آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 77تعداد صفحات کتابچه مقالات: 703
تعداد نمایش مقالات: 56758
دومین کنفرانس ملی مدیریت مهندسی
دومین کنفرانس ملی مدیریت مهندسی در تاریخ ۱۴ تیر ۱۳۹۶ توسط موسسه آموزش عالی مهرآستان،مؤسسه آموزش عالي مهرآستان گيلان در شهر آستانه اشرفیه برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت مهندسی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین کنفرانس ملی مدیریت مهندسی
روش خوشهبندی سرویس آگاه با طرح یک مدل انرژی کارا در محیط اینترنت اشیاء
بررسی و تحلیل اینترنت اشیاء نانو در شبکه مراقبت بهداشتی
احرازهویت چندعامله با استراتژی انتخاب تطبیقی و پویا
عوامل تاثیرگذار درترکیب سیستمهای SCM و ERP
بکارگیری اصول مدیریت بحران پیشگیرانه در کاهش ریسک بانکداری الکترونیک
تاثیر سازمان مجازی بر رضایت کارکنان
شناسایی گرههای موثر در انتشار شایعه، در شبکه اجتماعی
فناوری اطلاعات در آموزش
سیستم های کشف تجاوز شبکه ها بررسی و شناسایی سیستم های تشخیص نفوذ شبکه های کامپیوتری
نقش مدیریت دانش در چابکی سازمانهای آموزشی
مرور نظاممند ارزش ویژه برند
بکارگیری مدلهای شبکهای و معمولی تحلیل پوششی دادهها DEA به منظور بررسی و مقایسه کارایی صنعت برق ایران
شناسایی ریسک در الزامات طراحی و توسعه سیستم های پیچیده صنعتی
تفکر تحلیل ریسک در الزامات طراحی و سیستم های پیچیده صنعتی
شناسایی و رتبه بندی مولفه های چابکی سازمانی در سازمان های خدماتی و تولیدی با استفاده از تکنیکAHP
کارایی رسانه های اجتماعی بر فروش و بازاریابی
بررسی شبکه های اجتماعی، امنیت شبکه های اجتماعی و راه های افزایش آن
تفاوتهای رفتاری جنسیتها در نگرش به تبلیغات الکترونیک
بررسی و تحلیل موانع و دشواریهای امنیت در فضای مجازی
کاربردهای شبکه های حسگر بی سیم
بررسی استراتژی مدیریت دانش وارزیابی نحوه اجرا و پیاده سازی سیستم های مدیریت دانش در سازمانها
بررسی اهمیت مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار BPR در عملکرد برنامه ریزی منابع سازمانی ERP
بهبود کارایی پیشبینی تقاضا و میزان سفارش روغن شترمرغ با استفاده از طراحی آزمایشات تاگوچی مطالعه موردی:کامیاب پخش گیل
نقش فرآیند جهانی شدن در گسترش و پیشرفت تجارت الکترونیک
بهبود سرعت و قدرت تصمیم گیری اشیاء توسط الگوریتمC 5.0
پروتکلCoap و رویکردهای آن در شبکه های حسگر بی سیم
داده کاوی در اینترنت اشیاء و به کار گیری روش های داده کاوی در حداقل سازی وب سایت های جعلی
افق های جدید آموزشی الهام گرفته شده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT
نقش مدیریت اطلاعات (IM) و سیستم مدیریت منابع (ERP )در مدیریت دانش استراتژیک و تصمیم گیری
رایانش ابری: مکاتبات، اسناد و مدارک استانداریهای سراسر کشور
بررسی تاثیر انواع ریسک، مدیریت و ارزیابی ریسک عملیاتی در بانکداری الکترونیک
بررسی بانکداری الکترونیک و بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی
بررسی توان الگوریتم ژنتیک چندهدفه با مرتبسازی نامغلوب NSGA-II در تعیین مقادیر بهینه عوامل اثرگذار بر کیفیت چای سیاه با استفاده از روش شناسی سطح پاسخ
تاثیر ساختار سازمانی بر توانمند سازی روان شناختی کارکنان اداره های امور مالیاتی غرب استان مازندران
طراحی الگوریتم زمانبندی پویا بر اساس ضرب العجل خدمت با در نظر گرفتن افق های زمانی متفاوت
رابطه بین ارزش افزوده اقتصادی و بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر شخصیت برند و ارزش ویژه برند سازمان تامین اجتماعی
رتبهبندی مقاطع تحصیلی با رویکرد رضایت شغلی با استفاده از روش تاپسیس مطالعه موردی: مدارس دخترانه شهرستان فومن
پیشبینی قیمت جوجهی یکروزهی گوشتی با استفاده از روش نوسانات فصلی مطالعه موردی: شرکت تولید دان و طیور در استان گیلان
