آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 92تعداد صفحات کتابچه مقالات: 1531
تعداد نمایش مقالات: 81314
شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در تاریخ ۱۹ آذر ۱۳۹۸ توسط دانشگاه الزهرا،انجمن علوم مدیریت ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
نقش زنان در مدیریت مصرف بهینه آب؛ (اب شهری، کشاورزی، صنعتی)
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر رشد فروش در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی میزان استفاده دانشجویان از فضای مجازی و رابطه آن با عزت نفس و مسئولیت اجتماعی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه های شهر کرمان)
بررسی رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکت، رضایت شغلی و تعهد سازمانی کارکنان (مطالعه موردی یک کارخانه کشتی سازی در جنوب کشور)
اخلاق در پژوهش
وزن ارزش های سرمایه انسانی در حسابداری غیر پولی (مورد مطالعه بانک ملی ایران)
بررسی تاثیر روند استخدامی کارکنان، تجربه اشتغال و فرهنگ سازمان بر برند کارفرما
شایسته سالاری و نقش آن در سازمان ها (مرور نظام مند مطالعات در ایران)
داستان سرایی سازمانی: ابزاری مدیریتی برای پیشبرد تغییرات استراتژیک
نوعشناسی استراتژی های سازمانی و تحلیل تناسب آنها با سبک رهبری، فرهنگ و ساختار سازمان
شناسایی عوامل موفقیت بین المللی شدن در کسب و کارهای خانوادگی
Individual Differences in Systems Thinking: An Empirical Study
کنکاشی بر مفهوم شناسی و ابعاد اصلی نوآوری اجتماعی
بررسی فرایند توسعه مدیریت روابط با مشتریان برخط در صنعت گردشگری ایران
بررسی تاثیر اعتماد نهادی و اعتماد به بانک بر اعتماد به خدمات همراه بانک در ایران
تاثیر بازاریابی تجربی بر تبلیغات توصیه ای: تبیین نقش ارزش ویژه برند و وفاداری به برند (مورد مطالعه: هتل های چهار ستاره شهر تهران)
ارائه مدلی در رابطه با وفاداری به مراکز خرید بر اساس ارزش ویژه مرکز خرید
مروری بر آمیختگی مشتری در فضای برخط: مفاهیم، ابعاد و ابژه ها
الگوی سفارشی سازی محصولات در بازاریابی صنعتی B2B
نقش شخصیت و جنسیت برند بر برندسازی شخصی(مطالعه موردی: مدیران و روزنامه نگاران روزنامه های پر تیراژ ایران)
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بیمه آرمان استان گیلان
The Application of Artificial Intelligence in the Analysis of Online Customer Reviews
انقلاب صنعتی چهارم و تاثیر آن بر کانال های ارتباطی خرده فروشان
استفاده از متد ترکیبی تحقیقات بازار به منظور بررسی میزان توجه به بسته بندی
تجارت اجتماعی: رویکردی به بازاریابی رابطه مند و درگیری مشتری با برند
پیشایندها و پیامدهای امید برند در خرید آنلاین
مدیریت بازار، بازاریابی و مطالعات بازار در سطح صنایع کوچک و متوسط استان زنجان و چالش های فراروی آنها
بررسی تاثیر ارتباطات آنلاین از طریق وب سایت بر اثربخشی بازاریابی آنلاین: بررسی نقش شاخص رضایت مشتریان و اعتماد الکترونیکی
تاثیر بازاریابی حسی بر تجربه برندو قصد خرید
عوامل موثر بر تقسیم سود با رویکرد مدل های غیرخطی
دیدگاه چند پارادایمی در تحقیق در عملیات: رویکردی نوین جهت ساختاردهی مسائل پیچیده
بررسی و ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی لجستیک معکوس با استفاده از دلفی و تاپسیس فازی در شرکت های الکترونیکی
فرهنگ صنعتی، خلاقیت و نوآوری
نظام ملی نوآوری های فناورانه، نوآوری در بنگاه ها و رشد اقتصادی نیم نگاهی به عملکرد مدیریت اقتصاد ایران
شناسایی و اولویت بندی معیارهای ارزیابی مدل های کسب و کار هوشمندی فناوری در صنایع منتخب ایران
چرا تنوع و پویایی سیاست گذاری علم ، فناوری و نوآوری درارتقا تاب آوری ملی مهم است
بررسی ارتباط دانشگاه با صنعت از منظر خبرگان دانشگاهی
مفهوم سازی محیط کار دیجیتال در سازمان ها
ارزیابی موفقیت سیستم اطلاعاتی منابع انسانی در سطح دانشگاه های دولتی شهر تهران
تحلیل ریسک در برون سپاری فناوری اطلاعات با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی
بررسی عوامل تاثیرگذار بر میزان نوآوری کاربران در پلتفرم های تلفن همراه هوشمند
A Case Study in Identifying the Relevance of ERP Implementation Critical Success Factors In a Developing Country
هرمنوتیک و کاربرد آن در سیستم های اطلاعاتی
بررسی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین
نقش قابلیت پویای چابکی راهبردی در ارتقا عملکرد شرکت های دانش بنیان (مطالعه شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)
فناوری بلاکچین در زنجیره تامین: چالش های پیش روی اتخاذ بلاکچین در زنجیره تامین
مشارکت و توسعه سرمایه اجتماعی شهر
