آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 79تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1326
تعداد نمایش مقالات: 39544
دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی
دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۹۶ توسط دانشگاه پیام نور واحد کرج،دانشگاه پيام نور استان البرز در شهر کرج برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی
چالش های نظام مالیات بر عایدی سرمایه در بخش زمین ومسکن و بررسی امکان اجرای موفق آن در ایران
رابطه تولید ملی و اقتصادمقاومتی با سرمایه اجتماعی (مطالعه موردی دانشگاه پیام نور)
بررسی وضعیت آلودگی ومشکلات محیط زیست ونحوه برخورد اسلام با آن
نقش فرهنگ درپیشبرد اهداف استراتژیک سازمان ها
بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی در جذب توریست به شهر اصفهان با استفاده از روش تحلیل آماری
بررسی روایی و پیاده سازی نظامهای اخلاقی در فرآیند گزارشگری عملکرد مدیریت فضای کسب و کار ایران
عوامل تاثیرگذار بر انتقال تکنولوژی در شرایط تحریم
بررسی تاثیر پیچیدگی برند بر تبلیغات دهان به دهان در میان ساکنان شهر طالقان
عوامل موثر بر تحقق پذیری حکمروایی خوب شهری(مورد مطالعه: کلانشهر کرج)
تیوری های حقوق صاحبان سهام و ویژگی های آن ها
رکن پنجم کارت ارزیابی متوازن:نقش توسعه پایدار در حسابداری مدیریت
بررسی ارتباط بین شخصیت، اعتبار وبرتری برند با وفاداری به برند در میان کودکان (مطالعه موردی: پارک ارم)
تاثیر اعتمادپذیری برند محصول بر وفاداری به برند در محیط صنعتی
حسابداری نسلها
تاثیر ابعاد هوش تجاری در توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در فضای اقتصاد مقاومتی
نگاهی به وضعیت رقابت در صنعت بیمه
بررسی اثر ارزش منصفانه بر عملکرد تحلیلگران و پیش بینی ساختار بدهی شرکت
بررسی تاثیر سرمایه فکری بر رضایت مندی مودیان (اشخاص حقوقی)امور مالیاتی غرب تهران
موانع اجرایی خصوصی سازی و تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی
نقش ارتباطات در رشد و توسعه تولید ملی، ایجاد اشتغال و کارآفرینی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی
اقتصاد مقاومتی و چالش های تولید در ایران
تاثیر جایگاه فرهنگ کارآفرینی سازمانی در تحقق اقتصاد مقاومتی
نقش تعدیلگر تفاوت جنسیتی در رابطه بین دانش مالی و ریسک گریزی سرمایه گذاران
سازگاری فرهنگ سازمانی و پذیرش نوآوری های حسابداری مدیریت
بررسی شاخصهای دانشگاه کارآفرین در دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه
بررسی اثر رقابت بازار محصول بر رابطه امتیاز حاکمیت شرکتی و ساختار سرمایه در شرکت های پذیرفته شده در بورس تهران
تبیین چارچوب نظری اقتصاد مقاومتی و جایگاه کارآفرینی تکنولوژیک در آن
تاثیر هویت نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی شناسایی نام و نشان تجاری
رابطه بین بهره گیری از راهبردهای آینده پژوهی با بهره وری منابع انسانی مطالعه موردی؛ دیدگاه دبیران اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
تاثیر بازاریابی تلفنی بر افزایش فروش و سودآوری فروشگاه های زنجیره ای ایلام
شناسایی و بررسی موانع کارآفرینی زنان
بررسی نقش مدیریت کیفیت جامع در مزیت رقابتی در سازمان امور مالیاتی غرب تهران
ارزیابی مدیریت منابع انسانی در سازمان امور مالیاتی غرب تهران
مطالعه ارتباط نرخ سود تسهیلات بانکی با نرخ تورم و اشتغال در ایران
بررسی نقش حاکمیت شرکتی در اقتصاد مقاومتی
رویکرد یکپارچه حسابداری مدیریت زیست محیطی برای انتخاب طراحی سبز در طول چرخه عمر به روش (FAHP)
نقش سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان وتحلیل داده های کلان بر تغییر ساختار حسابداری مدیریت
اثرات نامطلوب کشاورزی بر خاک ، آب و جنگل در جهان و ایران
