آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 217تعداد صفحات کتابچه مقالات: 3479
تعداد نمایش مقالات: 127275
هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۹ توسط دانشگاه شهید بهشتی،انجمن علوم مدیریت ایران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در هفدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
بهبود شاخص های اختصاصی ارزیابی عملکرد گمرک ایران با بهره مندی از شاخص های جهانی مرتبط
نقش رویکردهای یادگیری ماشین در ارزیابی ریسک پولشویی : مرور ادبیات نظام مند
نقش پویایی رابطه بین بازار های مالی (نفت، فلزات گرانبها، نرخ ارز) و بازار سهام
شناسایی واکنش بلندمدت بازارهای مالی به نوسانات بازار جهانی نفت با رویکرد ARDL
بررسی نقش تعدیل کننده استراتژی تنوع بخشی بر ارتباط بین رتبه بندی اعتباری و نگهداشت وجه نقد
بررسی ارتباط بین عدم اطمینان محیطی و اجتناب مالیاتی با توجه به نقش تعدیل کننده توانایی مدیریت
مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک با رفتار پیش بینی سود و پیچیدگی سازمانی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
A Review of COVID-19 Effects on the World`s Economy, StockMarkets, Especially Emerging Markets and Tehran Stock Exchange
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پایداری مشاغل ایجاد شده توسط كارآفرینان در صندوق كار آفرینی امید استان گیلان با تأكید بر نقش بیمه
هم راستایی پویای استراتژی كسب و كار و استراتژی منابع انسانی، توسعه مدل موفق برای موفق ها
بررسی عوامل تاثیرگذار بر رضایت کاربران بانکداری همراه: نگاهی تلفیقی با درآمیختن تئوری های متفاوت
بررسی نقش تحول آفرین فناوری زنجیره بلوکی بر بوم مدل کسب و کار بانک های ایران
شناسایی شاخص های قیمت گذاری محصولات در مدیریت استراتژیك بازاریابی
شناسایی ملزومات پیاده سازی سیستم ردیابی قطعات با رویكرد IOT در یك شركت صنعتی (مورد مطالعه: شركت ایران خودرو دیزل)
بررسی تاثیر وفاداری مشتریان بر سودآوری مراکز مالی با توجه به ویژگی های جمعیت شناختی و رضایت از خدمات (مورد مطالعه: موسسه اعتباری توسعه)
بررسی نقش پلتفرم های تأمین مالی جمعی و عرضه اولیه توکن در بحران بیماری کووید 19
مدیریت و نظارت بر ریسک نقدینگی در نظام بانکی
Investigating the Effect of Liquidity on Cash Saving in Companies Existing in Stock Exchange
تأثیر اقدامات لجستیکی سبز بر عملکرد مالی با در نظر گرفتن نقش وجهه سازمان در حوزه زیست محیطی و وجهه سازمان در حوزه اجتماعی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی صادرکننده در استان گیلان)
هم راستایی مدیریت دانش با استراتژی کلان سازمان (مطالعه موردی: شرکت باغ گل شهراب)
مدیریت نوآوری و توسعه محصول جدید؛ از ایده پردازی تا تدوین الزامات فنی (مطالعه موردی)
نوآوری سازمانی از دو منظر خلق و پذیرش در سازمان
ارزیابی سیستم مدیریت دانش به منظور پیاده سازی آن در شرکت انتقال گاز ایران
تأثیر مدیریت دانش و دانش پیشین بر شناسایی فرصت های کارآفرینانه با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر جنسیت در سازمان بورس و اوراق بهادار
Patent Citation Network Centrality and Innovation: The Mediation Role of Inter-firm Cooperation
گفتمان های فلسفی و نقش آن در سامانه های مدیریت دانش
عوامل موثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش در صنعت مهمان نوازی (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره تهران)
