آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 55تعداد صفحات کتابچه مقالات: 768
تعداد نمایش مقالات: 8578
چهارمین همایش ملی آموزش علوم اجتماعی
چهارمین همایش ملی آموزش علوم اجتماعی در تاریخ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ توسط ،دانشگاه فرهنگيان استان يزد در شهر یزد برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین همایش ملی آموزش علوم اجتماعی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین همایش ملی آموزش علوم اجتماعی
آسیب شناسی اجتماعی-فرهنگی سبک زندگی دیجیتالی
تاثیر روش کلاس درس معکوس بر یادگیری- یادداری کتاب جامعه شناسی یک و تفکر خلاق دانش آموزان
واکاوی تجارب زیسته دبیران راهنما رشته علوم اجتماعی از برنامه کارورزی دانشگاه فرهنگیان
طراحی الگوی برنامه درسی با محوریت تدریس اثربخش در آموزش علوم اجتماعی در مقاطع ابتدایی
بررسی مطالعات اجتماعی پایه چهارم کشورهای ترکیه، عربستان، کره جنوبی و ایران
مطالعه کیفی چالش های تدریس درس مطالعات اجتماعی از منظر معلمان دوره ابتدایی
تبیین رابطه سرمایه فرهنگی و سبک های یادگیری (مورد مطالعه دانشجویان علوم اجتماعی دانشگاه گلستان)
اثربخشی کارگروهی و آموزش یادگیری از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان ملارد
مقایسه تاثیر دو روش آموزش از طریق اعضای گروه(HMTD) و روش پس ختام(PQ۴R)بر یادگیری درس هویت اجتماعی دانش آموزان
مقایسه ی تاثیر روش آموزش پیش سازمان دهنده و بارش مغزی بر یادگیری کتاب جامعه شناسی
مقایسه تاثیر دو روش تدریس۵e و روش تیمی بر یادگیری دانش آموزان در درس جامعه شناسی
مقایسه تاثیر روش تدریس الگوسازی با روش تدریس بارش مغزی بر میزان یادگیری درس جامعه شناسی
پیش بینی سبک تدریس معلمان مطالعات اجتماعی براساس بلوغ حرفه ای آنان
سنجش تاثیر دو روش آموزشی بحث گروهی و سخنرانی بر میزان یادگیری فراگیران
اثربخشی الگوی سینرگوژی مکانی در آموزش علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان
بررسی مبانی فلسفی و تبیین جامعه شناختی مسائل آموزش علوم اجتماعی
روایت پژوهی چالش های کتاب جامعه شناسی از منظر دانش آموزان (مطالعه موردی: درس چهارم جامعه شناسی پایه یازدهم)
بررسی نظرات و ادراکات دانشجو معلمان آموزش علوم اجتماعی از کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) در آموزش
بررسی تاثیر الگوی تدریس بدیعه پردازی بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی
چگونه توانستم مفاهیم انتزاعی درس ششم جامعه شناسی دهم را در کلاس عینی سازم؟
ادراکات دانش آموزان دوره ی ابتدایی از مفهوم شهروندی
واقعیت افزوده در آموزش مطالعات اجتماعی: مزایا و چالش ها
سنخ شناسی الگوهای اقتدار معلمان مطالعات اجتماعی بر مبنای تحلیل تماتیک (مطالعه موردی: معلمان مطالعات اجتماعی شهرستان شهریار)
بررسی تاثیر روش تدریس ایفای نقش در درس تعلیمات اجتماعی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
مطالعه راهبردهای یاددهی یادگیری موثر در بین دبیران علوم اجتماعی
چالش های یاددهی – یادگیری در آموزش علوم اجتماعی
بررسی تحلیلی برنامه درسی پوچ در درس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
چرا آموزش علوم اجتماعی سخت است؟ « الگویی مطلوب برای پویایی در آموزش علوم اجتماعی»
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی از منظر توجه به سواد ارتباطی بر اساس تکنیک ویلیام رومی
بررسی نقش هنرمحیطی در فرآیند جامعه پذیری و آموزش علوم اجتماعی
اثربخشی آموزش مفاهیم درس علوم اجتماعی با روش اکتشافی بر میزان یادگیری و میزان خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه هشتم شهرستان مهریز
آموزش مهارت مشارکت سیاسی به دانش آموزان دوره ی ابتدایی با استفاده از روش تدریس ایفای نقش
بکارگیری روش تلفیقی یادگیری معکوس و سیار در آموزش مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم ابتدایی برحسب میزان توجه به مولفه هایی توسعه پایدار
مطالعه تاثیرآموزش با استفاده از فناوری های چندرسانه ای بر میزان یادگیری و یاد داری در دروس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پسر پایه هشتم شهرستان ملایر
بررسی تجربه ی زیسته ی فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان اصفهان پیرامون تاثیر کارورزی بر کیفیت کلاس علوم اجتماعی دبستان
بررسی و تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس سنجش خوانایی فلش و گانینگ فوگ
اثربخشی آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری مفاهیم درس علوم اجتماعی دانش آموزان دوره متوسطه
تحلیل محتوای کتاب درسی جامعه شناسی پایه دوازدهم براساس روش ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم به روش ویلیام رومی
بررسی و طراحی انواع تکالیف در کتب مطالعات اجتماعی سوم و چهارم دبستان
تاثیر تلفیق تکنولوژی با برنامه آموزش تحصیلی بر راهبردهای یاددهی- یادگیری مطالعات اجتماعی دوره دوم ابتدایی
آموزش چندرسانه ای درس مطالعات اجتماعی مبتنی بر اصول نظریه ی مایر
راهبردهای یاددهی - یادگیری در درس مطالعات اجتماعی مقطع ابتدایی
تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی دبستان بر اساس میزان توجه به اهداف اجتماعی دوره ی ابتدایی
علت بی علاقگی دانش آموزان به بخش تاریخ اسلام در کتاب مطالعات اجتماعی
بازتاب آموزه های اخلاقی سند تحول بنیادین در کتاب های درسی مطالعات اجتماعی متوسطه
عوامل موثر بر شایستگی حرفه ای معلمان علوم اجتماعی: یک مطالعه ساختاری و تفسیری
تحلیل محتوای کتب درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی از نظر میزان توجه به حقوق شهروندی
واکاوی دیدگاه دانش آموختگان علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان یزد از موانع تحقق کارورزی اثربخش در دوران تحصیل
بررسی رابطه راهبردهای تدریس موثر در آموزش علوم اجتماعی و یادگیری دانش آموزان
ارائه الگوی برنامه درسی علوم اجتماعی دوره ابتدایی با رویکرد یادگیری سیار
بررسی اثربخشی آموزش برنامه درسی علوم اجتماعی ابتدایی بر جرات ورزی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی پایه ششم مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۱ یزد سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲
بررسی نقش برنامه های درسی آموزش علوم اجتماعی در جهت ارتقای هویت ملی دانش آموزان در راستای کاهش آثار منفی جهانی شدن
چالش های فراروی آموزش رشته انسان شناسی در ایران و ضرورت بازاندیشی آن