بهبود واکشی اطلاعات از مدیرهای پایگاه داده مختلف برای ساخت انبار داده بهینه
بررسی تاثیر قابلیتهای بازاریابی و مزیت رقابتی بر ارزش ویژه برند مطالعه موردی: محصولات خانگی برند سونی
تاثیر بازارگرایی صادراتی و اثربخشی بازاریابی بر عملکرد صادراتی مورد مطالعه: شرکتهای صادرکننده برتر در سال 1395
راهکار های افزایش اعتماد مشتریان در تجارت الکترونیک
بررسی بهبود فرآیند در صنعت بهداشت و درمان
بررسی عوامل موثر در پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان
بررسی و مقایسه مدل ها و تکنیک های مدیریت ریسک کسب و کار
بررسی مسایل امنیت و اعتماد در تجارت الکترونیک و ریسک های آن
سیستم های حمل و نقل هوشمند در اینترنت اشیا
اولویت بندی فاکتورهای خطر مرتبط با تصادفات جادهای در استان خراسان رضوی به روش AHP
بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه ای و تصمیم گیری خرید مشتریان با میانجی گری تبلیغات شفاهی، اعتماد و کیفیت خدمات مورد مطالعه: فروشگاه های لوازم خانگی شهر لاهیجان
روش های ارزیابی و توزیع ریسک در شبکه های حمل و نقل مواد خطرناک
استفاده از مدل تصمیم گیری چند شاخصه ای TOPSIS در انتخاب سهام شرکتهای پتروشیمی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تحلیل و بررسی میزان کارایی استقرار سیستم های اتوماسیون بر روابط سازمانی مطالعه موردی دراداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان مازندران
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر اعتماد در خرید اینترنتی
بررسی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ECRM با خلق دانش مشتری
حل مسیله مسیریابی وسایل نقلیه همراه با پنجرههای زمانی با استفاده از روش مجموع وزنی توابع هدف و الگوریتم ژنتیک
واکاوی عناصر تشکیل دهندهی آموزش کارآفرینی در مدل هارمون با رویکرد آموزشهای مهارتی غیررسمی
ایجاد ارتباط و طبقهبندی چالشهای فرآیندی با راهکارهای بهبود فرآیند طبق مدلSIPOC در پروژههای BPR
ارزیابی نظام سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی OECD از منظر توسعه پایدار
روشهای ارزیابی ریسک در پروژههای عمرانی
پیشبینی نرخ تورم با روش MA(q)
مروری بر مطالعات مقایسه مدل پنج عاملی فاما و فرنچ و مدل چهار عاملی کارهارت در تبیین بازده سهام
وب معنایی
بررسی عوامل موثر بر افزایش کیفیت آموزشی و نقش آن در ارتقاء مدیریت سازمان
بهینهسازی دیسک ترمز دارای تهویه با استفاده از شبیهسازی و الگوریتم چندهدفه NSGA-II1
بهینه سازی دیسک ترمز دارای تهویه با استفاده از شبیه سازی و الگوریتم های چندهدفه NSGA-II و MOLCA وانتخاب طرح مناسب با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره ELECTRE-I3
بررسی ارتباط بین استرس شغلی بر تصمیم گیری مدیران مطالعه موردی: کانون های تبلیغاتی استان گیلان
شبیه سازی و سنجش عملکرد ساختار DAG با پروتکل مسیریابی RPL
پیشبینی تقاضای برق مصرفی با تلفیق روش رگرسیون و MA(q)
واکنش بیش از حد کوتاه مدت به وقایع خاص: از بازار در حال ظهور
تاثیر متغیرهای محرک ریسک بر محدودیت در تامین مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورساوراق بهادار تهران
روشهای پیشبینی ریسک نکول در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
شناسایی تاثیر برخی از رفتارهای مدیریتی بر ریسک سقوط قیمت آتی سهام در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
پیشبینی شاخص کل سهام با استفاده از روش میانگین متحرک موزون در بورس اوراق بهادار تهران
سیستم تشخیص نفوذ متمرکز مبتنی بر تشخیص ترکیبی درشبکه های حسگر بی سیم خوشه بندی
بررسی تاثیر مسیولیت اجتماعی شرکت بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی های اعتماد ،رضایت و هویت مشتریان مورد مطالعه بیمه ایران در استان گیلان
دادهکاوی مجموعه دادههای نامتعادل