بررسی تأثیر استراتژی لجستیک بر روی رقابت پذیری شرکت ها با تأکید بر نقش میانجی اثربخشی هماهنگی لجستیک (مورد مطالعه: شرکت های تولید مواد غذایی شهر مشهد)
تأثیر کیفیت خدمات داخلی بر بهبود مرکزیت بیمار و رضایت مشتری داخلی (مورد مطالعه: بیمارستان حسینی در کربلا)
به کارگیری روش PROMETHEE برای ارزیابی عملکرد و رتبه بندی پیمانکاران مجری پروژه های برق رسانی (مطالعه موردی: پیمانکاران مجری پروژه های برق رسانی وهمکار توزیع برق شهرستان سردشت)
الگوی چالش های ارتقای بهره وری مدیران حرفه ای در سازمان های دولتی (سازمان مورد مطالعه: راه آهن جمهوری اسلامی ایران)
تاثیر هوش تجاری بر مدیریت ارتباط با مشتری (مورد مطالعه: گروه شرکت های شاتل)
نقش هوش استراتژیک در مزیت رقابتی در بانک قرض الحسنه مهر ایران
روابط بین تصویر سبز ، نگرش مصرف کننده ، تمایل و رفتار شهروندی مشتری در شرکت حمل و نقل اسنپ
مطالعه مراحل جریان دانش در کتابخانه های مرکزی دانشگاه های دولتی شهر تهران بر اساس الگوی APQC
بررسی رابطه الزامات فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش
بررسی تأثیر امنیت روان شناختی و استقلال شغلی درک شده بر تمایل به ترک خدمت به واسطه کامیابی در کار
بررسی رابطه میزان هوش اجتماعی و اعتیاد کاری، (مطالعه موردی واحد آموزش دانشکده های مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه تهران)
بررسی نقش فناوری اطلاعات در رشد صنعت اشتغال و استخدام، ارائه راهکارهایی برای ایران
واکاوی نقش رهبری پدرسالارانه و معنویت در کار بر ترک خدمت کارکنان: تعدیل گری وجدان کاری در ادارات دولتی
مروری بر عدالت سازمانی، احساس تعلق کارکنان و آنومی
نقش «خانواده گرایی» در غلبه بر چالش های بین المللی شدن کسب و کارهای خانوادگی
بررسی اثر مدیریت استعداد بر مزیت رقابتی در بانک های استان کهگیلویه و بویراحمد
بررسی امكان استقرار سامانه داشبورد مدیریت در شركت مناطق نفت خیز جنوب
رویکردی کارآفرینانه به راهبردهای توسعه شایستگی تواضع در فضای کسب و کار
The negative role of human resource management in the occurrence of counterproductive behaviors
نقش توانمندسازی کارکنان بر کار تیمی در شرکت ملی گاز ایلام
مفهوم سازی و تبیین فرایند سوت زنی در سازمان های پیشرو
تاثیر رهبری اخلاقی بر عملکرد مدیریتی: نقش میانجی ذهن آگاهی و مسئولیت پذیری اجتماعی
بررسی تاثیر تناسب تنظیمی بر انگیزه درونی: یک مطالعه آزمایشگاهی
بررسی نقش منابع انسانی و سرمایه فکری در رفتار سازمانی در شرکت های دانش بنیان شهر تهران
کاربرد نظریه نیازهای بنیادین روان شناختی در تقویت خلاقیت کارکنان
تأثیر سیستم های مدیریت منابع انسانی بر آمادگی تیم برای نوآوری: (مطالعه موردی: در شرکت های با فن آوری پیشرفته و فن آوری اطلاعات)
نقش مدیریت سازمان در تشویق کارکنان به نوآوری در نوآوری سازمانی
ارائه الگوی راهبردی مدیریت استعداد در مشاغل فنی: پژوهشی مبتنی بر مطالعه موردی کیفی
اقتصاد گیگ و تغییرات مدیریت منابع انسانی در آن (مرور نظام مند مطالعات اقتصاد گیگ و نیروی کار)
شراکت راهبردی با استفاده از مدیریت منابع انسانی الکترونیکدر سازمان های پیشرو
تأثیر کارآفرینی بر عملکرد با نقش برون سپاری منابع انسانی (شرکت ملی فولاد ایران)
بررسی انتظارات مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن از جنبه کیفی و کمی
بررسی نقش رهبری تحول گرا در رفتار شهروندی سازمانی زیست محیطی با توجه به نقش مالکیت روان شناختی در بیمارستان امام حسین (ع) شهر زنجان