افزایش امنیت و حریم خصوصی: قدرت و ضعف در روند حسابرسی
بررسی تغییرات ارتباط ارزشی ترکیب ارقام تعهدی و نقدی در طول زمان در بورس اوراق بهادار تهران
ملاحظاتی در خصوص هموارسازی سود در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی
بررسی عملکرد و نقش فناوری اطلاعات در سیستم های اطلاعاتی حسابداری و حسابرسی
بررسی تاثیر هوش هیجانی مدیران بر نتایج کار پرسنل بیمه ما
تاثیر و نقش خانواده در سبک زندگی و تولید ملی با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی و تحلیل آثار متغیرهای پولی و مالی برساختار سرمایه شرکتهای پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
کارآفرینی و نقش آن در توسعه اقتصادی روستا با محوریت اقتصاد مقاومتی
نگرش مفهومی مدیریت استراتژیک منابع انسانی، در نقش مزیت رقابتی
نوسان پذیری بازده سهام و اقلام تعهدی سرمایه در گردش
بررسی مقایسه ای اثرات اجرای طرح هادی در ابعاد کالبدی ، اجتماعی و اقتصادی درروستاهای هفت منطقه مختلف از کشور
الگوی افزایش تاب آوری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)
نقش برنامه ریزی در توانمندسازی اقتصادی اجتماعی روستاییان مطالعه موردی : (روستای برغان از توابع شهرستان ساوجبلاغ)
بررسی ارتباط استراتژی های بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان
Effectiveness of Investment in Relationship Marketing in Customer Appreciation at Retail (Shahrvand Chain Store)
بررسی تاثیرمتغیرهای کلان اقتصادی بر توسعه بازار سهام (1383-1394)
ارزش افزوده اقتصادی و بازده دارایی ها بر ارزش ایجاد شده سهامداران
ضرورت کارآفرینی در توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی موانع ، چالش ها و راهکارها
کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه IT
اثر متغیرهای نقدینگی و تورم بر سود آوری بانک های تجاری ایران
ضرورت بکارگیری مبنای تعهدی دربخش دولتی ایران
بررسی تغییرات ارتباط ارزشی اطلاعات حسابداری طی زمان در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی نقش اقتصاد دانش بنیان در بهبود فضای کسب وکار
اقتصاد مقاومتی از منظرآیات قرآن کریم
بررسی اثر تعدیلی سازوکارهای راهبری شرکتی بر رابطه بین کیفیت اطلاعات حسابداری و کارایی سرمایه گذاری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تعامل و تاثیر کیفیت حسابرسی مستقل و ساختار مالکیت بر مدیریت سود
بومی سازی کارآفرینی در ایران و نقش آن در توسعه روستایی
نقش حسابرسان و حسابداران در کاهش جرایم رایانه ای
بررسی ادعای اضافه پرداختی اشخاص حقوقی مشمول مرحله اول و دوم نظام مالیات بر ارزش افزوده در شهر مشهد
سیستم های پرداخت الکترونیکی مبتنی بر فناوری nfc مفاهیم و راه حل ها ابزاری امن و سریع در اختیار کسب و کارهای ایرانی
استفاده ازالگوریتم شبکه های عصبی مصنوعی و شبکه های بهینه سازی شده با الگوریتم ژنتیک به منظور بودجه بندی (بررسی موردی سازمان تامین اجتماعی )
بررسی اثر سرمایه گذاری خارجی بر رشد اقتصادی ایران
چالش ها و راهکارهای توسعه دانش حسابداری و حسابرسی
مروری بر برخی از مدل ها و الگوهای اقتصاد مقاومتی
سنجش تناسب استراتژیک بین استراتژی های نوآوری و محیط کسب وکار در ارایه عملکرد کسب وکار
اخلاق کسب و کار از منظر اسلامی
رابطه ی بین اقلام تعهدی غیرمنتظره از مدل تعهدی مبتنی بر سرمایه گذاری با مدیریت سود
قیمت و درآمد در حوزه محصولات دیجیتال
تاثیر بکارگیری فناوری RFID و NFC در تامین رضایت مشتری و در اختیار کسب و کارهای ایرانی
نقش تبلیغات سالم رسانه در ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه پیام نور استان البرز
اثر تعدیلی محدودیت مالی و چرخه عملیاتی بر رابطه بین نوسان پذیری بازده سهام و اقلام تعهدی سرمایه در گردش