آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 50تعداد صفحات کتابچه مقالات: 714
تعداد نمایش مقالات: 25023
پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران در تاریخ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ توسط ،سازمان همياري شهرداري ها مركز توسعه خلاقيت و نوآوري علوم نوين و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران
بررسی تأثیر تلاش ممیزی بر کیفیت حسابرسی (تعدیل حسابرسی، نظرات حسابرسی و کیفیت صورت های مالی حسابرسی شده) با در نظر گرفتن نقص تعدیل گری رفتار حسابرس
تاثیر بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسب و کار با نقش میانجی اعتماد الکترونیکی
تمرکز مالکیت، مالکیت نهادی و کیفیت حسابرسی
تاثیر شرکت های دانش بنیان در اثربخشی اقتصاد مقاومتی با میانجیگری نقش تجارت الکترونیک در میان شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی پایتخت
بررسی تجربی عوامل انگیزشی و محرک موثر بر مصرف کنندگان برای بررسی تجارب خرید خود (مطالعه موردی: دیجی کالا)
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و تفکر استراتژیک سازمان ها (مطالعه موردی شرکت مطهر ضمیر انتخاب)
چابکی سازمانی نمونه ای از اثربخشی سازمان های دولتی امروزی؛ مفاهیم، ضرورت ها و توانمندی ها
تاثیر استراتژی کسب و کار، فناوری اطلاعات و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد کسب و کار
مروری بر تئوری های مطرح شده در مدیریت کوانتومی
واکاوی معیارهای شایستگی مدیران پروژه برای یک شرکت تحقیقاتی حوزه الکترونیک
بررسی رابطه بین ویژگی های هیأت مدیره و ضعف کنترل های داخلی
بررسی رابطه سرمایه فکری و بهبود عملکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
تاثیر نگرش و دلبستگی به برند در شبکه های اجتماعی بر معرفی برند به دیگران؛ مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجی کالا در شهر نیشابور
تاثیر انگیزش سازمانی بر رضایت شغلی و عملکرد سازمانی
شادی کارکنان در سازمان؛ مفاهیم، ابعاد و شاخص ها
بررسی نظام تحول اداری سازمان ها از زمان پهلوی تا انقلاب اسلامی
خلاقیت منابع انسانی و ارتباط آن با نوآوری سازمانی
بزرسی رابطه بین سرمایه گذاری مستقیم خارجی و بهره وری عوامل تولید در کشورهای جهان
آمیخته بازاریابی خدمات و تأثیر آن برروی عملکرد بازاریابی بانک ها (مورد مطالعه: مشتریان بانک های خصوصی شهر تهران)
فضیلت سازمانی؛ مفاهیم، مزایا و عوامل موثر بر آن
بررسی تاثیر مسولیت اجتماعی کسب و کارهای الکترونیک بر ترجیجات برند با نقش میانجی نگرش به برند و ارتباطات بین مشتری و برند
بررسی تأثیر جهت گیری کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کار با توجه به نقش میانجی قابلیت های مدیریتی و جهت گیری بازار؛ شرکت ایران خودرو
روش های مختلف برای راهنمای استراتژی مدیریت دانش «مدیریت سرمایه انسانی دولت»
مروری نظام مند بر ارز دیجیتال: پیش بینی آینده ی بیت کوین در سال 2021
بررسى تاثیر استفاده از رسانه هاى اجتماعى شرکت ها بر قصد خرید مصرف کننده با نقش واسطه ای ارزش ویژه برند شرکت ها (مورد مطالعه: مشتریان سایت دیجى کالا)
مؤلفه های شادی کارکنان و اثرات آن بر سازمان
تاثیر انتقال دانش بر بهبود عملکرد کارکنان
تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت زندگی شهری
ساختار سازمان چابک و تغییر نگرش منابع انسانی در سازمان های چابک
بازار برق، تولید پراکنده و انرژی های تجدید پذیر
بررسی فرصت های صنعت بیمه از همه گیری بحران کووید- 19 در ایران
شناسایی و رتبه بندی معیارهای انتخاب تامین کنندگان در زنجیره تامین با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی AHP (مطالعه موردی: واحد صنعتی کاشی سمنان)
شناسایی و اولویت بندی موانع خصوصی سازی در ایران با استفاده از تکنیک تاپسیس
بررسی تأثیر استفاده از تکنولوژی رسانه های اجتماعی بر عملکرد سازمان با نقش میانجی قابلیت های مدیریت استراتژیک ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: شرکت های متوسط و بزرگ فعال تولیدی استان آذربایجان شرقی)
بررسی و ارتباط بین حسابرسی و استانداردهای حسابداری در کیفیت گزارش های مالی شرکت ها
رابطه دقت پیش بینی سود و ریسک پذیری شرکت با نقش تعدیلگر انگیزه های مدیریتی
هزینه یابی خدمات برمبنای فعالیت (ABC) در شرکت های خدمات رسان دولتی
بررسی تاثیر شفافیت شرکتی بر هموار سازی سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی میزان اثربخشی شاخص های مدیریت منابع انسانی از دید کارکنان در شهرداری ارومیه
بررسی اصول مدیریت کیفیت جامع و پارامترهای عمومی و اختصاصی لازم جهت پیاده سازی آن
مروری بر بودجه بندی سرمایه ای و کاربرد آن در مدیریت
تأثیر جذابیت بر قصد رفتاری مشتریان با نقش میانجی ارزش و کیفیت و رضایت مشتریان صنایع کوچک استان تهران
بررسی تاثیر مهارت های ارتباطی بر سازگاری شغلی و مزیت رقابتی شرکت در شرکت سایپا در شیراز
بررسی تاثیر سیرت نیکوی مدیران و مهارت های ارتباطی آنان بر کاهش بیگانگی شغلی کارکنان در بانک های پارسیان در استان فارس
تأثیر پیچیدگی اطلاعات بر عدم موفقیت حسابرسی ناشی از تقلب شرکت ها
عوامل مدیریت تولید بجهت توسعه تکنولوژی (مورد مطالعه شرکت ایران خودرو)
تاثیر بازاریابی افراد تاثیرگذار بر توسعه وفاداری به برند از طریق درگیرکردن مشتری در تجارت الکترونیک
بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر گرایش به کارآفرینی کارکنان شعی ممتاز بانک صادرات منطقه شمال تهران در سال 1399
آینده تجارت الکترونیک با پول دیجیتال بیت کوین
استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در جلب رضایت مشتریان بانک ها