بررسی تاثیر عوامل اثرگذار بر پذیرش مدیریت منابع انسانی سبز با نقش میانجی گرایانه نظام های مدیریت منابع انسانی (مورد مطالعه: شرکت داروسازی ثامن مشهد)
تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد خلاق کارکنان با نقش تعدیل گری هوش فرهنگی و نقش میانجی گری عدم اطمینان محیطی در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر مشهد)
نقش مدیریت منابع انسانی در دوره تحول دیجیتال در سازمان ها (مطالعه موردی بیمه سامان)
بررسی عوامل موثر بر ارتقا سلامت سازمانی
واکاوی نسبت میان مدیریت منابع انسانی و توسعه سازمان
پرورش هیات علمی، راهبرد جهانی ارتقاء کیفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی
شبیه سازی ابزارهای مالی در زنجیره تامین
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند صنعتی با بکارگیری تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
ارائه چارچوب تصمیم گیری در دوران تحریم های یک جانبه اقتصادی علیه ایران مبتنی بر مدل سیستم مانا
تحلیل ساختار تاب آوری در مراکز بهداشت و درمان (مورد مطالعه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد)
توسعه کارآفرینی در صنعت بانکداری با رویکرد زنجیره ارزش
بررسی تاثیر بیماری کوید 19 و کیفیت رابطه با مشتری بر تمایلات مشتری و استراتژی قیمت گذاری در فروشگاه های زنجیره ای رفاه شهر تهران
بررسی تاثیر کارآفرینی گرایی، شدت رقابت و قابلیت بازاریابی بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی شهر شیراز)
فرایند کسب و کار کارآفرینانه مبتنی بر رویدادهای بیولوژیک و متوازن با ایجاد و شکل گیری، بیان تدریجی و مهندسی ژنتیک در ژنوم کسب و کار
Presenting a model of factors affecting the implementation of open innovation in small and medium-sized enterprises (SMEs) with a fuzzy cognitive mapping approach
مروری بر نقش کارآفرینی در صنعت گردشگری
تاثیر پویایی های فناوری بر تمایل به کارآفرینی با نقش میانجی سرمایه اجتماعی (مورد مطالعه: پست تی ان تی)
تاثیر آموزش کارآفرینی بر قصد کارآفرینانه در بین دانش آموزان
عوامل مشترک عدم موفقیت میان شتاب دهنده های ایرانی در شتابدهی استارتاپ های شکست خورده
فراتحلیلی بر علوم اعصاب در سازمان های کارآفرینی و آینده پیش رو در پژوهش های کارآفرینی
تاثیر آموزش کارآفرینی دانشگاهی بر تشخیص فرصت کارآفرینانه با میانجی گری اشتیاق کارآفرینانه در دانشجویان رشته کارآفرینی و مدیریت دانشگاه سیستان و بلوچستان
تاثیر سبک های رهبری سازمانی بر نوآوری با میانجی گری اشتیاق کارآفرینانه در شهرک صنعتی زاهدان
تدوین حوزه های راهبردی «سبک مدیریت و رهبری» در کارآفرینی با استفاده از تطبیق نظری و کاربردی مدل های علم سنجی
طراحی مدل کسب و کار برای مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی در ایران با فن آوری بلاکچین
شناسایی مولفه های نوآوری در مدل های کسب و کار B2B (مورد مطالعه: شرکت های توزیع کننده محصولات فناوری اطلاعات در ایران)
شاخص های کلیدی موفقیت نرم در تشکیل اتحاد استراتژیک
طراحی چارچوب فرایندی افق پویی همکارانه برای سناریوپردازی آینده مطلوب صنعت هوایی
ارئه الگوی تاب آوری استراتژیک کسب و کارهای نوپا در شرایط تلاطمات محیطی ناشی از همه گیری ویروس کرونا (کووید- 19)
معماری نقشه استراتژی صادرات سطح شرکت بر مبنای اکوسیستم صادرات
آینده پژوهی در اسلام
طراحی مدل تاثیرگذاری آینده نگاری با محوریت سیاست گذاری علم، فناوری و نوآوری
