آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 36تعداد صفحات کتابچه مقالات: 393
تعداد نمایش مقالات: 18831
ششمین کنگره بین المللی علوم روانشناختی و آموزشی
ششمین کنگره بین المللی علوم روانشناختی و آموزشی در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۰ توسط ،دبیرخانه دائمی کنفرانس در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات ششمین کنگره بین المللی علوم روانشناختی و آموزشی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در ششمین کنگره بین المللی علوم روانشناختی و آموزشی
مدلسازی روابط ساختاری بهزیستی ذهنی بر اساس ذهن آگاهی و هیجانات مثبت با میانجیگری عملکرد خانواده در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲
اثر بخشی یادگیری آنلاین یوگا بر اضطراب و افسردگی در طی شیوع ویروس کرونا
بررسی رابطه اضطراب امتحان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان استان کرمان
بررسی تحلیل محتوای کتاب علوم سوم ابتدایی چاپ از منظر فعال و غیرفعال بودن بر اساس روش ویلیام رومی
بررسی تاثیر آموزش مجازی بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان در دوران پاندمی بیماری Covid۱۹
تاثیر توانبخشی روانی با پرورش مهارت های مثبت اندیشی بر بهبود عملکرد خانواده و بهزیستی روانشناختی بیماران آسیب نخاعی در استان اصفهان
مقایسه میزان افسردگی دانش آموزان دختر دبیرستانی دارای والدین و فاقد والدین در رشت
تاثیر برنامه هدایت تحصیلی بر شناسایی توانمندی و رغبت دانش اموزان برای انتخاب رشته تحصیلی
بررسی مهارت قصه گویی و کارکردهای روانشناختی آن
بررسی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر کاهش هراس اجتماعی در زنان مبتلا به سرطان سینه
مقایسه طرحواره های ناسازگار اولیه در نوجوانان دختر با اختلال آنورکسیا و عادی شهر شیراز
Successful Cognitive Learning Style Preferences in Text Translating Process among Iranian University English LanguageTranslating Students
رابطه بین دشواری در تنظیم هیجان با رضایت زناشویی و مهارتهای ارتباطی زوجین
رابطه بین تکانشگری با رضایت زناشویی و مهارت های ارتباطی زوجین
اثربخشی طرحواره درمانی هیجانی بر میزان اضطراب، تنظیم شناختی هیجان و راهبردهای مقابله در بیماران مبتلا به سرطان: مطالعه تک آزمودنی
بررسی مقایسه ای فشار مراقبتی و استرس والدینی در مادران کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و اختلال نقص توجه/ بیش فعالی
اثر بخشی آموزش شادکامی به شیوه شناختی- رفتاری در میزان احساس فشار روانی و کنترل قند خون مبتلایان به دیابت نوع ۲ شهرستان تنکابن
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم دبستان چاپ ۹۹ با ۴ روش ویلیام رومی، بررسی تصاویر و نمودارهای کتاب درسی، فرمول خوانایی فرای و فرمول خوانایی مک لافلین
طراحی واحد یادگیری با روش وارونه برای درس «حرکت بدن» از علوم تجربی پایه پنجم دبستان
بررسی شاخص های دانش آموزی دوره اول متوسطه آموزش و پرورش استان هرمزگان طی سال های برنامه ششم توسعه کشور
مقایسه کیفیت خواب وسازگاری اجتماعی در دختران ورزشکار وغیر ورزشکار
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس شغلی در پرستاران بخش کووید- ۱۹
رابطه بین برون گرایی-درون گرایی با خودکارآمدی اجتماعی در والدین دارای کودک بیش- فعال/نقص توجه
مقایسه و اثربخشی آموزش رویکرد راه حل محور و شناختی-رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سلامت عمومی دختران پایه اول متوسطه
اختلال ادراک پریشی چهره چیست؟
مقایسه میزان افسردگی در افراد مبتلا به اختلال ملال جنسیتی و افراد غیر مبتلا
بررسی نقش مستندسازی در کاهش ابلاغیه های اداری (مطالعه موردی آموزش و پرورش استان هرمزگان طی سال های ۱۴۰۰-۱۳۹۵)
اثربخشی آموزش مھارت ھای ارتباطی بر سلامت روان زوجین شرکت کننده در کلاس ھای مشاوره پیش از ازدواج
اثربخشی درمان مدیریت استرس بر استرس ادراک شده نوجوانان بھبود یافته از ویروس کرونا
The visual style of contemporary animations and its effect on the visual memory of the deaf audience
پیش بینی اعتیاد پذیری بر اساس خطر پذیری و خودبازداری دانشجو معلمان
اثربخشی آموزش راهبردها و استراتژی های نظم جویی شناختی هیجان بر خودکارآمدی دانش آموزان بزرگسال با ناتوانی ویژه یادگیری
Comparison of the Quality of life, coping Methods, Hope and Irrational Beliefs in Cardiovascular Patients and Healthy People in Karaj
اثربخشی درمان شناختی مبتنی بر ذھن آگاھی بر فرسودگی زناشویی زوجین دارای تعارضات زناشویی
اثربخشی طرحواره درمانی بر تعھد زناشویی زوجین مراجعه کننده به مراکز مشاوره ای
اثربخشی موسیقی درمانی بر پرخاشگری دانش آموزان دارای اضافه وزن