آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 26تعداد صفحات کتابچه مقالات: 275
تعداد نمایش مقالات: 21441
سومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
سومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه در تاریخ ۲۷ آبان ۱۳۹۵ توسط ،موسسه علمي كيان پژوهان در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در سومین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
رابطه شهرت نیروی فروش و رفتارمشتری: نقش تجربی ارزش افزوده توسط نیروی فروش
بررسی تاثیر نام تجاری توزیع کننده نهایی بر سودآوری (مطالعه موردی درصنایع غذایی)
رابطه کارآفرینی سازمانی با توانمند سازی کارکنان سازمان آبفای شیراز
تحلیل و بررسی آموزش و پرورش ژاپن و ایران
بررسی تاثیر تیم سازی بر چابکی سازمانی در ادارات ستادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
تحلیل زمانبندی پروژه با محدودیت منابع چندگانه
تحلیل فراکتالی صنعت فرآورده های نفتی با استفاده از روش مندل برات
تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری به برند (موردمطالعه: مشتریان شرکت هیوندای)
بررسی تاثیر دخالت های وضعیتی استراتژیک بر میزان اعتماد در قصد خرید آنلاین ( مطالعه موردی : کاربران شرکت نوآوران فن آوازه- سایت دیجی کالا)
محاسبه نمای هرست برای شاخص های بازار بورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد مالی بنادر با نقش میانجی بازارگرایی و قابلیتد های عملیاتی (مورد مطالعه: بنادر استان خوزستان)
درآمدی به طرح نظریه ای نو در رابطه با مفهوم توسعه، مبتنی بر فلسفه اخلاق زیست محیطی ( توسعه فراپایدار)
برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از تحلیل SWOT مورد مطالعه: شرکت شرق سازه کویر یزد
جانشین پروری و مدل های برنامه ریزی جانشین پروری
عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید سبز مورد مطالعه: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد
تحلیل میزان تاثیر پتانسیل ارایه خدمت بر عملکرد بازاریابی و مزیت رقابتی با استفاده از نقش میانجی گرانه خدمت محوری (مطالعه موردی: شعب بانک صادرات در استان اصفهان)
بررسی میزان ا ثر بخشی شخصیت روانی فرد برریسک پذیری یا عدم ریسک پذیری عملکرد تصمیم گیری درمحیط کار ( مطالعه موردی: کارکنان زن و مرد کارخانه سبزه پاک کنی شهرستان بناب)
اهمیت هویت بصری برند بر فروش شرکت از دیدگاه مشتریان و بازاریابان
مقایسه اثربخشی درمان مبتنی برپذیرش و تعهد و معنی درمانی بر کاهش افکار غیر منطقی دانش آموزان متوسطه پسر دارای تمایلات افسردگی شهر رشت
بررسی رابطه اجرای مدیریت راهبردی و کاهش فلات شغلی کارکنان در شرکت حفاری استوان کیش
مطالعه نقش کارآفرینی دانشگاهی و واسطه های تجاری سازی بر توسعه کارافرینی
روش ها و زیرساخت های لازم برای تامین مالی شرکت های با اندازه کوچک و متوسط
تاثیر ساختار بر عملکرد کارکنان ادارات و موسسات دولتی
بررسی نقش مدیریت دانش در مدیریت جانشین پروری (مورد مطالعه:بهزیستی شهرستان ملایر)
بررسی و رتبه بندی مناطق آزاد تجاری شمال غرب ایران با استفاده از روش تصمیم گیری چند شاخصه
کارآفرینی اجتماعی برای توسعه اکوتوریسم در سواحل مکران