تجزیه و تحلیل استراتژیک صنعت مرغداری (مطالعه موردی)
بررسی تاثیر بازارگرایی و قابلیت بازاریابی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی ظرفیت جذب (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهر شیراز)
ترکیب سنت و مدرنیته: رویکردی نوین به بازاریابی در عصر دیجیتال
تدوین و اولویت بندی استراتژی های یک مجتمع مرغداری بر اساس چارچوب جامع تدوین استراتژی
تحلیل نهادی از شکل گیری اتحادهای استراتژیک با تمرکز بر گزینش شریک و طراحی سازمان اتحاد
Innovation Performance of Small and Medium Enterprises: The Impact of Dynamic Capabilities
مدیریت برندسازی مجدد خاویار ایران و آینده پژوهی با مدل پایش محیطی و برنامه ریزی استراتژی در بازاریابی بین المللی
تبیین نقش توانمندی های متمایز تولیدی و ساختار سازمانی بر عملکرد شرکت با تاکید بر نقش میانجی جهت گیری استراتژیک مبتنی بر رویکرد منبع محور و چارچوب VRIO
بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در کسب و کارهای مشاوره خرید و فروش خودروهای دسته دوم در شهرتهران (مقاله مروری)
تأثیر تجربه بر نتیجه عملکرد مشتری با نقش نگرش مشتری در شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه : شرکت های صنعتی استان تهران)
مدل شناسی استراتژی های توسعه محصول جدید
آینده روابط اقتصادی ایران و چین و آثار آن بر فضای کسب و کار ایران: سناریوهای محتمل
توسعه گردشگری میراث ج.ا. ایران رویکرد راهبردی
بررسی نقش عوامل مهم در جهت گیری های استراتژیک و جذب و حفظ مشتری در بیمه میهن
تبیین جایگاه کنش ارتباطی در برنامه ریزی توسعه گردشگری در نیم قرن اخیر در چارچوب دیدگاه های جدید نظریه برنامه ریزی
مزایا و معایب هر یک از راهبردهای اکتساب فناوری
تاثیر توسعه محصول جدید بر عملکرد شرکت با نقش میانجی استراتژی رقابتی
بررسی تاثیر استانداردهای مدیریت کیفیت جامع بر تعالی سازمانی و پیآمدهای آن در شرکت پتروشیمی خارگ
گذر از نوآوری بسته به نوآوری باز درر زنجیره تامین پایدار
شناسایی و اولویت بندی موانع موجود در مسیر پذیرش مدیریت دانش با استفاده از رویکرد تلفیقی دلفی فازی و AHP فازی
چارچوب مفهومی حسابداری مدیریت
بررسی ارتباط گردشگری و رشد اقتصادی در کشورهای عضو اتحادیه ی عرب
بررسی تأثیر بازاریابی اجتماعی بر جذب دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای (مطالعه موردی دانشکده های فنی و حرفه ای رشت)
بررسی تأثیر عوامل شناسایی برند مصرف کننده بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی وفاداری برند(مطالعه موردی: خودروهای داخلی)
نقش آفرینی تعامل مشتری در رابطه میان قابلیت اعتماد برند بر وفاداری به برند در بازارهای صنعتی
بررسی تأثیرات ادراک مصرف کنندگان از شخصیت برند بر قصد خرید (مورد مطالعه: شرکت لبنیات بیستون استان کرمانشاه)
نقش بازاریابی و فناوری اطلاعات در توسعه بنگاه های اقتصادی (مطالعه مورد: بنگاه های املاکی شهر تهران)
تاثیر محرک های محیطی و تجربه مشتری بر قصد خرید اجتماعی: رویکرد S-O-R
Factors influencing intention to use online taxis: An empirical study
The Effect of Global/Local Information Processing on Attention to Nutrition Labels: An Eye-Tracking Study
بررسی تأثیر سوابق تجربی مشتری بر قصد خرید مشتریان بر اساس نقش میانجی نگرش و نتایج مشتری
تأثیر بازاریابی سبز استراتژیک بر مزیت رقابتی: تبیین نقش نوآوری و جهت گیری بازاریابی سبز داخلی
