آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 62تعداد صفحات کتابچه مقالات: 742
تعداد نمایش مقالات: 42653
چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه در تاریخ ۴ خرداد ۱۳۹۶ توسط ،موسسه علمي كيان پژوهان در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
A Brief Introduction to China’s Anti-Monopoly Law: Lessonsfor Iran
تاثیر ادراک عدالت سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان بانک کشاورزی شعب تهران
ارزیابی کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با استفاده از ترکیب روشهای فرآیند سلسله مراتبی دلفی فازی F.D.AHP و تاپسیس فازی F.TOPSIS مطالعه موردی: شعب پست بانک شهر تهران
متدولوژی شناسایی، ارزیابی و انتخاب تکنولوژی در پروژه های تحقیقات دفاعی
ارایه مدل شکل گیری رفتار شهروندی سازمانی و نتایج و پیامدهای آن
تبیین نقش میانجی گری فرسودگی شغلی در رابطه میان هوش هیجانی و رفتارشهروندی سازمانی
فرسودگی شغلی : تعاریف، ابعاد، عوامل تاثیر گذار
بررسی تاثیر سبک رهبری بر فرهنگ سازمانی مورد مطالعه: شرکت لوله سازی اهواز
بررسی تحلیلی ضرورت و اهمیت توجه به مسیولیت اجتماعی سازمان در صنعت پتروشیمی
نقش کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر سازمان بر وفاداری مشتری دربانکداری شرکتی بانک ملت
بررسی عامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران
تاثیر مدیریت تامین بهنگام قطعات بر کیفیت تولید خودرو موردمطالعه: شرکت های تولیدکننده قطعات خودرو شهر تبریز
شناسایی مزیت های نسبی استان خراسان رضوی در دو گروه مزیت های نسبی بالفعل و بالقوه
بررسی تاثیر استفاده از اتوماسیون اداری در بهبود مکاتبات سازمانی و افزایش بهره وری نیروی انسانی
بررسی تاثیرات موسیقی بر رفتار مصرف کننده
نمایندگی های بازار در بازاریابی صنعتی و تاثیر آنها بر استراتژی بازاریابی
بررسی ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان همدان از نظرسازگاری استراتژیک
بررسی رابطه بین جو سازمانی و نشاط سازمانی با توجه به نقش میانجی گر هویت سازمانی مورد مطالعه: کارکنان بیمه آسیا استان خراسان رضوی
عوامل موثر در رفتار مشتریان در بازاریابی موبایل برند سامسونگ
بررسی ارتباط میان استفاده از دستگاه های خودپرداز و رضایت مشتری در شعب بانک صادرات مشهد
بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی های بازاریابی در شرکت کوکای مشهد
هویت سازمانی؛ رویکردی جدید در علم مدیریت
برند و اهمیت در آن در صنعت بانکداری
تغییرات ساختاری در میزان وابستگی به واردات در تولید کشور ایران1390-1380
ارزیابی عوامل موثر بر عملکرد صادراتی شرکتهای نفتی مورد مطالعه: شرکت پایانه های نفتی ایران
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت تعارض در بانک آینده استان قزوین
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر فرار مالیاتی
نقش فناوری درحوزه آموزشی زبان
سنجش و بررسی رضایت شغلی کارکنان اداره برق مورد مطالعه: شرکت های توزیع نیروی برق استان اذربایجان شرقی
بررسی تاثیر رفتار نرخ ارز حقیقی بر متغیرهای اساسی اقتصاد ایران با رهیافت شبکه عصبی مصنوعی
محافظه کاری، کیفیت افشا و تاثیر متقابل آن بر مربوط بودن اطلاعات حسابداری
بررسی تاثیر شخصیت برند بر پیامدهای مرتبط با آن اعتماد، وابستگی، تعهد مطالعه موردی : شرکت بهداشتی و آرایشی آریان لیان پخش
تدوین الگوی استخراج استراتژی های نوآوری در شرکت آب و فاضلاب غرب کشور با استفاده از ماتریسQSPM
بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مصرف کنندگان نسبت به برندهای لوکس تقلبی خارجی
تاثیر کیفیت زندگی کاری بر تعهد سازمانی ریسندگی ناهید اصفهان
بررسی تاثیر مدیریت منابع انسانی الکترونیک E-HRM بر کیفیت ارایه خدمات منابع انسانی مورد مطالعه: بیمه آسیا
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران با استفاده از تکنیک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی مطالعه موردی:بیمه پارسیان
تاثیرراهبردهای مدیریت منابع انسانی بر استراتژی سازمان مورد مطالعه: شرکت پگاه اذربایجان شرقی
بررسی رابطه معنویت سازمانی با هویت سازمانی در بین کارکنان شرکت خودروسازی پارس خودرو
بررسی تاثیرآمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت کاسترول
بررسی تاثیرات عدالت سازمانی بر مدیریت استعداد ها در آموزش و پرورش شهرستان کرمانشاه
اقلام تعهدی درصدی و بی قاعدگی اقلام تعهدی در بین شرکتهای سودده و زیان ده
تعیین رابطه بین احترام حرفه ای و مشارکت با کیفیت مدیریت بحران شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو
نگرش مدیریت ارشد بر تعارض و همکاری بین فروش و بازاریابی مطالعه موردی: شرکت شیرآلات کاویان
تاثیر پاداش های همتراز بر تعارض و همکاری بین فروش و بازاریابی مطالعه موردی: شرکت شیرآلات کاویان
اولویت بندی عوامل انگیزشی موثر در توانمندسازی کارکنان سازمان بهزیستی کشور
مروری جامع بر رویکرد وفاداری سازمانی و بررسی عوامل موثر بر آن در سازمان اتوبوسرانی مشهد
بررسی رابطه بین دلبستگی شغلی با معنویت در محیط کار مطالعه موردی
مروری بر گیمیفیکیشن و تاثیر آن بر عملکرد و انگیزش کارکنان
استراتژی مالی و نقش آن در تعیین خط مشی واستراتژی های سازمانی
رابطه بین هزینه سرمایه، کیفیت حسابرسی و سود شرکت ها در شرایط بحران مالی
ارزیابی اثربخشی استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات
ارزیابی تاثیر مکانیزم رسیدگی دفاتر بر افزایش تمکین مالیاتی مودیان قم
بررسی تاثیر صنعت گردشگری بر رشد اقتصادی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مطالعه موردی گردشگران شهر تهران
نقش استراتژیهای توسعه کسب وکارهای کوچک گردشگری در اشتغال وکارآفرینی زنان روستایی
بررسی دو استراتژی متفاوت در شرکت نفت تالو و تاثیرات آن در کارایی شرکت
تاثیر ذهنیت خریداران از کشور مبدا بر شخصیت برند کالای الکترونیک تلفن همراه سامسونگ
تاثیر هوش هیجانی کارگزاران بیمه بر فروش بیمه های عمرمورد مطالعه: شرکت بیمه ایران در مشهد
شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر ارتقاء عملکرد بنگاه ها در تجارت بین الملل
بررسی عملکرد شرکت ها، مالکیت نهادی و ساختار سرمایه : مطالعه موردی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تجزیه و تحلیل عوامل موثر بر عملکرد شرکت های داروسازی پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران
بررسی تاثیر ادراک کارکنان از شیوه های مسیولیت اجتماعی شرکت بر عملکرد کارکنان و عملکرد سازمانی در شرکت های صنعتی نورین شهرستان ابهر