آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 71تعداد صفحات کتابچه مقالات: 509
تعداد نمایش مقالات: 205915
چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی
چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۸۸ توسط دانشگاه علم و صنعت ایران،دانشگاه علم و صنعت ايران - مركز آموزش الكترونيكي در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی
رویکرد فرهنگی به یادگیری الکترونیکی: مطالعه فرهنگ دانشجویان شرقی و ایرانی
انواع یادگیری الکترونیکی و شکلهای مختلف تعامل درآن
بررسی عوامل انسانی درپذیرش فناوری آموزش مجازی
بررسی آمادگی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در استفاده از منابع و اطلاعات اینترنتی
Challenges to E-learning in higher learning institutions in Iran
Intelligent Agent in E-Learning
برسی میزان رضایت دانشجویان دانشگاه پیام نور از خدمات پشتیبانی یادگیری
Authentication And Authorization Infrastructure For Secure E-Learning Environment
تبیین فضای ریزوماتیک درفلسفه پساساختارگرائی و دلالت آن برای بازنگری در نقش معلم در یادگیری های اینترنتی
کنترل تشابهات و کپی برداری در اسناد الکترونیکی فارسی دریافتی از دانش پژوهان در دروس مجازی
ارائه مدلی جهت ارزیابی آمادگی استقرار یادگیری الکترونیکی در سازمان های ایرانی
بررسی نگرش کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان نسبت به نظام آموزشی سیار
نقد معرفت شناسی نظریه ی ارتباط گرایی(دانش ارتباطی و دانش توزیع شده) براساس معرفت شناسی اسلامی
آموزش تلفیقی حضوری و الکترونیکی دروس سازه ای در رشته معماری
E-learning 2.0: E-learning Base on Web 2.0
نظریه ی ارتباط گرایی، به سوی پارادایم نو در یادگیری الکترونیکی
بررسی عوامل موثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی (ELS) بر اساس مدل پذیرش تکنولوژی (TAM)
بررسی اضطراب رایانه دانش آموزان دوره متوسطه و ارتباط آن با میزان استفاده از رایانه و تملک رایانه شخصی
ارزیابی میزان رضایت کاربران از دوره الکترونیکی مدیریت پروژه در شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس
تحلیل عاملی عوامل موثر بر موفقیت یادگیری الکترونیکی از دیدگاه دانشجویان مجازی
ارائه مدلی برای سنجش و افزایش اثربخشی یادگیری در سیستمهای آموزش مجازی (الکترونیکی)
بررسی استفاده از فناوریهای وب معنایی درآموزش الکترونیکی شخصی شده دریک محیط توزیع شده
ارزشیابی ویژگی های عمومی سایت آموزشی شبکه رشد براساس ملاک های طراحی سایت های آموزشی
امکان سنجی کاربرد یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی (مطالعه دانشجویان رشته ترویج و آموزش کشاورزی دانشگاه رازی کرمانشاه)
چشم انداز پژوهشی آموزش الکترونیکی در 1404 E-Learning Research Vision in 1404
ارائه راه کارها و الزامات امنیتی در یادگیری الکترونیکی
ارزیابی سرورهای رسانه آموزش الکترونیکی و انواع مدل های معماری آن به همراه تست بار سیگنالینگ
بررسی تاثیر مشارکت در وبلاگ نویسی به عنوان فعالیت یادگیری بر تجارب یادگیری دانشجویان دبیری
ارزیابی کیفیت آموزش الکترونیک با بکارگیری تکنیک تصمیم گیری چند معیاره فازی
رابطه ی سبک های یادگیری و نگرش نسبت به کامپیوتر با عملکرد تحصیلی دانشجویان و اهمیت آن در طراحی آموزشی دوره های الکترونیکی: یک مطالعه موردی
E-Learning: Affective/Blended Teaching & Learning for Distance Learners
Learning with Real-Time Rich Media Technologies
عوامل کلیدی موفقیت استقرار یادگیری الکترونیکی در موسسات آموزشی
