انگیزه یادگیری سیار در یادگیری و آموزش بزرگسالان
راهکارهای افزایش انگیزش دانش آموزان در برنامه شاد
بررسی شایستگی ها و ویژگی های معلمان مقطع ابتدایی در ارائه آموزش های سیار در دوران شیوع ویروس کرونا (COVID-۱۹)
یادگیری سیار و کلاس های چند پایه
غنی سازی یادگیری سیار به کمک فناوری شبکه ی اجتماعی دانش آموزان (شاد)
یادگیری سیار و نقش آن در آموزش
واکاوی نوشتار دانش آموزان در فضای سیار
استفاده از یادگیری سیار در کلاس معکوس آنلاین- مطالعه ی موردی: درس زبان تخصصی مهندسی عمران
عامل آموزشی در یادگیری سیار و درگیر سازی یادگیرنده
چالش های به کاربستن یادگیری سیار و بهره وری از آن درفرایند یاددهی ویادگیری
سواد دیجیتال و تاثیر آن بر استفاده از امکانات محتوای الکترونیک توسط زبان آموزان در بستر یادگیری سیار
سنجش و ارزشیابی در یادگیری سیار با برگزاری آزمون های منظم
نگاهی به تااین، تولید و ارائه محتوای الکترونیکی در محیط یادگیری سیار
رابطه بین صلاحیت های حرفه ای معلمان (شیوه سیار آنلاین) با تدریس کارآمد در پیش دبستان ودبستان
نقش اخلاق و حقوق در یادگیری سیار
بررسی اصول طراحی آموزش جهانی در یادگیری سیار
تاثیر کتاب های الکترونیک بر انگیزش یادگیری سیار در بین دانش آموزان دبیرستان های دخترانه منطقه ۱۳ شهر تهران
تایین چالش های ارزشیابی در برنامه درسی الکترونیکی در دوره کرونا
Comparison of the two teaching methods of JIGSAW and lecturing to determine rate of learning and Sustainable learning of emergency medicine students
Application of mobile technologies in educating visually impaired students
The Relationship between Online Game Addiction with difficulties in Emotion Regulation and Mental Health in Students on Epidemic of COVID-۱۹
Mobile Learning for Students with Autism Spectrum Disorder
Identify and rank the challenges of using mobile learning during Corona outbreak using AHP hierarchical analysis method
Investigation of mobile learning management systems for use in Farhangian University
The effectiveness of Jigsaw model in a mobile learning-based environment for learning mathematical concepts of teacher students of the Farhangian University
Investigating the Outstanding Approaches of Implementing Game Techniques as a Micro-Learning Tool in Integrated and Mobile Learning Environments
روش تدریس معکوس شیوهای نوین در بالا بردن کیفیت و اشتیاق به یادگیری در شبکه اجتماعی شاد با ارائه ی کاربست پرورشی
کاربرد فناوری های سیار در آموزش دانش آموزان آسیب دیده بینایی
تحلیل محتوای اظهارات متنی شرکت کنندگان در نشست مجازی شبکه شاد در دی ماه ۹۹ در دانشگاه علامه طباطبائی (ره)
تاثیر طراحی آموزشی قصه گویی بر تربیت جنسی کودکان پیش دبستانی مبتنی بر یادگیری سیار
راهبردهای بهره گیری از فناوری های سیار در راستای توسعه ی حرفه ای معلمان
تاثیر آموزش معکوس مبتنی بر فناوری های نوین یادگیری در درس ریاضی و رابطه آن با خودپنداره دانش آموزان
گزارش تجربه: مروری بر مولفه های دانش ضروری فناوری اساتید
یادگیری بازیوارسازی شده مبتنی بر تلفن های همراه
سازنده گرایی به عنوان مبنایی نظری برای کاربرد واقعیت مجازی در آموزش
کووید- ۱۹ به عنوان کاتالیزور ترویج یادگیری سیار در آموزش عالی
رابطه بین اعتیاد به بازی آنلاین با دشواری تنظیم هیجان و بهداشت روان دانش آموزان در شرایط اپیدمی کرونا در شهرستان آستارا
تاثیر یادگیری تلفیقی در بستر سیار برخودگردانی زبان انگلیسی دانش آموزان
طراحی اثربخش محیط یادگیری سیار با بهره گیری از تفکر طراحانه
بررسی قابلیت های یادگیری سیار برای دانش آموزان با اختلال طیف اوتیسم
بررسی مولفه اخلاق در آموزش سیار
تاثیر آموزش مبتنی بر یادگیری سیار بر خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر پایه ششم ایتدایی شهر ساری
شناسایی و رتبه بندی چالش های بکارگیری یادگیری سیار در دوران شیوع بیماری کرونا با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی AHP
بررسی امکان سنجی استفاده از یادگیری سیار در مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان: یک مرور نظامند
بررسی سیستم های مدیریت یادگیری سیار بمنظور استفاده در دانشگاه فرهنگیان
یادگیری سیار کلاس های چندپایه روستایی در متن بیماری کووید ۱۹ : چالش یا فرصت؟
چالش های استراتژی توسعه منابع انسانی برای یادگیری سیار
اثربخشی الگوی جیگساو در محیط مبتنی بر یادگیری سیار در جهت یادگیری مفاهیم ریاضی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
مروری بر مدل های یادگیری سیار
بررسی رویکردهای برجسته اجرای تکنیک بازی وارسازی به عنوان یک ابزار یادگیری خرد در محیط های آموزش تلفیقی و سیار
بررسی نگرش دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی نسبت به یادگیری سیار