آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 25تعداد صفحات کتابچه مقالات: 290
تعداد نمایش مقالات: 46450
سومین کنفرانس مدیریت تکنولوژی ایران
سومین کنفرانس مدیریت تکنولوژی ایران در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۸۷ توسط ،انجمن مديريت تكنولوژي ايران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین کنفرانس مدیریت تکنولوژی ایران مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین کنفرانس مدیریت تکنولوژی ایران
بررسی آماری وضعیت تولید فناوری و ثبت اختراعات مرتبط با فناوری نانو در کشورهای مختلف
جایگاه مدیریت دانش در انتقال تکنولوژی بینالمللی
ارائه رویکردی نوین در مدیریت نوآوری ملی ایران
انتخاب رویکرد مناسب در تعیین اولویت های تحقیقاتی فناوری، مطالعه موردی فناوری غشاء در صنعت گاز کشور
ارائهی الگویی برای برنامهریزی استراتژیک تکنولوژی: مطالعهی موردی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک
ارزیابی نظام توسعه فناوری در ایران در راستای تحقق چشم انداز 1404
ادغام مفاهیم کارت امتیازی متوازن و نظام ملی نوآوری؛ مطالعه موردی برنامه ملی فناوری نانو
تخصص و مشارکت،نیازهای مراکز رشد برای حمایت از شرکت های تازه تاسیس تکنولوژی محور
کاربرد روش ارزیابی متوازن در ارزیابی فناوری جهت تجاری سازی
مدیریت تقاضا، ابزاری برای سیاستگذاری فناوری از سوی دولت
ضرورت پرداختن به توسعه محصولات جدید و نقش نوآوری،R&D و تکنولوژی درآن
ویژگی و اهمیت مراکز توسعه و نوآوری و مدیریت آنها
الگوی اسلامی- ایرانی توسعه علم و فناوری، شاخصههای مفهومی و پرسشهای پیشرو
قیمت گذاری دانش فنی یک تکنولوژی
طراحی مدل مناسب انتقال تکنولوژی در راه آهن ج.ا.ا
مدل فرآیندی تجاری سازی دانش فنی محصولات شیمیایی
تبیین نقش مشاوران مدیریت تکنولوژی در صنعت مشاوره
انتقال تکنولوژی از طریق مکانیسم توسعه پاک
رویکردی برای تعیین خطمشیها و عرضهکننده مناسب انتقال تکنولوژی
توسعه چرخه های نوآوری و یادگیری تکنولوژیکی در سازمان های صنعتی سرآمد با رویکرد آموزش مهارتی
کاربرد قابلیتهای آینده نگاری در اثربخشی مدیریت فرایند نوآوری
ارائه روش مبتنی بر آنتالوژی جهت شناسایی عناصر کلیدی در اجرای پروژه های آینده نگاری
اثرارتقاء تکنولوژی و انتقال آن بر رشد اقتصادی
ارائه چارچوبی برای آینده نگاری فناوری مبتنی بر عوامل کلیدی موفقیت
سیاست استراتژیک تجاری در کشورهای در حال توسعه: ملاحظات تکنولوژیکی و سیاستی