آمار مقالات کنفرانس
تعداد کل مقالات: 57تعداد صفحات کتابچه مقالات: 466
تعداد نمایش مقالات: 116798
ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی
ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی در تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ توسط دانشگاه تهران،مركز آموزشهاي الكترونيكي دانشگاه تهران در شهر تهران برگزار گردید. شما می توانید برای دریافت کلیه مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس به صفحه مجموعه مقالات ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی مراجعه فرمایید.
کلیه حقوق برای مجموعه سیویلیکا محفوظ است© - Symposia
مقالات پذیرش شده در ششمین کنفرانس ملی و سومین کنفرانس بین المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی
The typology of Conceptions about Instructors' RolesA Journey into the Mind of Professors at the University of Tehran
A New Approach for Learners' Modeling in E-Learning EnvironmentUsing LMSlogsAnalysis
An Experimental study on method and technology based learning environment and student achievement in English as a foreign language in Iran
Computerized Dynamic Assessment: An Interventionist Procedure to Assess L2 Reading
Evaluating Forum Discussions as Collaborative Learning Tool via Information Retrieval Techniques
Learners grouping improvement in e-learning environment using fuzzy inspired PSO method
Semantic Advisor-Assisting Framework to Select Learning Materials
TagAssessment: Using Tagging Technology for Learner Assessment
XMLCMAP: A Tool for Combining Concept Maps for Automatic Knowledge Extraction
ابعاد و مولفه های تضمین کیفیت یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی و ارائه الگوی مفهومی برای آن
ارائه راهکاری جهت افزایش دقت مدلسازی آشکار یادگیرنده مبتنی بر شبکه بیزی
ارائه معماری نوینی مبتنی بر هستان شناسی جهت ایجاد خودکار مسیر آموزشی الکترونیک در محیط سرویس گرا
ارزیابی روابط یادگیرندگان در یک سیستم آموزشی به کمک ابزارهای تحلیل شبکه اجتماعی
انتخاب تطبیق پذیر قطعات یادگیری برای یادگیرنده د رمحیط آموزش الکترونیکی
بررسی مشکلات و چالشهای آموزش مجازی دانشگاه های شهر تهران از نظر مدیران آموزش مجازی
پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی در بین دانشجویان دانشگاه های الکترونیکی ایران
تأثیر پویائی سطح دشواری محتوا بر توالی بخشی قطعبت آموزشی با استفاده از انتگرال فازی چوکت و نظریه پرسش-پاسخ
تولید نیمه خودکار نقشه مفهومی بر اساس استخراج مفاهیم دانسته شده توسط یادگیرنده و بهبود فرایند یادگیری
رابط بین میزان تعامل، حضور اجتماعی و موفقیت تحصسلی دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان
شخصی سازی سیستمهای یادگیری الکترونیکی با استفاده از روش های داده کاوی
مطالعه ی مورد الگوهای یادگیری الکترونیکی سنین تا ۱۲ سال و ارائه ی مناسب ترین الگو برای مقطع پنجم دبستان دخترانه عفت ۱ سنگر
مقایسه بین روش تدریس حل مسأله از طریق محیط یادگیری الکترونیکی با روش تدریس سنتی
مقایسه خودنظم دهی تحصیل، جهت گیری هدفی و پیشرفت تحصیلی میان دانشجویان سیستم های یادگیری الکترونیکی و حضوری
نقدی بر مبانی انسان شناسی آموزش از راه دور د رجوامع پست مدرن
نقش اعضای هیئت علمی در کیفیت یادگیری دانشجویان مرکز اموزش الکترونیکی دانشگاه تهران
هشت اصل کاربردی مبتنی بر نظریه برای موفقیت یادگیرنده الکترونیکی
A holistic model of variables which affect e-learning dropout
A literature review of variables affecting educational e-learning dropout
An investigation into factors influencing learners’ participation in E-learning
E learning ,a factor for Curiosity sense’students
Factors Affecting attitude of Khuzestan Province Agricultural Colleges’ Faculty toward Blended Learning in Agricultural Higher Education System
Lecture casting in higher education: Local implementation and research-driven enhancements
Predicting GPA and Academic Dismissal in LMS Using Educational Data Mining: A Case Mining
The Application of Quality Management in e-Learning, by QFD Technique and Based on Customers' Needs (A Case Study in an Iranian University)
ارائه رویکردی برای ارزیابی عملکرد سیستم های آموزش الکترونیکی : رویکرد ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی فازی و فاکتورهای حیاتی موفقیت
بررسی راهکارهای تدریس بر خط و ابعاد تربیتی آن
بررسی تأثیر پادکست به شیوه مشارکتی بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزان در زمینه مباحث زیست محیطی
بررسی شاخص های موثر در موفقیت فرایند آموزش الکترونیکی با تکیه بر عوامل انسانی
بررسی عوامل موثر بر انتخاب مراکز آموزش الکترونیکی توسط سازمانها
تجزیه و تحلیل خط مشی های موضع یابی برای آموزش الکترونیکی در بخش خصوصی
سامانه ای برای یادگیری الکترونیکی خودگردان مبتنی بر خوشه بندی K-Means و کاوش قوانین انجمنی
سنجش و ارزشیابی آموزش الکترونیکی: گزارش موردی از دوره آموزش الکترونیکی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
شبیه سازی رضایتمندی مصرف کننده آنلاین بوسیله یک مدل فازی ( مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهر البرز)
طراحی مدل آموزش الکترونیکی محیط زیست با استفاده از مدلهای مدیریت دانش
طراحی و تولید درس افزار آموزشی ریاضی دوم ابتدایی و بررسی تاثیر ان بر پیشرفت درسی (مبحث تفریق) و خلاقیت فراگیران
طرح تحقیقاتی تاثیر آموزش الکترونیکی بر میزان یادگیری کودکان استثنایی دارای اختلالات زبانی
عوامل موثر بر پذیرش کتاب هایی الکترونیکی در بین دانشجویان استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM)
عوامل کلیدی موفقیت طراحی سرویس های مشتری محور در مراکز آموزش الکترونیکی:مطالعه موردی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران
مدلی ترکیبی جهت پیش بینی نیت تداوم یادگیری الکترونیکی
مروری بر مدلهای پذیرش یادگیری الکترونیکی
مقایسه ی اثر بخشی طراحی محیط های یادگیری تلفیقی به روش تئاتر پداگوژیک برنامه ای و خلاق
مهارت و نگرش دانشجویان پرستای تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص یادگیری الکترونیکی
میزان بازدهی فرایند یادگیری الکترونیکی در مباحث تئوری و عملی با بررسی موارد مطالعاتی
میزان رضایت مندی کارکنان دولت از سیستم آموزش الکترونیکی ( مورد مطالعه: کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)
نگاهی تحلیلی به ارزشیابی فرایند یادگیری الکترونیکی با بررسی یک مورد مطالعاتی
پژوهش ها و گرایش ها به سوی یادگیری ترکیبی در آموزش عالی:تحلیل محتوای مقالات منتشر شده در پایگاه های علمی در خصوص یادگیری ترکیبی
چگونه توانستیم با ارایه راهکارهای مناسب حضور فرهنگیان منطقه پنج را به شرکت در دوره های مجازی OJT و آموزش الکترونیکی ارتقاء بخشیم، تا این منطقه عنوان رتبه برتر شهر تهران را د رپورتال مجازی کسب نماید؟