آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 63تعداد صفحات کتابچه مقالات: 858
تعداد نمایش مقالات: 26634
دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک در تاریخ ۳۰ دی ۱۴۰۰ توسط ، در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک
شناسایی و تحلیل شاخص های عملکرد زنجیره تامین ناب سبز در شرکت بهنوش ایران
شناسایی و رتبه بندی معیارهای تصمیم گیری خرید در انتخاب فروشگاههای زنجیره ای شهر بندرعباس
بررسی تاثیر ابعاد تجارت الکترونیک بر بهبود عملکرد شرکت پست (مطالعه موردی شرکت پست استان آذربایجان غربی)
بررسی تاثیر راهبردهای بازاریابی دیجیتال در فروش محصولات تولیدی شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان
طراحی مدلی برای مدیریت ریسک در تولید محتوای دیجیتال(مطالعه موردی: تلویزیونهای اینترنتی و تعاملی)
مروری بر مطالعه مدیریت منابع انسانی در سازمان های نوین
عوامل سازمانی و مدیریتی موثر بر فساد اداری – مالی در سازمان های دولتی
بررسی تاثیر انگیزش های کارکنان بر عملکرد فروش
تاثیر بازاریابی از طریق برندسازی و نام تجاری در رفتار مصرف کننده
تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری در بانکها
تربیت سیاسی وتجلی ارزشهای اسلامی درعرصه مدیریت
بررسی مداخله نهادهای سیاسی بر عملکرد اعتباری بانک های دولتی
بررسی تاثیر سرمایه گذاری و جریان نقد آزاد بر بازده سود نقدی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اثرگذاری تجارت الکترونیک بر تحول اقتصادی
تاثیر اپیدمی کرونا ویروس بر خرید آنلاین
واکاوی کارکرد های حاصل از بازاریابی خیابانی
بررسی اثربخشی ارتباطات آنلاین بازاریابی بر اعتماد آنلاین و هدف رفتاری مصرف کننده
بازاریابی ازطریق روابط عمومی
بررسی نقش رهبران تحول آفرین در بازدهی و عملکرد یک سازمان
مزیت رقابتی تجارت همراه: مطالعه متغیرهایی که نیت خرید تجارت همراه را پیش بینی می کنند
تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی یادگیری سازمانی(مطالعه موردی بانک آینده)
افزایش مشارکت و انگیزه کارمندان با استفاده از بازی کاری
بررسی سیستم کنترل داخلی در امور مالی و حسابداری در شهر سوخته با تاکید بر کاوش های صورت گرفته
اخلاق حرفه ای از دیدگاه اسلام و آثار سازمانی و فراسازمانی آن
تاثیر سرمایه اجتماعی بر کیفیت زندگی شهری
بازاریابی ویروسی در شبکه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی
امنیت روانی و تاثیر آن بر ماندگاری کارکنان در سازمان
سیستم اطلاعاتی بازاریابی و نقش آن در افزایش بیمه شدگان خاص در تامین اجتماعی
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت پروژه پایدار در ساخت و ساز: رویکرد -ANP SWARA
عوامل موثر بر افزایش بهره وری نیروی انسانی
بررسی فرصت های بازاریابی الکترونیکی در ایجاد کسب و کار جدید
بررسی تاثیر حکمرانی خوب سازمانی بر عملکرد پاسخگویی کارکنان در سازمان های دولتی
بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر رفتار کارکنان (مطالعه موردی: گمرک غرب تهران)
بررسی واحد مجازی بیت کوین و نقش آن در تجارت الکترونیک
تحلیل منابع تجاری و ارائه چارچوب پیشنهادی برای پذیرش تجارت الکترونیکی در بازار
تاثیر هوش مصنوعی بر بهبود بانکداری مدرن
مرور و تحلیل ارتباط میان مدیریت استراتژیک تکنولوژی و حکمرانی، مدیریت ریسک و انطباق دیجیتال (DIGITAL GRC)
مدیریت منابع انسانی و چالش های کووید-۱۹ در بخش خرده فروشی
مطالعه تاثیر رسانه های دیجیتال بر وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان
یکپارچگی امنیت تجارت الکترونیکی و هویت در آینده خرید مجازی
مروری بر تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر عملکرد کسب وکارهای خانگی
بررسی و تحلیل عوامل موثر برعدم گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک (مورد مطالعه مشتریان بانک کشاورزی)
ارزیابی اثر افشا ریسک اطلاعات بر دقت پیش بینی تحلیلگر
تعیین میزان رضایت مندی مشتریان بانک با داده کاوی ترکیبی مطالعه موردی بانک شهر
تبیین رابطه رهبری تعاملی با نگرش کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار
بازاریابی از طریق پخش و تبلیغات
A typology of Iranian shoppers: shopping motives, store attributes and outcomes
پیشینه بانکداری الکترونیکی ، ویژگی ها و عوامل پذیرش بانکداری الکترونیک از دیروز تا به امروز و فردا
فنآوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و نقش آنان در ارتقاء خدمات بانک ها
برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
تاثیر پیاده سازی تکنیک های سئو و روش های طراحی وب سایت بر توسعه کسب و کارها
روش های حسابداری برای مشاغل اینترنتی و آنلاین
مولفه های رهبری استراتژیک: مطالعه فراترکیب
تجارت الکترونیکی سیار: پیوند بین کیفیت خدمات خرید تلفن همراه و وفاداری
بررسی راهکارهای افزایش اعتماد مشتریان و مصرف کنندگان به تجارت الکترونیکی
رتبه بندی شاخص های دولت الکترونیک در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی
مارکتینگ
خواص گیاهی ، دارویی و درمانی گیاه سیر در طب اسلامی
مطالعه مروری نقش تاثیر فناوری اطلاعات بر پیشبرد صنعت بیمه
بررسی بازارهای مجازی
مدیریت در شهرداری ها در جریان بحران ها و نقاط بحرانی
بررسی تاثیر کلاس های پژوهش محور بر میزان یادگیری دانش آموزان