لبه آشوب در یادگیری الکترونیکی و تأثیر آن بر انگیزه کاربر
کاربرد مدل سازی آشکار یادگیرنده به منظور افزایش دقت در تطبیق پذیری و تعامل در یادگیری تطبیق پذیر
نقشه های مفهومی: رویکردی برای ایجاد همکاری در آموزش الکترونیکی و ابزاری برای یادگیری همکارانه
دانشگاه مجازی در ایران: مزایا و موانع
بررسی شرایط، منابع و امکانات مورد نیاز استقرار نظام آموزش الکترونیکی (مورد وزارت آموزش و پرورش کشور)
بررسی تاثیر طراحی آموزشی در افزایش یادگیری و کارایی آموزش الکترونیکی
روش های نمایش و به روز رسانی مدل یادگیرنده در سیستم های آموزش الکترونیکی
سنجش میزان آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاه تربیت مدرس
ارائه چارچوب کلی ارزیابی اقتصادی یادگیری الکترونیکی و بکارگیری آن برای شرکت ملی نفت
ارائه یک معماری برای تشخیص ضمنی ویژگیهای شخصیتی یادگیرنده در سیستم آموزش الکترونیکی
طراحی چارچوب مفهومی ارزشیابی برنامه های یادگیری الکترونیکی در موسسات آموزش عالی ایران
بررسی فرایند تدریس در محیط مبتنی بر وب بر اساس نظریه ساختن گرایی و ارائه الگوی پیشنهادی
Computer Anxiety: A Comparison between Campus-based and Distance Learning Students of English as a Foreign Language
طراحی سیستم توصیه گر با استفاده از برچسب گذاری در آموزش الکترونیکی
The Impact of Blended learning on Increasing the Quality of Education
مشارکت، زیر بنای یادگیری در محیطهای یادگیری آنلاین
مزایا و چالش های استفاده از کار گروهی در محیطهای یادگیری آنلاین
ارائه یک معماری سرویس گرا مبتنی بر وب برای ساخت سیستم های مدیریت آموزشی توزیع شده سازگار با SCORM
ارائه یک الگوی مفهومی برای بررسی عوامل عمده نگرانی و بازدارنده های مشارکت اساتید دانشگاهها در آموزش مجازی
A Hybrid Recommender System Applicable for Asynchronous Discussion Groups
بررسی اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری از طریق چندرسانه ای های تعاملی بر خودنظم دهی
سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی متن باز و پیاده سازی محیط زمان اجرای استاندارد اسکورم
طرح شبکه یادگیری هوشمند الکترونیکی با تاثیر از وب 2، در آموزش همراه و پیاده سازی یک نمونه به نام همراه-همکار
پژوهشهای یادگیری الکترونیکی در ایران:چالش ها و چشم اندازها
اصول طراحی مواد آموزشی مبتنی بر رسانه های دیجیتال
رویکردی عملیاتی برای ارائهی دروس عملی در آموزش الکترونیکی
توسعه ابزار برداری-محاسباتی کمک آموزشی آمار و احتمالات (آسا) با کارکرد استفاده در کلاس های مجازی
تأثیر درس افزار بر پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان
A Hybrid Content Recommender Systems Based On Q-Learning To Recognized Learners Preferences
پورتال یادگیری معنایی جایگزینی برای سیستم مدیریت یادگیری
Variables Influencing the Cost of Learning Content Development and Delivery
Adoption of e-Learning in Higher Education Institution: Its Rapid Evolution, Cost-Effectiveness and Way Forward for Developing Countries
Networked Learning: An Emerging Paradigm for Higher Education in the 21st Century
Experiences of Taiwan National E-Learning Program 2003-2009
کاربرد یادگیری الکترونیکی در تدوین برنامه ی درسی
Teaching English: Virtual Synchronous Learning versus Traditional Classes
Enhancing Self-empowerment Through E-Learning
Transforming Training and Education to meet the needs of 21st CenturyLearners