آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 33تعداد صفحات کتابچه مقالات: 268
تعداد نمایش مقالات: 28984
اولین همایش ملی پیشرفتهای معماری سازمانی
اولین همایش ملی پیشرفتهای معماری سازمانی در تاریخ ۲۲ آذر ۱۳۹۶ توسط دانشگاه شهید بهشتی،دانشگاه شهيد بهشتي در شهر قرچک برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات اولین همایش ملی پیشرفتهای معماری سازمانی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در اولین همایش ملی پیشرفتهای معماری سازمانی
کاتالوگ الگوی کتابخانه زیرساخت فناوری اطلاعات (ITILPC)
پیشنهاد راهکاری برای شناسایی، ارزیابی و تحلیل ذی نفعان و نگرانی های آنها
بستر توسعه فرآیندهای مشترک دولت الکترونیک
بررسی محتوای درس معماری سازمانی در دانشگاه های آمریکای شمالی
سازوکاری مقیاس پذیر به منظور پایش فرآیند کسب وکار
کاربردهای بازی گونه سازی در معماری سازمانی: فرصت ها و چالش ها
بررسی عوامل موثر بر پذیرش رایانش ابر: یک مطالعه سیستماتیک در مورد مهاجرت به ابر
قواعد شناسایی خدمات و الگوهای کارکردی آنها
مدل مفهومی معماری سازمانی ارایه خدمات دولت الکترونیک در شرکت توزیع نیروی برق
استفاده از مهندسی سرویس به منظور تطبیق و تکامل سیستم های اطلاعاتی درراستای تغییرات در لایه های معماری سازمانی
رهنگاشت توسعه ،پیشنهادات و درس آموخته های پیاده سازی قابلیت معماری سازمانی در شهرداری اصفهان
بررسی و مقایسه چارچوب ها و مدل های امنیت در معماری سازمانی
نقش مدل بلوغ قابلیت یکپارچه CMMI در مهندسی مجدد فرایتدهای سازمانی
ارایه چارچوبی جهت رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت هوش تجاری با استفاده از رویکرد معماری سازمانی
یک متدولوژی پیشنهادی برای برنامه ریزی تحول سازمانی بر پایه قابلیت های کسب و کار (CBXP)
پشتیبانی از تصمیمات معماری سازمانی با استفاده از هستان شناسی
بررسی معماری های اینترنت اشیاء از منظر امنیت پویا
مروری بر تکنیک های رایانش ابری تطبیق پذیر
تدوین و بکارگیری معماری مرجع شرکت های برق منطقه ای در ایران
استفاده از مدل های بلوغ امنیت اطلاعات در معماری سازمانی
نگاهی به جایگاه ارزیابی در فرایند معماری سازمانی فناوری اطلاعات و تحلیل روش های ارزیابی کیفی معماری سازمانی وضع مطلوب
ارایه راهکاری در زمینه ترکیب تعامل پذیری دولت الکترونیک و معماری سازمانی به منظور بهبود بعد سازمانی تعامل پذیری
سنجش ارزش و کارآمدی معماری سازمانی به کمک مدل مرجع عملکرد
ارایه مدل مفهومی برای سطح بندی جغرافیایی خدمات در دولت الکترونیک
بررسی نقش مدیریت فرآیندهای کسب و کار اجتماعی در تعامل پذیری سازمانی
روشی برای بهبود تحلیل و ارزیابی ویژگی های کیفی معماری سازمانی با استفاده از مدل های بلوغ
سرویس مرکب مبتنی بر رویداد: رویکردی برای یکپارچه سازی سرویس ها در معماری سازمانی سرویس گرا
مقایسه ای بر ارتباط بلوغ توسعه معماری سازمانی با رضایت مندی افراد و بررسی دلایل رویکرد سازمانها به راهکارهای معمارانه
مروری بر روش ها و الگوهای یکپارچه سازی برنامه سازمانی به منظور ایجاد تعامل پذیری مبتنی بر روش های معمارانه
ارزیابی ویژگی های کیفی معماری سازمانی مبتنی بر روش AHP - موردمطالعه: سازمان فعال سیاست گذاری در حوزه فناوری اطلاعات
برنامه ریزی های معماری سازمانی در موج دوم برپایی دولت الکترونیکی ایران
ارایه یک مدل غربالی برای ارزیابی و انتخاب چارچوب های معماری سازمانی فناوری اطلاعات
ارایه مدل مرجع امنیت در چارچوب معماری سازمانی ایران