بررسی تأثیر تبلیغات و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی بر اعتماد و نگرش برند با تبیین نقش قصد رفتاری در رستوران های شهر رشت
بررسی اثر واسطه ای نوآوری سبز و عملکرد زیست محیطی بر رابطه میان مدیریت زنجیره تأمین سبز و عملکرد صادرات
تبیین عوامل موثر بر تبلیغات توصیه ای در رسانه اجتماعی (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام)
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رضایت شغلی با توجه به ساختارهای پیشین و متعاقب آن در شرکت مخابرات استان گیلان
بررسی تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر تصمیم خرید مشتریان
مفهوم سازی، سنجش و مدیریت ارزش ویژه برند مشتری محور
نقش بازاریابی محتوای دیجیتال در رشد مشارکت، اعتماد و ارزش مصرف کننده: چارچوب، پیشنهادات بنیادین و مفاهیم
ارائه مدل نظری اعتلای برند مقصد گردشگری بر اساس مرور سیستماتیک ادبیات
شناسایی موانع جهانی شدن برندهای ایرانی (مورد مطالعه : مدرسه عالی کسب و کارماهان)
بررسی تاثیر رضایت مشتریان بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی شرکت های دانش بنیان شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان
بررسی تاثیر پایداری برند بر ارزش ویژه برند سبز، سود شرکت و شهرت برند
Prediction of Hotel Customers’ Revisit Behavior by Determining the Appropriate Marketing Mix Using Customer Review Analysis
تاثیر ترفیع و ترویج مقصد در تعدیل فصلی بودن گردشگری (مطالعه موردی شهر همدان)
تاثیر ارزش برند، خدمات مشتریان، اعتماد و رضایت مندی مشتریان بر وفاداری برند فروشگاه زنجیره ای شهروند
بررسی تاثیر بازی گونه سازی بر تمایل به پذیرش خدمات الکترونیکی و نگرش به برند (مطالعه موردی: باشگاه مشتریان بانک ملت استان تهران)
تاثیر ارزش ویژه ی برند رستوران های لوکس تهران بر اعتماد به برند با میانجی گری شهرت برند
درک تأثیر رسانه های اجتماعی با نقش واسطه شناسایی هویت اجتماعی، ارزش ادراک شده بر رضایت مشتریان محصولات غذایی سبز اصفهان
تاثیر سبک تفکر منطقی بر اثربخشی تبلیغات فروش با نقش تعدیل گر نوع کالا
تأثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی در اینستاگرام بر قصد خرید
بررسی پاسخ گروه های مختلف مصرف کننده به فعالیت های برندسازی (مطالعه موردی رستوران های زنجیره ای)
شناسایی و رتبه بندی مولفه های تاثیر گذار بازاریابی سبز برروی مدیریت زنجیره تامین در کلاس جهانی (مورد مطالعه: شرکت مارگارین)
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر پذیرش شرکت های کوچک و متوسط
پیش بینی و تدوین مدل كمی فروش برندهای خصوصی در بازار صنعتی ایران
The effect of luxury advertising of social media on mental health
بررسی رفتار مصرف کننده در بازاریابی دیجیتال و شبکه های اجتماعی
تأثیر کیفیت محتوا بر قصد خرید
بررسی تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی وفاداری به برند درمطالعه موردی شرکت کاله
تاثیر هویت برند بر ارزش ویژه برند، رضایت مصرف کننده و اعتماد به برند
Evaluating Factors Influencing Consumer Satisfaction towards Online Shopping in Tehran
فرهنگ ایرانی و اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در دوران کرونا
تبیین مدل فازی نگاشت انگاره های گردشگران سلامت
تأثیر عملکرد برند بر پذیرش بازار؛ بررسی نقش تعدیل گر قابلیت مدیریت برند، مطالعه موردی فروشگاه های رفاه تهران