بررسی تاثیر بازاریابی سبز بر تبلیغات شفاهی با تبیین نقش میانجی رضایت مشتری (موردمطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر تهران)
ارزش شخصی از دیدگاه کارآفرینان اجتماعی: با رویکرد خلق ارزش مشترک
تاثیر بازاریابی سبز بر ارتقاء تفکر مسئولیت اجتماعی با تاملی بر نقش رژیم غذایی پایدار
بررسی تاثیر کیفیت، اعتبار مقصد و عادلانه بودن قیمت بر تبلیغات توصیه ای: تبیین نقش رضایت و وفاداری به مقصد گردشگری شهر رشت
رتبه بندی معیارهای تاثیرگذار بر بخشبندی مشتریان صنعت فولاد (مطالعه موردی: شرکت فولاد مبارکه اصفهان سهامی عام )
تاثیر شدت نارسایی خدمات بر رضایت مشتریان بر اساس استراتژی های سازش و نقش تعدیل کنندگی شهرت برند مورد مطالعه: مشتریان آژانس های مسافرتی
بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی رضایت و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: فروشگاه اینترنتی قاتق)
تحولات صنعت بهداشت و درمان در بستر انقلاب چهارم صنعتی
چارچوب توسعه دیپلماسی علم و فناوری جمهوری اسلامی ایران، مبتنی بر مدل کارت امتیاز متوازن (مطالعه موردی دانشگاه تهران)
Barriers to the Use and Development of Renewable Energy in Iran
تحلیل موانع اجرای زنجیره تامین سبز در صنعت حمل و نقل زیرزمینی با استفاده از تکنیک دیمتل فازی و ISM مطالعه موردی مترو تهران
طراحی مدل احتمالی مدیریت درآمد برای خرده فروشی های پوشاک در شرایط ارزی پرنوسان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر چابکی زنجیره تامین سرد (مورد مطالعه: شرکت شیر پگاه همدان)
چارچوب بندی موانع نوآوری سبز در مراکز درمانی با استفاده از روش بهترین-بدترین
ارائه مدل ساختاری- تفسیری از زیرساخت های موثر در تحقق زنجیره تامین تاب آور
Process Integration, Demand Uncertainty, and Firm Performance in Supply Chains
عوامل ضروری برای موفقیت همکاری فناورانه نامتقارن بین بین شرکت های بزرگ و کوچک در بخش نانوفناوری ایران
تبیین چالش های زیست بوم کسب وکارهای نوآورانه در ایران با تاکید بر نقش دولت
بررسی حوزه فعالیت شرکت ها در بخش انرژی بر اساس چارچوب آمادگی پذیرش فناوری بلاکچین
شناسایی و ارزیابی مشتریان و کانال در مدل های کسب و کار هوشمندی فناوری در صنایع منتخب در ایران
تحلیل اهمیت- عملکرد عوامل سازمانی و نهادی در انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت (مورد مطالعه: دانشگاه تربیت مدرس)
تاملی بر نقش سرمایه اجتماعی بر عملکرد کسب و کار: با تاکید بر نقش میانجی گرایش کارآفرینانه در شرکت های کوچک و متوسط
کارآفرینی بانوان: تحلیل مکانیزم های فعال سازی انگیزه های کارآفرینی در بانوان و مقایسه آن با مردان کارآفرین
مدل های ذهنی کارآفرینان برتر ایران: با تاکید بر موفقیت کارآفرینان نوپا
اهمیت تحقیقات مفهوم پردازی در جهت ارایه تعریف دقیق تر از سازه فرصت در تعاریف کارآفرینی
چارچوب نظری پژوهش های تصمیم گیری در اجرای استراتژی با رویکرد علوم اعصاب شناختی
از مزیت بنگاه های انفرادی تا مزیت گروهی اکوسیستم های استراتژیک در خلق مزیت رقابتی کسب و کارها
بررسی جهت گیری پنج عامل رقابتی پورتر در انقلاب صنعتی چهارم
تاثیر مدیریت کوانتومی بر پاسخگوئی اجتماعی نگاهی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در صنایع مادر در ایران
تاثیر ترومای سازمانی بر کیفیت محصول با نگاهی به اخلاق حرفه ای در صنعت داروسازی
مسئولیت اجتماعی شرکتی و مصادیق موفق آن (نگاهی به شرکت های برتر ملی و بین المللی)
بهره وری تکنولوژی تولید پراکنده و تاثیر آن بر مسئولیت اجتماعی با رویکرد حفظ محیط زیست در نیروگاه های بخش خصوصی
انتخاب پروژه های کاندید تامین مالی جمعی مبتنی بر دوره زمانی
بررسی کارایی تحلیل تکنیکال در بورس تهران
امکان سنجی تامین مالی از طریق وامدهی همتا به همتا از دیدگاه اجرائی، فقهی و اقتصادی
بررسی تاثیرات وقایع اقتصادی مهم دهه اخیر بر رفتار سپرده گذاران بانکی در اقتصاد ایران (مورد مطالعه یکی از بانک های خصوصی)
رابطه ابعاد رفتار کسب و کار مسئولیت پذیری اجتماعی بر سودآوری شرکت ها
ساز و کارهای افزایش حضور زنان در عرصه های مدیریتی آموزش عالی ایران
تبیین ارتباط میان عدم تمرکز، مشارکت کارکنان و ظرفیت جذب در نوآوری و عملکرد سازمانی
پدیده حالات نوظهور در فرآیندهای رفتاری هیئت مدیره: چارچوبی نظری برای تحلیل پیش آیندها و پی آمدها
عوامل تاثیرگذار بر برند شرکت های خانوادگی در ایران
فراترکیبی از بازاریابی سیاسی با استفاده از شبکه های اجتماعی
مقایسه تاثیر تحلیل احساسات و رتبه بندی کاربران بر عملکرد سیستم های پیشنهاد دهنده
چارچوب مرجع پیاده سازی اینترنت اشیا در بانکداری
بررسی و پیش بینی عوامل موثر بر پرداخت الکترونیکی تلفن همراه مبتنی بر رویکرد ترکیبی SEM و تحلیل شبکه عصبی