ارزیابی نقش کیفیت ادراکی سیستم عامل استفاده کنندگان از خدمات حمل و نقل شهری اسنپ و تپسی در افتصاد اشتراکی از طریق میانجی گری های اعتماد، ریسک، و منفعت ادراکی در شهر تهران
نقش میانجی تعهد سازمانی در تاثیر مدیریت استعداد سرمایه های انسانی بر توسعه پایدار
بررسی تاثیر توسعه سازمانی در وزارت ورزش و جوانان تهران
توسعه پایدار و مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت پتروشیمی ایران
Social development and COVID-19 pandemic: a survey on Iran customs
طراحی مدل مدیریت خریدهای سبز و تعیین نقش مسئولیت اجتماعی، اقتصادی و محیط زیست در توسعه پایدار سازمان
بررسی میزان مسئولیت پذیری اجتماعی گردشگران فرهنگی و ارتباط آن با توسعه پایدار (گردشگران فرهنگی شهر شیراز)
تکامل نظریه توسعه پایدار: انواع، اهداف و چشم اندازهای پژوهشی
نهادینه سازی توسعه پایدارازطریق مدیریت منابع انسانی سبزدرسازمان های دولتی
ارزش آفرینی اخلاق حرفه ای بر مدیریت بحران تاملی بر شرایط آشوب در عصر کرونا
تاثیر متقابل جهت گیری بازاریابی سبز استراتژیک و بازاریابی سبز داخلی بر مزیت رقابتی
External Corporate Governance Model
نقش فرهنگ عامه و روایات شفاهی در توسعه پایدار بافت تاریخی شهر یزد
ضرورت توجه بیش ازپیش به اخلاق و آیین رفتار حرفه ای
بررسی پیشایندها و پسایندهای غنی سازی کار - خانواده (مطالعه موردی: بیمارستان ولایت قزوین)
بررسی مفهوم و ماهیت حکمرانی شبکه ای و بهره گیری در خط مشی گذاری اشتغال
دولت باز : با نگاهی به جامعه باز و بسته از دیدگاه کارل پوپر
رویکرد تطبیقی به روند خصوصی سازی در ایران وجهان، چالش ها و فرصت ها
حکمرانی خوب در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی با تأکید بر استعدادیابی و جانشین پروری
بررسی رابطه بین زیر ساخت های انسانی فناوری اطلاعات و چابکی سازمانی
بررسی رابطه قابلیت های فناوری اطلاعات ( IT) و چابکی سازمان با در نظر گرفتن نقش تعدیل کننده ظرفیت نوآوری (مورد مطالعه: شرکت ها و موسسات دانش بنیان)
نقش فشارهای نهادی و نوآوری سازمانی در تحول تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در شمال تهران)
ادراک دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از اجرای آموزش های الکترونیکی
بررسی رابطه بین خرید اینترنتی و مصرف خانگی
ارزیابی تاثیر رابط کاربری بر انگیزش یادگیری
بررسی اثر مدیریت فناوری اطلاعات در کنترل بیماری کووید- 19 با استفاده از مطالعه روند بیماری مبتنی بر تکینک های داده کاوی (مورد مطالعه: استان)
بررسی تأثیر کیفیت وب سایت بر وفاداری الکترونیکی، ارزش ویژه برند مصرف کننده و تبلیغات توصیه الکترونیکی با تبیین نقش واسطه ای لذت ادراک شده، اعتماد و رضایت الکترونیکی (مورد مطالعه: کاربران سامانه دیوار)
بلاکچین برای اینترنت اشیا: یک بررسی
الگوریتم جدید برای مدیریت هوشمند با استفاده از شناسایی سیستم های ارتباطی رایانه ای خودکار
هوشمند سازی فرآیندهای مدیریت منابع انسانی با توجه به شیوع بیماری های واگیردار نظیر کرونا
بررسی وضعیت مسافرت های جادهای در شرایط افزایش شیوع کرونا به کمک هوشمندی کسب و کار
داشبورد مدیریتی و شناسایی شاخص های كلیدی عملكرد حوزه منابع انسانی وزارت نفت
بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر نوآوری و عملکرد شرکت با نقش میانجی مشارکت زنجیره تأمین (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی شهرک صنعتی رشت)
عوامل موثر بر پذیرش تکنولوژی هوش مصنوعی در شرکت های ایرانی
What Factors Motivate Users to Share Promotional Teasers on Instagram?
اولویت گذاری فناوری های پیشرفته با معیارهای چندگانه
نگاهی به قراردادهای انتقال تکنولوژی بعد از برجام
طراحی مدل سه لایه ای انقلاب صنعتی چهارم در صنعت حمل و نقل
تاثیر هوشمندسازی مدیریت سازمان در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات به منظور ارتقای عملکرد مثبت تجارت الکترونیک و جذب سرمایه های خارجی
مروری بر نقش IoT برای مقابله با همه گیری کووید- 19 : ارائه راه حل ها و چالش ها با نگاهی به فنّاوری های دیجیتال همگرا شده با IoT
بررسی اثرات شبکه های اجتماعی و کسب و کار بر عملکرد شرکت های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی رشت
شناسایی مکانیزم های تاثیرگذار شبکه های اجتماعی بر افزایش پاسخگویی در بخش عمومی (مورد مطالعه : وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات)
تحلیل رابطه ی بین ظرفیت نوآوری و چابکی سازمانی با مهارت های فناوری اطلاعات
بررسی تاثیر استفاده از سرویس کمکی لجستیک بر عملکرد فروشندگان در بازارگاه مجازی
بررسی نقش آموزش سبز و مدیریت زنجیره تأمین سبز در عملکرد شرکت های صنعتی صادراتی استان گیلان
Investigating the effect of corporate social responsibility on product synergy: case study of three manufacturing companies in Iran
قابلیت اطمینان سیستم های ریلی
مروری بر مولفه های تاثیرگذار مدیریت زنجیره تامین سبز
بررسی رابطه بین تكانشگری و عملكرد در مدیریت انبار
کاهش تلفات تولید در صنعت لوازم خانگی: مطالعه موردی بکارگیری VSM بر پایه شبیه سازی
ترسیم نقشه استراتژی های چابک سازی زنجیره تأمین واکسن کرونا با استفاده از تکنیک نقشه شناختی فازی
شناسایی و اولویت بندی فاکتورهای مؤثر بر موفقیت چابکی در زنجیره تأمین فولاد (مورد مطالعه: صنعت فولاد استان یزد)
نقش چابکی زنجیره تامین در رابطهی میان قابلیت های اصلی و تکمیلی نوآوری و عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط
تبیین روابط ساختاری عوامل مؤثر بر پلتفرم تولید اجتماعی در صنعت پوشاک
Identification of the affecting factors on the quality of the automotive mechanical parts (engine) via MCDM approach and using the Delphi method
سطح بندی شاخص های چابکی تأمین کنندگان شرکت ایران ترانسفو (سهامی عام) بر اساس مدل ساختار تفسیری با رویکرد تلفیقی FAHP- TOPSIS
مدل مبتنی بر نقشه شناختی فازی به منظور ارزیابی میزان استقرار حاکمیت داده در سازمان ها
تاثیر منابع مختلف دانش بر ظرفیت نوآوری بنگاه های دانش بنیان
مروری نظام مند بر پژوهش های مرتبط با ظرفیت نوآوری
دانایی و یقین: نظریه دی